SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!
[ Bericht 1% gewijzigd door wimderon op 21-04-2016 13:25:12 ]
http://www.procyclingstat(...)Coppi_e_Bartali_2016quote:Op donderdag 21 april 2016 15:15 schreef Chiappucci het volgende:
Als ik de voorlopige selectie van Gazprom zo bekijk, vraag ik me af waarom Roompot niet in Apeldoorn aan de start staat. Zijn niks minder en ter ere van de start in Nederland was dat wel op zijn plaats geweest imho.
Sterke prestaties, maar ik zet wel mijn vraagtekens bij een Rus die na zijn 30e opeens met de besten meekan.quote:
Logisch, dat doet iedereen. Maar voorlopig valt er niets te bewijzen en zijn de prestaties van Firsanov indrukwekkender dan die van de gehele ploeg Roompot, om over de erelijst van Kolobnev en Ovechkin nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sterke prestaties, maar ik zet wel mijn vraagtekens bij een Rus die na zijn 30e opeens met de besten meekan.
Alsof dat nodig is.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Logisch, dat doet iedereen. Maar voorlopig valt er niets te bewijzen
Die heeft al genoeg te juichen de laatste tijd. Hij mag deze Giro hopen dat Uran Uran weer eens wakker wordt.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Weinig Colombiaantjes om te juichen voor Koffieplanter.
Eigenlijk niet, maar dat mag de pret niet drukken. Is toch leuk joh. Ik verlang nog dagelijks terug naar types als Ricco en Sella. Dan maar zo'n Rus die zich volgepropt heeft met pillen.quote:
Vorig jaar kwam hij er pas in de laatste twee etappes achter dat hij in de Giro reed.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft al genoeg te juichen de laatste tijd. Hij mag deze Giro hopen dat Uran Uran weer eens wakker wordt.
Ik heb hem uiteraard ook gelijk aan mijn team toegevoegd. Nu maar hopen dat hij de finish haalt.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar dat mag de pret niet drukken. Is toch leuk joh. Ik verlang nog dagelijks terug naar types als Ricco en Sella. Dan maar zo'n Rus die zich volgepropt heeft met pillen.
Vind het vooral bijzonder dat Androni geen wildcard heeft gekregen.. Die hebben met F Gavazzi, Pellizotti, Torres, Tvetcov (en voor Koffieplanter ook nog Bernalquote:Op donderdag 21 april 2016 15:15 schreef Chiappucci het volgende:
Als ik de voorlopige selectie van Gazprom zo bekijk, vraag ik me af waarom Roompot niet in Apeldoorn aan de start staat. Zijn niks minder en ter ere van de start in Nederland was dat wel op zijn plaats geweest imho.
Vanwege de dopinggevallen he.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vind het vooral bijzonder dat Androni geen wildcard heeft gekregen.. Die hebben met F Gavazzi, Pellizotti, Torres, Tvetcov (en voor Koffieplanter ook nog Bernal) best een leuk ploegje..
Heeft weinig met consequent zijn te maken. Southeast heeft geen wildcard gekregen, maar een wildcard gewonnen door de Coppa Italia. Denk niet dat die regeling verder clausules heeft, dus zelfs voor Savio was dat een escape route geweest.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanwege de dopinggevallen he.
Lekker consequent zijn ze daar, Southeastgoden mogen wel gewoon starten. Niks mis mee.
Wout gaat sowieso naar de Tour dus dat wordt geen Giro.quote:Op zondag 24 april 2016 21:19 schreef Charlie33 het volgende:
Door wie wordt Henao vervangen bij Sky. Poels?
Ben ik het niet helemaal mee eens. De eerste week is wel wat tam, met name door de start in Nederland, maar daarna zie ik behoorlijk veel ritten die leuk kunnen worden. Er zitten weer een paar goede heuvelritten in, zoals rit 4 en rit 8 bijvoorbeeld. Dat zijn in de Giro vaak leuke ritten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:47 schreef Blik het volgende:
Het is dat het laatste weekend erin zit (o.a. Agnello met 11km tegen 9% richting 2744 meter hoogte), maar eigenlijk een vrij tamme Giro dit jaar. Weinig echte spectaculaire ritten. Laatste 2 weekenden zijn mooi, en de klimtijdrit is natuurlijk een spektakel, maar verder niet des Giro's
Rit 14 is in het weekend.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. De eerste week is wel wat tam, met name door de start in Nederland, maar daarna zie ik behoorlijk veel ritten die leuk kunnen worden. Er zitten weer een paar goede heuvelritten in, zoals rit 4 en rit 8 bijvoorbeeld. Dat zijn in de Giro vaak leuke ritten.
In de tweede week bijna alleen maar bergritten trouwens, geen idee in welk universum dat tam is. Rit 14 is echt een prachtige rit, op papier. De timing is wat minder, met een klimtijdrit een dag later, maar verder is er weinig mis mee.
Als je alleen kijkt naar de aankomsten bergop dan snap ik het wel, maar verder kan ik weinig aanmerken op deze Giro. Er zitten onderweg nog genoeg fantastische beklimmingen en de leukste ritten zijn in de Giro vaak toch de ritten waarvan je niet eens echt verwacht dat het leuk gaat worden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Rit 14 is in het weekend.
Zeg ook niet dat het geen mooie ritten kunnen worden. Maar de laatste jaren zijn we een beetje verwend met redelijke extreme ritten met bergen van het type Zoncolan, Gavia, etc. Dat dit jaar zijn die extremen er een beetje uitgehaald. Maar uiteindelijk maken de renners de koers dus dat zal allemaal prima goed komen.
Klopt ook, maar waar er in voorgaande jaren dan nog vaak op een kuitenbijtertje gefinished werd is dat nu minder het geval.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je alleen kijkt naar de aankomsten bergop dan snap ik het wel, maar verder kan ik weinig aanmerken op deze Giro. Er zitten onderweg nog genoeg fantastische beklimmingen en de leukste ritten zijn in de Giro vaak toch de ritten waarvan je niet eens echt verwacht dat het leuk gaat worden.
http://www.wielerflits.nl(...).html/comment-page-1quote:Op woensdag 27 april 2016 00:03 schreef Columbiafan het volgende:
Betancur die last minute van die startlijst van Romandie gehaald wordt. Gaat hij naar de Giro?
quote:Gazprom-RusVelo for the Giro d’Italia: Sergey Firsanov, Alexander Kolobnev, Ivan Savitsky, Artyom Ovechkin, Alexander Serov, Artur Ershov, Alexander Foliforov, Andrey Solomennikov, Alexey Rybalkin.
#PinkTomtwitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 17:35:40Dit is de derde keer dat @tom_dumoulin 2e wordt in een TT. The big one is echter vrijdag! Succes! #PinkTom reageer retweet
muah, niet zo'n heel sterk team.quote:David López
Mikel Landa
Ian Boswell
Elia Viviani
Philip Deignan
Christian Knees
Nicolas Roche
Dit zijn er pas zeven? Nog niet officieel dus. Volgens mij rijdt Seb. Henao ook gewoon mee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:22 schreef Syntix het volgende:
Team SKY
[..]
muah, niet zo'n heel sterk team.
Wel officieel. Komt van de officiële website af. Ze zullen er nog wel 1tje toevoegen idd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zijn er pas zeven? Nog niet officieel dus. Volgens mij rijdt Seb. Henao ook gewoon mee.
Twee tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wel officieel. Komt van de officiële website af. Ze zullen er nog wel 1tje toevoegen idd.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Er zitten al een paar renners met in 1 hand de weather protocol en met de andere in hun broek zich suf te fappen.
Sportief gezien rijdt Androni al twee jaar geen deuk meer in een pakje boter. Iedereen die goed fietst (Felline, Serpa, Ferrari, Scarponi) vertrekt bij die ploeg en wat er voor terugkomt is weinig bemoedigend. Als ze vorig jaar nou de Coppa Italia hadden gewonnen heb je een argument om Giro deelname af te dwingen. Dat de manager een eindbaas is, is in een globaliserende wielersport helaas niet voldoende.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vind het vooral bijzonder dat Androni geen wildcard heeft gekregen.. Die hebben met F Gavazzi, Pellizotti, Torres, Tvetcov (en voor Koffieplanter ook nog Bernal) best een leuk ploegje..
Ishibashi was vorig jaar echt zielig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De excuusjapanner van dit jaar is ook een expert in het verzamelen van DNF's.
http://www.procyclingstats.com/rider/Genki_Yamamoto
Ishibashiquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ishibashi was vorig jaar echt zielig.
Hij heeft wel een brede glimlach op minstens twee van zijn portretten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De excuusjapanner van dit jaar is ook een expert in het verzamelen van DNF's.
http://www.procyclingstats.com/rider/Genki_Yamamoto
Wilde/mocht Mollema niet mee met Trek?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Marcoss het volgende:
Trek voor de Giro: Cancellara, Nizzolo, Hesjedal, Zoidl, Bobridge, van Poppel, Alafaci, Coledan en Didier
Nippo voor de Giro: Cunego, Berlato, Yakamoto, Grosu, Filosi, Stacchiotti, Zilioli, Bisolti en Bole
Wat is daar raar aan? Hij rijdt vrijwel altijd Tour en Vuelta. Voor de Giro doet hij nooit de Tour, weinig toppers (haha Mollema een topper iksdee) doen de Giro voor de Tour. De laatste Giro die hij reed was in 2010, toen reed hij jawel niet de tour.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wilde/mocht Mollema niet mee met Trek?
Edit: Hij wilde niet mee ivm de Tour de France lees ik net elders...
Die 3D-routekaarten zijn afschuwelijk ja. Totaal onleesbaar en ze voegen niks toe. Miskoop eerste klas! Ik hoop dat ze in de Tourgids weer normale profielen gebruiken, anders dan toch maar op zoek naar een alternatief.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:21 schreef Blik het volgende:
Heb de Procycling special over de Giro. Hoe kun je een special maken over de Giro zonder een fatsoenlijk etappe-overzicht met doorsnedes...? Wat slecht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Van_Poppel op 01-05-2016 10:26:33 ]
quote:Op zondag 1 mei 2016 09:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die 3D-routekaarten zijn afschuwelijk ja. Totaal onleesbaar en ze voegen niks toe. Miskoop eerste klas! Ik hoop dat ze in de Tourgids weer normale profielen gebruiken, anders dan toch maar op zoek naar een alternatief.Inderdaad ja. Gisteren heb ik daarom ook nog maar de Giro-special van de Wielerrevue gehaald, daar staan wel fatsoenlijke profielen in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Die 3D-routekaarten zijn afschuwelijk ja. Totaal onleesbaar en ze voegen niks toe. Miskoop eerste klas! Ik hoop dat ze in de Tourgids weer normale profielen gebruiken, anders dan toch maar op zoek naar een alternatief.Soms beslaan ze ook 1/3de van 2 pagina's, en het voegt idd helemaal niks toe. Geef mij maar hoogteprofielen en detailprofielen van de bergenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Senni in plaats van Gilbertquote:BMC team
Atapuma
De Marchi
Dillier
Küng
Oss
Quinziato
Rosskopf
Senni
Zabel
Deze tactiek kan nog steeds werken, omdat het budget van 40 miljoen genoeg is om die verhoging van 250.000 per renner op te vangen.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat ze bij Scorito alle renners van Astana minstens 750.000 hebben gegeven, zelfs de anonieme knechten. Dat na het debacle van vorig jaar waar een of andere downer de hele pool won door elke etappe de hele Astana ploeg op te stellen.
Nou ja gelukkig doet Aru niet mee en zit Landa ergens anders. Maar misschien dat Fugelsang/Kangert/Nibali deze tactiek nog kunnen doen slagen.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Deze tactiek kan nog steeds werken, omdat het budget van 40 miljoen genoeg is om die verhoging van 250.000 per renner op te vangen.
Sky is gerelateerd aan de organisator van de race/GTquote:Op zondag 1 mei 2016 19:48 schreef DeeBee het volgende:
Ik stel gewoon elke etappe alle Skygoden op en dan lekker Syntix verslaan in de subpoule.
En zal eens even zien wat het team is met hoogste aantal WT-punten wat je van dat geld kunt betalen, al is dat niet per se een goed team vanwege het vage scoringsysteem. O.a. die teambonuspunten slaan dus helemaal nergens op nee, zoals vorig jaar al bleek...
quote:Mikel Nieve escoltará a Mikel Landa en el Giro de Italia que comienza el viernes. El escalador navarro ha sido llamado a última hora ya que no tenía la carrera rosa en su calendario.
Bertje krijgt dan wel Kreuziger en Trofimov erbij. Sagan krijgt Bennati en Bodnar hopelijkquote:Op maandag 2 mei 2016 12:13 schreef DeeBee het volgende:
Walgelijk slechte ploeg is dat zeg. Contador en Sagan zullen het in de Tour ook wel weer alleen mogen opknappen...
Heeft in Colombia getraind met Oscar Sevilla. Die gaat vliegen.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:35 schreef Slobeend het volgende:
Nog weinig gezien van Chavito dit jaar. Laten we met z'n allen hopen dat 'ie Vuelta vorm heeft.
[..]
Die 3D-routekaarten zijn afschuwelijk ja. Totaal onleesbaar en ze voegen niks toe. Miskoop eerste klas! Ik hoop dat ze in de Tourgids weer normale profielen gebruiken, anders dan toch maar op zoek naar een alternatief.Lijken wel direct van Veloviewer te komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tankink toch? Dacht dat Hofland al zou gaan.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:46 schreef Marcoss het volgende:
Hofland de vervanger van Campenaerts bij LottoNL dus, ben benieuwd wat hij kan. Van Emden en Battaglin als ondersteuning dan waarschijnlijk. Kruijswijk dé kopman, als hij de 1ste week dit keer zonder tijdverlies overleeft, kan hij ver komen.
Hofland stond niet op de voorlopige startlijst, maar ging wel mee op hoogtestage met o.a. Kruijswijk, dat doe je normaal gesproken niet om goed te zijn in Romandië.. Dus was wel logisch geweest als hij zou gaan ja, misschien dat hij dan i.p.v. Castelijns was gegaan als Campenaerts wel fit was.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tankink toch? Dacht dat Hofland al zou gaan.
Je bedoelt voor de brug De Oversteek?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:11 schreef Osiris024 het volgende:
Ze komen 2 keer nagenoeg langs huis![]()
Mooi dit een keer live mee te maken.
Maar....
Ik heb vandaag nog even het rondje Stadsbrug - Waalbrug gedaan......ik vrees het ergste voor de renners, met name de rotondes zijn een drama met de "varkenruggen" en met de auto al krap.
De rotonde voor de stadsbrug haal je never met een peleton op tempo.
Maar ik ben erbij
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Lotto-Soudal team:
111 Wellens, Tim
112 Bak, Lars Ytting
113 de Bie, Sean
114 Greipel, André
115 Hansen, Adam
116 Ligthart, Pim
117 Monfort, Maxime
118 Roelandts, Jurgen
119 Vanendert, Jelle
quote:Maxime Monfort will be our leader for the GC. He’ll need to be attentively at the front of the peloton in the important GC stages and he’ll need to limit the time gaps with his competitors in the time trials. Normally, this discipline suits him well. Last year, Monfort was sixteenth overall, this year we aim for the same result.
Lol, je hebt gelijk. Elfde.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Sixteenth overall? Dacht dat ie het wel wat beter had gedaan.
Omdat alle (sport)verslaggeving van bedenkelijk niveau is. Gewoon janken natuurlijk... Zegt al genoeg dat Kerckhoffs een 'expert' is in NL als je ziet wat een matige kwaliteit die levert. En dat is dan de top...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom hebben alle media het over Tom Dumoulin als onze grote hoop? Ik verwacht eigenlijk meer van Kruijswijk qua klassement. Al hoop ik natuurlijk wel dat Dumoulin een of meer tijdritten wint.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:17 schreef franklop het volgende:
Donderdag er maar eens voor zitten. Ook maar eens de regels goed doorlezen
quote:In geval van een gelijke stand tussen deelnemers aan de Wielermanager van Scorito.com, wordt de hoogte in de ranking als volgt vastgesteld:
1) Bij een gelijk stand wordt eerst gekeken naar de behaalde punten voor etappe 1;
2) Als dat gelijk is wordt gekeken naar de punten voor etappe 2;
3) Als dat ook gelijk is dan wordt gekeken naar de punten voor etappe 3;
4) Als dat ook gelijk is, dan telt degene die zich als eerste op Scorito.com heeft aangemeld.
Godenteam.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dimension Data
Kudus
Siutsou
Anton
Fraile
Sbaragli
Venter
Van Zyl
Thomson
Jim
Was oorspronkelijk ook niet de bedoeling, Nieve zou de Tour rijden. Maar door het wegvallen van Sergio Henao en Intxausti was er wel een extra klimmer nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:48 schreef Slobeend het volgende:
Had Nieve niet verwacht. Zal Landa wel om gesmeekt hebben.
Kudus gaat de witte trui winnen.quote:
Dat kan niet meer lukken. Al mijn aandacht gaat uit naar het Eritrese wonderkind.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe vaak Igor Anton je dit keer teleur gaat stellen.
Ik heb stiekem niet echt een voorkeur voor iemand deze Giro als we ons inspirator Zakarin even buiten beschouwing laten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kan niet meer lukken. Al mijn aandacht gaat uit naar het Eritrese wonderkind.
Het wordt veel te koud voor Kuzu.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kudus gaat de witte trui winnen.
Dan sta jij mooi voor schut met je racistische geneuzel.
Ik denk dat jij Firsanov ook wel gaat kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem niet echt een voorkeur voor iemand deze Giro als we ons inspirator Zakarin even buiten beschouwing laten.
Daar was in Luik en Romandië anders niet veel van te merken.quote:
De Giro wordt nog another cook.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar was in Luik en Romandië anders niet veel van te merken.
Wat ga je doen als Kudus een etappe wint?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Giro wordt nog a different cook.
[ afbeelding ]
Dat wordt skiën mensen!
Dat kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als Kudus een etappe wint?
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb je pas bewezen als de Giro voorbij is.
Laat Kudus eerst maar eens top-50 eindigen in een grote ronde.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kudus gaat de witte trui winnen.
Toen hij de Vuelta reed was hij nog maar 20 en was het de bedoeling dat hij na een week zou afstappen. Toch reed hij dapper door, ondanks allerlei valpartijen met de nodige fysieke ongemakken. Toen hij 21 was reed hij zijn eerste Tour en reed hij al sterker dan in de Vuelta.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laat Kudus eerst maar eens top-50 eindigen in een grote ronde.
Hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Die uitslag in Romandie was een incidenteel succes, en dan zijn er altijd mensen "en jij hebt geroepen dat" ja, ik roep nu Kudus wint geen enkele rit, sterker nog, hij rijdt geen enkele uitslag.
Je loopt weer met je eigen domheid te koop.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:03 schreef Mani89 het volgende:
Wat een monstertalent jongens, hij reed de Tour uit. Wie kan hem dat nadoen?
Dat doen Nederlanders vaak genoeg waardoor het niet meer leuk is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Bij die Afrikaantjes krijg ik altijd zo'n "alles wat ik doe is toch wel leuk" gevoel door al die hype die ze krijgen door op 3 uur van de winnaar te eindigen in de Tour de France. Als een Nederlander dat zou presteren zouden we hem allemaal uitlachen.
Alleen het laatste uur van de tijdrit dus live? Bijzonder..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Uitzendingen Sporza
Vrijdag 16:15
Zaterdag 15:00
Zondag 14:00
xxxxxxxxxxxx
Dinsdag 14:40
Woensdag 14:40
Donderdag 13:30
Vrijdag 14:40
Opvallend inderdaad, en de laatste rijder finisht om 17u15.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen het laatste uur van de tijdrit dus live? Bijzonder..
De hoop is er natuurlijk dat Dumoulin de proloog en de 1ste tijdrit wint en lange tijd het roze kan pakken. Daarnaast kijken de meeste media niet verder dan hun neus lang is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom hebben alle media het over Tom Dumoulin als onze grote hoop? Ik verwacht eigenlijk meer van Kruijswijk qua klassement. Al hoop ik natuurlijk wel dat Dumoulin een of meer tijdritten wint.
Bij GCN werd Firsanov ook als winnaar getipt. Hij rijdt natuurlijk erg sterk rond de laatste tijd maar eindwinst lijkt me toch iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:28 schreef Blik het volgende:
[..]
De hoop is er natuurlijk dat Dumoulin de proloog en de 1ste tijdrit wint en lange tijd het roze kan pakken. Daarnaast kijken de meeste media niet verder dan hun neus lang is.
Aan de andere kant heeft zelfs het team van GCN erover dat Dumoulin zou kunnen winnen, dus wellicht zijn wij ook gewoon te dom om te poepen
En de nieuwe Fabian, Küng Kong.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:35 schreef franklop het volgende:
Zijn er eigenlijk veel kapers op de kust voor de eerste tijdrit (buiten de hele FdJ ploeg en Djos)?
*edit*
Cancellara natuurlijk ook nog
Jungels, Brandle en van Emden natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:35 schreef franklop het volgende:
Zijn er eigenlijk veel kapers op de kust voor de eerste tijdrit (buiten de hele FdJ ploeg en Djos)?
*edit*
Cancellara natuurlijk ook nog
Phinney in Herning.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:40 schreef Marcoss het volgende:
Cancellara, Dumoulin, Van Emden, Brandle, Küng, Vorobyev.. Het tijdritveld is wel eens beter geweest hier
Formolo rijdt dat negertje helemaal op een hoopquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:46 schreef Slobeend het volgende:
De winnaar van de witte trui zou inderdaad zomaar Kudus kunnen worden, wat een magere bezetting dit jaar.
Vorig jaar was het toch ook geen deelnemerslijstje waar je van zou watertanden? Wel iets meer goede sprinters met Greipel en Kittel nuquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:46 schreef Slobeend het volgende:
De winnaar van de witte trui zou inderdaad zomaar Kudus kunnen worden, wat een magere bezetting dit jaar.
Die is niet enorm in vorm en moet vast voor Uran Uran rijden. Jungels of Henao zijn ook twijfelgevallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Formolo rijdt dat negertje helemaal op een hoop
Vorm is weinig mis mee, hij had gewoon op zijn fiets moeten blijven zitten in de tijdrit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die is niet enorm in vorm en moet vast voor Uran Uran rijden. Jungels of Henao zijn ook twijfelgevallen.
Greipel deed vorig jaar ook al meequote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch ook geen deelnemerslijstje waar je van zou watertanden? Wel iets meer goede sprinters met Greipel en Kittel nu
Verwacht ook meer van Kruijswijk voor het klassement, maar kan me wel voorstellen dat de aandacht vooral naar Dumoulin gaat voor deze Giro. Die kan ritten winnen, zomaar dagenlang roze dragen en, als het een beetje meezit, ook hoog eindigen in het klassement, al verwacht ik dat laatste zelf niet. Kruijswijk blijft (opnieuw) een beetje onder de radar, maar top-5 is zeker wel mogelijk als hij in de 1ste week niet weer ergens veel tijd verliest. Maar denk dat Kruijs het helemaal niet zo erg vindt dat hij wat minder aandacht krijgt dan je na vorig jaar zou verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Kittel, Greipel en ook Ewan hebben al aangegeven de Giro niet uit te rijden inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kittel en Greipel gaan dit niet uitrijden, tot en met etappe 12 verwacht ik. Dan zijn ze weg, voorbereiden richting de Tour
Alweer 6 jaar geleden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:06 schreef Marcoss het volgende:
Maar denk dat Kruijs het helemaal niet zo erg vindt dat hij wat minder aandacht krijgt
Rob Ruijgh zou ook top-20 rijden volgens Rellende_Rotscholier deze Giro.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:03 schreef Mani89 het volgende:
Wat een monstertalent jongens, hij reed de Tour uit. Wie kan hem dat nadoen?
#durftevragentwitter:wimderon twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 17:42:53@wielerman Hallo Renaat, wordt de slotweek van de Giro ook dit jaar weer hinderlijk onderbroken door de Baloise Belgium Tour? reageer retweet
Ja die brug.......en het Keizer Karel Plein......de bocht bij het Kwakmonument richting de tunnel....en de rotonde Marialaan..........quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Je bedoelt voor de brug De Oversteek?
Ik houd idd mijn hart vast
Zouden ze die 'varkensruggen' niet weg kunnen halen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:11 schreef Osiris024 het volgende:
Ze komen 2 keer nagenoeg langs huis![]()
Mooi dit een keer live mee te maken.
Maar....
Ik heb vandaag nog even het rondje Stadsbrug - Waalbrug gedaan......ik vrees het ergste voor de renners, met name de rotondes zijn een drama met de "varkenruggen" en met de auto al krap.
De rotonde voor de stadsbrug haal je never met een peleton op tempo.
Maar ik ben erbij
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:43 schreef wimderon het volgende:
#durftevragentwitter:wimderon twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 17:42:53@wielerman Hallo Renaat, wordt de slotweek van de Giro ook dit jaar weer hinderlijk onderbroken door de Baloise Belgium Tour? reageer retweet
Ook cocufetisjist heeft overigens een antwoord van Renaat gekregen.twitter:wielerman twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 18:41:10@wimderon Er is inderdaad RvBelgië in de slotweek reageer retweet
Renaat is een wereldgozer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:45 schreef wimderon het volgende:
[..]Ook Cocufetisjist heeft overigens een antwoord van Renaat gekregen.twitter:wielerman twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 18:41:10@wimderon Er is inderdaad RvBelgië in de slotweek reageer retweet
Gelukkig heb jij een gezellige conversatie gehad met @thijszonneveldquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou trolls negeren. Renaat is te goed voor deze wereld.
Dat kwam recht uit het hart. wimderon probeert de Balwaaze Belgium Tour te ondermijnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een gezellige conversatie gehad met @thijszonneveld
Wimderon stelt prangende vragen. Jij haalt het bloed onder de nagels vandaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kwam recht uit het hart. wimderon probeert de Balwaaze Belgium Tour te ondermijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
King Kenny van Hummelquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Bij die Afrikaantjes krijg ik altijd zo'n "alles wat ik doe is toch wel leuk" gevoel door al die hype die ze krijgen door op 3 uur van de winnaar te eindigen in de Tour de France. Als een Nederlander dat zou presteren zouden we hem allemaal uitlachen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
@MarcossRare keuze van Sporza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vod...ultimo chilometro.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:19 schreef Slobeend het volgende:
Al wordt het een kut Giro, Renaat maakt alles goed.
Er is de aflopen weken freeswerk geweest rondom de bruggen,denk niet dat er nog last-minute iets veranderd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden ze die 'varkensruggen' niet weg kunnen halen?
twitter:stephenfarrand twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 11:28:22.@friebos Got a big @giroditalia scoop for you: I understand that Gianni Savio will be at the Giro as a daily guest on Rai Sport. reageer retweet
Ik ga er eens voor zitten beste Maniquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil iedereen die dat nog niet heeft gedaan nog even aansporen om zich aan te melden voor de poultjes!
http://cyclingmaster.nl/subleague.php?id=4 pw: bananito
https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845
Top!quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga er eens voor zitten beste Mani
De kerk van de Tartaar van Tatarije gaat heersen. Jij bent vast wel jelly om dat vlaggetje ter ere van een top 10-notering.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil iedereen die dat nog niet heeft gedaan nog even aansporen om zich aan te melden voor de poultjes!
Ik ben veeeeeel trotser op mijn jodenster.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kerk van de Tartaar van Tatarije gaat heersen. Jij bent vast wel jelly om dat vlaggetje ter ere van een top 10-notering.
Waarvoor heb je nou weer aan sterretje gekregen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben veeeeeel trotser op mijn jodenster.
Wij zijn niet zo ijdel om onszelf tot topfavoriet te bombarderen. De mannen van Claudio Corti leven liever in de underdog-rol.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben veeeeeel trotser op mijn jodenster.
Omdat ik alle grote rondes bij elkaar opgeteld in de top 5 ben geëindigd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarvoor heb je nou weer aan sterretje gekregen?
Dordrecht '90 pakken we in!quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo ijdel om onszelf tot topfavoriet te bombarderen. De mannen van Claudio Corti leven liever in de underdog-rol.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ik alle grote rondes bij elkaar opgeteld in de top 5 ben geëindigd.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:47 schreef Slobeend het volgende:
SPT / [Wielrennen] Wielermanager topic; Scorito, Cyclingmanager etc.
Veel succes lieverd!quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga je de grond in hakken met Scorito en Cyclingmaster.
Byzantynixschii is er niet meer, dus we bespreken dat gewoon hier.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:47 schreef Slobeend het volgende:
SPT / [Wielrennen] Wielermanager topic; Scorito, Cyclingmanager etc.
Dat denk ik welquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Dumoulin of Cancellara de tijdrit winnen?
Die het lekker daar, dan wordt dit topic tenminste niet vervuild.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Byzantynixschii is er niet meer, dus we bespreken dat gewoon hier.
Vanmiddag een nieuwe Follow Fabian op Eurosport, misschien worden we er wijzer van hoe gemotiveerd hij echt is en hoe snel hij de draad weer heeft opgepakt na Roubaix.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Dumoulin of Cancellara de tijdrit winnen?
Afgelopen dagen heeft hij wel getraind op tijdritfiets. Niet dat dat heel veel zegt maar tochquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vanmiddag een nieuwe Follow Fabian op Eurosport, misschien worden we er wijzer van hoe gemotiveerd hij echt is en hoe snel hij de draad weer heeft opgepakt na Roubaix.
Leuk!quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mag me me als motard zaterdagochtend 08:30u melden in Heelsum. wordt op 1/2 posten ingedeeld.
Krijg lunchpakket, onkostenvergoeding, en na afloop nog een lunch (goed geregeld)
Helaas.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is JoseBeenN1fan bij cyclingmaster? Die naam wilde ik al
Ga klagen in het feedback topic, je krijgt nattekat sowieso mee ("want zo gaat het ook met de F1-topics") en je krijgt een aantal users hier heerlijk mad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die het lekker daar, dan wordt dit topic tenminste niet vervuild.
Ik verwacht jou als echte liefhebber ook bij Sportpools. Net als baggerbaas. Afgelopen grote ronde werden we als subpoule 17e, verreweg de beste prestatie ooit van dequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goede tip, lekker verrader spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ga klagen in het feedback topic, je krijgt nattekat sowieso mee ("want zo gaat het ook met de F1-topics") en je krijgt een aantal users hier heerlijk mad.
Ik krijg de postindeling vandaag of morgen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leuk!
Maar hoe ziet zo'n dag er voor jou uit?
Prachtige teamnaam pik. Mijn complimenten.quote:
Ben Affleck is ook van de partij.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik verwacht jou als echte liefhebber ook bij Sportpools. Net als baggerbaas. Afgelopen grote ronde werden we als subpoule 17e, verreweg de beste prestatie ooit van de
Naam: FOK! Subleague
Ww: FOK
Hebben we een subpoule daar?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Tom Dumoulin werd dit seizoen al drie keer tweede in een tijdrit. Twee keer in Romandië, een keer in Parijs-Nice. Toch ziet hij zichzelf niet als de grote favoriet voor de tijdrit vrijdag, op de openingsdag van de Ronde van Italië in Apeldoorn.
"Fabian Cancellara is dé favoriet om vrijdag de eerste roze trui te pakken", zei Dumoulin op de persconferentie woensdagochtend. "Hij won de afsluitende tijdrit in Tirreno-Adriatico. Als hij die benen heeft... Als hij in echte topvorm is, heeft hij zo veel brute power op zo'n korte afstand dat het voor mij wel heel moeilijk wordt. Maar ik ga er natuurlijk wel voor. Hij heeft ook niet alle dagen die volledige brute power", aldus Dumoulin.
Pas donderdag ziet Dumoulin voor het eerst het tijdritparcours in Apeldoorn. Vorig jaar, voor de start van de Tour de France in Utrecht, was hij al twee maanden vooraf op verkenning geweest. "Het was speciaal voor mij afgezet. Ik heb toen zes rondjes gereden."
In vergelijking met de Tourstart in Utrecht leeft Dumoulin nu een stuk minder gespannen naar de start van de Giro toe. "Het is wel iets relaxter. De ervaring heb ik al en de Tour in Nederland wordt echt gehypet. Dat is met de Giro iets minder, maar het gaat gewoon weer een groot volksfeest worden vrijdag, denk ik. Dat is mooi, maar dat heeft ook wel zijn consequenties."
De Limburger mikt niet op een hoge eindklassering in deze Giro. "Mijn doel dit jaar blijft de tijdrit op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro. Als de Ronde van Italië een speerpunt was geweest, was ik op hoogtestage gegaan. Dat is niet zo, dus dat zegt genoeg."
"Ik heb in de Vuelta laten zien dat ik in staat ben een goed klassement te rijden in een grote ronde, maar dit jaar focus ik me op de tijdritten. Hier in de Giro hebben we twee vlakke en een klimtijdrit. Dan wil ik er staan."
Volgens Dumoulin hoeft het niet perse vrijdag in Apeldoorn te gebeuren. "Ik denk dat mijn grootste kans ligt op de negende dag. Dat is een tijdrit die op mijn lijf geschreven is: lang, technisch en veel bergop en bergaf. Het hoeft dus niet op de eerste dag te gebeuren. Als ik de eerste week goed door kom, dan kan het nog altijd dan."
Volgende keer (waar jij nu al voor klaar zit om die aan te maken) ook maar een wachtwoord op Scorito zetten, want volgens mij zitten er een hoop mensen bij die hier niet zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:07 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
@MarcossAh, bijzondere keuze dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het zijn semi-lurkers zoals ik.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgende keer (waar jij nu al voor klaar zit om die aan te maken) ook maar een wachtwoord op Scorito zetten, want volgens mij zitten er een hoop mensen bij die hier niet zitten.
Fijn inderdaad dat als ik de subpoule een keer outsource, het gelijk zo'n puinzooi wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgende keer (waar jij nu al voor klaar zit om die aan te maken) ook maar een wachtwoord op Scorito zetten, want volgens mij zitten er een hoop mensen bij die hier niet zitten.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fijn inderdaad dat als ik de subpoule een keer outsource, het gelijk zo'n puinzooi wordt.
Oké Hans.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, misschien had ik hem niet openbaar moeten maken.
Daar ben ik zeer blij mee. Ik zie dat diens beste prestatie in de Giro is, dus ik heb hoge verwachtingen.quote:
Die kunnen zo'n ww ook zien iigquote:
Mooi dat de NOS de Giro eindelijk serieus neemt.quote:De eerste 'Nederlandse' etappes worden daarnaast ook uitgezonden op televisie. In een extra uitzending van Studio Sport bespreken Dione de Graaff en Herman van der Zandt vrijdag (vanaf 14.15 uur), zaterdag (vanaf 12.45 uur) en zondag (vanaf 14.15 uur) de eerste ontwikkelingen in de Giro.
Vaste analisten Danny Nelissen, Thijs Zonneveld en Rob Harmeling schuiven aan bij de presentatoren. In de weekenden zijn de etappes ook live te zien op NPO 1. Etappe dertien (vrijdag 20 mei) en negentien (vrijdag 27 mei) worden ook rechtstreeks uitgezonden in een extra uitzending van Studio Sport op NPO 1.
Nou en joh, daar kijken wij toch niet naar.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De onvermijdelijke Dione weer.
Vrijdag moeten we wel. Renaat en José zijn er pas om kwart over vier.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou en joh, daar kijken wij toch niet naar.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou en joh, daar kijken wij toch niet naar.
Danke Hansi.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:10 schreef Columbiafan het volgende:
Tom Dumoulin meinte eben in der Pressekonferenz, dass die Gesamtwertung nicht unbedingt sein Ziel sei, weil er das Zeitfahren bei den Olympischen Spielen im Fokus hat. Heißt das, dass mehr für Sie gefahren wird?
Nikias Arndt: "Dass wir nicht auf Gesamtwertung fahren, ist so nicht richtig. Tom hat den Fokus aufs Zeitfahren gelegt. Da fehlen vielleicht die drei, vier Prozent, um ganz vorne mitzuspielen. Trotzdem behält er die Gesamtwertung im Auge. Wenn er vorher sagen würde, er fährt auf Gesamtwertung und wird Neunter, was ein Superergebnis ist, würden ihn alle kritisieren. So gehen wir ohne Druck in den Giro. Vielleicht ist das sogar besser, als wenn man verkrampft ist…"
En Jozee dan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrijdag moeten we wel. Renaat en José zijn er pas om kwart over vier.
Volgens mij doet deze Giro die vage Belg het commentaar bij ES. Dan nog 1000 keer liever ons aller Herbertquote:
Voor mij is Herbert de dealbreaker. Die eeuwige, vervelende anekdotes over Millar en Botero, ik walg er van. Nog liever dat er iemand met zijn nagels op een krijtbord krast.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Dione is een dealbreaker. Dan ga ik wel naar een Arabische livestream kijken.
Ik handel nog liever in kinderporno dan dat ik ooit weer inschakel bij de NOS.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor mij is Herbert de dealbreaker. Die eeuwige, vervelende anekdotes over Millar en Botero, ik walg er van. Nog liever dat er iemand met zijn nagels op een krijtbord krast.
Dat doet me trouwens denken aan een leuk verhaal: Gerben Karstens, daar heb jij nog mee gefietst Maarten, die hield wel van een geintje. Dan demarreerde hij uit het peloton en verstopte zich dan in de bosjes of achter een huis, vervolgens sloot hij dan weer achteraan aan en dat peloton maar rijden joh hahaha!quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik handel nog liever in kinderporno dan dat ik ooit weer inschakel bij de NOS.
Op een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal uit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat doet me trouwens denken een een leuk verhaal: Gerben Karstens, daar heb jij nog mee gefietst Maarten, die hield wel van een geintje. Dan demarreerde hij uit het peloton en verstopte zich dan in de bosjes of achter een huis, vervolgens sloot hij dan weer achteraan aan en dat peloton maar rijden joh hahaha!
Gruwel.
Wil je dan het verhaal horen over Santiago Botero die in Colombia niet in zijn KELME tricot kan trainen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal uit.
Ik heb vanavond getrained in mijn Gewiss-Ballan tricot. Een passerende fietser gaf mij een klap op mijn rug. Ik weet niet of het bedoeld was als vriendelijke schouderklop of dat hij mij van mijn fiets probeerde te beuken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wil je dan het verhaal horen over Santiago Botero die in Colombia niet in zijn KELME tricot kan trainen?
Toen heb jij hem even je kuiten laten zien zoals Argentin in zijn beste dagen neem ik aan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond getrained in mijn Gewiss-Ballan tricot. Een passerende fietser gaf mij een klap op mijn rug. Ik weet niet of het bedoeld was als vriendelijke schouderklop of dat hij mij van mijn fiets probeerde te beuken.
Ik ben natuurlijk gewoon in zijn wiel blijven plakken als Simon Gerrans in zijn beste dagen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen heb jij hem even je kuiten laten zien zoals Argentin in zijn beste dagen neem ik aan?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:58 schreef forzaudinese het volgende:
Deze is leuk om in de OP van elk Giro topic te zetten!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kruijswijk wel, Hesjedal niet. Hesjedal zal denk ik een aantal keer goed in de aanval gaan voor een paar keer ritwinstquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens wel eerder Kruijswijk dan Dumoulin en Hesjedal in de top10.
Hesjedal zie ik ook wel top-10 rijden, in de breedte is het veld ook niet heel bijzonder. Zal er misschien wel bij staan omdat hij ook nog oud-winnaar is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens wel eerder Kruijswijk dan Dumoulin en Hesjedal in de top10.
Daarnet nog een leuke anekdote gehoord. Bananito kon in Asturias bij het ontbijt niet kiezen tussen wit en bruin brood, dus ging hij maar voor de croissant.quote:
Fabian laat m'n Scorito op z'n grondvesten schudden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:42 schreef ZakaRosa het volgende:
Cancellara kampt met buikgriep richting de openingstijdrit.
Of misschien valt het allemaal wel mee en wilt hij de druk op de schouders van Dumoulin leggen...
quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:42 schreef ZakaRosa het volgende:
Cancellara kampt met buikgriep richting de openingstijdrit.
Gelukkig hoeven ze ook maar twee rondjes daar te doenquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:40 schreef tdrone het volgende:
lekkere aankomst heeft die 12e etappe trouwens, 7 bochten van 90° in de laatste 5 km waarvan de laatste op 300 meter van de finish
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze UI ben jij nooit grappig.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In de tijden van deze UI was je nog wel eens grappig.
Niemand startquote:
#verwachtingentemperenquote:Lotto-Jumbo-renner Jos van Emden wil zichzelf niet te veel druk opleggen voor de openingstijdrit van de Giro d'Italia, die op vrijdag in Apeldoorn verreden wordt.
Vorig jaar werd de 31-jarige Nederlander knap vijfde bij de chronorace tijdens de Tourstart in Utrecht en in augustus won hij de tijdrit in de Eneco Tour, maar dat zegt volgens hem niet zo veel.
"Ik snap dat het zo werkt", aldus Van Emden donderdag over het feit dat mensen hem wellicht als één van de favorieten zien. "Het geeft extra druk, eigenlijk opereer ik liever vanuit de schaduw."
In Utrecht gaf Van Emden vorig jaar minder dan tien seconden toe over 13,8 kilometer op Cancellara en Dumoulin.
"Maar ik hoor niet in het rijtje Cancellara, Dumoulin. Zij presteren altijd. Voor mij moeten heel veel factoren kloppen", aldus de Schiedammer.
Naast de individuele tijdrit op vrijdag staan er in de Giro nog een vlakke tijdrit en een chronorace bergop op het programma.
Als dat gebeurd neem ik een maand een José UIquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ow ja.
Straks wordt Tom tweede achter Djos morgen...
Fuck noquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Als dat gebeurd neem ik een maand een José UI
Zijn we nog niet genoeg gestraft?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Als dat gebeurd neem ik een maand een José UI
Ik zou dat toejuichen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ow ja.
Vanaf 6 uur:quote:
quote:17.00 uur: Start Italiaanse muziek op podium
18.00 – 19:30 uur: Start officiële programma, ploegenpresentatie
19.30 – 23.30 uur: Entertainmentprogramma met live optreden van Waylon
Djos wordt tweede achter Keizer morgenquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ow ja.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Kan ik morgen nog Fokkers spotten in Apeldoorn?
Ik loop ook ergens rondquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Vandaag niet, morgen welquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:39 schreef Slobeend het volgende:
En Pozzovivo!quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:12 schreef Marcoss het volgende:
Cance weet dus in ieder geval al de tijd van Dumoulin als hij vertrekt..
Dumoulin gaat natuurlijk wel Landa inhalen
Pozzovivo op een tijdritfiets is een enorm koddig gezicht.quote:
Juichen.rartwitter:KeizerMartijn twitterde op donderdag 05-05-2016 om 13:45:58Ik hoop dat heel fiets liefhebbend Nederland morgen mij van start tot finish toejuicht! Mijn starttijd is 15:47 houd je dus niet in mensen! reageer retweet
desalniettemin doet ie het altijd nog wel aardig in tijdritten.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pozzovivo op een tijdritfiets is een enorm koddig gezicht.
Is het hele seizoen van Lotto Jumbo geredquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ow ja.
http://nos.nl/artikel/210(...)om-goed-te-zijn.htmlquote:Kruijswijk: drie weken op berg gezeten om goed te zijn
"De druk leg ik mezelf op, die komt niet van buitenaf." Steven Kruijswijk weet dat er in de komende Giro d'Italia op hem gelet wordt. En dat de verwachtingen hoog zijn rond de kopman van Lotto-Jumbo. "Ik heb drie weken op een berg gezeten om hier goed te zijn. Ik ga er alles aan doen om het te laten zien", klinkt het zelfverzekerd.
Vorig jaar eindigde Kruijswijk als zevende in het eindklassement van de Giro. Doel is om die prestatie minimaal te evenaren. "Het is belangrijk om in de eerste week niks te verliezen", is de les die Kruijswijk getrokken heeft na vorig jaar, toen het al snel misging en hij kostbare minuten verloor.
"Ik heb nu een sterke ploeg bij me om te zorgen dat ik op de cruciale punten voorin zit", vertelt Kruijswijk. "Ik moet zorgen dat ik in de laatste week toesla. Daar is het meest te winnen. Tot dat moment moet ik geen tijd en energie verliezen."
'De Giro staat voor mij qua schoonheid van de ronde hoger dan de Tour'
Ook ploegleider Addy Engels weet dat de kracht van Kruijswijk in het slot van de Giro tot uiting moet komen. "Zijn eigenschap is dat hij op het eind van een grote ronde op z'n best is. Dat moeten we gebruiken. Hij is goed, ik verwacht veel van hem", zegt Engels.
De Giro begint vrijdag met een tijdrit door Apeldoorn. Dat de start in eigen land is, brengt mogelijk extra spanning met zich mee. "Ik zie dat als iets positiefs", aldus Engels. "De druk is goed en ook nodig voor hem. Ik ken weinig sporters die goed presteren als ze geen druk voelen."
Daar sluit Kruijswijk zich bij aan. "Er is nu veel aandacht voor de Giro in Nederland. Dat is misschien wel goed voor mij. Dan weet ik echt dat het eraan komt, dat het moet gebeuren. Dat zet me op scherp."
Waarna Landa Dumoulin gaat laten huilen in de bergen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:12 schreef Marcoss het volgende:
Cance weet dus in ieder geval al de tijd van Dumoulin als hij vertrekt..
Dumoulin gaat natuurlijk wel Landa inhalen
ik fiets er zo naartoe, morgen ben ik er natuurlijk ook te vindenquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Ach, na dat kwartier tijdverlies in de 2de tijdrit is de voorsprong meer dan genoeg.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarna Landa Dumoulin gaat laten huilen in de bergen.
Dat is het dan zeker, want dan heeft Landa waarschijnlijk nog problemen met de tijdslimiet ookquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, na dat kwartier tijdverlies in de 2de tijdrit is de voorsprong meer dan genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |