quote:Op woensdag 27 april 2016 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Lotto-Soudal team:
111 Wellens, Tim
112 Bak, Lars Ytting
113 de Bie, Sean
114 Greipel, André
115 Hansen, Adam
116 Ligthart, Pim
117 Monfort, Maxime
118 Roelandts, Jurgen
119 Vanendert, Jelle
quote:Maxime Monfort will be our leader for the GC. He’ll need to be attentively at the front of the peloton in the important GC stages and he’ll need to limit the time gaps with his competitors in the time trials. Normally, this discipline suits him well. Last year, Monfort was sixteenth overall, this year we aim for the same result.
Lol, je hebt gelijk. Elfde.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Sixteenth overall? Dacht dat ie het wel wat beter had gedaan.
Omdat alle (sport)verslaggeving van bedenkelijk niveau is. Gewoon janken natuurlijk... Zegt al genoeg dat Kerckhoffs een 'expert' is in NL als je ziet wat een matige kwaliteit die levert. En dat is dan de top...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom hebben alle media het over Tom Dumoulin als onze grote hoop? Ik verwacht eigenlijk meer van Kruijswijk qua klassement. Al hoop ik natuurlijk wel dat Dumoulin een of meer tijdritten wint.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:17 schreef franklop het volgende:
Donderdag er maar eens voor zitten. Ook maar eens de regels goed doorlezen
quote:In geval van een gelijke stand tussen deelnemers aan de Wielermanager van Scorito.com, wordt de hoogte in de ranking als volgt vastgesteld:
1) Bij een gelijk stand wordt eerst gekeken naar de behaalde punten voor etappe 1;
2) Als dat gelijk is wordt gekeken naar de punten voor etappe 2;
3) Als dat ook gelijk is dan wordt gekeken naar de punten voor etappe 3;
4) Als dat ook gelijk is, dan telt degene die zich als eerste op Scorito.com heeft aangemeld.
Godenteam.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dimension Data
Kudus
Siutsou
Anton
Fraile
Sbaragli
Venter
Van Zyl
Thomson
Jim
Was oorspronkelijk ook niet de bedoeling, Nieve zou de Tour rijden. Maar door het wegvallen van Sergio Henao en Intxausti was er wel een extra klimmer nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:48 schreef Slobeend het volgende:
Had Nieve niet verwacht. Zal Landa wel om gesmeekt hebben.
Kudus gaat de witte trui winnen.quote:
Dat kan niet meer lukken. Al mijn aandacht gaat uit naar het Eritrese wonderkind.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe vaak Igor Anton je dit keer teleur gaat stellen.
Ik heb stiekem niet echt een voorkeur voor iemand deze Giro als we ons inspirator Zakarin even buiten beschouwing laten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kan niet meer lukken. Al mijn aandacht gaat uit naar het Eritrese wonderkind.
Het wordt veel te koud voor Kuzu.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kudus gaat de witte trui winnen.
Dan sta jij mooi voor schut met je racistische geneuzel.
Ik denk dat jij Firsanov ook wel gaat kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem niet echt een voorkeur voor iemand deze Giro als we ons inspirator Zakarin even buiten beschouwing laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |