Het is hier al een paar keer gebeurd dat ik net in bed lag en Lief er bijna uit moest omdat ie vroege dienst had.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook totáál uit het ritme.En veel te korte nachten. Maar ja.
ik ga altijd vroeg naar bedquote:Op donderdag 21 april 2016 22:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is hier al een paar keer gebeurd dat ik net in bed lag en Lief er bijna uit moest omdat ie vroege dienst had.
de kudde weet ik nietquote:Op donderdag 21 april 2016 22:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Spannend...ben zo benieuwd of de kudde is gegroeid.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is hier al een paar keer gebeurd dat ik net in bed lag en Lief er bijna uit moest omdat ie vroege dienst had.
Sonja Silva is gekrompen, ook best veelquote:Op donderdag 21 april 2016 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de kudde weet ik niet
Trijntje Oosterhuijs is wel gegroeid... best veel ook
weebeequote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Kan de 21 minuten lange versie van America van Prince er tussendoor?
Te heet gewassen?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef Annagh het volgende:
[..]
Sonja Silva is gekrompen, ook best veel
Dat begint dus ook ietwat uit de hand te lopen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Kan de 21 minuten lange versie van America van Prince er tussendoor?
Ja, het wordt tijd voor een andere omgeving om weer in het ritme te komen. Pa krijgt me wel weer in het gareel.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat begint dus ook ietwat uit de hand te lopen.
Hahahahaha!! Hij weet nog van niets zeker?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:47 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd voor een andere omgeving om weer in het ritme te komen. Pa krijgt me wel weer in het gareel.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan rammen wat je wilt, maar ik wil nu die song horen.
Draai ik 'm zelf wel...
Ik heb ma tegen 9 uur gevraagd of het goed was, en die klonk wel verheugd. Pa zal het inmiddels wel weten dus morgen zal er wel een drol in de gang liggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahahahaha!! Hij weet nog van niets zeker?
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:51 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik heb ma tegen 9 uur gevraagd of het goed was, en die klonk wel verheugd. Pa zal het inmiddels wel weten dus morgen zal er wel een drol in de gang liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |