kquote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt grappig als Klantenservice zich aan anderen opdringt. Wel als mensen zelf naar die pagina stappen, maar dat is hier niet zo.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds ik hier ben nuanceer ik een keer niet omdat ik constant geneuzel krijg dat het toch niet serieus is wat hier gemeld wordt en dan krijg ik iemand die er serieus op ingaat.
Dat was het punt. Tokkies.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Stotterende kinder belachelijk maken kan niet, maar dit mag wel gewoon. [ afbeelding ]
Mja, denk dat het contact met je provider allang niet meer gaat om een simkaartje, maar om het LTE/4G netwerk en al die andere fratsen die je moet hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Natuurlijk blijven ze. Maar op welke manier is de vraag.
Hoe wil je klanten aan je binden als iedereen steeds meer hetzelfde aanbiedt. Er moet een meerwaarde zijn of een perceptie daarvan. Ingebouwde sims waarbij je heel snel kan overstappen lijken me een interessante uitdaging.
Groenland, ook zo'n geval.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Ik dacht vroeger altijd dat het super groot was door de projectie die mijn atlas gebruikte. Dat was een deceptie toen ik op school kwam zeg
Ik geef haar AK en Gs, en er wordt echt gewoon foute info geleerd. Niet bewust onjuist, maar zo versimpeld dat het niet meer klopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Het blijft inderdaad een beetje schipperen met de inhoud van het onderwijsprogramma op het vmbo, en natuurlijk met name basis en kader. Het leervermogen van die gasten is echt laag, en het aantal vakken is al vrij beperkt. Maar toch wil je ze nog wel enige algemene ontwikkeling bijbrengen. Het verloop van WO II wordt natuurlijk ook ernstig versimpeld.
Ik kan eigenlijk alleen over de inhoud van het vak wiskunde wat zeggen, en je kunt twisten over wat er in het programma zit, maar het is in ieder geval allemaal correct. Er wordt niet gerekend met pi = 3 of dat soort dingen.
Weet je ook eens hoe dat is, prutser.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds ik hier ben nuanceer ik een keer niet omdat ik constant geneuzel krijg dat het toch niet serieus is wat hier gemeld wordt en dan krijg ik iemand die er serieus op ingaat.
Ik snap het nut van pi niet voor vmbo'ertjes als ze al moeite hebben met procenten en staartdelingen.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Het blijft inderdaad een beetje schipperen met de inhoud van het onderwijsprogramma op het vmbo, en natuurlijk met name basis en kader. Het leervermogen van die gasten is echt laag, en het aantal vakken is al vrij beperkt. Maar toch wil je ze nog wel enige algemene ontwikkeling bijbrengen. Het verloop van WO II wordt natuurlijk ook ernstig versimpeld.
Ik kan eigenlijk alleen over de inhoud van het vak wiskunde wat zeggen, en je kunt twisten over wat er in het programma zit, maar het is in ieder geval allemaal correct. Er wordt niet gerekend met pi = 3 of dat soort dingen.
Ik probeer al bijna 3 jaar een vermelding in de telefoongids goed te krijgen.... en gezien Vodafone de provider is, moeten zij dat regelen, de telefoongids verwijst mensen stug naar de provider.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat had jij voor gezeik dan?
Vodafone heeft gewoon dikke schijt aan (consumenten)rechten en reageert alleen als je hen een proces aansmeert of als er reputatieschade dreigt te ontstaan.
Ben helemaal klaar met dit bedrijf.
Klantenservice op FB is best vaak grappig man.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt grappig als Klantenservice zich aan anderen opdringt. Wel als mensen zelf naar die pagina stappen, maar dat is hier niet zo.
Ach ja, ik snap het nut van staartdelingen überhaupt niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap het nut van pi niet voor vmbo'ertjes als ze al moeite hebben met procenten en staartdelingen.
Lees anders nog eens.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klantenservice op FB is best vaak grappig man.
Dat herinnert er mij aan dat de examens er weer aankomenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geef sinds kort bijles aan middelbare scholieren en ik schrik echt. Het boek dat ze op het vmbo gebruiken voor aardrijkskunde doet net alsof het hele continent Antarctica niet bestaat, bijvoorbeeld.
Waarom in godsnaam geef je leerlingen dan nog aardrijkskunde? Besteed die tijd nuttig in plaats van kinderen zulke extreem versimpelde info bij te brengen dat het gewoonweg niet meer klopt.
En het nut van procenten?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach ja, ik snap het nut van staartdelingen überhaupt niet.
Vrij veel van vwo natuurkunde is enkel nog binas overpennen. Was ook al zo toen ik examen deed, trouwens. Daarom ook het examen gehaald zonder iets uit te voeren.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dat herinnert er mij aan dat de examens er weer aankomen
Altijd even de elektro vraag maken. Dat onderdeel binnen vwo natuurkunde is zo uitgeknepen dat het alleen nog maar de BINAS sommetjes invullen is.
Vorig jaar stond er een vraag in over één of ander gehandicapt paard met een schrikdraad. Hopeloos die vraag, stuurde naar een antwoord dat theoretisch geen eens klopt, klacht gestuurd en de volgende toevoeging gekregen:
"Mocht de leerling op het andere antwoord uitkomen op een manier dat klopt: goed rekenen"
Ja, zeker. Dat is namelijk een toepassing. Je moet weten welke bewerking je moet doen, en voor het uiteindelijke cijfertjeswerk kun je dan je rekenmachine inschakelen. Als je niet weet wat je moet uitrekenen heb je niks aan dat ding. Dat gaat voor een deling niet op.quote:
Zelfde hier overigens, ook heel matig gescoord met een 5/6jequote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrij veel van vwo natuurkunde is enkel nog binas overpennen. Was ook al zo toen ik examen deed, trouwens. Daarom ook het examen gehaald zonder iets uit te voeren.
Wiskunde is slechts nog werken met je rekenmachine en de literatuur van de talen stelt geen ene reet meer voor. CKV is er puur om nog wat extra uren op het rooster te krijgen zodat de school genoeg les geeft per jaar, en dankzij LO zit je de rest van de dag wat zweterig in de klas. Levensbeschouwing is kut en nutteloos, net zoals Tekenen, Handvaardigheid en techniek.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrij veel van vwo natuurkunde is enkel nog binas overpennen. Was ook al zo toen ik examen deed, trouwens.
Voor sommige vakken kon je genoeg info halen uit BINAS (die mee mocht) om het examen te halen. De enige kwaliteit van mij die daar verder bij kwam kijken was leesvaardigheid.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
O nu komen de ik-heb-examens-gehaald-zonder-iets-uit-te-voeren-verhaaltjes weer. Ik word hier te oud voor.
Ik show gewoon altijd met het feit dat mijn cijfers van de CE's gemiddeld 1,5 punt hoger lagen dan die van de SE's.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
O nu komen de ik-heb-examens-gehaald-zonder-iets-uit-te-voeren-verhaaltjes weer. Ik word hier te oud voor.
Klinkt als vodafone ten voeten uit.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik probeer al bijna 3 jaar een vermelding in de telefoongids goed te krijgen.... en gezien Vodafone de provider is, moeten zij dat regelen, de telefoongids verwijst mensen stug naar de provider.
En toevallig kreeg ik gisteren weer eens een mailtje over een ander foutje dat ze gemaakt hadden, dus ik dacht, laat ik eens kijken of het inmiddels goed staat, maar dat stond het nog steeds niet, dus maar weer eens gebeld.
De homo's stonden altijd buiten idd.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef Kaas- het volgende:
Alsof de middelbare school om cijfers ging. Dat draaide om je dominantie op het schoolplein veilig te stellen.
Bij de parkeerplaats hi ha hoquote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
De homo's stonden altijd buiten idd.
Ik stond daar altijd zover buiten dat ik werkelijk geen idee had wie de alpha male van het moment was. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef Kaas- het volgende:
Alsof de middelbare school om cijfers ging. Dat draaide om je dominantie op het schoolplein veilig te stellen.
Ach, alle alpha males van de middelbare blijken later homo.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stond daar altijd zover buiten dat ik werkelijk geen idee had wie de alpha male van het moment was. Maar dat kan aan mij liggen.
Jeej.. kleingeld..quote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt als vodafone ten voeten uit.
Ik had een geschil met hen over mijn oordopjes die standaard inbegrepen waren bij mijn mobiel, echter hebben die krengen de neiging om na ~6 maand stuk te gaan (had ze al eens stuk). Vervolgens ga je naar het filiaal toe waar je je abonnement afgesloten hebt, de verkoper stuurt die doppen op waarna je na 2 weken de volgende opties krijgt; 1 repareren a 44 euro, 2 ongerepareerd terugsturen (34 eu onderzoekskosten, 3 afstand doen en niets meer terugkrijgen. Wanneer je in dit proces beland bent is dynafix de partij waarmee je contact hebt volgens vodafone. Daarnaast hoefden zij mij 6 maand garantie te geven op accessoires.
Uiteindelijk pikte ik dit niet en heb dit voorgelegd aan de geschillencommissie, ware het niet dat ik na enige tijd opgebeld werd door de jurist van vodafone als wij er onderling niet uit konden komen. Te lange les; 50 euro teruggekregen om nieuwe oordoppen te kopen, 100 euro boetedoening bedongen, 50 euro klachtgeld terug, en 46 euro voor een kabeltje die je voor 2 kwartjes bij de action koopt![]()
Ik vind helemaal mooi
Kaas op het schoolplein:quote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik laat mij niet zo heel gauw afzetten, kereltje.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jeej.. kleingeld..
En in de nabije toekomst jezelf compleet onder tafel laten lullen door je manager die het voor de tiende keer op rij presteert om je geen loonsverhoging te geven.
Had je eigenlijk ook een zilveren ruggetje?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, alle alpha males van de middelbare blijken later homo.
Verreweg het leukste vak op school. Praktijkexamen was kickenquote:Op donderdag 21 april 2016 22:03 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Scheikunde was geloof ik nog wel een redelijk vak op het vwo. Vrij divers in onderdelen, en daar had de BINAS echt nog nut. Maar goed, misschien heeft Rez hier nog een andere mening over
De jongen is 12, dan is het best wel een hoop geld.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jeej.. kleingeld..
En in de nabije toekomst jezelf compleet onder tafel laten lullen door je manager die het voor de tiende keer op rij presteert om je geen loonsverhoging te geven.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt als vodafone ten voeten uit.
Ik had een geschil met hen over mijn oordopjes die standaard inbegrepen waren bij mijn mobiel, echter hebben die krengen de neiging om na ~6 maand stuk te gaan (had ze al eens stuk). Vervolgens ga je naar het filiaal toe waar je je abonnement afgesloten hebt, de verkoper stuurt die doppen op waarna je na 2 weken de volgende opties krijgt; 1 repareren a 44 euro, 2 ongerepareerd terugsturen (34 eu onderzoekskosten, 3 afstand doen en niets meer terugkrijgen. Wanneer je in dit proces beland bent is dynafix de partij waarmee je contact hebt volgens vodafone. Op het internet zijn genoeg bloemlezingen over dat bedrijf te vinden := Daarnaast hoefden zij mij 6 maand garantie te geven op accessoires.
Uiteindelijk pikte ik dit niet en heb dit voorgelegd aan de geschillencommissie, ware het niet dat ik na enige tijd opgebeld werd door de jurist van vodafone als wij er onderling niet uit konden komen. Te lange les; 50 euro teruggekregen om nieuwe oordoppen te kopen, 100 euro boetedoening bedongen, 50 euro klachtgeld terug, en 46 euro voor een kabeltje die je voor 2 kwartjes bij de action koopt![]()
Ik vind helemaal mooi
Marktwerking.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jeej.. kleingeld..
Ruim 200 eu verdiend met pak'm beet 2 uurtjes werkquote:Op donderdag 21 april 2016 22:05 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
De jongen is 12, dan is het best wel een hoop geld.
Vraag me toch af of dat ook zo is als je face to face met je baas moet praten, in plaats van zoals je nu doet door je achter allerlei emailtjes verschuilen. Lijkt me toch een hele andere league voor je.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat mij niet zo heel gauw afzetten, kereltje.
Wat gebeurt hier?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kaas op het schoolplein:
[ afbeelding ]
Die onderzoekskosten waren niet vooraf opgegeven. Hoe dat dan in rekening gebracht kan worden heb ik tot op heden nog geen antwoord op gehadquote:
Wat een stelletje oelewappers dan, dat ze er überhaupt een Dynafix verhaal van maaktenquote:Op donderdag 21 april 2016 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat mij niet zo heel gauw afzetten, kereltje.
Makkelijk verdiend aangezien het initieel om dopjes van 28,95 ging
Nee.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ken je T-bag niet uit Prison Break?
[ afbeelding ]
Ik was er helaas niet zo heel best in, maar was geloof ik ook één van mijn laatste examens waar ik niet zo heel veel voor had gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verreweg het leukste vak op school. Praktijkexamen was kicken
Dan begin ik inderdaad te blozen en kom ik niet meer uit mijn woorden.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vraag me toch af of dat ook zo is als je face to face met je baas moet praten, in plaats van zoals je nu doet door je achter allerlei emailtjes verschuilen. Lijkt me toch een hele andere league voor je.
Zo'n homopredator waar heel de USA bang voor is.quote:
Als ze het gewoon een beetje fatsoenlijk hadden gehouden was het het walhalla geweest ja. Maar ze moesten het weer weer verneuken.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:07 schreef GSbrder het volgende:
Niet zo onaardig, Euribob.
Bakken met geld te verdelen in de accountancy.
Je staat hier nu eenmaal niet bekend om je sterke sociale vaardigheden.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan begin ik inderdaad te blozen en kom ik niet meer uit mijn woorden.
Je hebt mij door.
Logisch. Dynafix is de partij die de (defecte) producten ontvangt en dat weer naar de consument bericht. Bij producten met een lage waarde en die niet primair nodig zijn om de voorzieningen van vodafone te gebruiken wordt dat al gauw gekwalificeerd als accessoires waar zij bij verzonnen hebben dat daar maar een garantietermijn voor geldt van 6 maanden. Ik denk dat de meeste mensen het al gauw op geven bij die waardeloze klantenservice. Terwijl de consumenten garantie tenminste 2 jaar voorschrijft. Wel moet na 6 maanden de klant op verzoek van de ondernemer kunnen aantonen dat het product normaal gebruikt is.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een stelletje oelewappers dan, dat ze er überhaupt een Dynafix verhaal van maakten
Jij wel trouwens.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je staat hier nu eenmaal niet bekend om je sterke sociale vaardigheden.
Dat treft me.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu is hij op FOK! daar niet uniek in.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sign of the Times vind ik geweldig.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:12 schreef eriksd het volgende:
The Most Beautiful Girl In The World was dan weer echt steengoed.
Ik ook niet, maar als ik aan de telefoon voor de zoveelste keer niet geholpen word, van het kastje naar de muur gestuurd word (terwijl de oplossing toch echt in het kastje ligt), en het kastje ook nog eens beweert dat er bij hen helemaal niets fout is, en dat dat nota bene de vorige keer ook al gemeld zou zijn, terwijl zij de enigen zijn die het op kunnen lossen, en gewoon doen alsof ze het niet kunnen oplossen omdat alles bij hen zogenaamd goed zou staan, dan heb ik m na bijna 3 jaar oeverloos gelul wel zitten ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:06 schreef eriksd het volgende:
Stoere jongens hier. Ik hou niet zo van conflicten.
Achja, het zal allemaal wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik aan de telefoon voor de zoveelste keer niet geholpen word, van het kastje naar de muur gestuurd word (terwijl de oplossing toch echt in het kastje ligt), en het kastje ook nog eens beweert dat er bij hen helemaal niets fout is, en dat dat nota bene de vorige keer ook al gemeld zou zijn, terwijl zij de enigen zijn die het op kunnen lossen, en gewoon doen alsof ze het niet kunnen oplossen omdat alles bij hen zogenaamd goed zou staan, dan heb ik m na bijna 3 jaar oeverloos gelul wel zitten ja.
En helemaal als ik dan zo'n kwal aan de lijn heb als gisteren, als ook maar de helft van z'n gezwets waar zou zijn ("als ik hier zou zitten liegen dan ben ik volgende week ontslagen, want alle gesprekken worden opgenomen") dan kan hij idd naar z'n baan fluiten.
Ik denk dat je zo'n jonge geen grote gunst kunt verlenen dat zorgen dat ie daar zijn baan kwijtraakt, evenals de mac.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik aan de telefoon voor de zoveelste keer niet geholpen word, van het kastje naar de muur gestuurd word (terwijl de oplossing toch echt in het kastje ligt), en het kastje ook nog eens beweert dat er bij hen helemaal niets fout is, en dat dat nota bene de vorige keer ook al gemeld zou zijn, terwijl zij de enigen zijn die het op kunnen lossen, en gewoon doen alsof ze het niet kunnen oplossen omdat alles bij hen zogenaamd goed zou staan, dan heb ik m na bijna 3 jaar oeverloos gelul wel zitten ja.
En helemaal als ik dan zo'n kwal aan de lijn heb als gisteren, als ook maar de helft van z'n gezwets waar zou zijn ("als ik hier zou zitten liegen dan ben ik volgende week ontslagen, want alle gesprekken worden opgenomen") dan kan hij idd naar z'n baan fluiten.
In welke markt is dit niet het geval?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als ze het gewoon een beetje fatsoenlijk hadden gehouden was het het walhalla geweest ja. Maar ze moesten het weer weer verneuken.
Gay. Met je Ford Ka.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:16 schreef Gutmensch het volgende:
Here we are folks
The dream we all dream of
Boy versus girl in the World Series of love
Tell me, have U got the look?
U walked in, I woke up
I never seen a pretty girl
Look so tough, baby
U got that look
Color U peach and black
Color me takin' aback
Crucial, I think I wantcha
Ja, zo ben ik.quote:
Oh yeah!quote:
Was écht leuk. Super ingewikkeld practicum met instructies, en dan werd je beoordeeld op nauwkeurigheid en eindresultaat en zo. Een klasgenootje liet azijnzuur tegen het plafond spatten, zitten nog steeds vlekken opquote:Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Praktijkexamen nooit gehad, denk dat ik dat toen ook wel leuk gevonden had. Sowieso waren praktijk dingetjes bij scheikunde veel te leuk, dat zat echt te weinig bij natuurkunde.
Doet me denken aan toverdranken bij Harry Potter.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was écht leuk. Super ingewikkeld practicum met instructies, en dan werd je beoordeeld op nauwkeurigheid en eindresultaat en zo. Een klasgenootje liet azijnzuur tegen het plafond spatten, zitten nog steeds vlekken op
Goed werk. Deze strijd van de de kleine, nietszeggende burgerman tegen het grootkapitaal kan alleen maar gesteund worden. Hulde.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Logisch. Dynafix is de partij die de (defecte) producten ontvangt en dat weer naar de consument bericht. Bij producten met een lage waarde en die niet primair nodig zijn om de voorzieningen van vodafone te gebruiken wordt dat al gauw gekwalificeerd als accessoires waar zij bij verzonnen hebben dat daar maar een garantietermijn voor geldt van 6 maanden. Ik denk dat de meeste mensen het al gauw op geven bij die waardeloze klantenservice. Terwijl de consumenten garantie tenminste 2 jaar voorschrijft. Wel moet na 6 maanden de klant op verzoek van de ondernemer kunnen aantonen dat het product normaal gebruikt is.
Gratis oordopjesquote:Op donderdag 21 april 2016 23:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed werk. Deze strijd van de de kleine, nietszeggende burgerman tegen het grootkapitaal kan alleen maar gesteund worden. Hulde.
quote:Gerald Irving Ratner (born 1 November 1949) is a British businessman and motivational speaker. He was formerly chief executive of the major British jewellery company Ratners Group (now the Signet Group). He achieved notoriety after making a speech in which he jokingly denigrated the company's products, which caused the company's near collapse (the so-called "Ratner effect").
quote:During the speech, he commented:
“ We also do cut-glass sherry decanters complete with six glasses on a silver-plated tray that your butler can serve you drinks on, all for £4.95. People say, "How can you sell this for such a low price?", I say, "because it's total crap."
”
(..)
After the speech, the value of the Ratner group plummeted by around £500 million, which very nearly resulted in the firm's collapse.
Haha. Die kwam ik onlangs ook al tegen. Mooi.quote:
Ik stel voor dat iedere vodafone klant gaat stornerenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed werk. Deze strijd van de de kleine, nietszeggende burgerman tegen het grootkapitaal kan alleen maar gesteund worden. Hulde.
Heerlijk, school redelijk dichtbij, werk dichtbij. En heb het thuis prima, scheelt mij een hoop geld zodat ik wat spaar en leuke dingen kan doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lekker met de bus van Dedemsvaart naar Zwolle.
Komt hij daar vandaan? Ah niet zo ver van mijn oude woonplaats vandaan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lekker met de bus van Dedemsvaart naar Zwolle.
Die werd hier een tijd geleden ook al eens gepost meen ik!quote:
Ik zag het in een spelshow langskomen. Wat een held.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die werd hier een tijd geleden ook al eens gepost meen ik!
Kom me in ieder geval bekend voor. Goede CEO wel.
QI?quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag het in een spelshow langskomen. Wat een held.
Mogelijk dat ik het daar eens voorbij heb horen komen da.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Exact. Ben alle afleveringen aan het kijken.
Valt me op dat ze exact die wikipediapagina oplezen trouwens. Hehe.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mogelijk dat ik het daar eens voorbij heb horen komen da.
Geloof ik helemaal.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heerlijk, school redelijk dichtbij, werk dichtbij. En heb het thuis prima, scheelt mij een hoop geld zodat ik wat spaar en leuke dingen kan doen.
Beter dan jouw (werkeloze) leven.
Trusten mensen
Was het maar zo'n feest. Heb je gezien wat je tegenwoordig voor zo'n straaljager betaalt? Zo wordt het voor Jan Modaal onmogelijk om een eigen legertje te financieren.quote:
Ik weet het. Vroeger kon je nog wel een paar F-104's regelen via een bevriende prins, maar die tijden zijn voorbij.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Heb je gezien wat je tegenwoordig voor zo'n straaljager betaalt? Zo wordt het voor Jan Modaal onmogelijk om een eigen legertje te financieren.
Valt me tegen. Of mee, eigenlijk. Wat een rationele Gelderlanders.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:16 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)iska-video-1.5941305
Smullen van de reacties.
Schijn je gehoorkappen bij nodig te hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:14 schreef Gutmensch het volgende:
Ik wil trouwens die F-35 wel gaan bekijken op de volgende open dag van de KLu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |