kquote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt grappig als Klantenservice zich aan anderen opdringt. Wel als mensen zelf naar die pagina stappen, maar dat is hier niet zo.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds ik hier ben nuanceer ik een keer niet omdat ik constant geneuzel krijg dat het toch niet serieus is wat hier gemeld wordt en dan krijg ik iemand die er serieus op ingaat.
Dat was het punt. Tokkies.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Stotterende kinder belachelijk maken kan niet, maar dit mag wel gewoon. [ afbeelding ]
Mja, denk dat het contact met je provider allang niet meer gaat om een simkaartje, maar om het LTE/4G netwerk en al die andere fratsen die je moet hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Natuurlijk blijven ze. Maar op welke manier is de vraag.
Hoe wil je klanten aan je binden als iedereen steeds meer hetzelfde aanbiedt. Er moet een meerwaarde zijn of een perceptie daarvan. Ingebouwde sims waarbij je heel snel kan overstappen lijken me een interessante uitdaging.
Groenland, ook zo'n geval.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Ik dacht vroeger altijd dat het super groot was door de projectie die mijn atlas gebruikte. Dat was een deceptie toen ik op school kwam zeg
Ik geef haar AK en Gs, en er wordt echt gewoon foute info geleerd. Niet bewust onjuist, maar zo versimpeld dat het niet meer klopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Het blijft inderdaad een beetje schipperen met de inhoud van het onderwijsprogramma op het vmbo, en natuurlijk met name basis en kader. Het leervermogen van die gasten is echt laag, en het aantal vakken is al vrij beperkt. Maar toch wil je ze nog wel enige algemene ontwikkeling bijbrengen. Het verloop van WO II wordt natuurlijk ook ernstig versimpeld.
Ik kan eigenlijk alleen over de inhoud van het vak wiskunde wat zeggen, en je kunt twisten over wat er in het programma zit, maar het is in ieder geval allemaal correct. Er wordt niet gerekend met pi = 3 of dat soort dingen.
Weet je ook eens hoe dat is, prutser.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds ik hier ben nuanceer ik een keer niet omdat ik constant geneuzel krijg dat het toch niet serieus is wat hier gemeld wordt en dan krijg ik iemand die er serieus op ingaat.
Ik snap het nut van pi niet voor vmbo'ertjes als ze al moeite hebben met procenten en staartdelingen.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Het blijft inderdaad een beetje schipperen met de inhoud van het onderwijsprogramma op het vmbo, en natuurlijk met name basis en kader. Het leervermogen van die gasten is echt laag, en het aantal vakken is al vrij beperkt. Maar toch wil je ze nog wel enige algemene ontwikkeling bijbrengen. Het verloop van WO II wordt natuurlijk ook ernstig versimpeld.
Ik kan eigenlijk alleen over de inhoud van het vak wiskunde wat zeggen, en je kunt twisten over wat er in het programma zit, maar het is in ieder geval allemaal correct. Er wordt niet gerekend met pi = 3 of dat soort dingen.
Ik probeer al bijna 3 jaar een vermelding in de telefoongids goed te krijgen.... en gezien Vodafone de provider is, moeten zij dat regelen, de telefoongids verwijst mensen stug naar de provider.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat had jij voor gezeik dan?
Vodafone heeft gewoon dikke schijt aan (consumenten)rechten en reageert alleen als je hen een proces aansmeert of als er reputatieschade dreigt te ontstaan.
Ben helemaal klaar met dit bedrijf.
Klantenservice op FB is best vaak grappig man.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt grappig als Klantenservice zich aan anderen opdringt. Wel als mensen zelf naar die pagina stappen, maar dat is hier niet zo.
Ach ja, ik snap het nut van staartdelingen überhaupt niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap het nut van pi niet voor vmbo'ertjes als ze al moeite hebben met procenten en staartdelingen.
Lees anders nog eens.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klantenservice op FB is best vaak grappig man.
Dat herinnert er mij aan dat de examens er weer aankomenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geef sinds kort bijles aan middelbare scholieren en ik schrik echt. Het boek dat ze op het vmbo gebruiken voor aardrijkskunde doet net alsof het hele continent Antarctica niet bestaat, bijvoorbeeld.
Waarom in godsnaam geef je leerlingen dan nog aardrijkskunde? Besteed die tijd nuttig in plaats van kinderen zulke extreem versimpelde info bij te brengen dat het gewoonweg niet meer klopt.
En het nut van procenten?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach ja, ik snap het nut van staartdelingen überhaupt niet.
Vrij veel van vwo natuurkunde is enkel nog binas overpennen. Was ook al zo toen ik examen deed, trouwens. Daarom ook het examen gehaald zonder iets uit te voeren.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dat herinnert er mij aan dat de examens er weer aankomen
Altijd even de elektro vraag maken. Dat onderdeel binnen vwo natuurkunde is zo uitgeknepen dat het alleen nog maar de BINAS sommetjes invullen is.
Vorig jaar stond er een vraag in over één of ander gehandicapt paard met een schrikdraad. Hopeloos die vraag, stuurde naar een antwoord dat theoretisch geen eens klopt, klacht gestuurd en de volgende toevoeging gekregen:
"Mocht de leerling op het andere antwoord uitkomen op een manier dat klopt: goed rekenen"
Ja, zeker. Dat is namelijk een toepassing. Je moet weten welke bewerking je moet doen, en voor het uiteindelijke cijfertjeswerk kun je dan je rekenmachine inschakelen. Als je niet weet wat je moet uitrekenen heb je niks aan dat ding. Dat gaat voor een deling niet op.quote:
Zelfde hier overigens, ook heel matig gescoord met een 5/6jequote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrij veel van vwo natuurkunde is enkel nog binas overpennen. Was ook al zo toen ik examen deed, trouwens. Daarom ook het examen gehaald zonder iets uit te voeren.
Wiskunde is slechts nog werken met je rekenmachine en de literatuur van de talen stelt geen ene reet meer voor. CKV is er puur om nog wat extra uren op het rooster te krijgen zodat de school genoeg les geeft per jaar, en dankzij LO zit je de rest van de dag wat zweterig in de klas. Levensbeschouwing is kut en nutteloos, net zoals Tekenen, Handvaardigheid en techniek.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrij veel van vwo natuurkunde is enkel nog binas overpennen. Was ook al zo toen ik examen deed, trouwens.
Voor sommige vakken kon je genoeg info halen uit BINAS (die mee mocht) om het examen te halen. De enige kwaliteit van mij die daar verder bij kwam kijken was leesvaardigheid.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
O nu komen de ik-heb-examens-gehaald-zonder-iets-uit-te-voeren-verhaaltjes weer. Ik word hier te oud voor.
Ik show gewoon altijd met het feit dat mijn cijfers van de CE's gemiddeld 1,5 punt hoger lagen dan die van de SE's.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
O nu komen de ik-heb-examens-gehaald-zonder-iets-uit-te-voeren-verhaaltjes weer. Ik word hier te oud voor.
Klinkt als vodafone ten voeten uit.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik probeer al bijna 3 jaar een vermelding in de telefoongids goed te krijgen.... en gezien Vodafone de provider is, moeten zij dat regelen, de telefoongids verwijst mensen stug naar de provider.
En toevallig kreeg ik gisteren weer eens een mailtje over een ander foutje dat ze gemaakt hadden, dus ik dacht, laat ik eens kijken of het inmiddels goed staat, maar dat stond het nog steeds niet, dus maar weer eens gebeld.
De homo's stonden altijd buiten idd.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef Kaas- het volgende:
Alsof de middelbare school om cijfers ging. Dat draaide om je dominantie op het schoolplein veilig te stellen.
Bij de parkeerplaats hi ha hoquote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
De homo's stonden altijd buiten idd.
Ik stond daar altijd zover buiten dat ik werkelijk geen idee had wie de alpha male van het moment was. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef Kaas- het volgende:
Alsof de middelbare school om cijfers ging. Dat draaide om je dominantie op het schoolplein veilig te stellen.
Ach, alle alpha males van de middelbare blijken later homo.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stond daar altijd zover buiten dat ik werkelijk geen idee had wie de alpha male van het moment was. Maar dat kan aan mij liggen.
Jeej.. kleingeld..quote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt als vodafone ten voeten uit.
Ik had een geschil met hen over mijn oordopjes die standaard inbegrepen waren bij mijn mobiel, echter hebben die krengen de neiging om na ~6 maand stuk te gaan (had ze al eens stuk). Vervolgens ga je naar het filiaal toe waar je je abonnement afgesloten hebt, de verkoper stuurt die doppen op waarna je na 2 weken de volgende opties krijgt; 1 repareren a 44 euro, 2 ongerepareerd terugsturen (34 eu onderzoekskosten, 3 afstand doen en niets meer terugkrijgen. Wanneer je in dit proces beland bent is dynafix de partij waarmee je contact hebt volgens vodafone. Daarnaast hoefden zij mij 6 maand garantie te geven op accessoires.
Uiteindelijk pikte ik dit niet en heb dit voorgelegd aan de geschillencommissie, ware het niet dat ik na enige tijd opgebeld werd door de jurist van vodafone als wij er onderling niet uit konden komen. Te lange les; 50 euro teruggekregen om nieuwe oordoppen te kopen, 100 euro boetedoening bedongen, 50 euro klachtgeld terug, en 46 euro voor een kabeltje die je voor 2 kwartjes bij de action koopt![]()
Ik vind helemaal mooi
Kaas op het schoolplein:quote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik laat mij niet zo heel gauw afzetten, kereltje.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jeej.. kleingeld..
En in de nabije toekomst jezelf compleet onder tafel laten lullen door je manager die het voor de tiende keer op rij presteert om je geen loonsverhoging te geven.
Had je eigenlijk ook een zilveren ruggetje?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, alle alpha males van de middelbare blijken later homo.
Verreweg het leukste vak op school. Praktijkexamen was kickenquote:Op donderdag 21 april 2016 22:03 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Scheikunde was geloof ik nog wel een redelijk vak op het vwo. Vrij divers in onderdelen, en daar had de BINAS echt nog nut. Maar goed, misschien heeft Rez hier nog een andere mening over
De jongen is 12, dan is het best wel een hoop geld.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jeej.. kleingeld..
En in de nabije toekomst jezelf compleet onder tafel laten lullen door je manager die het voor de tiende keer op rij presteert om je geen loonsverhoging te geven.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt als vodafone ten voeten uit.
Ik had een geschil met hen over mijn oordopjes die standaard inbegrepen waren bij mijn mobiel, echter hebben die krengen de neiging om na ~6 maand stuk te gaan (had ze al eens stuk). Vervolgens ga je naar het filiaal toe waar je je abonnement afgesloten hebt, de verkoper stuurt die doppen op waarna je na 2 weken de volgende opties krijgt; 1 repareren a 44 euro, 2 ongerepareerd terugsturen (34 eu onderzoekskosten, 3 afstand doen en niets meer terugkrijgen. Wanneer je in dit proces beland bent is dynafix de partij waarmee je contact hebt volgens vodafone. Op het internet zijn genoeg bloemlezingen over dat bedrijf te vinden := Daarnaast hoefden zij mij 6 maand garantie te geven op accessoires.
Uiteindelijk pikte ik dit niet en heb dit voorgelegd aan de geschillencommissie, ware het niet dat ik na enige tijd opgebeld werd door de jurist van vodafone als wij er onderling niet uit konden komen. Te lange les; 50 euro teruggekregen om nieuwe oordoppen te kopen, 100 euro boetedoening bedongen, 50 euro klachtgeld terug, en 46 euro voor een kabeltje die je voor 2 kwartjes bij de action koopt![]()
Ik vind helemaal mooi
Marktwerking.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jeej.. kleingeld..
Ruim 200 eu verdiend met pak'm beet 2 uurtjes werkquote:Op donderdag 21 april 2016 22:05 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
De jongen is 12, dan is het best wel een hoop geld.
Vraag me toch af of dat ook zo is als je face to face met je baas moet praten, in plaats van zoals je nu doet door je achter allerlei emailtjes verschuilen. Lijkt me toch een hele andere league voor je.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat mij niet zo heel gauw afzetten, kereltje.
Wat gebeurt hier?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kaas op het schoolplein:
[ afbeelding ]
Die onderzoekskosten waren niet vooraf opgegeven. Hoe dat dan in rekening gebracht kan worden heb ik tot op heden nog geen antwoord op gehadquote:
Wat een stelletje oelewappers dan, dat ze er überhaupt een Dynafix verhaal van maaktenquote:Op donderdag 21 april 2016 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat mij niet zo heel gauw afzetten, kereltje.
Makkelijk verdiend aangezien het initieel om dopjes van 28,95 ging
Nee.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ken je T-bag niet uit Prison Break?
[ afbeelding ]
Ik was er helaas niet zo heel best in, maar was geloof ik ook één van mijn laatste examens waar ik niet zo heel veel voor had gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verreweg het leukste vak op school. Praktijkexamen was kicken
Dan begin ik inderdaad te blozen en kom ik niet meer uit mijn woorden.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vraag me toch af of dat ook zo is als je face to face met je baas moet praten, in plaats van zoals je nu doet door je achter allerlei emailtjes verschuilen. Lijkt me toch een hele andere league voor je.
Zo'n homopredator waar heel de USA bang voor is.quote:
Als ze het gewoon een beetje fatsoenlijk hadden gehouden was het het walhalla geweest ja. Maar ze moesten het weer weer verneuken.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:07 schreef GSbrder het volgende:
Niet zo onaardig, Euribob.
Bakken met geld te verdelen in de accountancy.
Je staat hier nu eenmaal niet bekend om je sterke sociale vaardigheden.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan begin ik inderdaad te blozen en kom ik niet meer uit mijn woorden.
Je hebt mij door.
Logisch. Dynafix is de partij die de (defecte) producten ontvangt en dat weer naar de consument bericht. Bij producten met een lage waarde en die niet primair nodig zijn om de voorzieningen van vodafone te gebruiken wordt dat al gauw gekwalificeerd als accessoires waar zij bij verzonnen hebben dat daar maar een garantietermijn voor geldt van 6 maanden. Ik denk dat de meeste mensen het al gauw op geven bij die waardeloze klantenservice. Terwijl de consumenten garantie tenminste 2 jaar voorschrijft. Wel moet na 6 maanden de klant op verzoek van de ondernemer kunnen aantonen dat het product normaal gebruikt is.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een stelletje oelewappers dan, dat ze er überhaupt een Dynafix verhaal van maakten
Jij wel trouwens.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je staat hier nu eenmaal niet bekend om je sterke sociale vaardigheden.
Dat treft me.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu is hij op FOK! daar niet uniek in.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sign of the Times vind ik geweldig.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:12 schreef eriksd het volgende:
The Most Beautiful Girl In The World was dan weer echt steengoed.
Ik ook niet, maar als ik aan de telefoon voor de zoveelste keer niet geholpen word, van het kastje naar de muur gestuurd word (terwijl de oplossing toch echt in het kastje ligt), en het kastje ook nog eens beweert dat er bij hen helemaal niets fout is, en dat dat nota bene de vorige keer ook al gemeld zou zijn, terwijl zij de enigen zijn die het op kunnen lossen, en gewoon doen alsof ze het niet kunnen oplossen omdat alles bij hen zogenaamd goed zou staan, dan heb ik m na bijna 3 jaar oeverloos gelul wel zitten ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:06 schreef eriksd het volgende:
Stoere jongens hier. Ik hou niet zo van conflicten.
Achja, het zal allemaal wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik aan de telefoon voor de zoveelste keer niet geholpen word, van het kastje naar de muur gestuurd word (terwijl de oplossing toch echt in het kastje ligt), en het kastje ook nog eens beweert dat er bij hen helemaal niets fout is, en dat dat nota bene de vorige keer ook al gemeld zou zijn, terwijl zij de enigen zijn die het op kunnen lossen, en gewoon doen alsof ze het niet kunnen oplossen omdat alles bij hen zogenaamd goed zou staan, dan heb ik m na bijna 3 jaar oeverloos gelul wel zitten ja.
En helemaal als ik dan zo'n kwal aan de lijn heb als gisteren, als ook maar de helft van z'n gezwets waar zou zijn ("als ik hier zou zitten liegen dan ben ik volgende week ontslagen, want alle gesprekken worden opgenomen") dan kan hij idd naar z'n baan fluiten.
Ik denk dat je zo'n jonge geen grote gunst kunt verlenen dat zorgen dat ie daar zijn baan kwijtraakt, evenals de mac.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik aan de telefoon voor de zoveelste keer niet geholpen word, van het kastje naar de muur gestuurd word (terwijl de oplossing toch echt in het kastje ligt), en het kastje ook nog eens beweert dat er bij hen helemaal niets fout is, en dat dat nota bene de vorige keer ook al gemeld zou zijn, terwijl zij de enigen zijn die het op kunnen lossen, en gewoon doen alsof ze het niet kunnen oplossen omdat alles bij hen zogenaamd goed zou staan, dan heb ik m na bijna 3 jaar oeverloos gelul wel zitten ja.
En helemaal als ik dan zo'n kwal aan de lijn heb als gisteren, als ook maar de helft van z'n gezwets waar zou zijn ("als ik hier zou zitten liegen dan ben ik volgende week ontslagen, want alle gesprekken worden opgenomen") dan kan hij idd naar z'n baan fluiten.
In welke markt is dit niet het geval?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als ze het gewoon een beetje fatsoenlijk hadden gehouden was het het walhalla geweest ja. Maar ze moesten het weer weer verneuken.
Gay. Met je Ford Ka.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:16 schreef Gutmensch het volgende:
Here we are folks
The dream we all dream of
Boy versus girl in the World Series of love
Tell me, have U got the look?
U walked in, I woke up
I never seen a pretty girl
Look so tough, baby
U got that look
Color U peach and black
Color me takin' aback
Crucial, I think I wantcha
Ja, zo ben ik.quote:
Oh yeah!quote:
Was écht leuk. Super ingewikkeld practicum met instructies, en dan werd je beoordeeld op nauwkeurigheid en eindresultaat en zo. Een klasgenootje liet azijnzuur tegen het plafond spatten, zitten nog steeds vlekken opquote:Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Praktijkexamen nooit gehad, denk dat ik dat toen ook wel leuk gevonden had. Sowieso waren praktijk dingetjes bij scheikunde veel te leuk, dat zat echt te weinig bij natuurkunde.
Doet me denken aan toverdranken bij Harry Potter.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was écht leuk. Super ingewikkeld practicum met instructies, en dan werd je beoordeeld op nauwkeurigheid en eindresultaat en zo. Een klasgenootje liet azijnzuur tegen het plafond spatten, zitten nog steeds vlekken op
Goed werk. Deze strijd van de de kleine, nietszeggende burgerman tegen het grootkapitaal kan alleen maar gesteund worden. Hulde.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Logisch. Dynafix is de partij die de (defecte) producten ontvangt en dat weer naar de consument bericht. Bij producten met een lage waarde en die niet primair nodig zijn om de voorzieningen van vodafone te gebruiken wordt dat al gauw gekwalificeerd als accessoires waar zij bij verzonnen hebben dat daar maar een garantietermijn voor geldt van 6 maanden. Ik denk dat de meeste mensen het al gauw op geven bij die waardeloze klantenservice. Terwijl de consumenten garantie tenminste 2 jaar voorschrijft. Wel moet na 6 maanden de klant op verzoek van de ondernemer kunnen aantonen dat het product normaal gebruikt is.
Gratis oordopjesquote:Op donderdag 21 april 2016 23:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed werk. Deze strijd van de de kleine, nietszeggende burgerman tegen het grootkapitaal kan alleen maar gesteund worden. Hulde.
quote:Gerald Irving Ratner (born 1 November 1949) is a British businessman and motivational speaker. He was formerly chief executive of the major British jewellery company Ratners Group (now the Signet Group). He achieved notoriety after making a speech in which he jokingly denigrated the company's products, which caused the company's near collapse (the so-called "Ratner effect").
quote:During the speech, he commented:
“ We also do cut-glass sherry decanters complete with six glasses on a silver-plated tray that your butler can serve you drinks on, all for £4.95. People say, "How can you sell this for such a low price?", I say, "because it's total crap."
”
(..)
After the speech, the value of the Ratner group plummeted by around £500 million, which very nearly resulted in the firm's collapse.
Haha. Die kwam ik onlangs ook al tegen. Mooi.quote:
Ik stel voor dat iedere vodafone klant gaat stornerenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed werk. Deze strijd van de de kleine, nietszeggende burgerman tegen het grootkapitaal kan alleen maar gesteund worden. Hulde.
Heerlijk, school redelijk dichtbij, werk dichtbij. En heb het thuis prima, scheelt mij een hoop geld zodat ik wat spaar en leuke dingen kan doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lekker met de bus van Dedemsvaart naar Zwolle.
Komt hij daar vandaan? Ah niet zo ver van mijn oude woonplaats vandaan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lekker met de bus van Dedemsvaart naar Zwolle.
Die werd hier een tijd geleden ook al eens gepost meen ik!quote:
Ik zag het in een spelshow langskomen. Wat een held.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die werd hier een tijd geleden ook al eens gepost meen ik!
Kom me in ieder geval bekend voor. Goede CEO wel.
QI?quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag het in een spelshow langskomen. Wat een held.
Mogelijk dat ik het daar eens voorbij heb horen komen da.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Exact. Ben alle afleveringen aan het kijken.
Valt me op dat ze exact die wikipediapagina oplezen trouwens. Hehe.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mogelijk dat ik het daar eens voorbij heb horen komen da.
Geloof ik helemaal.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heerlijk, school redelijk dichtbij, werk dichtbij. En heb het thuis prima, scheelt mij een hoop geld zodat ik wat spaar en leuke dingen kan doen.
Beter dan jouw (werkeloze) leven.
Trusten mensen
Was het maar zo'n feest. Heb je gezien wat je tegenwoordig voor zo'n straaljager betaalt? Zo wordt het voor Jan Modaal onmogelijk om een eigen legertje te financieren.quote:
Ik weet het. Vroeger kon je nog wel een paar F-104's regelen via een bevriende prins, maar die tijden zijn voorbij.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Heb je gezien wat je tegenwoordig voor zo'n straaljager betaalt? Zo wordt het voor Jan Modaal onmogelijk om een eigen legertje te financieren.
Valt me tegen. Of mee, eigenlijk. Wat een rationele Gelderlanders.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:16 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)iska-video-1.5941305
Smullen van de reacties.
Schijn je gehoorkappen bij nodig te hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:14 schreef Gutmensch het volgende:
Ik wil trouwens die F-35 wel gaan bekijken op de volgende open dag van de KLu.
Dit is een gemodereerde commentsectie.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt me tegen. Of mee, eigenlijk. Wat een rationele Gelderlanders.
Misschien ben ik ook volledig afgestompt door FOK!, NuJIJ en de Telegraaf.
Maar werkelijk, er zijn heel veel mensen die gewoon álles op buitenlanders afschuiven. En sites die steevast berichten over "kansrijken" en dergelijke eufemismen stoken dat vuurtje natuurlijk gewoon op.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dit is een gemodereerde commentsectie.
Lees nu hier ook een mooie conversatie bij een bericht over Nijmeegse vrouwen die ervan worden verdacht NS medewerkers te hebben mishandeld.
[ afbeelding ]
Mooi toch. Gewoon aannemen dat het buitenlanders zijn, anders ben je een wegkijker.
Blijft een mooi stadje.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha. Die kwam ik onlangs ook al tegen. Mooi.
Edit: Oh nee, dit is toch een andere.
Het zijn vooral mannen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:33 schreef Tchock het volgende:
Je hoort bijvoorbeeld vaak mensen al dan niet indirect zeggen dat allochtonen voor de meeste criminaliteit zorgen. Ik vraag me af hoe veel mensen weten dat autochtonen (absoluut gezien) véél meer misdrijven plegen.
Ach, misdrijfje hier, misdrijfje daar, is onze cultuur.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:33 schreef Tchock het volgende:
Je hoort bijvoorbeeld vaak mensen al dan niet indirect zeggen dat allochtonen voor de meeste criminaliteit zorgen. Ik vraag me af hoe veel mensen weten dat autochtonen (absoluut gezien) véél meer misdrijven plegen.
Het lijkt wel alsof ik zestien klonen van john zit te lezen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:16 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)iska-video-1.5941305
Smullen van de reacties.
John is de 99%!quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ik zestien klonen van john zit te lezen.
Ik denk eerlijk gezegd vrij veel, mits je het concept van absolute aantallen een beetje over weet te brengen in de vraagstelling. Het is ook weer niet zo'n hele zware hersenexercitie om je te realiseren dat autochtonen (nog steeds) de (flinke) meerderheid vormen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:33 schreef Tchock het volgende:
Mensen die "ze nemen alles over" en "nog heel even en ze vormen de meerderheid!" roepen ook?quote:Op vrijdag 22 april 2016 08:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd vrij veel, mits je het concept van absolute aantallen een beetje over weet te brengen in de vraagstelling. Het is ook weer niet zo'n hele zware hersenexercitie om je te realiseren dat autochtonen (nog steeds) de (flinke) meerderheid vormen.
Heb je die Pixarfilm Inside Out gezien? De overtuiging van sommige users komt tot stand doordat hun "Inside Out"-mennekes als tekst letterlijk de commentsecties van nieuwssites citeren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ik zestien klonen van john zit te lezen.
Die mensen nemen niets over en vormen niet binnenkort de meerderheid, gelukkig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 08:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen die "ze nemen alles over" en "nog heel even en ze vormen de meerderheid!" roepen ook?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 08:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb je die Pixarfilm Inside Out gezien? De overtuiging van sommige users komt tot stand doordat hun "Inside Out"-mennekes als tekst letterlijk de commentsecties van nieuwssites citeren.
Hoeveel jaren jong zou hij geworden zijn?quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:22 schreef Disana het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag 99.999
[ afbeelding ]
Ik schat een aardig eindje in de dertig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeveel jaren jong zou hij geworden zijn?
Ik gok dat hij nu 52 is geworden. Billenmaatje van Piet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeveel jaren jong zou hij geworden zijn?
Amsterdam is ten minste een echte stad. Rotterdam stelt daarentegen geen kut voor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Maandag naar de zuid-as, man man.
Voor hoge gebouwen met veel wind woon ik al in Rotterdam
Ik had al zo'n vermoeden dat hij niet meer de jongste zou zijn jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik gok dat hij nu 52 is geworden. Billenmaatje van Piet.
Zo, die zit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Amsterdam is ten minste een echte stad. Rotterdam stelt daarentegen geen kut voor.
Gelukkig maar een beetje variatie. Het oog wil ook wat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:34 schreef xpompompomx het volgende:
In Rotterdoom ziet het altijd zwart van de mensen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 08:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb je die Pixarfilm Inside Out gezien? De overtuiging van sommige users komt tot stand doordat hun "Inside Out"-mennekes als tekst letterlijk de commentsecties van nieuwssites citeren.
Tenminste.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Amsterdam is ten minste een echte stad. Rotterdam stelt daarentegen geen kut voor.
Eindhoven.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kijk, die fout over Rotterdam vergeef ik je, weet jij veel, maar spel je belediging dan op zijn minst goed.quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:22 schreef Disana het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag 99.999
[ afbeelding ]
Dan neem je toch wel een omweg?quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mijn route van straks door Rotterdam gaat zo.
Mooie parkjes en huizen
De Rotterdamse Antillen
Geert Wildersistan(allemaal tokkies met honden daar)
Anatolie aan de Maas
Westside ghetto
Het hippe D66-stemmende centrum.
Neuh. Gewoon lekker fietsen. Ik overdreef bewust.quote:
Bij mij?quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:59 schreef Disana het volgende:
Hoezo is Rotterdam niet mooi. Dit kwam ik bij iemand tegen op Facebook
Ik ken er maar een die zo'n mooi filmpje kan postenquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij mij?Of heb je nog meer van die toffe mensen in je lijst.
Stond in de Rotterdam-reeks op Fok.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken er maar een die zo'n mooi filmpje kan posten
Ach, het is lekker makkelijk roepen dat alles buiten Bernie één pot nat is vanuit je veilige Europese verzorgingsstaatje.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:14 schreef Euribob het volgende:
Ik krijg echt gewoon een naar gevoel in mijn buik van wat sommige Berniefans in het Amerika-topic posten. Ik ga mezelf maar even overtuigen van het feit dat dit het internet is en iedereen daarbuiten wel gewoon logischerwijs kan nadenken.
Gelukkig is Sanders niet Joods.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:49 schreef Ryon het volgende:
Niet weten dat Amerika door de Joden en het Grootkapitaal gerund wordt en alleen Bernie Sanders dat land nog kan redden van de totale kapitalistische ondergang ingezet door de neoliberalen en de zionisten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Obama is geen moslim zeker?quote:
Nee, in Kenia zijn ze hoofdzakelijk christelijk.quote:
Het gaat om de mening van Trump. Obama is niet relevant.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Obama vindt een Brexit een bijzonder onverstandig plan. Dat soort uitlatingen werken echter alleen maar averechts natuurlijk.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:53 schreef Friek_ het volgende:
Ryon - ook al zo'n smerig VVD'ertje dat gewoon een paar fikse klappen verdient.
Inderdaad. Ik bedoel: wie de fuck is Obama?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat om de mening van Trump. Obama is niet relevant.
Vergeet de grensen niet te sluiten!!11quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik bedoel: wie de fuck is Obama?Een Amerika hatende moslim die de rijken rijker maakt en de armen armer en nu ook een mening heeft over Europa.
Ik zeg gulden terug en weg met de EU!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond die claim dat winst van de GOP op de lange termijn misschien wel goed was omdat het progressieve gevoelens in de Verenigde Staten aan zou wakkeren nog wel het ergst. Zal wel een gedachte zijn die rondwaart op een Bernie-reddit, daar hopen ze nu natuurlijk dat Sanders over vier jaar de presidentskandidaat wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, het is lekker makkelijk roepen dat alles buiten Bernie één pot nat is vanuit je veilige Europese verzorgingsstaatje.
Verder drijven die types steeds verder weg van de realiteit en wordt er eigenlijk nauwelijks echt gediscussieerd, maar worden claims eerder als mantra's gereciteerd. Na een hele discussie over waarom problemen met stemmen in Brooklyn in het nadeel is van Clinton gezien de demografische samenstelling en haar winst daar, wordt weer doodleuk geclaimd dat dit snode plannetjes waren van het Clinton team ten koste van Sanders door de dominee uit Eindhoven die hier al tijden het evangelie volgens Bernie verkondigt.
Alle moslims dicht en de grenzen terug naar hun eigen land!!quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vergeet de grensen niet te sluiten!!11
Ze zijn het padje goed kwijtquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vond die claim dat winst van de GOP op de lange termijn misschien wel goed was omdat het progressieve gevoelens in de Verenigde Staten aan zou wakkeren nog wel het ergst. Zal wel een gedachte zijn die rondwaart op een Bernie-reddit, daar hopen ze nu natuurlijk dat Sanders over vier jaar de presidentskandidaat wordt.
Dat het hele land dan naar de knoppen gaat maakt niet uit. Alles is voor Bernie.
Nee, jij hebt de levenslustige uitstraling die Bernie heeft duidelijk niet opgemerkt bij zijn rallies.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:07 schreef Ryon het volgende:
Over vier jaar is Bernie al dood. Dus dat lijkt mij geen verstandige strategie.
Blasfemie!quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:07 schreef Ryon het volgende:
Over vier jaar is Bernie al dood. Dus dat lijkt mij geen verstandige strategie.
Scheikunde was echt een baggervak op de middelbare. De reacties zijn nergens op gebaseerd, je moet maar gewoon leren dat koolstof vier bindingen aan kan gaan en dat als je COOH en NH2 laat reageren er water vrijkomt. Het enige nuttige wat ik daar heb geleerd is rekenen met molen, voor de rest heb ik er nooit meer wat van toegepast bij chemie.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:03 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Scheikunde was geloof ik nog wel een redelijk vak op het vwo. Vrij divers in onderdelen, en daar had de BINAS echt nog nut. Maar goed, misschien heeft Rez hier nog een andere mening over
Lekker boeiend verder.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:16 schreef Rezania het volgende:
Scheikunde op de middelbare:
[ afbeelding ]
Scheikunde zoals het echt gebeurt:
[ afbeelding ]
Nogal een halve waarheid op de middelbare zoals je kunt zien.
Niemand vroeg jouw mening. Ga lekker uitzoeken of tokkies en vluchtelingen goed samengaan in dezelfde wijk of zo.quote:
Dit interesseert echt helemaal niemand.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij wel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dit interesseert echt helemaal niemand.
Blijkbaar wel, anders hadden we geen chemische industrie oa. Dat gezeik altijd als het hier over een bèta-onderwerp gaat. Als het je niet interesseert kan je ook gewoon niet reageren. Stelletje zeikwijven.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die tweede is ook nog best schematisch.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ze "halve waarheden" op de middelbare school vertellen tijdens scheikunde hebben wij een chemische industrie?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders hadden we geen chemische industrie oa. Dat gezeik altijd als het hier over een bèta-onderwerp gaat. Als het je niet interesseert kan je ook gewoon niet reageren. Stelletje zeikwijven.
Mij wel als Bioloog.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mimimimimi.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders hadden we geen chemische industrie oa. Dat gezeik altijd als het hier over een bèta-onderwerp gaat. Als het je niet interesseert kan je ook gewoon niet reageren. Stelletje zeikwijven.
En niemand vroeg om jouw mening. Mijn reactie was slechts een correctie op jouw overbodige toevoeging.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand vroeg jouw mening. Ga lekker uitzoeken of tokkies en vluchtelingen goed samengaan in dezelfde wijk of zo.
Mind is blown.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard. Wat er nog echt precies gebeurt weten we niet omdat we niet genoeg inzicht in kwantumchemie hebben. Ik had moeten zeggen dat het een dichtere benadering bij de waarheid was.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Die tweede is ook nog best schematisch.
Ik dacht dat je interesse in scheikunde in het algemeen bedoelde. Tevens vroeg iemand mijn mening over scheikunde op de middelbare, daar gaf ik antwoord op. Ik zei niet in hoe 'Dit interesseert helemaal niemand.' daar een bijdrage van toegevoegde waarde op is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Omdat ze "halve waarheden" op de middelbare school vertellen tijdens scheikunde hebben wij een chemische industrie?
Lijkt mij niet. Niemand geeft een fuck om scheikunde op de middelbare school en het gekut met een paar formules en noteringen daar. Sad but true.
Mijn mening werd dus wel gevraagd skkl.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
En niemand vroeg om jouw mening. Mijn reactie was slechts een correctie op jouw overbodige toevoeging.
Lekker boeie man. Als jij het maar leuk vindt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://m.imdb.com/title/tt0113442/
Ik vond dit echt leuk vroeger, blijkt het een enorme B-film zijn. Wat een teleurstelling.
Daar fappen ze op, voedt hun alfa-ego of zo.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Meteen allemaal als hyena's omdat iemand even een zwak momentje laat zien.!
Kun je het verwijderen? Volgens mij bevat het cryptische aanmerkingen op hoe het er op de Frontpage, beter dat we dat hier niet tolereren.quote:
Ja dat sowieso, maar bewegende 3D-modellen zijn het leukst.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uiteraard. Wat er nog echt precies gebeurt weten we niet omdat we niet genoeg inzicht in kwantumchemie hebben. Ik had moeten zeggen dat het een dichtere benadering bij de waarheid was.
Oke, zure Henk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kun je het verwijderen? Volgens mij bevat het cryptische aanmerkingen op hoe het er op de Frontpage, beter dat we dat hier niet tolereren.
We hebben helemaal niets gezegd over je film.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Meteen allemaal als hyena's omdat iemand even een zwak momentje laat zien.!
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kun je het verwijderen? Volgens mij bevat het cryptische aanmerkingen op hoe het er op de Frontpage, beter dat we dat hier niet tolereren.
Ik kreeg die te zien op de basisschool en was een beetje verliefd op die meisjes. :squote:Op vrijdag 22 april 2016 11:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://m.imdb.com/title/tt0113442/
Ik vond dit echt leuk vroeger, blijkt het een enorme B-film zijn. Wat een teleurstelling.
En het moeilijkste. Je kan maar zoveel orbitalen tekenen voordat je eigenlijk met een blob eindigt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar bewegende 3D-modellen zijn het leukst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik werd dat pas toen ik ze veel later in bikini zag.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kreeg die te zien op de basisschool en was een beetje verliefd op die meisjes. :s
Tweelingen. Blijven interessant.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik werd dat pas toen ik ze veel later in bikini zag.
Doe de vrolijke beer terug.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik werd dat pas toen ik ze veel later in bikini zag.
Ik vind dit wel een betere.quote:
Als kind ja. Zag er een stuk van terug en was best bedroevend.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker boeie man. Als jij het maar leuk vindt.
Dat heb ik dus als ik een oude game opstart die ik vroeger supermooi vond en dat ik dan zie dat het best lelijk is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Als kind ja. Zag er een stuk van terug en was best bedroevend.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het moeilijkste. Je kan maar zoveel orbitalen tekenen voordat je eigenlijk met een blob eindigt.Wat is een blob?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik nou helemaal niet erg he. Word ik lekker nostalgisch van. The Legend of Zelda: A Link to the Past (1991, op de SNES) vind ik nog altijd zo ongeveer het beste spel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heb ik dus als ik een oude game opstart die ik vroeger supermooi vond en dat ik dan zie dat het best lelijk is.
Dat geldt feitelijk voor alle exacte vakken in het middelbaar onderwijs. Je kunt ook onmogelijk in die paar uurtjes per week in zes jaar tijd de twee millennia (en in het geval van wiskunde nog wel iets meer) er doorheen jassen. Bij natuurkunde, wiskunde en biologie worden dezelfde concessies gedaan. Mendeliaanse genetica staat ook vrij ver van de hedendaagse kennis van genetica, bij natuurkunde leer je ook maar een beperkt plaatje, enzovoort.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon iets met een vorm waarin je niks meer kan herkennen.quote:
Nee, dat is anders, dat heeft een aparte stijl. Ik heb het over bijvoorbeeld GTA V spelen en vervolgens GTA:SA opstarten, dat was best teleurstellend.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat vind ik nou helemaal niet erg he. Word ik lekker nostalgisch van. The Legend of Zelda: A Link to the Past (1991, op de SNES) vind ik nog altijd zo ongeveer het beste spel.
Ik vind GTA 3 nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is anders, dat heeft een aparte stijl. Ik heb het over bijvoorbeeld GTA V spelen en vervolgens GTA:SA opstarten, dat was best teleurstellend.
Dat spel is ook nog steeds erg mooi. Beetje pixelachtig maar schitterend kleurenpalet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat vind ik nou helemaal niet erg he. Word ik lekker nostalgisch van. The Legend of Zelda: A Link to the Past (1991, op de SNES) vind ik nog altijd zo ongeveer het beste spel.
GTA 3 was dan ook gewoon het beste deel.quote:
En de muziek, de sfeer, het verhaal, de puzzels, alles.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat spel is ook nog steeds erg mooi. Beetje pixelachtig maar schitterend kleurenpalet.
Ah zo.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon iets met een vorm waarin je niks meer kan herkennen.
Ocarina of Time vond ik toch 't beste.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je het met een beetje tempo speelt heb je er toch nog een dag voor nodig om er door heen te fietsen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En de muziek, de sfeer, het verhaal, de puzzels, alles.![]()
Je bent er ook wel even zoet mee zeg.
Toen hield de hoofdpersoon gewoon netjes z'n smoel. Nee, maar van GTA 5 geniet ik wel meer, voornamelijk omdat je daarin lekker je auto's kan pimpen en upgraden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
GTA 3 was dan ook gewoon het beste deel.
Ik wil wel Brezjnev-wenkbrauwen als het even kan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:34 schreef GSbrder het volgende:
Hier ook voor Euribob en Friek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je speelt A Link to the Past in 1 dag uit? Waaat. Dat kan ook niet leuk zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je het met een beetje tempo speelt heb je er toch nog een dag voor nodig om er door heen te fietsen.
Gewoon Vice City en dan effe Iron Maiden door de speakers knallen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
GTA 3 was dan ook gewoon het beste deel.
GTA 5 nog steeds niet gekocht, XCOM 2 ook niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen hield de hoofdpersoon gewoon netjes z'n smoel. Nee, maar van GTA 5 geniet ik wel meer, voornamelijk omdat je daarin lekker je auto's kan pimpen en upgraden.
Tuurlijk, ik verwacht ook niet dat scholieren een compleet inzicht verkrijgen of dat alles wordt behandeld tot op het uiterste detail. Maar het enige dat ik bij scheikunde heb geleerd en nog daadwerkelijk heb toegepast op de universiteit is rekenen met molen. Bij het eerste college organische chemie werd zelfs gezegd dat je beter als je kennis van de middelbare kan vergeten. Scheikunde is ook nergens een toelatingseis doordat het op de middelbare zover van de waarheid af staat. Dat kan allemaal wel wat beter hoor imo. Wat ik in een periode heb gehad bij organische chemie kan je bijvoorbeeld ook in de bovenbouw behandelen. Tuurlijk, is wel een stuk pittiger dan de stof nu, maar dan ben je daadwerkelijk voorbereidt op de universiteit wat toch ook wel een doel van het vwo is. Het is nu ook wel wat beter, orbitalen zijn al een onderdeel van natuurkunde heb ik vernomen, maar reactiemechanismen zijn nog geen examenstof.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat geldt feitelijk voor alle exacte vakken in het middelbaar onderwijs. Je kunt ook onmogelijk in die paar uurtjes per week in zes jaar tijd de twee millennia (en in het geval van wiskunde nog wel iets meer) er doorheen jassen. Bij natuurkunde, wiskunde en biologie worden dezelfde concessies gedaan. Mendeliaanse genetica staat ook vrij ver van de hedendaagse kennis van genetica, bij natuurkunde leer je ook maar een beperkt plaatje, enzovoort.
Je ziet daarom ook vaak aan mensen die niet veel veel gestudeerd hebben dat hun beeld van de wereld blijft hangen in feitjes van de middelbare school en dat ze zich niet inbeelden dat de werkelijkheid vele malen complexer en genuanceerder is.
Wie?quote:Rudeonline blijft een legendarisch voorbeeld.
Dat maak je zelf maar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wil wel Brezjnev-wenkbrauwen als het even kan.
Heb 7 Zelda's gespeeld.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ocarina of Time vond ik toch 't beste.
O ja makkelijk. Dat spel heb ik vroeger 2314x uitgespeeld ofzo. Ook zonder extra pieces of hearts te pakken of fee'n te gebruiken. Vroeger moesten we nog echt zuinig doen met de spelletjes die we kregenquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je speelt A Link to the Past in 1 dag uit? Waaat. Dat kan ook niet leuk zijn.
Dat speelde ik vroegâh op de PS2.quote:
Bleek bij economie ook zo trouwens.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik verwacht ook niet dat scholieren een compleet inzicht verkrijgen of dat alles wordt behandeld tot op het uiterste detail. Maar het enige dat ik bij scheikunde heb geleerd en nog daadwerkelijk heb toegepast op de universiteit is rekenen met molen. Bij het eerste college organische chemie werd zelfs gezegd dat je beter als je kennis van de middelbare kan vergeten. Scheikunde is ook nergens een toelatingseis doordat het op de middelbare zover van de waarheid af staat. Dat kan allemaal wel wat beter hoor imo. Wat ik in een periode heb gehad bij organische chemie kan je bijvoorbeeld ook in de bovenbouw behandelen. Tuurlijk, is wel een stuk pittiger dan de stof nu, maar dan ben je daadwerkelijk voorbereidt op de universiteit wat toch ook wel een doel van het vwo is. Het is nu ook wel wat beter, orbitalen zijn al een onderdeel van natuurkunde heb ik vernomen, maar reactiemechanismen zijn nog geen examenstof.
[..]
Wie?
Even camera omdraaien tijdens het krikken natuurlijk, waarna je ze gewoon naast elkaar zag zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat speelde ik vroegâh op de PS2.Ging ik als ventje van 11 hoeren oppikken.
Zeker bij geschiedenis. Heftige studie.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bleek bij economie ook zo trouwens.
En waarschijnlijk bij elk vak.
Natuurkunde en wiskunde vormen gewoon een goede basis. Rest van de vakken ben ik niet erg enthousiast over nee. Biologie kwam wel een beetje in de buurt, maar was grotendeels nutteloze feitjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn broertje doet nu 6 gymnasium en zij hebben Scheikunde nieuwe stijl nu. Behandelen heel veel nieuwe dingen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik verwacht ook niet dat scholieren een compleet inzicht verkrijgen of dat alles wordt behandeld tot op het uiterste detail. Maar het enige dat ik bij scheikunde heb geleerd en nog daadwerkelijk heb toegepast op de universiteit is rekenen met molen. Bij het eerste college organische chemie werd zelfs gezegd dat je beter als je kennis van de middelbare kan vergeten. Scheikunde is ook nergens een toelatingseis doordat het op de middelbare zover van de waarheid af staat. Dat kan allemaal wel wat beter hoor imo. Wat ik in een periode heb gehad bij organische chemie kan je bijvoorbeeld ook in de bovenbouw behandelen. Tuurlijk, is wel een stuk pittiger dan de stof nu, maar dan ben je daadwerkelijk voorbereidt op de universiteit wat toch ook wel een doel van het vwo is. Het is nu ook wel wat beter, orbitalen zijn al een onderdeel van natuurkunde heb ik vernomen, maar reactiemechanismen zijn nog geen examenstof.
[..]
Wie?
Bij economie was het: Keynes heeft altijd gelijk = 10/10 op je tentamen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Jeetje man.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja makkelijk. Dat spel heb ik vroeger 2314x uitgespeeld ofzo. Ook zonder extra pieces of hearts te pakken of fee'n te gebruiken. Vroeger moesten we nog echt zuinig doen met de spelletjes die we kregen
Goede uitzondering wel ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker bij geschiedenis. Heftige studie.
De opleidingsdirecteur hier wilde wiskunde B verplicht stellen als ingangseis van de studie, maar werd teruggefloten door OCW omdat het niet de bedoeling is dat je geen economie kan studeren met het 'economie & maatschappij'-profiel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurkunde en wiskunde vormen gewoon een goede basis. Rest van de vakken ben ik niet erg enthousiast over nee. Biologie kwam wel een beetje in de buurt, maar was grotendeels nutteloze feitjes.
Ik heb daar tegenwoordig het geduld niet voor. Een keer door het spelletje heenwandelen (met een walktrough) en dan is het wel weer mooi geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Jeetje man.
Ik vond 100% completion ook wel een mooi doel. Alle items, alle upgrades, alle hartjes etc. etc.
Dat is goed om te horen. Ik geef bijles natuurkunde (5 gymnasium) en hij heeft ook stof die ik niet op de middelbare kreeg. Wel goed om te zien.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mijn broertje doet nu 6 gymnasium en zij hebben Scheikunde nieuwe stijl nu. Behandelen heel veel nieuwe dingen.
Hij was van het anticyclisch beleid toch?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij economie was het: Keynes heeft altijd gelijk = 10/10 op je tentamen.
Plus nog even een elasticiteit tussen twee punten uitrekenen en je mocht de volgende keer met de rode pen schrijven.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij economie was het: Keynes heeft altijd gelijk = 10/10 op je tentamen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De opleidingsdirecteur hier wilde wiskunde B verplicht stellen als ingangseis van de studie, maar werd teruggefloten door OCW omdat het niet de bedoeling is dat je geen economie kan studeren met het 'economie & maatschappij'-profiel.
Keynes is de grote held van linkse beleidsmakers.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was van het anticyclisch beleid toch?
Hehe, lekker.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:42 schreef Rezania het volgende:
[..]Je kan geen biologie studeren met een standaard N&G profiel.
Een eindbaas niet begrijpen. Pure ellende was dat in het tijdperk zonder internet en waarin je ook nog geen woord Engels sprak.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb daar tegenwoordig het geduld niet voor. Een keer door het spelletje heenwandelen (met een walktrough) en dan is het wel weer mooi geweest.
Maar ik heb als kiddo Secret of Mana denk ik ook 10x tot het einde gespeeld. Nooit uitgespeeld trouwens, want wij snapten de eindbaas nietDus die konden we niet verslaan.
Profielen mogen ze sowieso wel afschaffen imo. Kies gewoon wat je leuk vindt, samenhang is er toch amper op de middelbare.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja de naamgeving van de profielen slaaf nergens meer op.
Zit je weer te insinueren dat Keynes links is? God.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Keynes is de grote held van linkse beleidsmakers.
Overigens was Keynes ook gewoon een briljante kerel.
En maken daarna een nutteloze bijdrage aan een compleet andere discussie?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:44 schreef Friek_ het volgende:
De echte bazen doen natuurlijk een alfastudie.
Jij kan ook gewoon serieus niet goed lezen he.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zit je weer te insinueren dat Keynes links is? God.
En kiezen natuurlijk voor het profiel C&M.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
En maken daarna een nutteloze bijdrage aan een compleet andere discussie?
Ja, dat was dus precies het probleem. Mijn vriendjes en ik spraken geen woord Engels, hadden geen internet en wisten dus gewoon niet hoe we langs die draak konden komen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een eindbaas niet begrijpen. Pure ellende was dat in het tijdperk zonder internet en waarin je ook nog geen woord Engels sprak.
Wel pure euforie als het ineens lukte.
Als je dat op havo doet kan het zelfs zonder wiskunde.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En kiezen natuurlijk voor het profiel C&M.
MK = MO. TK = TO. 10/10.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Plus nog even een elasticiteit tussen twee punten uitrekenen en je mocht de volgende keer met de rode pen schrijven.
Fantastisch ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat was dus precies het probleem. Mijn vriendjes en ik spraken geen woord Engels, hadden geen internet en wisten dus gewoon niet hoe we langs die draak konden komen.
De Nintendo Hotlijn kostte 1 gulden per minuut en mochten we van mijn ouders maar heel af en toe bellen. Toen mocht dat blijkbaar niet.
Dat is helemaal hemel op aarde.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je dat op havo doet kan het zelfs zonder wiskunde.
Ja. De linkse rakker.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was van het anticyclisch beleid toch?
Bedacht me laatst dat ik toch nog verbazend veel tamelijk moeilijke spelletjes heb weten te spelen zonder een woord Engels te begrijpen. Gewoon heel veel trial en error inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een eindbaas niet begrijpen. Pure ellende was dat in het tijdperk zonder internet en waarin je ook nog geen woord Engels sprak.
Wel pure euforie als het ineens lukte.
Nog steeds?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je dat op havo doet kan het zelfs zonder wiskunde.
Geen idee, volg dat niet. Maar m'n vriend heeft de havo met lekker veel kunst- en cultuurvakken afgerond en weet niet wat een breuk is.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee, volg dat niet. Maar m'n vriend heeft de havo met lekker veel kunst- en cultuurvakken afgerond en weet niet wat een breuk is.
En terecht ook.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee, volg dat niet. Maar m'n vriend heeft de havo met lekker veel kunst- en cultuurvakken afgerond en weet niet wat een breuk is.
Echte bazen doen Hbo, en voeren daar geen reet uit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:44 schreef Friek_ het volgende:
De echte bazen doen natuurlijk een alfastudie.
Top.quote:Voor alle leerlingen op de havo wordt wiskunde een verplicht vak. Voor vwo-leerlingen was wiskunde al verplicht. Het kabinet wil alle leerlingen zo beter voorbereiden op het hoger onderwijs.
Oh.quote:Het vak mag geen zwaar struikelblok worden om door te kunnen stromen naar het hoger onderwijs. Daarom wordt het wiskundeaanbod in het profiel cultuur & maatschappij uitgebreid met wiskunde C.
Wat een held.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is raar dat het kon (kan?), maar ik moet zeggen dat hij er ook echt gewoon geen zak aan gehad zou hebben. Is daarna naar een musical academie gegaan.quote:
Godverdomme Kaas-, in welke foute gaybar heb je dit randfiguur nu weer opgeduikeld.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is raar dat het kon (kan?), maar ik moet zeggen dat hij er ook echt gewoon geen zak aan gehad zou hebben. Is daarna naar een musical academie gegaan.
Nice, nog net een unieke generatie dus.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:49 schreef Rezania het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)ok-verplicht-op-havo
[..]
Top.
[..]
Oh.
Ach, it's something.
Kan hij wel klokkijken? Dat is namelijk wel handig bij een musical, anders loopt iedereen zo door elkaar heen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is raar dat het kon (kan?), maar ik moet zeggen dat hij er ook echt gewoon geen zak aan gehad zou hebben. Is daarna naar een musical academie gegaan.
En jij lacht je een breuk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Legendarische WFL-user die vond dat Einstein er niets van had begrepen omdat hij zijn ideeën niet kon uitleggen op basis van simpele middelbare school wiskunde.quote:
Mooi man, al die zing-, dans- en acteerhommo's zijn kneitertjeknap en superlenig. En lievvv.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Godverdomme Kaas-, in welke foute gaybar heb je dit randfiguur nu weer opgeduikeld.
Doe eens niet zo matig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan hij wel klokkijken? Dat is namelijk wel handig bij een musical, anders loopt iedereen zo door elkaar heen.
Ohhhhh, wacht, nu weet ik het weer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Legendarische WFL-user die vond dat Einstein er niets van had begrepen omdat hij zijn ideeën niet kon uitleggen op basis van simpele middelbare school wiskunde.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:52 schreef Euribob het volgende:
Klagen over het niveau van de middelbare school is ook wel een beetje vreemd als je de havo hebt gedaan. Blijkbaar was het dan precies je niveau.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Beetje lief tegen mevrouw Kaas mensen.
Echt zo'n opleiding voor Prince-figuren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:51 schreef Friek_ het volgende:
Godsamme, ik moet nog steeds lachen om 'de musicalacademie'.
Van die "ik had makkelijk vwo aangekund"-verhalen zijn wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:52 schreef Euribob het volgende:
Klagen over het niveau van de middelbare school is ook wel een beetje vreemd als je de havo hebt gedaan. Blijkbaar was het dan precies je niveau.
Vroegah toen ik nog op de middelbare school zat had je altijd Wiskunde in je pakket, of je dat nou wilde of niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:49 schreef Rezania het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)ok-verplicht-op-havo
[..]
Top.
[..]
Oh.
Ach, it's something.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |