Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Geen ideequote:
Heb je dat filmpje wel bekeken? Die mage speelt alleen maar basic cards...quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan het ook opvatten als Hearthstone is niet specifiek pay2win. Daarnaast is rank 25-20 play ook heel anders dan de lagere ranks. De 'pro' decks van de meta zijn erg op elkaar afgestemd terwijl je op de hoger ranks de meest random decks tegenkomt die regelmatig ook erg verrassend uit de hoek kunnen komen. Je afgestemde deck kan daar soms niet tegenop, maar dat is niet puur RNG als de kaarten niet in je deck zitten begin je er niets tegen.
Fuck, 26ste vrijgenomenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef mosselmossel het volgende:
Het wordt toch 27 april pas.
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20097936
Goeiequote:Op dinsdag 19 april 2016 19:07 schreef icemotion het volgende:
Naja de 27e heb je in ieder geval sowieso vrij![]()
Maar nice, nog een weekje tot de expansion!
Ben benieuwd wat er gebeurd met de ladder van deze maand dan toch wel... zouden we op 27 april op beide ladders je dan huidige rank overnemen? Of begin je gewoon op 0 in standard en krijg je je huidige rank in wild.. of andersom?
Niet dat het heel veel uitmaakt voor je uiteindelijke reward, die pakt toch de hoogste.
Zal toch wel? Bij TGT werkte het ook, alleen duurde een pakje openen 20-30 secondenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
GoeieHopelijk houden de servers het een beetje vol
Bedoelde welke legendaries je hebt, haha. Dan kan je daar ook kijken welk deck er het best bij past (mits ze wel de moeite waard zijn)quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen ideeOoit eens 1,5/2 jaar geleden van een willekeurig forum geplukt en ben wel toe aan iets nieuws.
Ik ben er achter dat Arena niks voor mij is. Wat een kutmodus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef Blistering het volgende:
Ik doe voor het eerst in dik een jaar weer eens arena, maar volgens mij heb ik best een goed deck gedraft![]()
Had sommige dingen liever meer generfed gezien. Vooral Owl en BGH. Met 3 mana wordt owl nog wel gespeeld (of het verschil met Spellbreaker is te klein waardoor men gewoon die neemt) waardoor een N'zoth en Deathwing met hun 10 mana deathrattles meteen flink in waarde verminderen. Te slow en te easy gecounterd.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:05 schreef Noppie2000 het volgende:
Hmmmm, lang niet alle nerfs die ik had verwacht en ook niet op dezelfde manier, maar ik heb hier denk ik wel vrede mee.
Owl en BGH zijn inderdaad de kaarten waarvan ik iets heb, ik begrijp de keuze maar het had misschien nog wel iets beter gekund. Een 3-mana silence blijft goed, maar aan de andere kant verwijder je niets en speel je een 2/1: erg zwak. Het blijft een body met beast-synergy, maar is een stuk minder flexibel.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Had sommige dingen liever meer generfed gezien. Vooral Owl en BGH. Met 3 mana wordt owl nog wel gespeeld (of het verschil met Spellbreaker is te klein waardoor men gewoon die neemt) waardoor een N'zoth en Deathwing met hun 10 mana deathrattles meteen flink in waarde verminderen. Te slow en te easy gecounterd.
En zelfs met 5 mana is BGH nog steeds erg efficient voor sommige classes vergeleken met de removal die ze hebben. Wil je een molten giant mollen: 6 mana syphon soul, 5 mana assasinate, 5 mana flamelance (of 4 mana polymorph met nog 1/1 body) of in plaats daarvan een 5 mana 4/2 minion. Ik zou voor die classes wel weten welke kaart ik zou gebruiken moest ik removal voor big minions nodig hebben.
wat ik spijtig vind aan de BGH "nerf" is, dat met het verwijderen van Naxxramas, er maar weinig concurrentie blijft voor 5 drops, waardoor een BGH in je deck nog altijd een redelijke optie blijft...Over concurrentie gesproken schiet azure drake te binnen... andere overweldigende 5 drop kaarten? hmmoah...quote:Op woensdag 20 april 2016 20:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Owl en BGH zijn inderdaad de kaarten waarvan ik iets heb, ik begrijp de keuze maar het had misschien nog wel iets beter gekund. Een 3-mana silence blijft goed, maar aan de andere kant verwijder je niets en speel je een 2/1: erg zwak. Het blijft een body met beast-synergy, maar is een stuk minder flexibel.
BGH had ik persoonlijk heel anders generfed (effect wisselen met Hemet), maar an sich voelt de kaart wel eerlijker. Je moet ook niet vergeten dat Syphon Soul, Assassinate, Polymorph ALLE minions kapot kunnen maken, voor BGH is 7-attack een vereiste. Het is een beetje afwachten hoe de meta zich gaat ontwikkelen om te zien wat beter is. Maar ook hier, BGH is een stuk minder flexibel en ietsjes eerlijker geworden.
Zo kijk ik er een beetje tegen
Klopt. Whispers heeft een aantal redelijke 5-drops, maar het blijft inderdaad zo dat je rond die mana alle vrijheid hebt om deze erin te stoppen zonder je deck te gimpen of te situationeel te maken.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:04 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
wat ik spijtig vind aan de BGH "nerf" is, dat met het verwijderen van Naxxramas, er maar weinig concurrentie blijft voor 5 drops, waardoor een BGH in je deck nog altijd een redelijke optie blijft...Over concurrentie gesproken schiet azure drake te binnen... andere overweldigende 5 drop kaarten? hmmoah...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Secret paladin hoef je je geen zorgen over te maken in standard. Avenge valt al weg en de overige secrets zijn nou niet bepaald tof. En mocht het wel blijven bestaan dan stopt iedereen een eater of secrets in hun deck en dan ben je ook klaar.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Erg tevreden met de nerfs. Vooral Force of Nature. Verschrikkelijk die druids die altijd op beurt 9 lethal hadden. Had er eigenlijk nooit wat tegen. Eens met bovenstaande verder...aggro shaman gaat veel gespeeld worden gok ik..en aggro paladin is ook nog steeds OP met Mysterious Challenger. Die had ook generfed moeten worden imo. 8 mana ipv 6 bv, of dat hij enkel 2 secrets pakt, etc.
Blade Flurry irriteert me mateloos elke keer dat ik hem tegen me krijg. Boardclear en burst damage voor slechts 2 mana, dus makkelijk te combineren met een rits andere kaarten. Het meest belachelijke vind ik echter dat het onder invloed staat van + spell damage.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:03 schreef Blistering het volgende:
Goeie nerfs, op Molten Giant en Blade Flurry na. Met name laatstgenoemde vind ik onbegrijpelijk.
Kan wel zijn, maar 3 mana had ik persoonlijk beter gepast gevonden.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:19 schreef BWolf het volgende:
[..]
Blade Flurry irriteert me mateloos elke keer dat ik hem tegen me krijg. Boardclear en burst damage voor slechts 2 mana, dus makkelijk te combineren met een rits andere kaarten. Het meest belachelijke vind ik echter dat het onder invloed staat van + spell damage.
Ben ik met je eens. Dan krijg je eerst -5/-7 als ze je face aanvallen en dan nog een keer burst damage met die blade fury + hele board kwijt. Wel heel erg sterk voor 2 mana...quote:Op woensdag 20 april 2016 21:19 schreef BWolf het volgende:
[..]
Blade Flurry irriteert me mateloos elke keer dat ik hem tegen me krijg. Boardclear en burst damage voor slechts 2 mana, dus makkelijk te combineren met een rits andere kaarten. Het meest belachelijke vind ik echter dat het onder invloed staat van + spell damage.
Ja, zo ken ik er nog wel één. Force of nature is 6, savage roar is 3 en samen moet je dus al late game zitten voor 14 instant damage voor in totaal 9 mana.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:41 schreef TwyLight het volgende:
Blade Flurry was 2 mana ja, maar daarvoor moest je wel eerst een wapen hebben (minimaal 2 mana), liefst met een buff er op (weer 1 mana) en eigenlijk ook nog spell damage, liefst Malygos, weer 9 mana. Dat is een boel mana en een hoop kaarten.
Dat hij geen damage meer doet op de enemy hero kan ik wel begrijpen maar die mana increase is bullshit.
Ook omdat rogue vaak helemaal geen board control heeft doormiddel van minions maar het bord opruimt met spells en wapens.
Welke tools verliezen ze precies? Afhankelijk van de versie die je speelt gaat alleen Mad Scientist er echt uit geloof ik, en Freeze Mage deed het meer dan prima voor Mad Scientist.quote:Op donderdag 21 april 2016 07:13 schreef icemotion het volgende:
Mijn collectie dust vind die nerfs wel fijn eigenlijk.. Heb 3 ancients, 3 force en een golden Keeper :p
Overall kan ik me redelijk vinden in de nerfs.. al valt het me wel op dat ze niks hebben gedaan met Freeze mage, een deck waarvan Brode zelf vind dat het niet leuk is om tegen te spelen.. maar goed, Freeze mage gaat met standard wel een paar tools verliezen, dus misschien is dat genoeg.
Om die reden heb ik niet eens aan dusten gedachtquote:Op donderdag 21 april 2016 11:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Zat ik ook aan te denken, maar ik wil uiteindelijk toch elke kaart hebben, dus ik bewaar ze gewoon
Scientist inderdaad en Healbot, en soms kom ik ook nog wel eens een freeze mage met een Belcher tegen, maar die zijn zeldzaam.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Welke tools verliezen ze precies? Afhankelijk van de versie die je speelt gaat alleen Mad Scientist er echt uit geloof ik, en Freeze Mage deed het meer dan prima voor Mad Scientist.
EDIT: En Antique Healbot, maar die werd volgens mij al een stuk minder toegepast in Freeze.
19:00quote:Op donderdag 21 april 2016 12:55 schreef DjUntzUntz het volgende:
hoe laat begint die stream eigenlijk? onze tijd, zeg maar?
Heb een Blade Flurry goud. Misschien dat ik force of nature en AoL ga dusten.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als ik alle kaarten dust die generved zijn..krijg ik er 10.900 dust bij. Kan ik een hoop andere van maken
Ik zit er klaar voor.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:50 schreef Blistering het volgende:
https://www.twitch.tv/playhearthstone
Nog 10 minuten
Ik voel me net een klein kind. Ongezond gewoonquote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef DjUntzUntz het volgende:
gasten...al deze shit....ik zit hier echt furieus te fappen... wat een toffe nieuwe shit
wtf? zei die dat net? ik zit ondertussen ook andere shit te doen. WAAROM DOE IK DAT?! NU MIS IK WEER SHIT!quote:Op donderdag 21 april 2016 19:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo, mooi meteen 2 quests voor 10 packs
FOCUS!!quote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
wtf? zei die dat net? ik zit ondertussen ook andere shit te doen. WAAROM DOE IK DAT?! NU MIS IK WEER SHIT!
Je krijgt een daily bij de release --> win 2 games in Standard = 5 packs, daarna krijg je nog een daily: win 7 games = nog vijf packs, bovenop de al aangekondigde 3 gratis packsquote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
wtf? zei die dat net? ik zit ondertussen ook andere shit te doen. WAAROM DOE IK DAT?! NU MIS IK WEER SHIT!
Ja, je krijgt quest voor win 2 games of standard voor 5 packs, gevolgd door een quest win 7 games standard voor nog 5 packs. Boven op de 3 free packs die je krijgt door in te loggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
insane shit! ook @Noppie, duidelijk!quote:Op donderdag 21 april 2016 19:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, je krijgt quest voor win 2 games of standard voor 5 packs, gevolgd door een quest win 7 games standard voor nog 5 packs. Boven op de 3 free packs die je krijgt door in te loggen.
Ja, gelukkig ook een hoop anti aggro en goeie taunt kaarten dus de hoop op een langzamere meta is er in elk geval.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:10 schreef DjUntzUntz het volgende:
ik had trouwens wel gelijk...ze hebben wel echt insane veel goeie kaarten bewaard voor het laatst... wat een ontzettende e-peen shit zit ertussen
zo'n c'thun, vek'lor/vek'nilash met aangevulde c'thun upgrade shizzle lijkt me wel echt super vet.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:12 schreef Noppie2000 het volgende:
Wat een leuke en goede kaarten heb ik voorbij zien komen, ontzettend veel zin in de uitbreiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beste nieuwe kaart ever... echt wat een kaart ...haha, zie dat danquote:Op donderdag 21 april 2016 20:15 schreef Noppie2000 het volgende:
Paladin kaarten staan nu op Facebook:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die moet imo ook uit de vilefin murloc hero power komenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:15 schreef Noppie2000 het volgende:
Paladin kaarten staan nu op Facebook:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik denk zelfs dat dat de token is van die hero power, nu je het zegtquote:Op donderdag 21 april 2016 20:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die moet imo ook uit de vilefin murloc hero power komen![]()
![]()
Nog een paar kaarten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laatste voor zover ik kan zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nee, toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien heb ik het gemist, maar het nieuwe gameboard hebben ze niet laten zien hé?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Dacht ik eigenlijk ook ja toen ik mn post typtequote:Op donderdag 21 april 2016 20:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat dat de token is van die hero power, nu je het zegtDe overige paladin kaarten springen er niet echt uit van woah.
En als dit alle kaarten zijn betekend dat ook dat Paladin, Hunter en Shaman geen C'thun synergy hebben vanuit de class zelf of mis ik iets![]()
![]()
nee klopt. heb ik ook niet gezien. misschien komt ie nog!quote:Op donderdag 21 april 2016 20:26 schreef Blistering het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar het nieuwe gameboard hebben ze niet laten zien hé?![]()
![]()
Logisch wel. Wat heb je aan al die 10 mana legendaries als je dood bent in turn 7quote:Op donderdag 21 april 2016 20:28 schreef BobW het volgende:
Veel taunts deze uitbreiding lijkt het wel, veel kaarten om aggro te bestrijden.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Zullen vast wel een paar goede aggro decks blijvenik kan me herinneren dat we voor bijna elke expansion zeggen dat we meer middelen krijgen tegen aggro, maar aggro always finds its way
![]()
Niet alle kaarten gezien, maar van wat ik gezien heb....mogen we niet klagen! Leuk ook van de gratis 13 packs. Wie gaat er nog veel meer bijkopen? En welke legendaries ga je het eerst craften?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 20:42:38 ]![]()
Moiquote:Op donderdag 21 april 2016 20:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zullen vast wel een paar goede aggro decks blijvenik kan me herinneren dat we voor bijna elke expansion zeggen dat we meer middelen krijgen tegen aggro, maar aggro always finds its way
![]()
Niet alle kaarten gezien, maar van wat ik gezien heb....mogen we niet klagen! Leuk ook van de gratis 13 packs. Wie gaat er nog veel meer bijkopen? En welke legendaries ga je het eerst craften?Xaril goud als ik die niet uit een pakje krijg.
En jij?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Grote kans dat ik er 4 of 5 kan craften. Nog niet alle cards in detail gezien, maar de volgende maken wel een grote kans: Deathwing Dragonlord, Ragnaros Lightlord en Herald Volazj. Over een paar anderen twijfel ik nog...ligt er ook een beetje aan welke legendaries ik al uit de packs krijg (vorig jaar had ik enorm veel pech en kreeg ik er maar 1 uit de pre-order packsquote:Op donderdag 21 april 2016 20:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
MoiXaril goud als ik die niet uit een pakje krijg.
En jij?) en welke legendaries er in het gold echt mooi uitzien.
![]()
Nice! Die Ragnaros is ook echt tofquote:Op donderdag 21 april 2016 20:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Grote kans dat ik er 4 of 5 kan craften. Nog niet alle cards in detail gezien, maar de volgende maken wel een grote kans: Deathwing Dragonlord, Ragnaros Lightlord en Herald Volazj. Over een paar anderen twijfel ik nog...ligt er ook een beetje aan welke legendaries ik al uit de packs krijg (vorig jaar had ik enorm veel pech en kreeg ik er maar 1 uit de pre-order packs) en welke legendaries er in het gold echt mooi uitzien.
![]()
Ik ga eerst mijn pre-order pakjes openen plus de 40 die ik van gold kan kopen. Hopelijk krijg ik weer eens een gouden legendary uit een pakje, toch al een flinke tijd geleden![]()
Vind die 9 mana Rogue kaart ook erg vet!
Gaaf, maar 9 mana is aardig watquote:Op donderdag 21 april 2016 20:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nice! Die Ragnaros is ook echt tof![]()
Ik ga eerst mijn pre-order pakjes openen plus de 40 die ik van gold kan kopen. Hopelijk krijg ik weer eens een gouden legendary uit een pakje, toch al een flinke tijd geleden![]()
Vind die 9 mana Rogue kaart ook erg vet!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dus op dag een heb jij alle kaarten al goud?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
goed. dus... 50 pakjes pre-order + 10 quest + 3 promo + 10145 gold atm... CARDS PREASE Q_Q
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
nah joh ;> haha, zullen 170~ pakjes worden. ik reken op een stuk of 4-5 legendaries en de rest zie ik wel. Ik ga wel craften wat ik echt wil / nodig heb.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus op dag een heb jij alle kaarten al goud?heb ook nog iets van 6000~ dust
![]()
![]()
Netjes hoor!quote:Op donderdag 21 april 2016 22:43 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
nah joh ;> haha, zullen 170~ pakjes worden. ik reken op een stuk of 4-5 legendaries en de rest zie ik wel. Ik ga wel craften wat ik echt wil / nodig heb.heb ook nog iets van 6000~ dust
Ik wil nog even m'n rogue goud maken voor de expansion hit (405 wins atm). Verder heb ik ongeveer 4k gold en ~12k dust dus kan ook wel wat moois craften
Hmm. Krijg je die quests ook als pas 9 mei kan inloggen? En als je dan een vol questlog hebt?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is geen kaart, is een hero powerquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:58 schreef DjUntzUntz het volgende:
Hoppatee! Direct hardcore m'n favoriete kaart een icon van gemaakt! PAK AAN BITCHES!!!!!![]()
Lijkt zo klein trouwens op een ouwe man met een baardje#imagination
![]()
haha, toch tof man. Ik vind 'em echt lachen. Ik zit nu trouwens rustig door die kaarten heen te browsen...zitten toch echt wel heel veel toffe kaarten tussen zeg...fandral lijkt me ook insanequote:Op vrijdag 22 april 2016 11:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is geen kaart, is een hero power![]()
Lijkt zo klein trouwens op een ouwe man met een baardje#imagination
edit: en dé reden dat die druid kaarten generfed zijn. Anders zou Fandral een té absurde staple kaart zijn. Fandral + AoL of KoTG...lol![]()
Je zegt win, maar op hearthpwn staat complete:quote:Op donderdag 21 april 2016 19:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, je krijgt quest voor win 2 games of standard voor 5 packs, gevolgd door een quest win 7 games standard voor nog 5 packs. Boven op de 3 free packs die je krijgt door in te loggen.
You will get a quest to complete two games in Standard which rewards you with 5 free old god packs
You will get another quest to complete seven games in Standard which rewards you with yet another 5 free old gods packs.
Ik weet niet wat er in de stream gezegd werd?![]()
Ja hij is echt heel leuk, dat soort design vind ik echt geweldig!quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:07 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
haha, toch tof man. Ik vind 'em echt lachen. Ik zit nu trouwens rustig door die kaarten heen te browsen...zitten toch echt wel heel veel toffe kaarten tussen zeg...fandral lijkt me ook insane
edit: en dé reden dat die druid kaarten generfed zijn. Anders zou Fandral een té absurde staple kaart zijn. Fandral + AoL of KoTG...lol
Fandral is die Druid Legendary toch? Ik wilde echt al tijden een kaart met dat effectZal ongetwijfeld mogelijk zijn gemaakt ook door de nerfs inderdaad, maar alsnog genoeg kaarten om hem te gebruiken. Denk ook aan spells als Starfall of tegelijkertijd een spell en een minion discoveren
![]()
![]()
Er wordt automatisch plaats gemaakt voor die quest(s) door de quest met de laagste progress te verwijderen uit je quest log.quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:24 schreef mosselmossel het volgende:
Hmm. Krijg je die quests ook als pas 9 mei kan inloggen? En als je dan een vol questlog hebt?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
In de stream zei Ben Brode win.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:11 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Je zegt win, maar op hearthpwn staat complete:
You will get a quest to complete two games in Standard which rewards you with 5 free old god packs
You will get another quest to complete seven games in Standard which rewards you with yet another 5 free old gods packs.
Ik weet niet wat er in de stream gezegd werd?![]()
yeah. Ik zit net te lezen welke kaarten allemaal affected kunnen worden... ik denk dat ik deze kaart ga craften als ik 'em niet krijg...wat kun je daar insane goeie combo's mee maken. Zal op een ander level gebeuren dan die domme turn 9 lethal wombocombo shizzlequote:Op vrijdag 22 april 2016 11:12 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel leuk, dat soort design vind ik echt geweldig!
Fandral is die Druid Legendary toch? Ik wilde echt al tijden een kaart met dat effectZal ongetwijfeld mogelijk zijn gemaakt ook door de nerfs inderdaad, maar alsnog genoeg kaarten om hem te gebruiken. Denk ook aan spells als Starfall of tegelijkertijd een spell en een minion discoveren
![]()
Gelukkig wel jaIk las na de nerfs veel mensen roepen dat Druid dood is, maar ik zie juist een geheel nieuwe klasse ontstaan, bij wijze van spreken
![]()
![]()
Het is natuurlijk ook niet heel leuk als je tegen een Druid constant moet zorgen dat je boven een bepaald aantal leven blijft opdat je maar niet dood gecomboed wordt.
Blij dat dat gefixed is en het design van de class nu anders is geworden
^quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:20 schreef Blistering het volgende:
Het is natuurlijk ook niet heel leuk als je tegen een Druid constant moet zorgen dat je boven een bepaald aantal leven blijft opdat je maar niet dood gecomboed wordt.
Blij dat dat gefixed is en het design van de class nu anders is geworden![]()
Ik heb wel echt ontiegelijk veel zin om te gaan aankloten met YoggsaronHeb ook echt hard moeten lachen om die stream gister.
Die interactie met Brann
voor een fundeck wordt ie echt extreem, maar ik denk naderhand toch niet dat ik die golden craft. vind ik te duur voor een 'fun' kaart.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:31 schreef Blistering het volgende:
Ik heb wel echt ontiegelijk veel zin om te gaan aankloten met YoggsaronHeb ook echt hard moeten lachen om die stream gister.
Die interactie met Brann![]()
Ja, ook erg van genoten. Volgens mij wordt ook wel elke game epic met een lachende Ben naast je op de stoelquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:31 schreef Blistering het volgende:
Die interactie met Brann![]()
![]()
Druid heeft zeker wel opties; een Fandral deck met al die keuzekaarten kan volgens mij heel prima werken.
Ancient of War -> 10/10 taunt voor 7![]()
Call of the Wild -> 4/3 panther en +1/+1 voor al je andere minions?
Cenarius -> 5/8 + 2 4/4 treants..
Oh the options..![]()
Fandral staat sowieso heel hoog op mijn craftlijst, wellicht zelfs goud (doe ik anders nooit).
Druid
Fandral
Ook gewoon prima stats, kan zomaar overleven als je hem kaal speelt op beurt 4.![]()
Bij druids kijk ik er inderdaad vooral naar uit of er nieuwe decks komen ipv die standaard aggro varianten. Erg happy dat in ieder geval FoN veranderd is, want iedere druid die ik tegenkwam had die combo beurt 9 in de handen. Zelfs als control warrior kon ik dan niks doen, want ja, eerdere minions hadden al teveel damage gedaan :/![]()
Helemaal met Bran erbij ^^quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:12 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel leuk, dat soort design vind ik echt geweldig!
![]()
Brann doet niet zoveel, want Choose One-kaarten zijn geen battlecriesquote:(helaas
)
Ik ga overigens lekker theory-draften dit weekend. Wil voor alle klassen één deck klaar hebben liggen die ik zelf bedenk. Geen meta-invloeden, geen geforceerde decks of wat dan ook. Lekker helemaal fris
EDIT: Overigens ook heel vet dat ze voor Fandral nieuwe card-art hebben gemaakt voor kaarten die transformeren, ben daar wel benieuwd naar
En een vraagje, hoe gaat dat met kaarten als Druid of the Flame? Die werkt niet neem ik aan?![]()
Jawel. BBrode zei dat dat soort kaarten hun eigen ''derde'' versie hebben gekregen speciaal voor de Fandral synergy. Net zoals bijvoorbeeld Druid of the Clawquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Brann doet niet zoveel, want Choose One-kaarten zijn geen battlecries(helaas
)
Ik ga overigens lekker theory-draften dit weekend. Wil voor alle klassen één deck klaar hebben liggen die ik zelf bedenk. Geen meta-invloeden, geen geforceerde decks of wat dan ook. Lekker helemaal fris
EDIT: Overigens ook heel vet dat ze voor Fandral nieuwe card-art hebben gemaakt voor kaarten die transformeren, ben daar wel benieuwd naar
En een vraagje, hoe gaat dat met kaarten als Druid of the Flame? Die werkt niet neem ik aan?(een 4/6 met charge en taunt)
Ja, dat weet ik, maar met Druid of the Flame is dat net iets anders. Claw krijgt Charge of +2 health en Taunt. Druid of the Flame transformeert of in een 2/5 of in een 5/2. De tekst is anders en het lijkt me niet dat je in beide versies kan veranderen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jawel. BBrode zei dat dat soort kaarten hun eigen ''derde'' versie hebben gekregen speciaal voor de Fandral synergy. Net zoals bijvoorbeeld Druid of the Claw(een 4/6 met charge)
Ik hoop dat je me snapt![]()
![]()
Ah, my badquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Brann doet niet zoveel, want Choose One-kaarten zijn geen battlecries(helaas
)
En een vraagje, hoe gaat dat met kaarten als Druid of the Flame? Die werkt niet neem ik aan?![]()
Ik ga hier ook gewoon eigen decks bedenken. Zin in!![]()
Gewoon een 7/7 dan denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar met Druid of the Flame is dat net iets anders. Claw krijgt Charge of +2 health en Taunt. Druid of the Flame transformeert of in een 2/5 of in een 5/2. De tekst is anders en het lijkt me niet dat je in beide versies kan veranderen.
Ik hoop dat je me snaptScience adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
En daar twijfel ik dus overHet is wel wat ik hoop, maar omdat de andere kaarten stat-buffs geven (charge, +5 attack, +5/+2 health en taunt), en deze niet voelt het niet zo.
Wellicht summon je wel een 5/2 en een 2/5![]()
![]()
Druid of de flame is op de stream genoemd, dat werd een 5/5 volgens Brode. 2/2 base minion choose effect is in principe +3 attack of +3 health -> dus 5/5![]()
Lees het nu ook hier: http://www.hearthpwn.com/cards/35208-fandral-staghelm
Maar goed, lekker aankloten met de deckbuilder inderdaadHeb al een tof C'Thun Shaman deck gebouwd.
Ik weet nog niet met welke klasse ik C'Thun wil maken
Ben nu bezig met Druid, uiteraard met focus op de nieuwe legendary, gecombineerd met beast synergy![]()
![]()
Tof! Beast Druid is een archetype die mij ook altijd heeft geboeid, maar voorheen was het niet heel erg viable helaas.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik weet nog niet met welke klasse ik C'Thun wil maken
Ben nu bezig met Druid, uiteraard met focus op de nieuwe legendary, gecombineerd met beast synergy
Ik wil zelf ook een C'thun themed Control Warrior deck maken. Stall stall removal stall stall terwijl je ondertussen C'thun oppompt tot een 30/30 ofzo
Nog niet alle kaarten zijn gereleased dus?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:10 schreef Noppie2000 het volgende:
Klinkt goed jaIk denk dat ik C'Thun Priest ga maken, die C'Thun kaarten van priest zijn best goed
Kom overigens net deze kaart tegen (had ik nog niet gezien)
[ afbeelding ]
The Old Gods maken Huffer zwakkerWomen with dicks and weak men with vaginas.
Jawel. Deze had Noppie gewoon gemistquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog niet alle kaarten zijn gereleased dus?
Alle kaarten staan hier: http://www.hearthpwn.com/(...)released=1&display=3
Mijn C'thun Control Warrior: http://www.hearthpwn.com/decks/483474-control-cthun-warrior
Jawel, maar gister werden er veel tegelijkertijd op Facebook gezet, deze heb ik gewoon gemist daartussenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog niet alle kaarten zijn gereleased dus?![]()
![]()
Een van de nieuwe kaarten; Psych-o-tron heeft een gitaar op de art zie ik net.
Ik hoop dat dit is vanwege t punt dat Psychotron een nummer is van Megadeth![]()
![]()
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mijn C'thun Control Warrior: http://www.hearthpwn.com/decks/483474-control-cthun-warrior![]()
Thanks, kan niet wachten om ermee te gaan spelenquote:
Trouwens, ik kom heel veel gouden heros tegen op rank 20, best vreemd. Zouden die dan noobs willen farmen met zelfgemaakte decks? Kun je net zo goed in casual doen lijkt mij, de wins tellen toch niet meerOok regelmatig dat die gouden heros gelijk conceden, dus wellicht dat het bots zijn?
in casual zijn mensen over het algemeen moeilijker dan rank 20~quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Thanks, kan niet wachten om ermee te gaan spelen
Trouwens, ik kom heel veel gouden heros tegen op rank 20, best vreemd. Zouden die dan noobs willen farmen met zelfgemaakte decks? Kun je net zo goed in casual doen lijkt mij, de wins tellen toch niet meerOok regelmatig dat die gouden heros gelijk conceden, dus wellicht dat het bots zijn?
en ik denk dat ze dat doen om gold te farmen
100/dag
![]()
Ik ga hem ook proberen. Wil wel een manier vinden om Sylvanas mee te nemen. Maar geen idee wat er dan uit moet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Thanks, kan niet wachten om ermee te gaan spelen![]()
black knightquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ga hem ook proberen. Wil wel een manier vinden om Sylvanas mee te nemen. Maar geen idee wat er dan uit moet.![]()
Juh die dan denk ik. Maar ik voorspel een taunt heavy meta met alle nieuwe taunts.quote:Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
harrison zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Juh die dan denk ik. Maar ik voorspel een taunt heavy meta met alle nieuwe taunts.![]()
![]()
toch wel schandalig.. zit je daar als één van de hearthstone executives... kan er nog geen lachje vanaf...quote:![]()
Ik zou ook zoveel lachen als ik bij Blizzard werkte en wist hoeveel geld er daar binnenstroomt dagelijks
ja toch? die vent heeft de tijd van z'n leven, houdt van het werk waar die mee bezig is en het verdient goed lijkt mequote:Op vrijdag 22 april 2016 16:55 schreef Blistering het volgende:
Ik zou ook zoveel lachen als ik bij Blizzard werkte en wist hoeveel geld er daar binnenstroomt dagelijks! ik snap eigenlijk helemaal niet waar al die haat tegen hem vandaan komt. Ik vind hem echt een super sympathieke vent
![]()
bij de wow afdeling lacht men wat minder, de laatste maand worden ze all over internet afgezeken vanwege een private server scene uproar....quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:55 schreef Blistering het volgende:
Ik zou ook zoveel lachen als ik bij Blizzard werkte en wist hoeveel geld er daar binnenstroomt dagelijks
'You think that you do, but you don't'.....Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Jij lachte net zo vaak en net zo hard mee.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jeezis wat een kutpot tegen een laffe homodruid gisterenEcht alleeeen maar taunts.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Hoe is dat precies laf?
Waarschijnlijk kwam hij alleen maar aggro tegen, dan is een deck vol met taunts en heals de perfecte counter (zeker gecombineerd met ramp).
Je klinkt een beetje mad![]()
![]()
GOZER FFS TAUNT = LAF WEET JE TOCH VERDEURIE?! NET ZOALS BATTLECRY, SILENCE, STEALTH, DEATHRATTLE, CHARGE MINSINOZN ENZO LAFE KUTMENSZN ALLEMAAL OMG Q_Qquote:Op zaterdag 23 april 2016 10:22 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe is dat precies laf?
Waarschijnlijk kwam hij alleen maar aggro tegen, dan is een deck vol met taunts en heals de perfecte counter (zeker gecombineerd met ramp).
Je klinkt een beetje mad![]()
Wat een pech zeg. Paar dagen geleden 3x één win verwijderd geweest van rank 10. Sindsdien eigenlijk alleen maar losses (3 wins tussendoor)...nu rank 16. Zowel mid-range shaman and mid-range paladin (waar ik wel rank 11 mee ben geworden) hielpen niet. Als er ook maar een beetje RNG bij komt kijken ben ik altijd de verliezer ^^ En toch blijft het een leuk spel...:(![]()
jeetje..dat is wel balen zeg...lelijk man! misschien even wachten op standard mode en daar nog wat levelen? Ik doe dat in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat een pech zeg. Paar dagen geleden 3x één win verwijderd geweest van rank 10. Sindsdien eigenlijk alleen maar losses (3 wins tussendoor)...nu rank 16. Zowel mid-range shaman and mid-range paladin (waar ik wel rank 11 mee ben geworden) hielpen niet. Als er ook maar een beetje RNG bij komt kijken ben ik altijd de verliezer ^^ En toch blijft het een leuk spel...:(![]()
![]()
Ik ben niet mad, maar het is gewoon vervelend spelen tegen zo'n lul. Je hoeft er niks voor te kunnen. Gewoon hop Frostwolf Grunt, hop Ironfur Grizzly, hop Annoy-o-tron en Frostwolf Grunt, hop Shieldmasta, hop Druid of the Claw, hop Ironfur Grizzly en Gnomeregan Infantry, hop Ironbark Protector, en nog een keer Ironbark Protector, en Volcanic Lumberer.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:22 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe is dat precies laf?
Je klinkt een beetje mad
En ondertussen maar 'I'm sorry' spammen, alsof je iets van skills toont.
Ga dan facehunter spelen. Hoef je verder ook niet veel voor te kunnen, maar het is niet zo laffig als dit of als een warrior met een shield van 30+
Tauntminions hebben vaak wel lagere stats dan soortgelijke minions, waar de hell speel jij mee dat je er zo een last van hebt...![]()
ja oké. als je het zo zegt snap ik het ook wel dat dat vervelend is. Als ie gewoon zomaar tussen neus en schaamlip door, hop, frostwolf grunt neerlegt en vervolgens met grizzly bear aankomt, hop zo tussendoor, nog even een shieldmasta d'r bij en hop nog een ironfur grizzly... Dat is inderdaad wel echt tering vervelend hoor. Vooral omdat ie dan ook nog net doet alsof ie skills vertoont inderdaad door gewoon zo hop even gnomeregan infantry, ironfur grizzly en frostwolf grunt neerlegt. Vind ik ook ontzettend irritant, mensen die allemaal 2 en 3 mana drops neergooien en dan net doen alsof ze skills hebben... maar ja.. die kutlui heb je op hearthstone. doe je helaas niks aan... gewoon hop, naar het volgende potje!quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben niet mad, maar het is gewoon vervelend spelen tegen zo'n lul. Je hoeft er niks voor te kunnen. Gewoon hop Frostwolf Grunt, hop Ironfur Grizzly, hop Annoy-o-tron en Frostwolf Grunt, hop Shieldmasta, hop Druid of the Claw, hop Ironfur Grizzly en Gnomeregan Infantry, hop Ironbark Protector, en nog een keer Ironbark Protector, en Volcanic Lumberer.
Ga dan facehunter spelen. Hoef je verder ook niet veel voor te kunnen, maar het is niet zo laffig als dit of als een warrior met een shield van 30+
V.![]()
Vervelend om tegen te spelen, snap ik. Irritant? Kan ook. Laf? Nee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben niet mad, maar het is gewoon vervelend spelen tegen zo'n lul. Je hoeft er niks voor te kunnen. Gewoon hop Frostwolf Grunt, hop Ironfur Grizzly, hop Annoy-o-tron en Frostwolf Grunt, hop Shieldmasta, hop Druid of the Claw, hop Ironfur Grizzly en Gnomeregan Infantry, hop Ironbark Protector, en nog een keer Ironbark Protector, en Volcanic Lumberer.
V.
Ik bedoel, het is zelfs slecht. Als iemand tegen mijn een Gnomeregan Infantry zou spelen prijs ik me rijk, dan win ik
Warriors zijn ook niet laf trouwens met 30+ armour, misschien speel jij wel te lafjes dat het zover heeft kunnen komen![]()
![]()
Lachwekkend, alsof je dit altijd kunt voorkomenquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Warriors zijn ook niet laf trouwens met 30+ armour, misschien speel jij wel te lafjes dat het zover heeft kunnen komen![]()
![]()
Niet altijd, maar op het moment dat ik realiseer dat ik een CW tegenover me heb , verander ik al gauw mijn speelstijl. Dat helpt over het algemeen welquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lachwekkend, alsof je dit altijd kunt voorkomen![]()
![]()
Ff kijken. King Crush, Flame Levithian, Dr Boom, Bruul, Kel'thuzad, Ragnaros, Malygos, Mayadormo executus (ofzoquote:Op woensdag 20 april 2016 11:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bedoelde welke legendaries je hebt, haha. Dan kan je daar ook kijken welk deck er het best bij past (mits ze wel de moeite waard zijn)).
![]()
Warrior met een shield van 30 laf? Lolwelcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Momenteel al 7315 dust. Kaarten die veranderd zijn en voor de volle waarde gedust kunnen worden a.s. patch leveren me ook 10.900 dust op. Dan nog wat dust van de 63 packs volgende week. Vijf/Zes golden legendaries![]()
![]()
Beetje aan het kijken geweest naar een control deck voor priests (volgende expansion). Is dit wat?
http://www.hearthpwn.com/decks/490507-test-control-priest![]()
Niet met een van mijn gebruikelijke decks, maar eentje voor de gold-grind (shaman, die niet bepaald een gelukkige draw had, itt tot die kut-druid die dus al die taunts trok). Kun je nagaan wat er nog in zijn deck zat.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:55 schreef muhahaha het volgende:
Tauntminions hebben vaak wel lagere stats dan soortgelijke minions, waar de hell speel jij mee dat je er zo een last van hebt...
Niet zo huilen, je kan nu eenmaal niet alles winnen
wanneer is nou de precieze release date voor ons? Ik kom verschillende datums en tijden tegen... ik wil weten wanneer ik nolife moet klaarzitten!!111einz!!!1!!!![]()
27ste, tijd onbekend. Kan 00:00 zijn, okk pas in de avond als TGT.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
wanneer is nou de precieze release date voor ons? Ik kom verschillende datums en tijden tegen... ik wil weten wanneer ik nolife moet klaarzitten!!111einz!!!1!!!![]()
Wat blijft het toch genieten om mensen met Freeze Mage te ownenVolledig gouden deck + gouden hero = awesome
![]()
![]()
En we verliezen alleen maar Mad Scientist in WotOG
Dat weet ik, ik verlies genoeg. Het is de manier waarop.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:10 schreef Blistering het volgende:
Niet zo huilen, je kan nu eenmaal niet alles winnen
Decklist? Ik heb ook een fijne Freezemafe gecraft, maar er kunnen nog puntjes op i-tjes worden gezet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:32 schreef Blistering het volgende:
Wat blijft het toch genieten om mensen met Freeze Mage te ownenVolledig gouden deck + gouden hero = awesome
![]()
![]()
En we verliezen alleen maar Mad Scientist in WotOG
En toch jammer van scientist. Ik gebruik hem toch wel redelijk vaak.
Hoe gaat dat nou eigenlijk met dat nieuwe spelen? Op een gegeven moment werken je decks niet meer en dan moet je maar aanpassen tot ze weer werken? Moet je anders inloggen? Kiezen wat en hoe?
Sorry afgelopen maanden nogal druk aan het werk geweest en geen ruimte gehad me te verdiepen.
Reno vind ik erger. Sta je voor, hop +25 life.
Nee dan is 14 dmg in 1 beurt wel heel erg
Blizzard please.![]()
De nieuwe card art voor Fandral Staghelm is getoond!
Voor mij Flame >>>>> Tiger > Claw, ben niet erg fan van de gebruikte kleuren bij de laatste twee.
Verder zien ze er wel badass uit![]()
![]()
Overigens ben ik wel benieuwd waar die 2 quests van win 2/7 standard games komen te staan. Komen die boven op je huidige quests of zou je er ruimte voor moeten maken?![]()
Volgens mij wordt de quest met de minste progress vervangen als je er drie hebt. Je krijgt sowieso de quest voor de packsquote:Op zondag 24 april 2016 09:22 schreef lord_bono het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd waar die 2 quests van win 2/7 standard games komen te staan. Komen die boven op je huidige quests of zou je er ruimte voor moeten maken?![]()
![]()
Druid of the Flame ziet er wel erg tof uit ja.quote:Op zondag 24 april 2016 09:11 schreef Noppie2000 het volgende:
De nieuwe card art voor Fandral Staghelm is getoond!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij Flame >>>>> Tiger > Claw, ben niet erg fan van de gebruikte kleuren bij de laatste twee.
Verder zien ze er wel badass uiten een charge met stealth
Die snap ik ook niet helemaalquote:Op zondag 24 april 2016 09:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Druid of the Flame ziet er wel erg tof uit ja.en een charge met stealth
![]()
![]()
Het valt me op dat wanneer ik nu theorydraft ik (als ik geen C'Thun deck ofzo maak) veel meer klassekaarten gebruik en veel minder neutrals.
Iemand anders dat ook?![]()
![]()
Misschien om het flexibel te maken?quote:Op zondag 24 april 2016 09:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Druid of the Flame ziet er wel erg tof uit ja.en een charge met stealth
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Tja de optie is wel fijn als je niet wil traden oid. Maar een 3/2 met charge voor twee is wel lekkerquote:
En ander kun je hem de volgende turn buffen zonder dat hij meteen gewiped wordt. Niet verkeerd op zich.quote:Op zondag 24 april 2016 10:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tja de optie is wel fijn als je niet wil traden oid. Maar een 3/2 met charge voor twee is wel lekkerAnd so is the past![]()
5 posts boven jequote:Op zondag 24 april 2016 10:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Moet je questlog leeg zijn trouwens? Heb een weekje zitten suffen..
Er wordt ruimte gemaakt voor de quest.
![]()
quote:Op zondag 24 april 2016 10:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
5 posts boven jeEr wordt ruimte gemaakt voor de quest.
koffie op enzo... ga zo eerst maar eens naar de winkel.
dus beter wel quests afmaken zonde van de goud..
And so is the past![]()
Ik gebruik zelf Maly ipv Pyroblastquote:Op zondag 24 april 2016 07:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Decklist? Ik heb ook een fijne Freezemafe gecraft, maar er kunnen nog puntjes op i-tjes worden gezet.
V.![]()
ben jij dat op hearthpwn? Ik meende dat iemand van Fok daar zeer actief wasquote:Op zondag 24 april 2016 21:47 schreef TwyLight het volgende:
http://www.hearthpwn.com/(...)endium-the-expansionga het eens doorlezen!
![]()
Jij deed toch de visuele aspecten enzo? Ziet er strak uit datquote:Op zondag 24 april 2016 21:47 schreef TwyLight het volgende:
http://www.hearthpwn.com/(...)endium-the-expansion![]()
![]()
absoluut waar. Zit xKarma er nog? Ik weet nog dat die kerel me helemaal aan het begin van de hearthstone alpha vroeg of ik ook mee wilde helpen aan hearthpwn. Toen afgewezen aangezien er nog maar heel weinig animo qua mensen ervoor was. Had me vandaag de dag wss zeer veel werk opgeleverd... zat toen ook zo'n Turkse priest bij.. weet niet meer hoe hij heetquote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jij deed toch de visuele aspecten enzo? Ziet er strak uit dat![]()
![]()
Ben ik jaquote:Op zondag 24 april 2016 22:36 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ben jij dat op hearthpwn? Ik meende dat iemand van Fok daar zeer actief wasga het eens doorlezen!
Nou niet -alle- visuele aspecten maar deze post heb ik gemaakt ja. En de twitter banners die we gebruikten voor de reveals ookquote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jij deed toch de visuele aspecten enzo? Ziet er strak uit datxkarma zit er nog steeds! is ook een senior mod. die 'turkse priest' doet geen belletje rinkelenquote:Op zondag 24 april 2016 22:43 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
absoluut waar. Zit xKarma er nog? Ik weet nog dat die kerel me helemaal aan het begin van de hearthstone alpha vroeg of ik ook mee wilde helpen aan hearthpwn. Toen afgewezen aangezien er nog maar heel weinig animo qua mensen ervoor was. Had me vandaag de dag wss zeer veel werk opgeleverd... zat toen ook zo'n Turkse priest bij.. weet niet meer hoe hij heet![]()
![]()
helemaal in den beginne had je xkarma, zo'n turkse priest (ik heb 'm nog wel op skype) en flushflaxor. Die flush spreek ik af en toe nog wel eens, xkarma vond ik destijds eigenlijk al geen ontzettend aardige vent... of naja, dat klinkt raar maar... die had geen incentive voor de meer socialere gesprekken, zeg maar.. die flushflaxor vond ik wel echt een bazenvent. Ik heb hem toen heel veel geholpen met die post van alle unlockable golden kaarten van levelen.quote:Op zondag 24 april 2016 23:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ben ik ja
[..]
Nou niet -alle- visuele aspecten maar deze post heb ik gemaakt ja. En de twitter banners die we gebruikten voor de reveals ook
[ afbeelding ]
[..]
xkarma zit er nog steeds! is ook een senior mod. die 'turkse priest' doet geen belletje rinkelen
Flushflax helpt toch ook nog?
En leuk dat jij dat bent man! Ik zal je eens wat volgen op hearthpwn. Heb je daar 'gesolliciteerd'?![]()
flux is de community manager van Hearthpwn (en ook van Overpwn en Heroesnexus), inderdaad toffe vent. xskarma is eigenlijk enkel een senior moderator van het forum, geen betaalde medewerker ofzo. zelfde als mij maar ik doe ook nog wat extra dingetjes (visuele dingetjes, social media soms, reveal news als flux slaapt ) maar meer uit eigen initiatief omdat ik het leuk vind om te doen. Heb er niet echt gesolliciteerd, een tijd geleden (half jaar ofzo) zochten ze moderators en sinds een weekje ofzo ben ik nu senior moderatorquote:Op zondag 24 april 2016 23:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
helemaal in den beginne had je xkarma, zo'n turkse priest (ik heb 'm nog wel op skype) en flushflaxor. Die flush spreek ik af en toe nog wel eens, xkarma vond ik destijds eigenlijk al geen ontzettend aardige vent... of naja, dat klinkt raar maar... die had geen incentive voor de meer socialere gesprekken, zeg maar.. die flushflaxor vond ik wel echt een bazenvent. Ik heb hem toen heel veel geholpen met die post van alle unlockable golden kaarten van levelen.
Flushflax helpt toch ook nog?
En leuk dat jij dat bent man! Ik zal je eens wat volgen op hearthpwn. Heb je daar 'gesolliciteerd'?Gewoon vrijwillig dus, maar wie weet wat de toekomst brengt.
Heb even gevraagd, die gast de jij bedoelt is Angelcrest denk ik, persoonlijk ken ik hem niet eigenlijk.![]()
Angelcrest is het inderdaad! Was wel een hele aardige ventquote:Op zondag 24 april 2016 23:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
flux is de community manager van Hearthpwn (en ook van Overpwn en Heroesnexus), inderdaad toffe vent. xskarma is eigenlijk enkel een senior moderator van het forum, geen betaalde medewerker ofzo. zelfde als mij maar ik doe ook nog wat extra dingetjes (visuele dingetjes, social media soms, reveal news als flux slaapt ) maar meer uit eigen initiatief omdat ik het leuk vind om te doen. Heb er niet echt gesolliciteerd, een tijd geleden (half jaar ofzo) zochten ze moderators en sinds een weekje ofzo ben ik nu senior moderatorGewoon vrijwillig dus, maar wie weet wat de toekomst brengt.
Heb even gevraagd, die gast de jij bedoelt is Angelcrest denk ik, persoonlijk ken ik hem niet eigenlijk.net zoals Flashflux. Tof dat ie er nog werkt en klopt idd! Toen HOTS een tijdje daarna werd aangekondigd zat Flash er direct bij met het opzetten van heroesnexus
. Wel tof dat hij dat nog steeds allemaal regelt en doet en ook heel gaaf dat jij daar bij helpt!
Ik heb er toen ook nog wel over nagedacht om te helpen, maar joh... ik heb al zo weinig tijd
...
![]()
Oja, ik heb ook alle themes voor de innkeeper deck tracker gemaakt![]()
e.d.
Nu tijdens een nieuwe expansion en alle reveals is het leuk om te doen, veel nieuwe content enzo. Helaas is het bij Hearthstone niet zo als bij WoW waar er eigenlijk altijd wel wat te melden valt. Als de expansion een beetje gesettled is straks komt er weer een beetje dode periode aan qua news enzoquote:Op zondag 24 april 2016 23:23 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Angelcrest is het inderdaad! Was wel een hele aardige ventnet zoals Flashflux. Tof dat ie er nog werkt en klopt idd! Toen HOTS een tijdje daarna werd aangekondigd zat Flash er direct bij met het opzetten van heroesnexus
. Wel tof dat hij dat nog steeds allemaal regelt en doet en ook heel gaaf dat jij daar bij helpt!
Ik heb er toen ook nog wel over nagedacht om te helpen, maar joh... ik heb al zo weinig tijd
...
![]()
Beter laat dan nooit:quote:Op zondag 24 april 2016 07:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Decklist? Ik heb ook een fijne Freezemafe gecraft, maar er kunnen nog puntjes op i-tjes worden gezet.
V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie cardbacks overigens
De nerfs zijn idd ook live; eens kijken wat ik daarmee ga doen, speelde de laatste tijd voornamlijk druid, eens zien hoe dat nu nog uitpakt.. en anders ga ik nog wel ff iets anders spelen tot Whispers uitkomt.. In ieder geval alle extra kaarten vast dusten![]()
![]()
Ik heb mijn Force of Natures, Ancients of Lore en Keepers gewoon gehouden en alleen de extra (ik had 4 Ancients, 3 force en 1 golden keeper) gedust.quote:Op maandag 25 april 2016 10:17 schreef lord_bono het volgende:
Ik denk dat BGH nog steeds prima is na de nerf, de rest ga ik ook dusten denk ik.
Leper gnomes heb ik gedust, Knife jugglers (nog) niet, Owls had ik er 4 van, 2 gedust. Arcane golems zijn allemaal gedust, Master of disguise ook. Blade flurry had ik niet eens. En Big game hunter, ik had er 2, heb er 1 gedust omdat het vaak toch een one-of kaart is in de deck die ik meestal speel.![]()
Ik dust alles en craft ze weer mochten ze toch nog nuttig blijken. Je gaat er sowieso niet op achteruit![]()
![]()
quote:Op maandag 25 april 2016 08:47 schreef Blistering het volgende:
Beter laat dan nooit:Nice. ga effe kijken naar wat tweaks. Grotendeels komen ze wel overeen trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je? je krijgt volledige dust waarde dus ff wachten totdat er een nieuwe meta is en dan kan je craften wat je nodig hebt.quote:Op maandag 25 april 2016 10:31 schreef icemotion het volgende:
[..]
Ik heb mijn Force of Natures, Ancients of Lore en Keepers gewoon gehouden en alleen de extra (ik had 4 Ancients, 3 force en 1 golden keeper) gedust.
Leper gnomes heb ik gedust, Knife jugglers (nog) niet, Owls had ik er 4 van, 2 gedust. Arcane golems zijn allemaal gedust, Master of disguise ook. Blade flurry had ik niet eens. En Big game hunter, ik had er 2, heb er 1 gedust omdat het vaak toch een one-of kaart is in de deck die ik meestal speel.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
quote:Op maandag 25 april 2016 08:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit:Precies wat ik ook heb (al heb ik het niet helemaal golden - mis een Ice Block & een Doomsayer), al heb ik Malygos ipv Pyroblast en een loot hoarder minder voor die torch (eerst 3, daarna 6 damage). Leuk deck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie cardbacks overigens![]()
Ik heb ook Malygos
Heel fijn in dit deck.
V.
[ Bericht 9% gewijzigd door V. op 25-04-2016 11:07:19 ]Ja inderdaad, V. ja.![]()
Zo, kaarten gedust. Heb nu 19.990 dust liggen. Daar komt dan nog wat extra dust bij van de 63 packs die deze week geopend kunnen worden. Kan ik wel wat leuks mee doen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2016 11:30:14 ]![]()
Thanks, ga deze eens testen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:58 schreef Azorius het volgende:
Ez naar rank 4 (voor de epic) met Standard Dragon Paladin:
[ afbeelding ]
Geen zin in Legend deze maand, wacht met smart op Standard. Ben best wel hyped voor de nieuwe kaarten en het nieuwe format.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
ik ben er wel aardig uit. Ga een tof c'thun, n'zoth en yogg-saron deck maken en iets maken met draken...dragon priest of dragon warrior ofzo. Dat zullen vast super toffe decks worden!![]()
Je krijgt nu ook weer het meeste recente pakje van Arena runs.
Verder het volgende kunnen dusten. Normals alleen als ik er meer dan twee had.
-1 Golden Ancient of Lore
-1 Golden Molten Giant
-1 Golden Master of Disguise + 1 normale
-1 Golden Leper Gnome + 2 normale
-1 Knife Juggler
-2 Ironbeak Owls
-1 Blade Flurry
Alles bij elkaar 4860 dust. Daarnaast had ik nog 1265 dust liggen en ik kan eventueel nog voor 5935 dust disenchanten.
Maar ik wacht hierom dus graag op changes i.p.v. dat ik ze direct disenchant. En de kans bestaat dat er nog wel meer kaarten aangepast gaan worden.
Verder 3600 gold klaarliggen. Dus het moet me wel weer lukken om zonder euro's uit te geven mee te komen met deze expansion.
[ Bericht 37% gewijzigd door Thormodo op 25-04-2016 13:03:34 ]![]()
Score is hier 4.800 gold, 16.000 dust en 50 packs. Denk niet dat ik mijn gold ga gebruiken want zoveel kaarten die ik echt wil zijn er niet
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2016 14:16:31 ]![]()
kan iemand / Twylight, me uitleggen hoe dit werkt? :http://www.hearthpwn.com/#free-dust
Het schijnt dus dat je dust kunt krijgen om deze kaarten te laten craften?
Of hoe werkt dat?![]()
ik las/hoorde dat WOG om 11:00 PDT van start gaat? dat zou om 20:00 voor ons zijn dan... /confirmed?![]()
Old murk eye was een quest reward voor als je alle murloc kaarten had. Daarom was hij ook niet disenchantable. Met Standard is die quest weg en is de enige manier om murk eye te krijgen hem te craften voor 1600 dust, daarmee is hij ook meteen disenchantable geworden.quote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
kan iemand / Twylight, me uitleggen hoe dit werkt? :http://www.hearthpwn.com/#free-dust
Of hoe werkt dat?
Echter hebben ze niet duidelijk aangegeven wanneer de quest verwijderd wordt dus als je nu de nog ontbrekende murlocs craft en een ticket aanmaakt krijg je old murk eye nog toegevoegd. Die kan je vervolgens voor 800 dust disenchanten. Als de hoeveelheid dust die je nodig hebt voor de ontbrekende murlocs minder dan 800 is maak je dus winst.![]()
Je kunt ze niet meer automatisch krijgen via de quests, dus zul je ze nu moeten craften voor dust.quote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
Of hoe werkt dat?
Maar de cut-off time voor de quest was niet duidelijk volgens Blizzard. Dus nu krijg je tijdelijk dust om ze te craften (kunt ze ook niet craften natuurlijk) als je de quest requirements hebt en support contacteert.![]()
ik mis voor de parrot nog captain greenskin... dat wil dus zeggen dat als ik die craft, ik dan de parrot kan krijgen én de dust terug krijg? moet het dan wel 100% zeker wetenquote:Op maandag 25 april 2016 17:45 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je kunt ze niet meer automatisch krijgen via de quests, dus zul je ze nu moeten craften voor dust.
Maar de cut-off time voor de quest was niet duidelijk volgens Blizzard. Dus nu krijg je tijdelijk dust om ze te craften (kunt ze ook niet craften natuurlijk) als je de quest requirements hebt en support contacteert.haha
![]()
duidelijk!quote:Op maandag 25 april 2016 17:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Old murk eye was een quest reward voor als je alle murloc kaarten had. Daarom was hij ook niet disenchantable. Met Standard is die quest weg en is de enige manier om murk eye te krijgen hem te craften voor 1600 dust, daarmee is hij ook meteen disenchantable geworden.
Echter hebben ze niet duidelijk aangegeven wanneer de quest verwijderd wordt dus als je nu de nog ontbrekende murlocs craft en een ticket aanmaakt krijg je old murk eye nog toegevoegd. Die kan je vervolgens voor 800 dust disenchanten. Als de hoeveelheid dust die je nodig hebt voor de ontbrekende murlocs minder dan 800 is maak je dus winst.![]()
![]()
Nee, je krijgt de parrot niet meer automatisch sinds de patch gisteren (wat tim zegt klopt niet helemaal). Maar in plaats daarvan kan je dust krijgen van Blizzard. Natuurlijk kun je hem vervolgens ook niet craften.quote:Op maandag 25 april 2016 17:46 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ik mis voor de parrot nog captain greenskin... dat wil dus zeggen dat als ik die craft, ik dan de parrot kan krijgen én de dust terug krijg? moet het dan wel 100% zeker wetenhaha
Vóór de patch kon je alle (golden) murlocs verzamelen met als doel om straks golden old-murk eye te disenchanten. Nu kun je dat tijdelijk alsnog doen, maar krijg je daarvoor in de plaats de dust van de support na een ticket.
Zelfde verhaal voor de pirates en de parrot, maar de parrot is slechts een epic.
[ Bericht 3% gewijzigd door Thormodo op 25-04-2016 17:55:47 ]![]()
maar dan kan ik dus dust krijgen voor én captain greenskin én de parrot?quote:Op maandag 25 april 2016 17:48 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Nee, je krijgt de parrot niet meer automatisch sinds de patch gisteren (wat tim dust zegt klopt niet helemaal). Maar in plaats daarvan kan je dust krijgen van Blizzard. Natuurlijk kun je hem vervolgens ook niet craften.
Vóór de patch kon je alle murlocs verzamelen met als doel om straks golden old-murk eye te disenchanten. Nu kun je dat alsnog doen, maar krijg je daarvoor in de plaats de dust van de support na een ticket.![]()
Captain Greenskin zit bij de classic set. Die blijft gewoon in standaard, dus daar verandert niks voor.quote:Op maandag 25 april 2016 17:50 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
maar dan kan ik dus dust krijgen voor én captain greenskin én de parrot?
[ Bericht 0% gewijzigd door Thormodo op 25-04-2016 17:57:17 ]![]()
JA FUCK DAT DANquote:Op maandag 25 april 2016 17:51 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Captain Greenskin zit bij de classic set. Die blijft gewoon in standaard, dus daar veranderd niks voor.laat maar... dan niet! Q_Q
![]()
welke shit ga je straks craften M? al wat voor ogen?quote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
JA FUCK DAT DANlaat maar... dan niet! Q_Q
![]()
Ik heb de meeste kaarten überhaupt nog niet bekeken. Ik laat me bij het pakjes openen straks graag verrassenquote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
welke shit ga je straks craften M? al wat voor ogen?.
![]()
duidelijk!quote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik heb de meeste kaarten überhaupt nog niet bekeken. Ik laat me bij het pakjes openen straks graag verrassen.
![]()
Klopt het dat er in de nieuwe sets totaal geen secrets zijn bijgekomen? Zo ja, is daar ook een reden voor?![]()
Klopt, als er een reden voor is, is die nog geheim.quote:Op maandag 25 april 2016 18:17 schreef Cornelis83 het volgende:
Klopt het dat er in de nieuwe sets totaal geen secrets zijn bijgekomen? Zo ja, is daar ook een reden voor?![]()
Hoe komt het dat ik Old Murk Eye niet krijg? Ik heb alle basic murlocswelcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Iets boven je. De quest is sinds de patch niet meer actief, maar als je een ticket maakt regelt Blizzard de rest.quote:Op maandag 25 april 2016 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe komt het dat ik Old Murk Eye niet krijg? Ik heb alle basic murlocs
Ofzoiets?![]()
![]()
Oke maar hoezo moet ik een kopie van mn id erbij voegen. Mn videokaart is vandaag kapot gegaan ( oude geforce 9600gt ) dus moet eerst een nieuwe oude videokaart op de kop tikken :/
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Ik heb nog een GTX 650 voor je liggen, als je interesse hebt.quote:Op maandag 25 april 2016 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
Oke maar hoezo moet ik een kopie van mn id erbij voegen. Mn videokaart is vandaag kapot gegaan ( oude geforce 9600gt ) dus moet eerst een nieuwe oude videokaart op de kop tikken :/
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
it's a secret, LULZquote:Op maandag 25 april 2016 18:17 schreef Cornelis83 het volgende:
4000 dust bij elkaar door de nerfsHeb alle 3 m'n ancient of lores maar gedust. Mocht ie nog wel gespeeld gaan worden craft ik 'm wel weer terug. FoN heb ik er wel twee van gehouden voor in m'n egg druid deck (voor zover die nog leeft in standard).
Nu gaan bedenken wat ik met m'n in totaal 9000 dust wil gaan doen. Tot nog toe weinig WoG kaarten gezien die ik écht wil hebben. Wellicht maar gewoon wat classic legendaries craften aangezien ik nog best wat mis (Malygod, Ysera, Grommash, Alex, Jaraxxus)![]()
Neem aan dat de expansion in EU live zal gaan na de maintenance, dus midden in de nacht.
Hopelijk stabiele servers als ik morgen wakker word
quote:
Kaarten die zijn generfed kan je nu dusten en dan krijg je dus het aantal dust terug die ze normaal kosten om ze te craften.
Bijvoorbeeld een ancient of lore, kreeg je normaal 100 dust voor terug. Maar nu dus 400![]()
Ah, okee. En dat geldt dus alleen voor de generfde. Ergens een overzicht van de generfde kaarten? Zag gisteren in-game wel een aantal voorbij komen. Waren dat ze allemaal?
Dat waren ze allemaal inderdaad!quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:44 schreef Verbal het volgende:
Ah, okee. En dat geldt dus alleen voor de generfde. Ergens een overzicht van de generfde kaarten? Zag gisteren in-game wel een aantal voorbij komen. Waren dat ze allemaal?
V.![]()
![]()
Geen tips. Ik win zelden, omdat ik nogal spell-heavy ben, en in Arena heb ik tot nu toe geen decks kunnen bouwen waarmee ik een deuk in een pakkie boter sla.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:52 schreef nickhguitar het volgende:
Hebben jullie nog tips voor arena? Ik kom niet verder dan 4/5 winsten en had er net zelfs 1 met 0
Heartharena.com gebruikenquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:52 schreef nickhguitar het volgende:
Hebben jullie nog tips voor arena? Ik kom niet verder dan 4/5 winsten en had er net zelfs 1 met 0
Een kameraad van mij heeft een soort ultieme rush tactiek altijd. Die dropped werkelijk waar elke minion die die kan spelen z.s.m. zonder ook maar enigszins te kijken naar enige synergy.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geen tips. Ik win zelden, omdat ik nogal spell-heavy ben, en in Arena heb ik tot nu toe geen decks kunnen bouwen waarmee ik een deuk in een pakkie boter sla.
V.![]()
Veel te veel decks die ik wil uitproberen als de nieuwe expansion er is. Ik wil graag een deck maken met Deathwing, Dragonlord (en dan bv ook Deathwing, Ysera, Chillmaw, etc meenemen), maar een deathrattle build (paladin waarschijnlijk) met N'Zoth, the Corruptor lijkt me ook gaaf (Met Tirion, Cairne, Sylvanas, etc). Of een normaal C'Thun Control Priest deck. Al zal aggro shaman wel de meta worden. Vooral die 4 mana kaart die een 7/7 neerzet...ok, 2 overload, maar daar zijn ze ook zo vanafDus ook nog geen idee welke legendaries ik golden ga maken.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2016 12:17:44 ]![]()
al die keuzes!!!quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Veel te veel decks die ik wil uitproberen als de nieuwe expansion er is. Ik wil graag een deck maken met Deathwing, Dragonlord (en dan bv ook Deathwing, Ysera, Chillmaw, etc meenemen), maar een deathrattle build (paladin waarschijnlijk) met N'Zoth, the Corruptor lijkt me ook gaaf (Met Tirion, Cairne, Sylvanas, etc). Of een normaal C'Thun Control Priest deck. Al zal aggro shaman wel de meta worden. Vooral die 4 mana kaart die een 7/7 neerzet...ok, 2 overload, maar daar zijn ze ook zo vanafDus ook nog geen idee welke legendaries ik golden ga maken.
lastig he? ;-)
![]()
Gelukkig loopt het spel niet weg en heb je genoeg tijd om alles te spelen
Helaas de komende dagen niet in de gelegenheid om fatsoenlijk een deck in elkaar te zetten etc. Alleen op de telefoon kunnen spelen is daar toch behoorlijk ongeschikt voor. Denk wel dat ik pakjes open ga maken als er fatsoenlijke Wi-Fi is![]()
![]()
Pfff, wat een pech zeg. Ëen win verwijderd van rank 10. Wederom. Kom ik tegen andere paladin. Krijg ik hem verschillende malen op 10 hp, telkens had hij wel een heal oid. Op een bepalend moment had hij equality/consecration. Weet ik het alsnog om te draaien. Waar het op neer kwam: Ik had een 5 damage wapen (Tirion), hij stond op 9 hp, fatigue. Ik kan niks anders dan Eydis neerzetten en die buffen in de hoop dat de drie damage die hij doet bij elke buff op zijn face zou gaan...nee hoor, natuurlijk ging die deze keer WEL op de mobToen kwam z'n tweede anyfin can happen....zucht. Soms vraag ik me af waarom het me op dat soort momenten nooit mee zit
![]()
![]()
Tja soms heb je gewoon pech... ik zat vanochtend nog op rank bijna 9.. nu weer op 11.. :/
Het helpt ook niet dat het deck dat ik het meeste speelde (druid, met combo enzo.. ) flink wat nerfs te verwerken heeft gekregen (al speelt het nog steeds best lekker..)
Maar goed; morgen nieuwe kaarten en tijd om eens met decks te klooien.. ik heb mn eigen Ranked record in ieder geval gehaald deze maand dus ik ben al happy.![]()
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef icemotion het volgende:
Tja soms heb je gewoon pech... ik zat vanochtend nog op rank bijna 9.. nu weer op 11.. :/
Het helpt ook niet dat het deck dat ik het meeste speelde (druid, met combo enzo.. ) flink wat nerfs te verwerken heeft gekregen (al speelt het nog steeds best lekker..)
Maar goed; morgen nieuwe kaarten en tijd om eens met decks te klooien.. ik heb mn eigen Ranked record in ieder geval gehaald deze maand dus ik ben al happy.
Thx! Mijn doel was rank 10 halen.. ik krijg straks een rank 8 kist.. en zat bijna op rank 7 op een gegeven moment en sindsdien een beetje gezakt.. dus ik zie wel waar ik eindig uiteindelijk..
En dan kijken of ik volgende maand misschien wel rank 5 aan kan tikken.. telkens een stukje verder.. al ga ik zometeen ook wel weer wat vaker Arena spelen..![]()
Ik vandaag mijn hoogste rank ooit gehaald, rank 5 met 2 sterren.
Was rank 15 afgelopen zaterdag![]()
hhhhh![]()
Ja...soms heb je pech jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef icemotion het volgende:
Maar goed; morgen nieuwe kaarten en tijd om eens met decks te klooien.. ik heb mn eigen Ranked record in ieder geval gehaald deze maand dus ik ben al happy.Maar in mijn geval is het wel heel extreem. Deze week in totaal 4x 1 win verwijderd geweest van rank 10 en telkens was het door zo'n enorme pech situatie. Vrij irritant.
Wel netjes van jou, een record!![]()
![]()
Hehe ik herken het hoor, dat had ik dus vorige maand.. toen zat ik ook een paar keer 1 win verwijderd van Rank 10.. maar ook net iedere keer pech.. gewoon stug volhouden en dan komt t vanzelf![]()
Voordeel van freeze is dat alleen scientist weg gaat uit standard. Nadeel is wel die eater of secrets in de nieuwe expansion. Mage heeft voor de rest niet echt leuke kaarten erbij.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2016 18:37:29 ]![]()
Voor FM niet, maar mage heeft wel een paarprima kaarten hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:37 schreef Azpilicueta het volgende:
Voordeel van freeze is dat alleen scientist weg gaat uit standard. Nadeel is wel die eater of secrets in de nieuwe expansion. Mage heeft voor de rest niet echt leuke kaarten erbij.![]()
![]()
Wanneer unlockt de expack? Morgenmiddag ergens?
Heb nog een webticket aangemaakt voor old murk eye, heb wel alle murlocs maar hij unlockte niet.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Niet gewoon om twaalf uur?quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:56 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer unlockt de expack? Morgenmiddag ergens?
Heb nog een webticket aangemaakt voor old murk eye, heb wel alle murlocs maar hij unlockte niet.
er staat in de hearthstone info van battle.net dat er tussen 0:30 en 1:30 een update komt.. dus, het lijkt me dat ze het dan toevoegenquote:![]()
![]()
Nee, klopt. Speel alleen FM als ik mage speel dus let alleen daar op :pquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor FM niet, maar mage heeft wel een paarprima kaarten hoor![]()
Zeker, ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Lekker morgenochtend packs openen dan en wat decks in mekaar flansen, zin in![]()
Ah, logisch dan ja! Ben wel benieuwd hoe goed FM gaat zijn, meningen zijn volgens mij redelijk verdeeld. Wat denk jij?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, klopt. Speel alleen FM als ik mage speel dus let alleen daar op :p
Hiermee trouwens packs openen
![]()
Hallo geezers! Ik ben appie en nieuw op het forum, speel nu zo'n 2 jaar heartstone en was opzoek naar Nederlandse spelers. En die heb ik nu gevonden zie ik. Mijn battle tag is ABnld#2114 hopelijk tot snel online.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen ideeOoit eens 1,5/2 jaar geleden van een willekeurig forum geplukt en ben wel toe aan iets nieuws.
![]()
Kripp die 350 packs koopt en daarna nog eens 240
Ook meer dan 100.000 vieuwersquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Kripp die 350 packs koopt en daarna nog eens 240![]()
![]()
Echt een hoop jaquote:heeft ie per ongeluk nog eens 120 pakjes gekocht
Is lastig te zeggen van te voren want ik ken niet alle nieuwe kaarten uit mijn hoofd. Mad Scientiest is natuurlijk een hele sterke kaart, maar het is ook regelmatig een dode kaart als je hem niet krijgt in het begin. Ik denk niet dat het zoveel invloed als de kaarten die sommigen andere classes verliezen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ah, logisch dan ja! Ben wel benieuwd hoe goed FM gaat zijn, meningen zijn volgens mij redelijk verdeeld. Wat denk jij?
Hiermee trouwens packs openen
Wat wel een voordeel is dat veel stick deathrattle minions verdwijnen, healbot en Loatheb. Dat is wel een groot voordeel. Dus ik denk dat Freeze mage het wel goed kan doen. Al speel ik wel een iets andere versie met Malygos, heeft wel als nadeel dat tegen een andere FM met fireballs & warrior zo goed als instant concede is. Maar ik speel vooral voor mijn plezier.![]()
Aan de andere kant hij zei dat de pakjes hem 2200 euro kosten, dat heeft hij in een dagje bij elkaar verdient.![]()
In zijn positie zou ik me er ook zeker niet druk om makenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:43 schreef Remzz het volgende:
Aan de andere kant hij zei dat de pakjes hem 2200 euro kosten, dat heeft hij in een dagje bij elkaar verdient.En hij zei dat het hem gemiddeld $65 per maand heeft gekost sinds de release. Niet eens een heel gek bedrag.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: