Prince heeft ook wazige dancetracks gemaakt...quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prince invloeden waarschijnlijk.
nee dat was hijzelf...quote:Op donderdag 21 april 2016 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die rechtszaken tegen filmpjes op Youtube van zijn optredens en van een kindje dat op zijn muziek danst waarbij een ton geëist werd of zo, maar was het niet zo dat zijn platenmaatschappij die aanklachten had ingediend?
Als het echt vaststaat dat hij er achter zat is het idd een walgelijke actie geweest van hem, maar dat maakt voor sommigen de impact niet minder. Meerderen hier zijn met zijn muziek opgegroeid.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat was hijzelf...
het ging om een miljoen
het ging om een kind van ca 4 die graag danste op zijn muziek en wat door de moeder gefilmd was...
gewoon een hele nare hufter met gniale muziek
Jah het is verder idd wel okay zo.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Kappen maar, de messen zijn genoeg geslepen nu...
zijn muziek is echt goed... serieus goedquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het echt vaststaat dat hij er achter zat is het idd een walgelijke actie geweest van hem, maar dat maakt voor sommigen de impact niet minder. Meerderen hier zijn met zijn muziek opgegroeid.
Slaap lekker Rafeiro.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga naar bed, succes allen. Dit lijkt mij een discussie zonder eind.
Laten we het simpel houden, het was een artiest.
Slaap lekker Rafquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
Adios!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
jah sorry...quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Kappen maar, de messen zijn genoeg geslepen nu...
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
Welterusten Knokkelsquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
Lekkere deuntjes, dat wel.. Maar toch ga ik me in een coma slapen![]()
en
enzo
Dank voor de deuntjes Lucky en Symph, en dank voor weer een gezellige dag allen![]()
Trusten baas!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
en
enzo
Dank voor de deuntjes Lucky en Symph, en dank voor weer een gezellige dag allen![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
en
enzo
Die dag is zo goed als langs me heen gegaan, maar welterusten...quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
en
enzo
Het was ook niet niks...Slaap lekker DDMquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Slapen is wel een plan, ik ben echt nog wiebelig van mijn trapavontuur
Kalm aan hoor! Welterusten, Ddm!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Slapen is wel een plan, ik ben echt nog wiebelig van mijn trapavontuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |