SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Ja kloptquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:02 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat moet dan wel een groot plafond zijn
I see what you did there. Naughty naughty.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja kloptJe mag wel komen kijken hoor
Ik mis de nudes!quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
I see what you did there. Naughty naughty.
sorryquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Spel dan tenminste mijn naam goed
Ik zit ook nog te wachten op een pakketjequote:Op vrijdag 22 april 2016 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Verbrand je van ergernis ook extra kcal? Zo ja dan is dit een goede dag..De badkamersoap continues hier
![]()
Ik ben te gefrustreerd om me te concentreren.. is ook nog eens de fiets van mrSun gejatquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zit ook nog te wachten op een pakketjeAch, gelukkig wordt er ook goed gewerkt
Ooit??quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:16 schreef Barreltje het volgende:
vanmorgen wezen zwemmen.. was weer heerlijk
lijstje van vandaag:
O: 2 bth pindakaas
S; zwemmen
t: 2 bth nutella, 1 koffie leutje
L: salade met grenaatappelpitjes en franse kaasjes, 2 sate stokjes met een handje kroepoekklein stukje walnoten/passievrucht cake
t: -
D: tapas![]()
juh.. een vreet dag dus..
morgen maar hardlopen EN de laatste volleybalwedstrijd OOIT spelen
omdat ik hierna stop met volleybal..quote:
+1 Moet er niet aan denken. Bij onze club zijn er echter ook problemen met de teams, ben ook benieuwd hoe het volgend seizoen opgelost gaat worden. Maar dat ik wil blijven volleyballen, dat staat vast.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:18 schreef Sjeen het volgende:
Wat jammer Barreltje! En er zijn echt geen andere clubs in de buurt eventueel?
Ik zou me eigenlijk niet echt kunnen voorstellen dat ik stop met volleybal.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Pannekoeken leverden 2 ons op, valt me nog mee.
Toch lijk ik enigszins in the zone te zitten, stroopwafels, m&m's onder handen, boeit me niets...
Oh, en ik merk de -6 in mijn kleding en dat is zo enorm motiverend!
quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Pannekoeken leverden 2 ons op, valt me nog mee.
Toch lijk ik enigszins in the zone te zitten, stroopwafels, m&m's onder handen, boeit me niets...
Oh, en ik merk de -6 in mijn kleding en dat is zo enorm motiverend!
Heb je het niet heel erg gemist, gewoon de fiets kunnen pakken?quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Net lekker met vrienden onze eerste echte fietskms op de trails gemaakt hier! 24.24km, en het was heerlijk!
En dit is iets wat ik een stuk beter kan dan hardlopen, dus waar zij normaal sneller zijn kan ik nu relatief ongetraind helemaal meekomenzij hadden wat meer gefietst omdat ze hierheen gekomen waren, maar dat is volgende keer aan ons.
Brunch: 2 broodjes met beleg
S: 24km (makkelijke) trails fietsen
T: kleine scone met jam
T: kop tomatensoep
D: sushi
Wow netjes!quote:Op zondag 24 april 2016 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging net hardlopen, dacht voor 10 min intervalletjes te gaan, maar het ging zo lekker dat ik doorliep. Voor het eerst sinds heeeeel lang 5k aan één stuk gelopen!In 33:53, dat valt me ook lang niet tegen!
Als ik het kan...quote:
Nee hoor, het lukt gewoon niet zo goed. Meer dat ik heel snel last krijg van pijnlijke plekken op mijn voeten dan iets anders. Ik ben nogal lastig met schoenen, maar fatsoenlijke schoeen zijn zo 150 euro, dus ik zie het ook niet zo zitten om maar schoenen te blijven proberen tot ik een paar heb dat wel goed zit bij hardlopen. Dan ben ik zo een maandsalaris verder en zo graag wil ik ook nietquote:Op zondag 24 april 2016 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als ik het kan...
Maar jij vind er niks aan toch? Dan is het idd ook slecht vol te houden.
Snap ik!quote:Op zondag 24 april 2016 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee hoor, het lukt gewoon niet zo goed. Meer dat ik heel snel last krijg van pijnlijke plekken op mijn voeten dan iets anders. Ik ben nogal lastig met schoenen, maar fatsoenlijke schoeen zijn zo 150 euro, dus ik zie het ook niet zo zitten om maar schoenen te blijven proberen tot ik een paar heb dat wel goed zit bij hardlopen. Dan ben ik zo een maandsalaris verder en zo graag wil ik ook niet
ik loop al jaren op Brooks, maar heb ooit een uitstapje gemaakt naar Mizuno. Ik ben halverwege mn 2e rondje op die schoenen huilend van de pijn gestopt, naar huis gewandeld en heb ze direct teruggebracht naar de winkel, omgeruild voor m'n normale succesreceptquote:Op zondag 24 april 2016 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee hoor, het lukt gewoon niet zo goed. Meer dat ik heel snel last krijg van pijnlijke plekken op mijn voeten dan iets anders. Ik ben nogal lastig met schoenen, maar fatsoenlijke schoeen zijn zo 150 euro, dus ik zie het ook niet zo zitten om maar schoenen te blijven proberen tot ik een paar heb dat wel goed zit bij hardlopen. Dan ben ik zo een maandsalaris verder en zo graag wil ik ook niet
Mijn voeten zijn gewoon zeikvoeten. Voor ik er iets op durf moet ik ze ook echt al even opbouwend inlopen (wandelen). Zeker als ik zoiets als hardlopen wil gaan ondernemen. Tegen de tijd dat ik er achter ben dat het echt niets gaat worden zien ze er al best belopen uit. Ik durfde het dus niet aan om te vragen of ik ze terug mocht brengen/ruilen.quote:Op zondag 24 april 2016 10:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik loop al jaren op Brooks, maar heb ooit een uitstapje gemaakt naar Mizuno. Ik ben halverwege mn 2e rondje op die schoenen huilend van de pijn gestopt, naar huis gewandeld en heb ze direct teruggebracht naar de winkel, omgeruild voor m'n normale succesrecepthardloopwinkels doen er over het algemeen echt niet moeilijk over als je schoenen niet goed blijken te zitten.
Hoi fröbel en frøtsel! Wat zijn jullie leuk!quote:Op maandag 25 april 2016 07:47 schreef Tink89 het volgende:
Welkom! Ik heb nieuwe huisgenotenFröbel en Frøtsel.
[ afbeelding ]
Txs! De vorige eigenaren hadden ze Snuf en Pluis genoemd. Dacht het nietquote:Op maandag 25 april 2016 08:06 schreef Aure het volgende:
Wat een leuke namen Tink!
Ik ben het weekend aardig doorgekomen, 85.1! Het lukt mij beter om op mijn eten te letten sinds ik hier een beetje mee post
Die twee gedachtes ken ik ja. Ik baal nog steeds van mezelf, ook al ben ik inmiddels bijna 50 kilo kwijt en alweer jaren stabiel...quote:Op maandag 25 april 2016 09:46 schreef avotar het volgende:
Ben dan ook al een tijdje bezig.
Hink altijd op twee gedachtes. Knap dat het er af is, maar balen dat ik het zo ver heb laten komen.
Ach ja.
Morgen ein-de-lijk weer eens wat gaan sporten en zaterdag als het weer een beetje goed is een eind gaan wandelen op het strand.
Ook dagelijks als ik dan mijn trouwfoto zie, denk ikquote:Op maandag 25 april 2016 09:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die twee gedachtes ken ik ja. Ik baal nog steeds van mezelf, ook al ben ik inmiddels bijna 50 kilo kwijt en alweer jaren stabiel...
Ja, dat maakt het altijd lastig inderdaad. Zo'n rommelweek.quote:Op maandag 25 april 2016 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had even een fuckall weekend. Lastig met allerlei buitendedeurse dingen en ik had er even geen zin in.
Vandaag wel weer een terug-in-the-zone-gevoel, maar het wordt wel weer een gekke week met allerlei afspraken en koningsdag enzo.
Thanks beide.quote:Op maandag 25 april 2016 11:48 schreef avotar het volgende:
Wow, bijna 2kg per week. Dat doe je lekker.
Hou er wel rekening mee dat het in het begin altijd harder gaat. Raak dus niet ontmoedigd als het straks wat langzamer gaat.quote:Op maandag 25 april 2016 12:27 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Thanks beide.
Ja doe een dieet vergelijkbaar met Cambridge en het gaat me inderdaad vrij goed af. Vanaf morgen m`n balansweek, dan mag ik `s avonds groente, vis/mager vlees en ei. Kijk er wel naar uit, maar heb hier ook geen moeite mee. Zeker niet als de weegschaal zo hard zakt.
Ik bijt continu op m'n tong.quote:Op maandag 25 april 2016 12:40 schreef DonnaRush het volgende:
Ja klopt! De eerste week zat ik boven de 2 kilo en nu rond de 1,5 per week. Ik ben wel benieuwd hoe het verder loopt. Vol goede moed in ieder geval.
Ik denk dat veel mensen zich helemaal niet bewust zijn van wat ze allemaal naar binnen proppen. Misschien gaat dat voor je schoonmoeder ook wel op. Kijkt ze alleen naar haar maaltijden en niet wat ze tussendoor nog allemaal op eet. Maar super irritant idd.
Doe je goed, zoveel eten voor 750 kcalquote:Op maandag 25 april 2016 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, wat een lijst van je schoonfamilie zeg, brrr!
Mijn lijstje van vandaag:
O: 75gr blauwe bessen, 250gr senoble kwark, wat chia zaad en wat gebroken lijnzaad
T: 3 gekookte eieren
L: Low carb buttermilk pancakes met 75gr blauwe bessen
T: 1 ui, 1 courgette, 1 paprika, 1 eetl olie (uit de oven met wat kruiden)
D: Oosters stoofpotje (atjar, tomatenpuree, gember, kipfilet) met zilvervliesrijst
Hoeveel de D is weet ik niet, zonder D zit ik op 750kcals, dus komt wel goed vandaag.
quote:Op maandag 25 april 2016 14:01 schreef douche-eendje het volgende:
@ tink, ze zouden mee moeten doen aan secret eaters
Ja, die mensen hebben echt geen idee vaak. Ik heb ook wel eens gezegd dat ze het moet opschrijven en dat ik er dan wel kcals aan wil hangen. Maar dat doet ze niet, 'want ze eet niet ongezond'. Tjah, dan niet...quote:Op maandag 25 april 2016 14:02 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Leuk programma vind ik dat altijd.
Ai, balen zegquote:Op maandag 25 april 2016 14:03 schreef La_Tramposa het volgende:
S: ik heb gisteren mijn voet geblesseerd met een hardloopwedstrijd, misschien ga ik spinnen in de sportschool maar misschien neem ik een dagje helemaal rustIk kan ook niet normaal lopen of staan op die voet, dus bij spinning kan ik ook niet op de pedalen staan en dan wordt het wel saai.
Bang voor de waarheid, vast. Maar heel ergerlijk als zo iemand dan wel lekker blijft klagen.quote:Op maandag 25 april 2016 14:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, die mensen hebben echt geen idee vaak. Ik heb ook wel eens gezegd dat ze het moet opschrijven en dat ik er dan wel kcals aan wil hangen. Maar dat doet ze niet, 'want ze eet niet ongezond'. Tjah, dan niet...
Daarom geef ik ook geen advies meerquote:Op maandag 25 april 2016 13:41 schreef Tink89 het volgende:
Weet je, ik vind mezelf niet beter dan andere mensen ofzo. Ik heb het immers ook zo ver laten komen, maar mensen die de hele tijd roeptoeteren dat ze willen afvallen, maar echt niet weten hoe en vervolgens alle adviezen in de wind slaan en gewoon keihard dooreten, daar heb ik een beetje moeite mee.
Ja, heel ergquote:Op maandag 25 april 2016 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag in die docu vanmiddag dat er ook
zoiets is als een watjes-dieet.Waarbij je dus watjes gedoopt in sap of smoothie op eet.
Echt he... Hoe debiel ben je dan!
quote:Op dinsdag 26 april 2016 08:05 schreef douche-eendje het volgende:
Mn weegschaal zegt al 3 dagen achter elkaar 69,5. Eindelijk onder de 70
Yes, fijn hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2016 08:05 schreef douche-eendje het volgende:
Mn weegschaal zegt al 3 dagen achter elkaar 69,5. Eindelijk onder de 70
whyquote:
Slijmbeursontsteking.quote:
Slijmbeursontstekingen komen heel vaak terug. Heb er inmiddels al een keer of zeven een gehad in een of beide heupgewrichten. Doe je rustig aan? Als het steeds terugkomt, moet je wrs je heup minder gaan belasten of je spieren beter trainen of je gewricht te ontlasten. Heb je een fijne fysio?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:06 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dank. Helaas is het terugkerend ofzo. Ik hoop dat spuit afdoende helpt. Het is mn eerste keer met spuit.
Het zit in mijn schouder.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Slijmbeursontstekingen komen heel vaak terug. Heb er inmiddels al een keer of zeven een gehad in een of beide heupgewrichten. Doe je rustig aan? Als het steeds terugkomt, moet je wrs je heup minder gaan belasten of je spieren beter trainen of je gewricht te ontlasten. Heb je een fijne fysio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een stresseter en wil nu dus m'n hele hoofd vol stoppen met chocolade. Ik ga maar een appel pakken...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:12 schreef Tink89 het volgende:
Dat is ook wel echt spannend.. Ik heb het ruim 1,5 jaar geleden zelf gedaan en ondanks dat alles helemaal goedgekomen is vind ik het soms met terugwerkende kracht nóg spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een stresseter en wil nu dus m'n hele hoofd vol stoppen met chocolade. Ik ga maar een appel pakken...Maar het is de beste keuze die ik kon maken gebleken.
![]()
Tja.. het is vooral dat onze vaste lasten dus compleet op mij neerkomen ipv voor 75% zoals nu het geval is. Hopen dat hij snel iets anders vindt dus. Als hij zo gelukkiger is, vind ik het al lang prima. We redden het zo ook welquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt spannend.. Ik heb het ruim 1,5 jaar geleden zelf gedaan en ondanks dat alles helemaal goedgekomen is vind ik het soms met terugwerkende kracht nóg spannendMaar het is de beste keuze die ik kon maken gebleken.
Het voordeel is: als je nu snel went aan de nieuwe financiële situatie dan is straks alles wat hij gaat verdienen wanneer hij weer een baan heeft, extra zakgeldquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tja.. het is vooral dat onze vaste lasten dus compleet op mij neerkomen ipv voor 75% zoals nu het geval is. Hopen dat hij snel iets anders vindt dus. Als hij zo gelukkiger is, vind ik het al lang prima. We redden het zo ook wel
dit. Wij hebben het een jaar op 1 salaris gered een paar jaar geleden, dus toen ik weer een inkomen kreeg was het alsof we ineens superrijk waren, en dan is mijn huidige inkomen nog niet eens optimaal, en rond de 60% van wat ik hoop te verdienen als ik straks 'echt' ga werken. En we kunnen nu al als het een rustige maand is mijn hele inkomen op de spaar zetten, vaak ook meer, misschien omdat we gewend zijn geraakt op 1 salaris te leven en zuinig aan te doen en dat al 3 jaar doorzettenquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het voordeel is: als je nu snel went aan de nieuwe financiële situatie dan is straks alles wat hij gaat verdienen wanneer hij weer een baan heeft, extra zakgeld![]()
![]()
Welnee, er moeten heel veel mensen gewoon werken. Scholen zijn dicht en vooral overheid is dicht.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, heel NL is vrij. Lekker hoor!
Veel bedrijven zijn ook echt wel dicht hoor. En winkels vaak de halve dag. Maar niet 'heel' Nederland nee..quote:Op woensdag 27 april 2016 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, er moeten heel veel mensen gewoon werken. Scholen zijn dicht en vooral overheid is dicht.
Yupquote:Op woensdag 27 april 2016 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
spannonnnnd indeed![]()
Is dat dan te combineren met promotieonderzoek?
Ah te gek dan jaquote:Op woensdag 27 april 2016 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yupik heb officieel nog een anderhalf jaar, maar maar een half jaar funding over. Dus als ik een baan vind dan kan ik daarna nog de boel afmaken in de weekenden/avonden. Maar ik ben gewend aan dingen combineren (1 jaar zelfs voltijds gestudeerd en alle punten gehaald met gemiddeld een 7.5), een bestuursjaar gedaan én 24 uur in de week gewerkt), sterker nog, ik ben er best goed in en prefereer het boven teveel vrijheid hebben
dus ik hoop ergens dat ik in de laatste maanden een baan vind, dan ben ik vast en zeker ook gewoon op tijd klaar verder (lig nog prima op schema
)
Klinkt toch wel heftig, om het midden in je PhD te combineren met een baan! Maar goed, als het voor jou werkt brengt het iig geld in het laatjequote:Op woensdag 27 april 2016 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yupik heb officieel nog een anderhalf jaar, maar maar een half jaar funding over. Dus als ik een baan vind dan kan ik daarna nog de boel afmaken in de weekenden/avonden. Maar ik ben gewend aan dingen combineren (1 jaar zelfs voltijds gestudeerd en alle punten gehaald met gemiddeld een 7.5), een bestuursjaar gedaan én 24 uur in de week gewerkt), sterker nog, ik ben er best goed in en prefereer het boven teveel vrijheid hebben
dus ik hoop ergens dat ik in de laatste maanden een baan vind, dan ben ik vast en zeker ook gewoon op tijd klaar verder (lig nog prima op schema
)
Midden is relatief, ik hoor over 5 maanden klaar te zijn op zichquote:Op woensdag 27 april 2016 14:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt toch wel heftig, om het midden in je PhD te combineren met een baan! Maar goed, als het voor jou werkt brengt het iig geld in het laatje
Ah oke, voor mijn gevoel was je pas ruim een jaar bezig of zo. Maar je loopt dus op schema? Schrijf je een boek of verschillende papers, en hoeveel heb je al?quote:Op woensdag 27 april 2016 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Midden is relatief, ik hoor over 5 maanden klaar te zijn op zich
Een boek!quote:Op woensdag 27 april 2016 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah oke, voor mijn gevoel was je pas ruim een jaar bezig of zo. Maar je loopt dus op schema? Schrijf je een boek of verschillende papers, en hoeveel heb je al?
Het is een kwestie van rode/oranje-achtige groente bij elkaar flikkeren in een grote ovenschaal en net zo lang in de oven zetten tot het gaar is, en dan pureren.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:19 schreef Krisvc het volgende:
MoBlo, je slowroastgroentensaus klinkt goddelijk. Heb je daar een receptje van?
Daar hebben wij een openingspost voor! Dit lijstje klinkt wel als erg weinig trouwens?quote:Op woensdag 27 april 2016 15:19 schreef Krisvc het volgende:
MoBlo, je slowroastgroentensaus klinkt goddelijk. Heb je daar een receptje van?
Saaie dag vandaag. Met kind in huis aan het keuvelen en verder niks spannends.
Lijstje voor vandaag
O: havermout
T: 3 snoepjes en 5 pringles
L: 2 bth met cranberry pate
T: kwark met noten en fruit
D: homemade roti
Qua kcal niet. Roti is een caloriebom. Ik zit nu aan de 1700. Voor een dag thuis zitten en niks doen vind ik dat prima.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Daar hebben wij een openingspost voor! Dit lijstje klinkt wel als erg weinig trouwens?
Oja, dat is nog wel oke inderdaad (al zou het voor mij wel weinig zijn). Wat gaat er allemaal in de roti bij jou dan wat het zo calorierijk maakt? Wij maken het meestal met rijst ipv aardappelen, en dan natuurlijk eieren, de rotiwrap, eventueel wat vlees, boontjes en kruiden.. valt toch wel mee als je niet teveel neemt?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:14 schreef Krisvc het volgende:
Thanks! Ga ik binnenkort eens maken.
[..]
Qua kcal niet. Roti is een caloriebom. Ik zit nu aan de 1700. Voor een dag thuis zitten en niks doen vind ik dat prima.
Kom er net achter dat ik zowel de shitake als spinazie ben vergetenquote:
Och SQ!quote:Op donderdag 28 april 2016 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hi guys, ik zal jullie ook even updaten want ik heb er hier ook wel eens over verteld. Mijn mama is gistermiddag overleden. Iedereen was er bij: mijn vader, ik, mijn broers, mijn man en mijn dochter. Het was thuis in haar eigen woonkamer en het was heel vredig. Ze sliep al drie dagen kunstmatig.
Ben dus momenteel wat minder bezig met dieet en dergelijke. Ik kom me vanzelf wel weer een keer melden
Ach meiske tochquote:Op donderdag 28 april 2016 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hi guys, ik zal jullie ook even updaten want ik heb er hier ook wel eens over verteld. Mijn mama is gistermiddag overleden. Iedereen was er bij: mijn vader, ik, mijn broers, mijn man en mijn dochter. Het was thuis in haar eigen woonkamer en het was heel vredig. Ze sliep al drie dagen kunstmatig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gladde krultang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Val je daar van af?quote:
waar mik je eigenlijk op qua stappen. 6k of 10k?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:38 schreef Myraela het volgende:
Mijn dag ging wel goed. Ben nu wel enorm brak, wil mezelf eigenlijk van de bank schoppen om nog even een stukje te gaan lopen. Zit vandaag nog maar op 5.800 stappen.
O: Halve bak Optimel griekse stijl kers
T: De hele dag zitten snaaien met 250 gram worteltjes en een half bakje hummus
L: Bulgursalade met broccoli, pompoen, cherrytomaten en geitenkaas
D: Een flinke bak nasi met een eitje en zoetzure komkommer
8k doordeweeks. Gisteren nog een rondje gedaan, dus dat werd 10k. Vandaag wil ik meer omdat ik de wedstrijd met mn familie wil winnen.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:24 schreef avotar het volgende:
waar mik je eigenlijk op qua stappen. 6k of 10k?
Wil je mij ook als fitbitvriendinnetje of wil je graag boven aan blijven staan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:37 schreef Myraela het volgende:
8k doordeweeks. Gisteren nog een rondje gedaan, dus dat werd 10k. Vandaag wil ik meer omdat ik de wedstrijd met mn familie wil winnen.
Dat lijkt me zo &@$*!!quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:49 schreef Lonaa het volgende:
Huul'n. Wel naar de sportschool geweest. Beetje beendingen gedaan, maar zo'n beetje weer op 0 beginnen. En alles waar ik armen/schouders voor nodig heb, kan niet. Godsamme
Haha, ik wil meer uitdaging hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je mij ook als fitbitvriendinnetje of wil je graag boven aan blijven staan?
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:49 schreef Lonaa het volgende:
Huul'n. Wel naar de sportschool geweest. Beetje beendingen gedaan, maar zo'n beetje weer op 0 beginnen. En alles waar ik armen/schouders voor nodig heb, kan niet. Godsamme
Slijmbeursontsteking in schouder. Al 2 weken. Dinsdag spuit in gehad.quote:
Eet een stronk broccoli.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind mezelf vooral vrij zielig dus ik wil dingen opeten.
Ik ga zo even groente kopen en er dan een shitload van roosteren. Ga die wel opeten vandaagquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga zo even groente kopen en er dan een shitload van roosteren. Ga die wel opeten vandaag
Hardlopen met een pijnlijke schouder is niet aan te raden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:39 schreef Barreltje het volgende:
en kan je dan ook niet fietsen loon?
of hardlopen op de band?
Ik ken het bij tegenslagquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind mezelf vooral vrij zielig dus ik wil dingen opeten.
Met fietsen moet je je stuur vasthouden, dat gaat dus niet. Ik denk dat lopen op de band wel kan, maar zo dodelijk. Crosstrainer en roeien gaat ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:39 schreef Barreltje het volgende:
en kan je dan ook niet fietsen loon?
of hardlopen op de band?
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het bij tegenslag![]()
Zo stom hoe je hersens je dan het gevoel geven dat je wel wat lekkers hebt verdiend.
+1quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.boehoe ik ben zielig nu mag ik alles wat ik lekker vind.
wtf.
+1 maar dan ook echt in elke situatie waarin andere juist niet kunnen eten. Als ik ziek ben blijf ik ook vaak dooreten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:48 schreef Shandaly het volgende:
[..]
+1
Waarom ben ik nou niet zo iemand die bij stress geen hap door d'r keel krijgt? Ik ga juist eten als een malle
Zorg goed voor jezelf in tijden van verdrietquote:
ja, ik eet ook wel groenten en fruit bij mijn chipsquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zorg goed voor jezelf in tijden van verdriet
Laat goed voor je zorgen, vooral.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zorg goed voor jezelf in tijden van verdriet
Vergeet de calciumrijke dipsaus met griekse yoghurt en zure room nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik eet ook wel groenten en fruit bij mijn chips
quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik eet ook wel groenten en fruit bij mijn chips
Hoe superieur je je dan voelt als je in de karretjes van andere mensen kijktquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Nou, ik deed wel iets goeds. Boodschappen gedaan, alleen maar gezonde shit gehaald.
Hahaha, ja echt wel. En dan was ik ook nog bij een pauperwinkel (nettorama). Daar kom ik soms omdat hun groente en fruit best cheap is, Maar wat kopen mensen een zooi zeg. Holy.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe superieur je je dan voelt als je in de karretjes van andere mensen kijktdat is een win.
Elke keer als zo'n naar superieur trekje me bekruipt denk ik snel: had je mijn karretje meer dan een jaar terug eens moeten zienquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe superieur je je dan voelt als je in de karretjes van andere mensen kijktdat is een win.
Jij staat echt op eenzame hoogte in mijn lijstje.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je mij ook als fitbitvriendinnetje of wil je graag boven aan blijven staan?
ik ben dan ook een heel naar mens. je kent me toch?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elke keer als zo'n naar superieur trekje me bekruipt denk ik snel: had je mijn karretje meer dan een jaar terug eens moeten zien
Mag ik jou ook toevoegen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij staat echt op eenzame hoogte in mijn lijstje.
Ik zou het helemaal niet erg vinden als er ook wit tijgerbrood, Ben & Jerry's en m&m's in mijn karretje liggen hoor; word ik ook heel blij vanquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben dan ook een heel naar mens. je kent me toch?
maargoed, ik ben dan altijd vooral erg blij met mijn kar. is ook zoveel lekkerder, vind ik.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik jou ook toevoegen?Isabeau inhalen gaat mij ook niet lukken.
Maar ik ga het wel proberen.
![]()
Mijn vader is een tijd héél fanatiek geweest en ik vond dat best demotiverend, zo iemand die niet in te halen vielquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Myraela het volgende:
Mag ik jou ook toevoegen?Isabeau inhalen gaat mij ook niet lukken.
Maar ik ga het wel proberen.
![]()
Ja, dat doen mensen die gezond eten kopen ookquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:40 schreef Myraela het volgende:
Ik schaamde me wel altijd voor mijn slechte karretjes. Zelfs als ik wist dat ik al enorme tassen groenten op de markt had gehaald of een feestje had. Ik was vroeger zo'n afschuwelijk kassameisje die ook iedereen liep te beoordelen, dus ik denk nu dat iedereen dat ook bij mij doet.
Dat snap ik wel ja. Ik voel me dan weer schuldig voor mijn moeder met Fibromyalgie die ook in ons fitbit wedstrijdje zit. Voor haar doen loopt ze erg veel. Ze zet voornamelijk extra stappen in huis etc. Maar dat kan natuurlijk nooit op tegen mensen die gewoon echt gaan lopen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vader is een tijd héél fanatiek geweest en ik vond dat best demotiverend, zo iemand die niet in te halen vielHij is nu niet zo fanatiek meer.
Oh, en ik heb een keer salad in a jar gemaakt voor 5 dagen zelfde salade, dat was na 2 dagen echt niet tof meer. Nu maak ik max 2 dagen achter elkaar dezelfde.
Hier juist andersom.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:45 schreef Shandaly het volgende:
Zelfscanwinkels ftw!
Mijn fitbitdoel is ook de standaard 10k per dag, voor mezelf hou ik een weekdoel van 70k aan, op vrije dagen en in het weekend haal ik die 10k namelijk meestal niet, maar op kantoor weer stukken makkelijker... (Ja, ik ben een rare, I know)
Kijk je ook wel uit met fietsen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet voorlopig nog zo min mogelijk staan op mijn voet, laat staan wandelen. Is vandaag al mislukt met 4 uur lesgeven achter elkaar, maar ja.
Lijstje vandaag:
O: kwark met bosbessen, muesli, rozijnen en noten
T: pakje lu crackers
L: 3 boterhammen met cottage cheese en rucola, mini danoontje
T: kiwi, banaan, koekje
D: bami met hete eieren
B: 30-35km fietsen om overal te komen
Ja nouja het is mijn enige middel van transport hequote:Op vrijdag 29 april 2016 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kijk je ook wel uit met fietsen dan?
Lesgeven als in college toch? Anders kan je gewoon op je stoel blijven zitten; tegen deze tijd in het jaar is een klas wel getemd. Geen idee hoe dat met studenten zit overigens :-)quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet voorlopig nog zo min mogelijk staan op mijn voet, laat staan wandelen. Is vandaag al mislukt met 4 uur lesgeven achter elkaar, maar ja.
Lijstje vandaag:
O: kwark met bosbessen, muesli, rozijnen en noten
T: pakje lu crackers
L: 3 boterhammen met cottage cheese en rucola, mini danoontje
T: kiwi, banaan, koekje
D: bami met hete eieren
B: 30-35km fietsen om overal te komen
Werkgroep, ik sta eigenlijk de hele tijd voor het whiteboard dingen op te schrijven.. Waarbij ik overigens de eerste 15min met een permanent marker het hele bord vol had geschreven voor ik dat doorhad. Dus ik was ook nog 45 minuten na het lesgeven bezig met alles overtrekken met whiteboardmarker voor ik het uit kon vegen.. FMLquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:48 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Lesgeven als in college toch? Anders kan je gewoon op je stoel blijven zitten; tegen deze tijd in het jaar is een klas wel getemd. Geen idee hoe dat met studenten zit overigens :-)
Dan is 't goed! En ja, met alleen een fiets verder is ook niet handig, wrsch weer beter dan OV omdat je dan nog meer aan het lopen komt. Doe maar voorzichtig, toch!quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja nouja het is mijn enige middel van transport heMaar fietsen gaat op zich wel, al merk ik bij spinning wel dat staan op de pedalen en veel kracht zetten bij zware weerstand niet heel handig is. Maar de fysio zegt dat het goed kan zo lang ik schoenen met een stevige onderkant heb. Racefietsen met fietsschoenen met carbon onderkant kan dus juist weer prima.
LOL! Pro-tip: spuitbusje halen, vullen met 96% alcohol (apotheek). Ik heb dat echt al zooooo vaak gedaan...quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Werkgroep, ik sta eigenlijk de hele tijd voor het whiteboard dingen op te schrijven.. Waarbij ik overigens de eerste 15min met een permanent marker het hele bord vol had geschreven voor ik dat doorhad. Dus ik was ook nog 45 minuten na het lesgeven bezig met alles overtrekken met whiteboardmarker voor ik het uit kon vegen.. FML![]()
Thanks, voor de volgende keerquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:53 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
LOL! Pro-tip: spuitbusje halen, vullen met 96% alcohol (apotheek). Ik heb dat echt al zooooo vaak gedaan...
Courgette ipv pasta scheelt zo 300 kcal dus het zal vast wel meevallen ja!quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:59 schreef Myraela het volgende:
Mijn avondeten was echt een enorm bord.Ik denk toch dat het wel meeviel qua hoe slecht het was, maar ik kan het niet echt goed inschatten. Het was courgetti van 1.5 courgette met gehaktballetjes in tomatensaus en kaas. Maar de saus kwam uit de vriezer, dus geen idee meer wat ik daar precies in had gedaan. En geen echte spaghetti, dus ik denk dat het nog wel kan.
Ach. Het was lekker.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:13 schreef mrspoeZ het volgende:
moplots5000 kcal
bagel met geit en spek 4000 kcal
knackebrod met geïmporteerde calorieen 2000
banaan
netdoenofikcoolben
rijst met wijn 5000 kcal
Anders is een kleuterjuf misschien een plan?quote:
Hehwat?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:13 schreef mrspoeZ het volgende:
moplots5000 kcal
bagel met geit en spek 4000 kcal
knackebrod met geïmporteerde calorieen 2000
banaan
netdoenofikcoolben
rijst met wijn 5000 kcal
Ik viel een krappe 40 kg af, weeg ietsje minder dan jij en heb een bikini.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:38 schreef Mss het volgende:
Het gaat vooral voor op vakantie zijn inderdaad. Beetje zonnen en lafjes zwemmen. Maar ik heb natuurlijk wel flink overtollige huid, dat zit me wel dwars.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 08:14 schreef motorbloempje het volgende:
3-5 voetbal in het stadion kijken ( we hebben zelfs gisteren een seizoenskaart gekocht!!!)
quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het locale bierteam, Barnsley FC
Ik heb een tankini, die houd mijn rollen/vel nog een beetje in bedwang. Maar je moet dragen waar jij je prettig in voelt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:53 schreef Mss het volgende:
Hoi allen. Ik kom even binnenvallen met een vraagje voor de dames die veel zijn afgevallen. Wat voor zwemkleren hebben jullie? Ik weeg nu 94 kilo en ben al vrij veel afgevallen. Ik twijfel alleen of ik in bikini kan/durf. Iemand tips of ideeën?
Ze doen het niet slecht op zich nu. Hebben paar weken geleden de JPtrophy gewonnen in Wembleyquote:
Tankini hier ook. Voel ik mij prettiger in dan een bikini met mijn flubberbuik en barcodequote:Op zaterdag 30 april 2016 10:53 schreef Mss het volgende:
Hoi allen. Ik kom even binnenvallen met een vraagje voor de dames die veel zijn afgevallen. Wat voor zwemkleren hebben jullie? Ik weeg nu 94 kilo en ben al vrij veel afgevallen. Ik twijfel alleen of ik in bikini kan/durf. Iemand tips of ideeën?
Yup. Dat dus. Je moet je fijn voelen. Dus probeer wat en hups een beetje rond in de paskamers!quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie persoonlijk liever een paar vet of huidrollen in een bikini dan een tankini, maar dat is smaak. Trek inderdaad vooral aan waar jij je prettig bij voelt, iedereen heeft zijn eigen onzekerheden dus ik zou niet zeggen dat er een bepaald gewicht is vanaf waar je een bikini aankan of zo..
Een goede bikini, waar ik me lekker in zou voelen, zou voor mij echt wel wat waard zijn...quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:56 schreef Mss het volgende:
Tankini lijkt me geen optie want dan zijn juist dat overhangende vel zichtbaar. High waisted is misschien een beter idee, dan kan ik het vel daar inrollen. Vind zo'n vintage bikini ook wel tof, die zijn alleen tyfusduur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |