Wat leuk en origioneel.quote:
Wat is timeslotquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
DWDD is sowieso dood door t 'nieuwe' timeslot
Waarom denk je dat ?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:35 schreef Karina het volgende:
Denk dat er ook wel condooms waren eigenlijk toen.
je hebt je dagelijkse borrel alweer achter je kiezen zo te lezenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:38 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft z'n oma meegenomen. |En het woordenboek Engels. ROCK'n'ROLL.
Lachen dit
Kratje bier. Kan slecht tegen sterke drank.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je hebt je dagelijkse borrel alweer achter je kiezen zo te lezen
Morgen.quote:
Essienquote:Op woensdag 20 april 2016 19:20 schreef YazooW het volgende:
Wat is eigenlijk de laatste echte ontdekking van Piet?
Jammer dat de kans klein is dat Bernie nog kan winnen. Wat een klote volk is het toch.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
De twee grootste clowns van Amerika ook.
Zou die hond nog leven?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:21 schreef superniger het volgende:
Derksen kent nog een leuke anekdote over Piet.
Best schattig eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:23 schreef YazooW het volgende:
Haha, hij gaat ook serieus met een Chelsea jasje.
Wat dacht je van James, toen ie bij Porto speelde had ik al een topic over hem geopend dat dat een grote ging worden.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoe kan je het niet zien in Di Maria?
Die techniek
kwam mooi niet uit he?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je van James, toen ie bij Porto speelde had ik al een topic over hem geopend dat dat een grote ging worden.
Gaat over moeilijke jeugd ofzo. Kun je ook wel aan haar bewegingen zien dat ze een moeilijke jeugd heeft gehad.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:35 schreef YazooW het volgende:
van die muziek waarvan je de tekst niet kan verstaan
Volgens mij zei ze "boobies".quote:Op woensdag 20 april 2016 19:35 schreef YazooW het volgende:
Jij luistert zeker Hazes en Smit?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:35 schreef YazooW het volgende:
ze draagt ook zo'n naveltruitje dus ze zal ook wel van school zijn gestuurdquote:Op woensdag 20 april 2016 19:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gaat over moeilijke jeugd ofzo. Kun je ook wel aan haar bewegingen zien dat ze een moeilijke jeugd heeft gehad.
Ik sprak het altijd als scorseesie uitquote:
Beter dan wat Matthijs ervan maakt iigquote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik sprak het altijd als scorseesie uit
Ik ook. Nog steeds.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik sprak het altijd als scorseesie uit
Ik zie dat ik niks gemist hebt ! Zo te lezen. Dus hoeft ik niet terug te kijken. Het is inderdaad saai de laatste tijd😣.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:25 schreef Injetta het volgende:
Ik ben DWDD moe geloof ik. Heb steeds minder behoefte om te kijken of Zapp halverwege weg.
Om één of andere reden denk ik dat ze gruwelijk goed kan pijpen. Dat ze de ballen uit je zak zuigt.quote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 21 april 2016 19:06 schreef tralalala het volgende:
Ik moest hardop lachen om de reactie van Halinagvd zeg
Dan staat de wereld stil.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:07 schreef superniger het volgende:
Binnen een paar maanden krijgen we ook zo een bericht over MartGOD
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om één of andere reden denk ik dat ze gruwelijk goed kan pijpen. Dat ze de ballen uit je zak zuigt.
eens. Dat idee heb ik ook altijd. Het liefst twee tegelijk.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om één of andere reden denk ik dat ze gruwelijk goed kan pijpen. Dat ze de ballen uit je zak zuigt.
'quote:Op donderdag 21 april 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd ga nu de rest van de uitzending kijken vanwege Halina.
Ik vind haar een lekker ordinair wijfquote:Op donderdag 21 april 2016 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
'
Een huilende Halina is puur genot
Trump gaat voor de Latino-vote.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:17 schreef YazooW het volgende:
Gisteren mocht Twan weer zijn pro Hillary praatje houden.
Vandaag mag de Martosaurus Obama de hemel in prijzen.
Volgens mij houden ze daar wel van de democraten bij DWDD.
kan toch niet verwachten dat ze elke dag 45 minuten met boeiende content kunnen vullen. zit altijd wel wat crap tussenquote:Op donderdag 21 april 2016 19:28 schreef sjappiehunter het volgende:
Na gisteren die Taxi Driver als suf langdradig onderwerp, nou dit soort geneuzel... zijn er werkelijk mensen die dit WEL interessant vinden?
DWDD gaat zomergasten nadoen...
Op 3 is Brugklas, dat is boeienderquote:Op donderdag 21 april 2016 19:28 schreef sjappiehunter het volgende:
Na gisteren die Taxi Driver als suf langdradig onderwerp, nou dit soort geneuzel... zijn er werkelijk mensen die dit WEL interessant vinden?
DWDD gaat zomergasten nadoen...
De man die de onvergetelijke woorden sprakquote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
Komt allen naar het Rob Scholtemuseum in Den Helder.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De man die de onvergetelijke woorden sprak
"prince was 57 ik ben ook 57 het is 21 april 2016"
Dorus de redder 14.gifquote:
Vrije geluiden light.quote:
Wil net zeggen iddquote:Op donderdag 21 april 2016 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Heel veel ga kijken op YouTube gaat niet lukken met Prince.
Hij schaamt zich voor zijn onwetendheid.quote:
Ja awquote:Op donderdag 21 april 2016 19:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar zeg je wat
jett is zn papa kwijt
Halina gelukkig wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
wow twee mensen die niets maar dan ook helemaal niets met prince hebben
quote:
Ik heb ook helemaal niks met hem, velen met mij denk ik. Smaken verschillenquote:Op donderdag 21 april 2016 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
wow twee mensen die niets maar dan ook helemaal niets met prince hebben
quote:
Rustig johquote:Op donderdag 21 april 2016 19:40 schreef cofox het volgende:
Wie is die kneus joh kent Prince niet, ga lekker lil wayne pijpen met je bolle kop![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:40 schreef cofox het volgende:
Wie is die kneus joh kent Prince niet, ga lekker lil wayne pijpen met je bolle kop![]()
![]()
Boohoo.comquote:Op donderdag 21 april 2016 19:42 schreef cofox het volgende:
Beter sturen ze bolle puber weg met ze gitaar met ik ken Prince niet wat een mongool![]()
![]()
![]()
![]()
Gastquote:Op donderdag 21 april 2016 19:42 schreef cofox het volgende:
Beter sturen ze die bolle puber weg met ze gitaar met ik ken Prince niet wat een mongool![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens rustig joh. Toen ik jong was is er vast ook wel een artiest overleden die ik niet kende maar mijn ouders wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:43 schreef cofox het volgende:
[..]
Maakt niks uit vriend het is gewoon een mongool![]()
Zo goed ken ik Prince ook niet, maakt dat uit?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:43 schreef cofox het volgende:
[..]
Maakt niks uit vriend het is gewoon een mongool![]()
Nee kan nietquote:Op donderdag 21 april 2016 19:44 schreef sjappiehunter het volgende:
Er gaan opslagen vallen.. kunnen niet gewoon purple rain streamen/youtuben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |