SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Programma van vandaag
06:50 - 17:00 DJ Muis speelt Gup
17:00 - 18:00 DJ Karzai - Irie Reggae Music, Mon
18:00 - 20:00 DJ Knokkels - Deuntjes Voor Onder Het Eten
20:00 - 22:00 DJ Symph's alle vissen zwemmen in het waterGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Op donderdag 21 april 2016 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
QFTquote:
Ja ach.... het kan maar duidelijk zijnquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ach.... het kan maar duidelijk zijn
quote:
Het zal me echt jeuken.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:43 schreef Annagh het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 21 april 2016 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, toch wel sip als je op je 57e in een urntje woont.
je kunt dan niet meer krabbenquote:
Niet mauwen, je zit zo in Amsterdamquote:Op donderdag 21 april 2016 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laat ik het doen.Wel een eindje rijden.
Pa?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laat ik het doen.Wel een eindje rijden.
maar drie dartborden naast elkaar?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:48 schreef just me het volgende:
Jij hebt binnen 'n maand 'n heul groot huis!
Nee joh, opletten, ontluikende liefde van je broerquote:
moet je goed overleggenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar drie dartborden naast elkaar?
Muisquote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, opletten, ontluikende liefde van je broer
Sorry mevrouw.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Niet mauwen, je zit zo in Amsterdam
Hij heeft wel smaak die broer van jequote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft wel smaak die broer van je
In de aanbieding bij de Vomar!quote:
hebben we hier nietquote:Op donderdag 21 april 2016 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de aanbieding bij de Vomar!
Die zit hier nietquote:Op donderdag 21 april 2016 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:
Lekker puhquote:
alleen in Noord Hollandquote:Op donderdag 21 april 2016 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
het is al de 3e keer vandaag dat iemand zijn tong naar me uitsteekt...quote:
De enige provincie die ertoe doetquote:
Als ik bij NoNick was gingen we altijd naar de Vomarquote:
ja schiet op, je moet draaien zoquote:Op donderdag 21 april 2016 21:57 schreef knokkels het volgende:
uhm
Unrecoverable playback error: Unknown error code (0x8889000F)
Dag geluid.. was leuk je gekend te hebben.
* knokkels googlen gaat
maar jij rookt niet meerquote:
Niets zo goed als een rebootquote:Op donderdag 21 april 2016 21:57 schreef knokkels het volgende:
uhm
* knokkels googlen gaat
Alweer?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja schiet op, je moet draaien zo
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:57 schreef knokkels het volgende:
uhm
* knokkels googlen gaat
Kom ik net vandaanquote:
Klinkt gezondquote:Op donderdag 21 april 2016 22:02 schreef knokkels het volgende:
Kom ik net vandaan
computer hing ook meteen.
Mijn dag in een notendop: Geluid - Reboot - Geen geluid - Crash - Reboot - Paar uur lang geluid - Midshow niets meer - Crash - Reboot - Nu
lousy timingquote:Op donderdag 21 april 2016 22:03 schreef just me het volgende:
Symph, Yorick gaat allerlei Bowie songs doen, alleen op maandagavond
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niemand draaien? Rooster mij dan maar in svp.
ga jij allemaal muziekjes draaien met Muis in de titelquote:Op donderdag 21 april 2016 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was het leuk geworden, of wat!Thanks Symph.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
ga jij allemaal muziekjes draaien met Muis in de titel
Hopen dat dat het was, knok. Wat een gedoe steeds.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
Gelukkig was het alleen een brakke USB-kabel.
Ga ik nu van uit
Dank voor de deuntjes nog Symph
Wat heb je vandaag gedaan zus, koffers al gepakt?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:13 schreef Annagh het volgende:
Ik heb er niet veel van mee geluisterd, maar bedankt Symph.
Nee, dat doe ik zaterdag. Ik heb yoghurt gemaakt voor je nichtje want daar moeten we morgen heen. En verder wat zitten prutsen met kraaltjes enzo.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag gedaan zus, koffers al gepakt?
Geen metalquote:
ik hoor klaas vaak zachtjes roepen, maar ik negeer hem nog evenquote:
Whehe, nee, draai gewoon wat je wil draaien. Ik luister op zich naar alles behalve jazz.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Zal ik eens opsnorren voor je.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoor klaas vaak zachtjes roepen, maar ik negeer hem nog even
"smoel houden, ouwe zandstrooier"quote:Op donderdag 21 april 2016 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
Kraaltjes?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:21 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik zaterdag. Ik heb yoghurt gemaakt voor je nichtje want daar moeten we morgen heen. En verder wat zitten prutsen met kraaltjes enzo.
Klaas dus.quote:
Ja, ik maak af en toe toch kettingen en oorbellen enzo...met draad en tangetjes, maar de laatste tijd heb ik er niet zoveel zin meer in gehad.quote:
Heer Klaas he... Mag ik even identificatie zien? En heeft u wel een vergunning om zand te strooien?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
Dat HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO sample.. Ken ik van MegaRave III
Ben je met de hele zut lekker in de tuin gaan zitten zeker?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:28 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, ik maak af en toe toch kettingen en oorbellen enzo...met draad en tangetjes, maar de laatste tijd heb ik er niet zoveel zin meer in gehad.
Pfff ik ben echt moe en ga naar bedquote:Op donderdag 21 april 2016 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heer Klaas he... Mag ik even identificatie zien? En heeft u wel een vergunning om zand te strooien?
Maar welke track het was..quote:
Welterusten just me!quote:Op donderdag 21 april 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Pfff ik ben echt moe en ga naar bedtrustuh allemaal, nog een fijne avond!
Nope...Het viel buiten best wel tegen...weer die koude klotewind hier, en ik zit niet zo graag buiten te frutten, dat doe ik liever aan de lange tafel zodat ik de zooi kan laten liggen. Ik lees liever buiten.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je met de hele zut lekker in de tuin gaan zitten zeker?
Slaap lekker Just mequote:Op donderdag 21 april 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
* knokkels verdenkt die Klaas er van om Vaak illegaal zand te strooien...quote:Op donderdag 21 april 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Wat een verschillen dan weer. Ben alweer net een neger.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:34 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nope...Het viel buiten best wel tegen...weer die koude klotewind hier, en ik zit niet zo graag buiten te frutten, dat doe ik liever aan de lange tafel zodat ik de zooi kan laten liggen. Ik lees liever buiten.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels verdenkt die Klaas er van om Vaak illegaal zand te strooien...
Bij Prince heeft ie het fout gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels verdenkt die Klaas er van om Vaak illegaal zand te strooien...
Slaap lekker just me
Ja ik gisteren en eergisteren toch ook? Moe zijn, en dan een uur of 5 eerder slapen dan doorgaans het geval isquote:
Oh..we gaan weer tellen als we gaan shoppen he!quote:Op donderdag 21 april 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een verschillen dan weer. Ben alweer net een neger.
Verontreinigd zand dumpen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:37 schreef Annagh het volgende:
[..]
Bij Prince heeft ie het fout gedaan.
meteen een paar kuubquote:Op donderdag 21 april 2016 22:37 schreef Annagh het volgende:
[..]
Bij Prince heeft ie het fout gedaan.
Hier ook totáál uit het ritme.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ik gisteren en eergisteren toch ook? Moe zijn, en dan een uur of 5 eerder slapen dan doorgaans het geval is
Echt wel!quote:Op donderdag 21 april 2016 22:37 schreef Annagh het volgende:
[..]
Oh..we gaan weer tellen als we gaan shoppen he!
Het is hier al een paar keer gebeurd dat ik net in bed lag en Lief er bijna uit moest omdat ie vroege dienst had.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook totáál uit het ritme.En veel te korte nachten. Maar ja.
ik ga altijd vroeg naar bedquote:Op donderdag 21 april 2016 22:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is hier al een paar keer gebeurd dat ik net in bed lag en Lief er bijna uit moest omdat ie vroege dienst had.
de kudde weet ik nietquote:Op donderdag 21 april 2016 22:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Spannend...ben zo benieuwd of de kudde is gegroeid.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is hier al een paar keer gebeurd dat ik net in bed lag en Lief er bijna uit moest omdat ie vroege dienst had.
Sonja Silva is gekrompen, ook best veelquote:Op donderdag 21 april 2016 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de kudde weet ik niet
Trijntje Oosterhuijs is wel gegroeid... best veel ook
weebeequote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Kan de 21 minuten lange versie van America van Prince er tussendoor?
Te heet gewassen?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef Annagh het volgende:
[..]
Sonja Silva is gekrompen, ook best veel
Dat begint dus ook ietwat uit de hand te lopen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Kan de 21 minuten lange versie van America van Prince er tussendoor?
Ja, het wordt tijd voor een andere omgeving om weer in het ritme te komen. Pa krijgt me wel weer in het gareel.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat begint dus ook ietwat uit de hand te lopen.
Hahahahaha!! Hij weet nog van niets zeker?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:47 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd voor een andere omgeving om weer in het ritme te komen. Pa krijgt me wel weer in het gareel.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan rammen wat je wilt, maar ik wil nu die song horen.
Draai ik 'm zelf wel...
Ik heb ma tegen 9 uur gevraagd of het goed was, en die klonk wel verheugd. Pa zal het inmiddels wel weten dus morgen zal er wel een drol in de gang liggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahahahaha!! Hij weet nog van niets zeker?
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:51 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik heb ma tegen 9 uur gevraagd of het goed was, en die klonk wel verheugd. Pa zal het inmiddels wel weten dus morgen zal er wel een drol in de gang liggen.
Wacht.. Maagverkleining? Sonja Silva? Die is niet dik toch? Niets wat ze met een dieet niet kan fixenquote:
Zó dan!quote:Op donderdag 21 april 2016 22:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ahhhh...ze heeft zo haar best gedaan om al die overtollige kilo's kwijt te raken.
[ afbeelding ]
die valt gewoon niet te fixen, die heeft kronkels in haar hoofd joh, niet bij te houden, compleet van een andere planeetquote:Op donderdag 21 april 2016 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wacht.. Maagverkleining? Sonja Silva? Die is niet dik toch? Niets wat ze met een dieet niet kan fixen
Ze was over de 100 kilo, dus dat was wel meer dan beetje mollig.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die valt gewoon niet te fixen, die heeft kronkels in haar hoofd joh, niet bij te houden, compleet van een andere planeet
in SHO heeft ze een topicreeks, als je vermaak zoekt moet je dat maar eens gaan lezenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:01 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ze was over de 100 kilo, dus dat was wel meer dan beetje mollig.
Zo ergquote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in SHO heeft ze een topicreeks, als je vermaak zoekt moet je dat maar eens gaan lezen
Whaaaaaaaaaat?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ahhhh...ze heeft zo haar best gedaan om al die overtollige kilo's kwijt te raken.
[ afbeelding ]
Zo, die heeft zich wat laten gaan zeg.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was het niet iets van eind jaren 90 dat ze Miss Nederland werd? Je zou niet zeggen dat het een ex miss was als je die dikke foto's zag. Beetje boel Sonja zeg maar.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo, die heeft zich wat laten gaan zeg.
Was altijd best een mooie dame.
en nu Miss Biafraquote:Op donderdag 21 april 2016 23:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Was het niet iets van eind jaren 90 dat ze Miss Nederland werd? Je zou niet zeggen dat het een ex miss was als je die dikke foto's zag. Beetje boel Sonja zeg maar.
Ha, bedankt DDMquote:Op donderdag 21 april 2016 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier begint het SHO / [Vreetgate] Bijna-ex Sonja Silva gooit met modder!
ze heeft laatst haar heup gebrokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze heeft laatst haar heup gebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SHO / [Vreetgate] Bijna-ex Sonja Silva gooit met modder!quote:Op donderdag 21 april 2016 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier begint het SHO / [Vreetgate] Bijna-ex Sonja Silva gooit met modder!
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze heeft laatst haar heup gebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
respect als je je door haar columns weet heen te worstelen, ik heb het ooit geprobeerd, maar heb het opgegevenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
SHO / [Vreetgate] Bijna-ex Sonja Silva gooit met modder!
Zo dan![]()
Eens even graaien, brb.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil chips, een klein zakje of schaaltje is genoeg hoor, wie heeft er iets over?
Ik heb bijna nooit chipsquote:Op donderdag 21 april 2016 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil chips, een klein zakje of schaaltje is genoeg hoor, wie heeft er iets over?
Ik heb het even opgeslagen, misschien leuk leesvoer voor als ik in Drenthe ben.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
respect als je je door haar columns weet heen te worstelen, ik heb het ooit geprobeerd, maar heb het opgegeven
Ja hoor...Paprika stickies en zoute pinda's.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
we leven van de iefdequote:Op donderdag 21 april 2016 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:19 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Positive Energy, me likey
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:21 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja hoor...Paprika stickies en zoute pinda's.
Jij hebt die tijd niet eens johquote:Op donderdag 21 april 2016 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef het 2 minuten, dan is het vertrokken.
Ehm, je doelde op je zusje?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef het 2 minuten, dan is het vertrokken.
quote:
Wil niet pochen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dit moet makkelijk in een minuut te doen zijn.
Tegen de tijd dat je hier bent, is het al láng opquote:
de 2e verpakking in een jaar gaat nog maanden meequote:Op donderdag 21 april 2016 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
En zoute sticks, die heb ik natuurlijk wel! Ik heb eigenlijk nooit chips in huis, maar met een echtgenoot met een voorliefde voor zoute sticks heb ik die natuurlijk wel op voorraad
Mijn lief houdt van gewone chips, en binnen notime is het schaaltje leeggevroten. Ik kan het maar beter niet nemen want dan ga ik weer calorieën tellen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
En zoute sticks, die heb ik natuurlijk wel! Ik heb eigenlijk nooit chips in huis, maar met een echtgenoot met een voorliefde voor zoute sticks heb ik die natuurlijk wel op voorraad
calorieën tellen, daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mijn lief houdt van gewone chips, en binnen notime is het schaaltje leeggevroten. Ik kan het maar beter niet nemen want dan ga ik weer calorieën tellen.
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent, is het al láng op
challenge acceptedquote:Op donderdag 21 april 2016 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]We moeten dat echt eens in de praktijk gaan testen, knok.
dat leven van de liefde heeft me een paar kilootjes extra opgeleverd, die moeten er weer af, mijn zomerjassen kunnen niet meer dicht, net als een deel van mijn kledingquote:Op donderdag 21 april 2016 23:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
calorieën tellen, daar doe ik niet aan.
Ik kan niet zo goed overweg met mijn anorectische en boulimia-neigingen...De ene keer eet ik niks, en dan komt er na een tijdje geheid weer een vreetbui de kop opsteken, dus dat tellen hoort gewoon bij me.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
calorieën tellen, daar doe ik niet aan.
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*Bùùùrp!*
Oh, neemt u mij niet kwalijk.
Paprika trek ik nog wel, maar tegenwoordig komen ze aanzetten met leuzen op die zakken die niets met de smaak van doen hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik werkte eerder nogal eens in het weekend op locaties waar de clienten dan een zakje chips kregen en dan nam ik soms ook wel. Alleen naturel, de rest lust ik niet
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat leven van de liefde heeft me een paar kilootjes extra opgeleverd, die moeten er weer af, mijn zomerjassen kunnen niet meer dicht, net als een deel van mijn kleding
Wat had je anders willen doen dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:32 schreef Annagh het volgende:
[..]
Zullen we van de week doen wie het verst kan spugen?
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat had je anders willen doen dan.![]()
Nou, vlees op bakstenen, fikkie stoken in de vuurkorf, en negerts tellen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat had je anders willen doen dan.![]()
ik heb er vandaag a 2 gedraaid, dus de BBQ ligt op koersquote:Op donderdag 21 april 2016 23:35 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nou, vlees op bakstenen, fikkie stoken in de vuurkorf, en negerts tellen.
Oh dat! Mixen we gewoon.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:35 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nou, vlees op bakstenen, fikkie stoken in de vuurkorf, en negerts tellen.
Dan vrees ik dat het wel weer goed zal komen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:37 schreef Annagh het volgende:
[..]
Toppie! Ik ga richting uien zodat ik in alle rust nog meer leuke dingen kan bedenken.
Wat ik ook eet, ik blijf gewoon op gewicht. Nou ja na een goede maaltijd heb ik even een tijdje een buikje, maar die slinkt waar je bij staat. Of zit. Of ligt. Of loopt. You get the ideaquote:Op donderdag 21 april 2016 23:30 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed overweg met mijn anorectische en boulimia-neigingen...De ene keer eet ik niks, en dan komt er na een tijdje geheid weer een vreetbui de kop opsteken, dus dat tellen hoort gewoon bij me.
pas op met de Negerts he....quote:Op donderdag 21 april 2016 23:37 schreef Annagh het volgende:
[..]
Toppie! Ik ga richting uien zodat ik in alle rust nog meer leuke dingen kan bedenken.
uh?quote:
Doe ik...quote:Op donderdag 21 april 2016 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drie keer is scheepsrecht, Mad. Nog 1 keer dus.
blast from ze pastquote:
godverdomme zeeziek van het golfslagbadquote:
Dat is in een Drents dorpje waar we altijd boodschappen halen. Daar hangen ze buiten al over winkelwagentjes, staan midden in het gangpad te brabbelen...steken hun vinger in een pot jam en lebberen het af, waarna de pot weer wordt teruggezet in het schap, en daarom begin ik onderweg al met tellen zodat we de meest gunstige supermarkt kunnen uitkiezen.quote:
Paarse regen gelukkig ook nietquote:Op donderdag 21 april 2016 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Jammer dat jullie Prince nooit live mee hebben gemaakt...
Nou, nee, ik vind het absoluut niet jammer. Ik heb echt helemaal niks met zijn muziek.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:47 schreef MadMaster het volgende:
hij heeft mooie dingen gemaakt...quote:Op donderdag 21 april 2016 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Geoooooooooooooquote:
Toch jammer, de man was een genie.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:49 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nou, nee, ik vind het absoluut niet jammer. Ik heb echt helemaal niks met zijn muziek.
Wat heeft ie geadan dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft mooie dingen gemaakt...
maar hij was geen mooi mens
en dan zeg ik het voorzichtig
Jij ging bij hem op de koffie natuurlijk...quote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch jammer, de man was een genie.
Ik ben er echt even stil van...
Ik ben er ook behoorlijk beduusd van.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan wel weer hoor...en ja, hij zal best geniaal geweest zijn, maar het spreekt mij totaal niet aan.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die MJ enkel als pedo zien, dat mag en moeten ze zelf weten, maar imho heeft hij wel bijgedragen aan de muziek. Ik heb niks met Prince en al zijn namen, maar die droplul heeft wel een bijdrage gehad. Of je er nu blij mee bent of niet, hij heeft wat gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
True, true. De helden van de '80s hebben echt wel een flinke invloed op de popmuziek gehad.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die MJ enkel als pedo zien, dat mag en moeten ze zelf weten, maar imho heeft hij wel bijgedragen aan de muziek. Ik heb niks met Prince en al zijn namen, maar die droplul heeft wel een bijdrage gehad. Of je er nu blij mee bent of niet, hij heeft wat gedaan.
hij was een nare hufter met geniale muziek..quote:Op donderdag 21 april 2016 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ging bij hem op de koffie natuurlijk...
Nee..quote:Op donderdag 21 april 2016 23:53 schreef Annagh het volgende:
[..]
Weet je dat niet eens? Even Googlen
ZEG NOU WAT IE GEDAAN HEEFTquote:Op donderdag 21 april 2016 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij was een nare hufter met geniale muziek..
mooier kan ik het niet maken// en dan nog zeg ik het heel voorzichtig
Daar heb je gelijk in. De muziek van Prince is gewoon mijn smaak niet maar dat hij een flinke bijdrage heeft geleverd is absoluut waar.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die MJ enkel als pedo zien, dat mag en moeten ze zelf weten, maar imho heeft hij wel bijgedragen aan de muziek. Ik heb niks met Prince en al zijn namen, maar die droplul heeft wel een bijdrage gehad. Of je er nu blij mee bent of niet, hij heeft wat gedaan.
Dat.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heeft hij zeer zeker Mad.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik hier terug gelezen heb vind ik weinig respectvol.
Of je het nou wel of geen goede muzikant vond, de man heeft muziekgeschiedenis geschreven...
Wat heeft 'ie je misdaan?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De bijdrage van Prince aan de muziekwereld en zijn muzikale genialiteit staan buiten kijf. Mensen die dat niet snappen of niet los kunnen zien van zijn verdere gedrag en privépersoonlijkheid snappen niks van muziek.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die rechtszaken tegen filmpjes op Youtube van zijn optredens en van een kindje dat op zijn muziek danst waarbij een ton geëist werd of zo, maar was het niet zo dat zijn platenmaatschappij die aanklachten had ingediend?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heeft 'ie je misdaan?
Gooi het eruit!
ik opende mijn show niet voor niets met Purple Rainquote:Op donderdag 21 april 2016 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had ook niets met zijn muziek, maar hij was wel een genie in het samensmelten van verschillende genresquote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heeft die Lucky wel een handje van inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Aparte track dit, trouwens. Klinkt wel interessant.
Prince invloeden waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Aparte track dit, trouwens. Klinkt wel interessant.
Je hebt geen idee, maar dat neem ik je niet kwalijk...quote:Op donderdag 21 april 2016 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik opende mijn show niet voor niets met Purple Rain
ik draaide hem dinsdag ook nog, maar het was een nare hufter
en dat heb ik i mijn shows meer dan eens uitgelegd
Prince heeft ook wazige dancetracks gemaakt...quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prince invloeden waarschijnlijk.
nee dat was hijzelf...quote:Op donderdag 21 april 2016 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die rechtszaken tegen filmpjes op Youtube van zijn optredens en van een kindje dat op zijn muziek danst waarbij een ton geëist werd of zo, maar was het niet zo dat zijn platenmaatschappij die aanklachten had ingediend?
Als het echt vaststaat dat hij er achter zat is het idd een walgelijke actie geweest van hem, maar dat maakt voor sommigen de impact niet minder. Meerderen hier zijn met zijn muziek opgegroeid.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat was hijzelf...
het ging om een miljoen
het ging om een kind van ca 4 die graag danste op zijn muziek en wat door de moeder gefilmd was...
gewoon een hele nare hufter met gniale muziek
Jah het is verder idd wel okay zo.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Kappen maar, de messen zijn genoeg geslepen nu...
zijn muziek is echt goed... serieus goedquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het echt vaststaat dat hij er achter zat is het idd een walgelijke actie geweest van hem, maar dat maakt voor sommigen de impact niet minder. Meerderen hier zijn met zijn muziek opgegroeid.
Slaap lekker Rafeiro.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga naar bed, succes allen. Dit lijkt mij een discussie zonder eind.
Laten we het simpel houden, het was een artiest.
Slaap lekker Rafquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
Adios!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
jah sorry...quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Kappen maar, de messen zijn genoeg geslepen nu...
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
Welterusten Knokkelsquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
Lekkere deuntjes, dat wel.. Maar toch ga ik me in een coma slapen![]()
en
enzo
Dank voor de deuntjes Lucky en Symph, en dank voor weer een gezellige dag allen![]()
Trusten baas!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
en
enzo
Dank voor de deuntjes Lucky en Symph, en dank voor weer een gezellige dag allen![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
en
enzo
Die dag is zo goed als langs me heen gegaan, maar welterusten...quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
en
enzo
Het was ook niet niks...Slaap lekker DDMquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Slapen is wel een plan, ik ben echt nog wiebelig van mijn trapavontuur
Kalm aan hoor! Welterusten, Ddm!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Slapen is wel een plan, ik ben echt nog wiebelig van mijn trapavontuur
Ow en dan neemt Mad het over.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo de laatste. Die is voor muis, omdat ze Gupte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |