Dit soort grappen moeten vanaf heden dus gemeld worden bij het consulaat.quote:
Even topicreport en cctje naar die Turken.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dit soort grappen moeten vanaf heden dus gemeld worden bij het consulaat.
Is al gebeurd. Reya en Kaas kunnen klappen verwachten.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Even topicreport en cctje naar die Turken.
Onwaarschijnlijk; de snorren doen het in hun broek voor Albanezen.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Reya en Kaas kunnen klappen verwachten.
Zo doorzichtig dit.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk; de snorren doen het in hun broek voor Albanezen.
Had gehoopt dat de bedrijfsgoddelijken in dit topic wel een baantje voor Friek zouden maken.quote:
Dat is toch algemeen bekend? Hetzelfde geldt voor armoede.quote:
Onwelgevallige waarheid.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend? Hetzelfde geldt voor armoede.
Hoppa.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
Friek kan morgen bij mij beginnen.
Erik zou ook een prima optie zijn. Fiscale filosofie, een onderschatte stiel.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had gehoopt dat de bedrijfsgoddelijken in dit topic wel een baantje voor Friek zouden maken.
Reya, Paper_Tiger, uzelf. Alles om een bijdrage te leveren aan minder mensen in de bijstand.
Zit in een flow sinds panama.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Erik zou ook een prima optie zijn. Fiscale filosofie, een onderschatte stiel.
Hij heeft hier meen ik inderdaad nog samen met Reya gemodereerd.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
Paper_Tiger werkt met gehandicapten, dus Friek voelt zich direct thuis.
Tegenvallend, dit.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft hier meen ik inderdaad nog samen met Reya gemodereerd.
Goed verhaal, Ewald.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Als in Cryin' Ted? Zag het ineens staan.
Oke.
Heeft Friek echt een nieuwe baan? Moet ik teruglezen?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:18 schreef Gutmensch het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Friek_!
Hij gaat broodjes smeren voor Paper_Tiger.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft Friek echt een nieuwe baan? Moet ik teruglezen?
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft Friek echt een nieuwe baan? Moet ik teruglezen?
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
Friek kan morgen bij mij beginnen.
Dingen verfraaien is voor vrouwen en homosuelen.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De 'voordat je reageert' nog steeds niet verfraaid zeker?
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij gaat broodjes smeren voor Paper_Tiger.
Ah zo. Nou ja, het was ook te mooi om waar te zijn. Maar we blijven hopen!quote:
Jij denkt dat Friek_ een vuige profiteur is die niet wil werken?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Ah zo. Nou ja, het was ook te mooi om waar te zijn. Maar we blijven hopen!
Nee, ik denk dat Friek een beetje een pechvogel is.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jij denkt dat Friek_ een vuige profiteur is die niet wil werken?
Pech omdat hij besloten heeft filosofie te studeren?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Friek een beetje een pechvogel is.
Oké, hij wist wat hij deed. Maar hij had van mij wel wat meer geluk mogen hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Pech omdat hij besloten heeft filosofie te studeren?
Vertel.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:00 schreef DoubleUU het volgende:
De lange arm van Ankara zit tot de elleboog in de bruine anjer van Merkel, een feest voor de democratie.
Dit is POL, niet KEL.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:00 schreef DoubleUU het volgende:
De lange arm van Ankara zit tot de elleboog in de bruine anjer van Merkel, een feest voor de democratie.
Vertel? Volg je het nieuws wel of..?quote:
Niet dat de meeste stamgasten hier opkijken van het rectaal inbrengen van een arm tot aan de elleboog.quote:
Akkoord.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Niet dat de meeste stamgasten hier opkijken van het rectaal inbrengen van een arm tot aan de elleboog.
Absoluut. Vandaar ook mijn vraag om wat meer uitleg.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:05 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Vertel? Volg je het nieuws wel of..?
Laat staan afkeuren.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Niet dat de meeste stamgasten hier opkijken van het rectaal inbrengen van een arm tot aan de elleboog.
Je vroeg me om vrij random iets te "vertellen"...welk "verhaal" wil je horen ?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Absoluut. Vandaar ook mijn vraag om wat meer uitleg.
Dat van die bruine anjer zal hier door een aantal graag worden gehoord.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:09 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je vroeg me om vrij random iets te "vertellen"...welk "verhaal" wil je horen ?
In dat geval, ik heb geen last van een bekrompen woordenschat, al zit ik hier wel in de zon met een biertje....ik moet opletten dat ik correct blijf typen haha.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat van die bruine anjer zal hier door een aantal graag worden gehoord.
Wees gerust, bijna iedereen heeft hier een drankprobleem.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
In dat geval, ik heb geen last van een bekrompen woordenschat, al zit ik hier wel in de zon met een biertje....ik moet opletten dat ik correct blijf typen haha.
Kaas- is een member of een verzamelnaam voor nederlanders? Ik denk dat ik het wel weet maar vraag het toch maar even...zie onderstaande.quote:
Nevermind..quote:Op donderdag 21 april 2016 18:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Kaas- is een member of een verzamelnaam voor nederlanders? Ik denk dat ik het wel weet maar vraag het toch maar even...zie onderstaande.
Ik ben in ieder geval geen Angela Merkelquote:Op donderdag 21 april 2016 18:18 schreef Kaas- het volgende:
- houdt van drank check
- interesse in bruine anjers check
Heey DoubleUU ben je toevallig een beetje knap?
Goed genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:19 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen Angela Merkel
Niet specifiek tegen moslim's hoor, dan ben je slecht geïnformeerd. Ik ben overigens niet tegen homo's, maar normaal is anders. Maar homo's irriteren mij niet zo massaal, dus ik hun ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:20 schreef Gutmensch het volgende:
DoubleUU is heel erg tegen moslims dus heel erg voor homo's, kan bijna niet fout gaan Kaas-
Moslims irriteren jou massaal? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:22 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Niet specifiek tegen moslim's hoor, dan ben je slecht geïnformeerd. Ik ben overigens niet tegen homo's, maar normaal is anders. Maar homo's irriteren mij niet zo massaal, dus ik hun ook niet.
Moslims.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:22 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Niet specifiek tegen moslim's hoor, dan ben je slecht geïnformeerd. Ik ben overigens niet tegen homo's, maar normaal is anders. Maar homo's irriteren mij niet zo massaal, dus ik hun ook niet.
Maakt niet uit joh, ik ben ook domrechts,quote:Op donderdag 21 april 2016 18:19 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen Angela Merkel
Ah, nu snap ik je boze beer.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, ik ben ook domrechts,
Heb je even?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Moslims irriteren jou massaal? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ja hoor. Maar gebruik alsjeblieft wel paragrafen en interpunctie.quote:
Hangt er van af of Varoufakis zijn zegen geeft. Dan gelooft Robin hetquote:Op donderdag 21 april 2016 18:23 schreef Kaas- het volgende:
De Griekse begrotingscijfers zijn prima. niemand die het gelooft natuurlijk.
Ik type zoals ik zelf wil als je het niet erg vindt...en ookal vind je het wel erg, dan type ik nog steeds hoe ik zelf wil. Ik houd er niet zo van als mensen me gaan vertellen wat ik moet doen:) Ik ben niet dom.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar gebruik alsjeblieft wel paragrafen en interpunctie.
En liever geen hele woorden in hoofdletters.
Dat durf ik wel te betwijfelen.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:28 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik type zoals ik zelf wil als je het niet erg vindt...en ookal vind je het wel erg, dan type ik nog steeds hoe ik zelf wil. Ik houd er niet zo van als mensen me gaan vertellen wat ik moet doen:) Ik ben niet dom.
Nouuuuu............quote:Op donderdag 21 april 2016 18:28 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik type zoals ik zelf wil als je het niet erg vindt...en ookal vind je het wel erg, dan type ik nog steeds hoe ik zelf wil. Ik houd er niet zo van als mensen me gaan vertellen wat ik moet doen:) Ik ben niet dom.
Alles is relatief natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:28 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Bijna alles.quote:
Wat mij betreft ben je na 1 post al een regular.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:33 schreef Euribob het volgende:
Is klooien mét users die geen regulars zijn wel acceptabel?
Met wel, over niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:33 schreef Euribob het volgende:
Oké, succes.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:28 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Thanksquote:
Nou kom maar met je verhaal over hoe moslims je continu irriteren.quote:
Of dat verhaal over de rozet van Merkel.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nou kom maar met je verhaal over hoe moslims je continu irriteren.
Mij irriteren ze ook continu. SInds ze er zijn, is er op Fok! bijna geen normaal topic meer te vinden.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat oubollige kutverhaaltje van jou noem je "verfraaien"? Houd toch je klep man.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De 'voordat je reageert' nog steeds niet verfraaid zeker?
Dit.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mij irriteren ze ook continu. SInds ze er zijn, is er op Fok! bijna geen normaal topic meer te vinden.
Dit topic gaat te hard om zoveel te typen. Dan gaat het allang over iets anders tegen de tijd dat ik klaar ben.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar we zullen er zeker op reageren, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:39 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dit topic gaat te hard om zoveel te typen. Dan gaat het allang over iets anders tegen de tijd dat ik klaar ben.
Vast, maar ik ben hier niet om vervelend te doen, jij wel?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar we zullen er zeker op reageren, maak je geen zorgen.
'Type' in deze context gebruiken is anders vrij dom.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:28 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier omdat hier normaal gesproken normaal gediscussieerd kan worden zonder dom geroeptoeter dat feitelijk onjuist is.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:40 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Vast, maar ik ben hier niet om vervelend te doen, jij wel?
Om zoiets zeuren is gelukkig wel heel slim.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Type' in deze context gebruiken is anders vrij dom.
Chapeau.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat oubollige kutverhaaltje van jou noem je "verfraaien"? Houd toch je klep man.
Iedereen is welkom, dus iedereen is regular.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:33 schreef Euribob het volgende:
Het is in ieder geval niet dom.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Om zoiets zeuren is gelukkig wel heel slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |