quote:Op donderdag 21 april 2016 19:47 schreef 2dope het volgende:
Haha. Wat een kermis.
Ik weet een goed idee voor DWDD. Laten we allemaal in stilte gaan zitten wachten tot Ali B een rap heeft geschreven over Prince.
Iphonequote:Op donderdag 21 april 2016 19:47 schreef YazooW het volgende:
Is Ali reclame aan het maken voor T-Mobile met zijn mobiel?
Autocue, lekker veiligquote:Op donderdag 21 april 2016 19:47 schreef Karina het volgende:
Matthijs is niet zo van de improvisatie.
idd doe dan morgen ff lekker een itemquote:Op donderdag 21 april 2016 19:48 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat een uitzending... hou het dan gewoon bij een mededeling en ga de normale uitzending doen
Wanorde. Gotta love it.quote:
Prince d00d is al erg, maar Ali B maakt het allemaal nog erger.quote:
Omdat ie een eerbetoon maakt?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Prince d00d is al erg, maar Ali B maakt het allemaal nog erger.
Nee... je hebt NU de kans om te scoren... dat wil Matthijs, ... alleen jammer, het lukt niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:49 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
idd doe dan morgen ff lekker een item
Ja echt kut. Zoals die borduurman nog even door Mathijs werd gebruikt was ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:49 schreef Snowsquall het volgende:
Die andere gasten zitten gewoon voor jan lul aan tafel....
twitter:IAMDINAND twitterde op donderdag 21-04-2016 om 19:43:02Iedereen gaat. Natuurlijk. Maar Prince... Lives on, dan toch. Wat een dank. De man is fantastisch. En wat een gitarist... ❤️4U. #prince reageer retweet
Oudere nummers waren wel baas. Laatste jaren heb ik er niet veel meer van vernomen tbh.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Prince d00d is al erg, maar Ali B maakt het allemaal nog erger.
Ik ook niet. Ik was ook geen die hard fan.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Oudere nummers waren wel baas. Laatste jaren heb ik er niet veel meer van vernomen tbh.
Als producer/schrijver heeft heel veel gedaan wat dacht je van Nothing compares to youquote:Op donderdag 21 april 2016 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit waren ook zo een beetje alle nummers die ik ken geloof ik van hem.
Dat was vorig jaar ook al niet zoquote:Op donderdag 21 april 2016 19:53 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dit jaar geen Queen op de eerste positie de top 2000.
Wie dan wel? Prince lijkt me niet. Misschien Lennon weer als we weer een aanslag aan het eind van het jaar krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:53 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dit jaar geen Queen op de eerste positie de top 2000.
Ah ja dat wist ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef cofox het volgende:
[..]
Als producer/schrijver heeft heel veel gedaan wat dacht je van Nothing compares to you
Beide (relatief) vroeg in het jaar overleden, zullen ongetwijfeld een paar hoge noteringen hebben, maar geen 1 en 2 lijkt me.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:55 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dan David Bowie 1 en Prince op 2
Luister anders maar eens naar Sometimes it snows in april.quote:
Schijnbaar niet wat hij heeft veel bekende nummers die nog steeds op de radio gedraaidquote:
Titel komt me niet bekend voor, ik ga even luisteren.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Luister anders maar eens naar Sometimes it snows in april.
37 albums. en ik heb ze allemaal hier liggen
Plus een hele lading bootlegs
Uit mijn hoofd niet nee, maar toen je het zei dacht ik: oh ja. Ik onthoud dat soort dingen nooit joh.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:10 schreef cofox het volgende:
[..]
Schijnbaar niet wat hij heeft veel bekende nummers die nog steeds op de radio gedraaid
worden geschreven
Is ook geen single geweest maar qua tekst 1 van de beste nummers van hem.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Titel komt me niet bekend voor, ik ga even luisteren.
[..]
Ik heb volgens mij de titel gebruikt net in een MM. Weet n9iet meer waar ben drie kwartiwer weggeweest. Kan ook op FV zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Is ook geen single geweest maar qua tekst 1 van de beste nummers van hem.
Van het nivo Nothing compares 2 U.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:36 schreef tong80 het volgende:
Ik snap de kritiek niet. Eéb van de grootrste mucici of muzikanten is overleden. Dan mag het een chais worden. Ik ben nog aan yhet sjaken in m'n eigen chaos. mooie tribute van Ali B. Zo makkelijk weer door de nobody;s achter hun PC. Mooi en goed bedoeld
CNN is US, en dat is altijd herhaal-TV...met gezucht en gesteun.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Op CNN is een presentatrice al anderhalf uur aan het kreunen, zuchten en steunen.
Ook ergerlijk.
Maar die mensen voelen zich rot en zijn dus ook maar gewoon ... mensen.
Morgen zal er wel een strakke tribute komen.
Eerst moet Matthijs uithuilen.
Nou, inderdaad. "Laat maar iemand naar beneden komen met een persbericht dan lees ik het met plezier, nou plezier, dan lees ik het voor" is geen toonbeeld van improvisatietalent idd. Die hele uitzending niet, trouwens.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:47 schreef Karina het volgende:
Matthijs is niet zo van de improvisatie.
Dit acteert ze, net zoals ze acteert wanneer ze een kopje thee drinktquote:
Als je weet dat je niet kunt improviseren, houd het dan bij het bericht en desnoods op het eind van het programma een clip (of zo). Dit was gewoon een rommeltje.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. "Laat maar iemand naar beneden komen met een persbericht dan lees ik het met plezier, nou plezier, dan lees ik het voor" is geen toonbeeld van improvisatietalent idd. Die hele uitzending niet, trouwens.
Hoefde niet in te loggen, ze strooien weer met gratis artikelen cadeau.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:03 schreef Arcee het volgende:
Alleen voor Volkskrant-abo's: Vlaggeschip DWDD delft met dood Prince het onderspit
En deze weten heel veel mensen ook niet:quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef cofox het volgende:
[..]
Als producer/schrijver heeft heel veel gedaan wat dacht je van Nothing compares to you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |