ja enquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:08 schreef superniger het volgende:
John van den Heuvel is een halve Marokkaan.
Zodat ze blijven kijken, Hans.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Douwe P11, Max P1
En dan met Douwe beginnenWat een lamme henk
Omdat jij er drie keer op rij post?quote:
Dan had ik "gaat droevig worden" moeten posten.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat jij er drie keer op rij post?
Het gaat over James Bond.quote:
Ik kijk als ik langszap, verschrikkelijk, elke keer weer.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:36 schreef tralalala het volgende:
Ik weet weer waarom ik dit normaal nooit kijk.
Echt hequote:Op maandag 16 mei 2016 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zit er een leuk meisje tegenover hem
hehequote:Op maandag 16 mei 2016 22:39 schreef matthijst het volgende:
Zit je dan, tatoeage in je nek laten zetten. 11e. En misschien populair in IJsland.
Dat moet voor de sfeer.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:41 schreef tralalala het volgende:
Waarom gaat echt de hele zaal lachen na elke zin die iemand uitspreekt?
Gewoon Slayer heensturen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als een Hardwell een liedje met een goede zangeres wil produceren denk ik juist dat dat aanslaat.
Pauw kan ik altijd nog terug kijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef tralalala het volgende:
Die flikkers gaan gewoon wachten met Max tot Pauw begint.
Terecht mad.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef tralalala het volgende:
Dat gaat deze jongen ook doenquote:
Daar gaat het ook over Max.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:47 schreef tralalala het volgende:
Opa was al bij Peptalk dus Pauw kijk ik wel terug.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:54 schreef Max23 het volgende:
Hmm lastig. Opa en Olav kijken bij Pauw of Moeder en dochter bij Humberto
Jofuckinghooo!quote:
Ze scoren ook steeds minder kijkers, ze zaten lange tijd eigenlijk altijd boven de miljoen. Dat begint zo langzamerhand een uitzondering te worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Vanavond weer niet inschakelen op Humberto. Als ik een week geen RTL late Night kijk en ik kijk op zaterdag online de afleveringen terug dan zijn er max 3 tot 4 items die me boeien. De rest sla ik over of spoel ik door en over de muziekitems nog maar te zwijgen...
En Humberto vindt alles zo goed...ik zou al die redacteuren daar ontslaan...niveautje drie keer TUK!
Ben wel bang dat ik geen kijkers zou overhouden...enige toffe aan Humberto is af en toe die buitenlandse gast, maar helaas schiet zijn Engels en eventuele muziekkennis dan te kort.
Met zijn 'Guru is ook real'....tenen- en tolliekrommend
Vanochtend live op Radio 2 geweest he.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:15 schreef Karina het volgende:
Ach dat is overal, is het geen boek, dan wel een film of een tv-serie. En gisteren was er reclame voor het nieuwe album van Rick Astley, dat was wel tof eigenlijk stiekom.
"De ultieme muzikale battle"quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:13 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond een reclameshowtje:
[ afbeelding ]
Sylvana vanavond bij RTLLN?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:16 schreef Nizno het volgende:
Ik zag het op twitter idd, geen rtlln voor mij deze avomd. Ik bespaar mezelf de ergernis.
Het lijkt me sterk dat je je gaat irriteren.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Twijfel... of ik ga me echt mateloos irriteren of ik ga huilen van het lachen door de triestheid.
Anders ga ik me wel ergeren.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je je gaat irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |