Toen heb jij hem even je kuiten laten zien zoals Argentin in zijn beste dagen neem ik aan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond getrained in mijn Gewiss-Ballan tricot. Een passerende fietser gaf mij een klap op mijn rug. Ik weet niet of het bedoeld was als vriendelijke schouderklop of dat hij mij van mijn fiets probeerde te beuken.
Ik ben natuurlijk gewoon in zijn wiel blijven plakken als Simon Gerrans in zijn beste dagen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen heb jij hem even je kuiten laten zien zoals Argentin in zijn beste dagen neem ik aan?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:58 schreef forzaudinese het volgende:
Deze is leuk om in de OP van elk Giro topic te zetten!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kruijswijk wel, Hesjedal niet. Hesjedal zal denk ik een aantal keer goed in de aanval gaan voor een paar keer ritwinstquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens wel eerder Kruijswijk dan Dumoulin en Hesjedal in de top10.
Hesjedal zie ik ook wel top-10 rijden, in de breedte is het veld ook niet heel bijzonder. Zal er misschien wel bij staan omdat hij ook nog oud-winnaar is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens wel eerder Kruijswijk dan Dumoulin en Hesjedal in de top10.
Daarnet nog een leuke anekdote gehoord. Bananito kon in Asturias bij het ontbijt niet kiezen tussen wit en bruin brood, dus ging hij maar voor de croissant.quote:
Fabian laat m'n Scorito op z'n grondvesten schudden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:42 schreef ZakaRosa het volgende:
Cancellara kampt met buikgriep richting de openingstijdrit.
Of misschien valt het allemaal wel mee en wilt hij de druk op de schouders van Dumoulin leggen...
quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:42 schreef ZakaRosa het volgende:
Cancellara kampt met buikgriep richting de openingstijdrit.
Gelukkig hoeven ze ook maar twee rondjes daar te doenquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:40 schreef tdrone het volgende:
lekkere aankomst heeft die 12e etappe trouwens, 7 bochten van 90° in de laatste 5 km waarvan de laatste op 300 meter van de finish
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze UI ben jij nooit grappig.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In de tijden van deze UI was je nog wel eens grappig.
Niemand startquote:
#verwachtingentemperenquote:Lotto-Jumbo-renner Jos van Emden wil zichzelf niet te veel druk opleggen voor de openingstijdrit van de Giro d'Italia, die op vrijdag in Apeldoorn verreden wordt.
Vorig jaar werd de 31-jarige Nederlander knap vijfde bij de chronorace tijdens de Tourstart in Utrecht en in augustus won hij de tijdrit in de Eneco Tour, maar dat zegt volgens hem niet zo veel.
"Ik snap dat het zo werkt", aldus Van Emden donderdag over het feit dat mensen hem wellicht als één van de favorieten zien. "Het geeft extra druk, eigenlijk opereer ik liever vanuit de schaduw."
In Utrecht gaf Van Emden vorig jaar minder dan tien seconden toe over 13,8 kilometer op Cancellara en Dumoulin.
"Maar ik hoor niet in het rijtje Cancellara, Dumoulin. Zij presteren altijd. Voor mij moeten heel veel factoren kloppen", aldus de Schiedammer.
Naast de individuele tijdrit op vrijdag staan er in de Giro nog een vlakke tijdrit en een chronorace bergop op het programma.
Als dat gebeurd neem ik een maand een José UIquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ow ja.
Straks wordt Tom tweede achter Djos morgen...
Fuck noquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Als dat gebeurd neem ik een maand een José UI
Zijn we nog niet genoeg gestraft?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Als dat gebeurd neem ik een maand een José UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |