Ben ik het niet helemaal mee eens. De eerste week is wel wat tam, met name door de start in Nederland, maar daarna zie ik behoorlijk veel ritten die leuk kunnen worden. Er zitten weer een paar goede heuvelritten in, zoals rit 4 en rit 8 bijvoorbeeld. Dat zijn in de Giro vaak leuke ritten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:47 schreef Blik het volgende:
Het is dat het laatste weekend erin zit (o.a. Agnello met 11km tegen 9% richting 2744 meter hoogte), maar eigenlijk een vrij tamme Giro dit jaar. Weinig echte spectaculaire ritten. Laatste 2 weekenden zijn mooi, en de klimtijdrit is natuurlijk een spektakel, maar verder niet des Giro's
Rit 14 is in het weekend.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. De eerste week is wel wat tam, met name door de start in Nederland, maar daarna zie ik behoorlijk veel ritten die leuk kunnen worden. Er zitten weer een paar goede heuvelritten in, zoals rit 4 en rit 8 bijvoorbeeld. Dat zijn in de Giro vaak leuke ritten.
In de tweede week bijna alleen maar bergritten trouwens, geen idee in welk universum dat tam is. Rit 14 is echt een prachtige rit, op papier. De timing is wat minder, met een klimtijdrit een dag later, maar verder is er weinig mis mee.
Als je alleen kijkt naar de aankomsten bergop dan snap ik het wel, maar verder kan ik weinig aanmerken op deze Giro. Er zitten onderweg nog genoeg fantastische beklimmingen en de leukste ritten zijn in de Giro vaak toch de ritten waarvan je niet eens echt verwacht dat het leuk gaat worden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Rit 14 is in het weekend.
Zeg ook niet dat het geen mooie ritten kunnen worden. Maar de laatste jaren zijn we een beetje verwend met redelijke extreme ritten met bergen van het type Zoncolan, Gavia, etc. Dat dit jaar zijn die extremen er een beetje uitgehaald. Maar uiteindelijk maken de renners de koers dus dat zal allemaal prima goed komen.
Klopt ook, maar waar er in voorgaande jaren dan nog vaak op een kuitenbijtertje gefinished werd is dat nu minder het geval.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je alleen kijkt naar de aankomsten bergop dan snap ik het wel, maar verder kan ik weinig aanmerken op deze Giro. Er zitten onderweg nog genoeg fantastische beklimmingen en de leukste ritten zijn in de Giro vaak toch de ritten waarvan je niet eens echt verwacht dat het leuk gaat worden.
http://www.wielerflits.nl(...).html/comment-page-1quote:Op woensdag 27 april 2016 00:03 schreef Columbiafan het volgende:
Betancur die last minute van die startlijst van Romandie gehaald wordt. Gaat hij naar de Giro?
quote:Gazprom-RusVelo for the Giro d’Italia: Sergey Firsanov, Alexander Kolobnev, Ivan Savitsky, Artyom Ovechkin, Alexander Serov, Artur Ershov, Alexander Foliforov, Andrey Solomennikov, Alexey Rybalkin.
#PinkTomtwitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 17:35:40Dit is de derde keer dat @tom_dumoulin 2e wordt in een TT. The big one is echter vrijdag! Succes! #PinkTom reageer retweet
muah, niet zo'n heel sterk team.quote:David López
Mikel Landa
Ian Boswell
Elia Viviani
Philip Deignan
Christian Knees
Nicolas Roche
Dit zijn er pas zeven? Nog niet officieel dus. Volgens mij rijdt Seb. Henao ook gewoon mee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:22 schreef Syntix het volgende:
Team SKY
[..]
muah, niet zo'n heel sterk team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |