Bertje krijgt dan wel Kreuziger en Trofimov erbij. Sagan krijgt Bennati en Bodnar hopelijkquote:Op maandag 2 mei 2016 12:13 schreef DeeBee het volgende:
Walgelijk slechte ploeg is dat zeg. Contador en Sagan zullen het in de Tour ook wel weer alleen mogen opknappen...
Heeft in Colombia getraind met Oscar Sevilla. Die gaat vliegen.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:35 schreef Slobeend het volgende:
Nog weinig gezien van Chavito dit jaar. Laten we met z'n allen hopen dat 'ie Vuelta vorm heeft.
quote:Op zondag 1 mei 2016 09:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die 3D-routekaarten zijn afschuwelijk ja. Totaal onleesbaar en ze voegen niks toe. Miskoop eerste klas! Ik hoop dat ze in de Tourgids weer normale profielen gebruiken, anders dan toch maar op zoek naar een alternatief.Lijken wel direct van Veloviewer te komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tankink toch? Dacht dat Hofland al zou gaan.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:46 schreef Marcoss het volgende:
Hofland de vervanger van Campenaerts bij LottoNL dus, ben benieuwd wat hij kan. Van Emden en Battaglin als ondersteuning dan waarschijnlijk. Kruijswijk dé kopman, als hij de 1ste week dit keer zonder tijdverlies overleeft, kan hij ver komen.
Hofland stond niet op de voorlopige startlijst, maar ging wel mee op hoogtestage met o.a. Kruijswijk, dat doe je normaal gesproken niet om goed te zijn in Romandië.. Dus was wel logisch geweest als hij zou gaan ja, misschien dat hij dan i.p.v. Castelijns was gegaan als Campenaerts wel fit was.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tankink toch? Dacht dat Hofland al zou gaan.
Je bedoelt voor de brug De Oversteek?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:11 schreef Osiris024 het volgende:
Ze komen 2 keer nagenoeg langs huis![]()
Mooi dit een keer live mee te maken.
Maar....
Ik heb vandaag nog even het rondje Stadsbrug - Waalbrug gedaan......ik vrees het ergste voor de renners, met name de rotondes zijn een drama met de "varkenruggen" en met de auto al krap.
De rotonde voor de stadsbrug haal je never met een peleton op tempo.
Maar ik ben erbij
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Lotto-Soudal team:
111 Wellens, Tim
112 Bak, Lars Ytting
113 de Bie, Sean
114 Greipel, André
115 Hansen, Adam
116 Ligthart, Pim
117 Monfort, Maxime
118 Roelandts, Jurgen
119 Vanendert, Jelle
quote:Maxime Monfort will be our leader for the GC. He’ll need to be attentively at the front of the peloton in the important GC stages and he’ll need to limit the time gaps with his competitors in the time trials. Normally, this discipline suits him well. Last year, Monfort was sixteenth overall, this year we aim for the same result.
Lol, je hebt gelijk. Elfde.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Sixteenth overall? Dacht dat ie het wel wat beter had gedaan.
Omdat alle (sport)verslaggeving van bedenkelijk niveau is. Gewoon janken natuurlijk... Zegt al genoeg dat Kerckhoffs een 'expert' is in NL als je ziet wat een matige kwaliteit die levert. En dat is dan de top...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom hebben alle media het over Tom Dumoulin als onze grote hoop? Ik verwacht eigenlijk meer van Kruijswijk qua klassement. Al hoop ik natuurlijk wel dat Dumoulin een of meer tijdritten wint.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:17 schreef franklop het volgende:
Donderdag er maar eens voor zitten. Ook maar eens de regels goed doorlezen
quote:In geval van een gelijke stand tussen deelnemers aan de Wielermanager van Scorito.com, wordt de hoogte in de ranking als volgt vastgesteld:
1) Bij een gelijk stand wordt eerst gekeken naar de behaalde punten voor etappe 1;
2) Als dat gelijk is wordt gekeken naar de punten voor etappe 2;
3) Als dat ook gelijk is dan wordt gekeken naar de punten voor etappe 3;
4) Als dat ook gelijk is, dan telt degene die zich als eerste op Scorito.com heeft aangemeld.
Godenteam.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dimension Data
Kudus
Siutsou
Anton
Fraile
Sbaragli
Venter
Van Zyl
Thomson
Jim
Was oorspronkelijk ook niet de bedoeling, Nieve zou de Tour rijden. Maar door het wegvallen van Sergio Henao en Intxausti was er wel een extra klimmer nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:48 schreef Slobeend het volgende:
Had Nieve niet verwacht. Zal Landa wel om gesmeekt hebben.
Kudus gaat de witte trui winnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |