Ja, ik maak af en toe toch kettingen en oorbellen enzo...met draad en tangetjes, maar de laatste tijd heb ik er niet zoveel zin meer in gehad.quote:
Heer Klaas he... Mag ik even identificatie zien? En heeft u wel een vergunning om zand te strooien?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
Dat HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO sample.. Ken ik van MegaRave III
Ben je met de hele zut lekker in de tuin gaan zitten zeker?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:28 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, ik maak af en toe toch kettingen en oorbellen enzo...met draad en tangetjes, maar de laatste tijd heb ik er niet zoveel zin meer in gehad.
Pfff ik ben echt moe en ga naar bedquote:Op donderdag 21 april 2016 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heer Klaas he... Mag ik even identificatie zien? En heeft u wel een vergunning om zand te strooien?
Maar welke track het was..quote:
Welterusten just me!quote:Op donderdag 21 april 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Pfff ik ben echt moe en ga naar bedtrustuh allemaal, nog een fijne avond!
Nope...Het viel buiten best wel tegen...weer die koude klotewind hier, en ik zit niet zo graag buiten te frutten, dat doe ik liever aan de lange tafel zodat ik de zooi kan laten liggen. Ik lees liever buiten.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je met de hele zut lekker in de tuin gaan zitten zeker?
Slaap lekker Just mequote:Op donderdag 21 april 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
* knokkels verdenkt die Klaas er van om Vaak illegaal zand te strooien...quote:Op donderdag 21 april 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Wat een verschillen dan weer. Ben alweer net een neger.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:34 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nope...Het viel buiten best wel tegen...weer die koude klotewind hier, en ik zit niet zo graag buiten te frutten, dat doe ik liever aan de lange tafel zodat ik de zooi kan laten liggen. Ik lees liever buiten.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels verdenkt die Klaas er van om Vaak illegaal zand te strooien...
Bij Prince heeft ie het fout gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels verdenkt die Klaas er van om Vaak illegaal zand te strooien...
Slaap lekker just me
Ja ik gisteren en eergisteren toch ook? Moe zijn, en dan een uur of 5 eerder slapen dan doorgaans het geval isquote:
Oh..we gaan weer tellen als we gaan shoppen he!quote:Op donderdag 21 april 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een verschillen dan weer. Ben alweer net een neger.
Verontreinigd zand dumpen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:37 schreef Annagh het volgende:
[..]
Bij Prince heeft ie het fout gedaan.
meteen een paar kuubquote:Op donderdag 21 april 2016 22:37 schreef Annagh het volgende:
[..]
Bij Prince heeft ie het fout gedaan.
Hier ook totáál uit het ritme.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ik gisteren en eergisteren toch ook? Moe zijn, en dan een uur of 5 eerder slapen dan doorgaans het geval is
Echt wel!quote:Op donderdag 21 april 2016 22:37 schreef Annagh het volgende:
[..]
Oh..we gaan weer tellen als we gaan shoppen he!
Het is hier al een paar keer gebeurd dat ik net in bed lag en Lief er bijna uit moest omdat ie vroege dienst had.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook totáál uit het ritme.En veel te korte nachten. Maar ja.
ik ga altijd vroeg naar bedquote:Op donderdag 21 april 2016 22:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is hier al een paar keer gebeurd dat ik net in bed lag en Lief er bijna uit moest omdat ie vroege dienst had.
de kudde weet ik nietquote:Op donderdag 21 april 2016 22:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Spannend...ben zo benieuwd of de kudde is gegroeid.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is hier al een paar keer gebeurd dat ik net in bed lag en Lief er bijna uit moest omdat ie vroege dienst had.
Sonja Silva is gekrompen, ook best veelquote:Op donderdag 21 april 2016 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de kudde weet ik niet
Trijntje Oosterhuijs is wel gegroeid... best veel ook
weebeequote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Kan de 21 minuten lange versie van America van Prince er tussendoor?
Te heet gewassen?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef Annagh het volgende:
[..]
Sonja Silva is gekrompen, ook best veel
Dat begint dus ook ietwat uit de hand te lopen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Kan de 21 minuten lange versie van America van Prince er tussendoor?
Ja, het wordt tijd voor een andere omgeving om weer in het ritme te komen. Pa krijgt me wel weer in het gareel.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat begint dus ook ietwat uit de hand te lopen.
Hahahahaha!! Hij weet nog van niets zeker?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:47 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd voor een andere omgeving om weer in het ritme te komen. Pa krijgt me wel weer in het gareel.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan rammen wat je wilt, maar ik wil nu die song horen.
Draai ik 'm zelf wel...
Ik heb ma tegen 9 uur gevraagd of het goed was, en die klonk wel verheugd. Pa zal het inmiddels wel weten dus morgen zal er wel een drol in de gang liggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahahahaha!! Hij weet nog van niets zeker?
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:51 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik heb ma tegen 9 uur gevraagd of het goed was, en die klonk wel verheugd. Pa zal het inmiddels wel weten dus morgen zal er wel een drol in de gang liggen.
Wacht.. Maagverkleining? Sonja Silva? Die is niet dik toch? Niets wat ze met een dieet niet kan fixenquote:
Zó dan!quote:Op donderdag 21 april 2016 22:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ahhhh...ze heeft zo haar best gedaan om al die overtollige kilo's kwijt te raken.
[ afbeelding ]
die valt gewoon niet te fixen, die heeft kronkels in haar hoofd joh, niet bij te houden, compleet van een andere planeetquote:Op donderdag 21 april 2016 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wacht.. Maagverkleining? Sonja Silva? Die is niet dik toch? Niets wat ze met een dieet niet kan fixen
Ze was over de 100 kilo, dus dat was wel meer dan beetje mollig.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die valt gewoon niet te fixen, die heeft kronkels in haar hoofd joh, niet bij te houden, compleet van een andere planeet
in SHO heeft ze een topicreeks, als je vermaak zoekt moet je dat maar eens gaan lezenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:01 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ze was over de 100 kilo, dus dat was wel meer dan beetje mollig.
Zo ergquote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in SHO heeft ze een topicreeks, als je vermaak zoekt moet je dat maar eens gaan lezen
Whaaaaaaaaaat?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ahhhh...ze heeft zo haar best gedaan om al die overtollige kilo's kwijt te raken.
[ afbeelding ]
Zo, die heeft zich wat laten gaan zeg.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was het niet iets van eind jaren 90 dat ze Miss Nederland werd? Je zou niet zeggen dat het een ex miss was als je die dikke foto's zag. Beetje boel Sonja zeg maar.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo, die heeft zich wat laten gaan zeg.
Was altijd best een mooie dame.
en nu Miss Biafraquote:Op donderdag 21 april 2016 23:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Was het niet iets van eind jaren 90 dat ze Miss Nederland werd? Je zou niet zeggen dat het een ex miss was als je die dikke foto's zag. Beetje boel Sonja zeg maar.
Ha, bedankt DDMquote:Op donderdag 21 april 2016 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier begint het SHO / [Vreetgate] Bijna-ex Sonja Silva gooit met modder!
ze heeft laatst haar heup gebrokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze heeft laatst haar heup gebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SHO / [Vreetgate] Bijna-ex Sonja Silva gooit met modder!quote:Op donderdag 21 april 2016 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier begint het SHO / [Vreetgate] Bijna-ex Sonja Silva gooit met modder!
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze heeft laatst haar heup gebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
respect als je je door haar columns weet heen te worstelen, ik heb het ooit geprobeerd, maar heb het opgegevenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
SHO / [Vreetgate] Bijna-ex Sonja Silva gooit met modder!
Zo dan![]()
Eens even graaien, brb.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil chips, een klein zakje of schaaltje is genoeg hoor, wie heeft er iets over?
Ik heb bijna nooit chipsquote:Op donderdag 21 april 2016 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil chips, een klein zakje of schaaltje is genoeg hoor, wie heeft er iets over?
Ik heb het even opgeslagen, misschien leuk leesvoer voor als ik in Drenthe ben.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
respect als je je door haar columns weet heen te worstelen, ik heb het ooit geprobeerd, maar heb het opgegeven
Ja hoor...Paprika stickies en zoute pinda's.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
we leven van de iefdequote:Op donderdag 21 april 2016 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:19 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Positive Energy, me likey
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:21 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja hoor...Paprika stickies en zoute pinda's.
Jij hebt die tijd niet eens johquote:Op donderdag 21 april 2016 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef het 2 minuten, dan is het vertrokken.
Ehm, je doelde op je zusje?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef het 2 minuten, dan is het vertrokken.
quote:
Wil niet pochen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dit moet makkelijk in een minuut te doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |