Dit soort grappen moeten vanaf heden dus gemeld worden bij het consulaat.quote:
Even topicreport en cctje naar die Turken.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dit soort grappen moeten vanaf heden dus gemeld worden bij het consulaat.
Is al gebeurd. Reya en Kaas kunnen klappen verwachten.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Even topicreport en cctje naar die Turken.
Onwaarschijnlijk; de snorren doen het in hun broek voor Albanezen.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Reya en Kaas kunnen klappen verwachten.
Zo doorzichtig dit.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk; de snorren doen het in hun broek voor Albanezen.
Had gehoopt dat de bedrijfsgoddelijken in dit topic wel een baantje voor Friek zouden maken.quote:
Dat is toch algemeen bekend? Hetzelfde geldt voor armoede.quote:
Onwelgevallige waarheid.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend? Hetzelfde geldt voor armoede.
Hoppa.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
Friek kan morgen bij mij beginnen.
Erik zou ook een prima optie zijn. Fiscale filosofie, een onderschatte stiel.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had gehoopt dat de bedrijfsgoddelijken in dit topic wel een baantje voor Friek zouden maken.
Reya, Paper_Tiger, uzelf. Alles om een bijdrage te leveren aan minder mensen in de bijstand.
Zit in een flow sinds panama.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Erik zou ook een prima optie zijn. Fiscale filosofie, een onderschatte stiel.
Hij heeft hier meen ik inderdaad nog samen met Reya gemodereerd.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
Paper_Tiger werkt met gehandicapten, dus Friek voelt zich direct thuis.
Tegenvallend, dit.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft hier meen ik inderdaad nog samen met Reya gemodereerd.
Goed verhaal, Ewald.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Als in Cryin' Ted? Zag het ineens staan.
Oke.
Heeft Friek echt een nieuwe baan? Moet ik teruglezen?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:18 schreef Gutmensch het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Friek_!
Hij gaat broodjes smeren voor Paper_Tiger.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft Friek echt een nieuwe baan? Moet ik teruglezen?
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft Friek echt een nieuwe baan? Moet ik teruglezen?
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
Friek kan morgen bij mij beginnen.
Dingen verfraaien is voor vrouwen en homosuelen.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De 'voordat je reageert' nog steeds niet verfraaid zeker?
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij gaat broodjes smeren voor Paper_Tiger.
Ah zo. Nou ja, het was ook te mooi om waar te zijn. Maar we blijven hopen!quote:
Jij denkt dat Friek_ een vuige profiteur is die niet wil werken?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Ah zo. Nou ja, het was ook te mooi om waar te zijn. Maar we blijven hopen!
Nee, ik denk dat Friek een beetje een pechvogel is.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jij denkt dat Friek_ een vuige profiteur is die niet wil werken?
Pech omdat hij besloten heeft filosofie te studeren?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Friek een beetje een pechvogel is.
Oké, hij wist wat hij deed. Maar hij had van mij wel wat meer geluk mogen hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Pech omdat hij besloten heeft filosofie te studeren?
Vertel.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:00 schreef DoubleUU het volgende:
De lange arm van Ankara zit tot de elleboog in de bruine anjer van Merkel, een feest voor de democratie.
Dit is POL, niet KEL.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:00 schreef DoubleUU het volgende:
De lange arm van Ankara zit tot de elleboog in de bruine anjer van Merkel, een feest voor de democratie.
Vertel? Volg je het nieuws wel of..?quote:
Niet dat de meeste stamgasten hier opkijken van het rectaal inbrengen van een arm tot aan de elleboog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |