abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161546214

Gezien de populariteit van dit aankomende kaartspelletje van Blizzard besloot ik hier ook maar een topic te openen. Onderstaande tekst is grotendeels genakt uit het Tweakers-topic van dit spel.

quote:
Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
Trailer

Naxxramas trailer

Blackrock Mountain trailer

League of Explorers trailer

Whispers of the Old Gods trailer

quote:
Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.

Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.

De systeemvereisten kun je hier vinden.

Het spel is hier gratis te downloaden.

Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.

Er zijn verschillende spelvormen binnen Hearthstone. Hieronder een korte uitleg van wat elke spelvorm is en wat je er in kan doen.

Solo Adventures

De Player-versus-Computer afdeling van het kaartspel. Hier kan je met je eigen kaarten tegen de Innkeeper vechten, die twee decks (Normal en Expert) van elke class heeft. Hier kan je ook alle Adventures vinden. In deze adventures duik je de lore van de Warcraft-wereld in en vecht je tegen een thematische set bosses. Op het moment is dit alleen Naxxramas, maar er zullen nog meer komen. De Innkeeper is gratis, Naxxramas kost in-game gold (700g per wing, 5 wings total) of echt geld (exacte prijsdetails op de Hearthstone Wiki). Op dit moment is de eerste wing nog gratis, maar dat blijft niet zo. De beloning voor het voltooien van Naxxramas is een dertigtal nieuwe kaarten om in je decks te stoppen.
4.gif In deze modus kan je de meeste daily quests niet voltooien! 4.gif

Play Mode

Ook wel bekend als 'Constructed' of 'Ranked', dit is een Player versus Player mode waarin je met je zelfgemaakte decks tegen andere spelers binnen je regio vecht. Dit kan in Unranked, of Casual, maar ook in Ranked mode. In Ranked mode heb je een zichtbare Rank van 25 tot 1, waarin lager beter is. Er is ook een Legend rank als je genoeg weet te winnen in rank 1. Ranked werkt met Seasons van één kalendermaand, en aan het einde van de maand wordt je rank weer gereset naar ergens tussen rank 25 en rank 16, afhankelijk van hoe goed je het deed in de voorgaande maand. In deze mode kan je quests voltooien en je krijgt voor elke drie overwinningen 10 gold, tot een maximum van 100 gold per dag.

The Arena

De andere Player versus Player mode van het spel. Als je een Arena run start krijg je de keuze uit drie heroes, waarvan je er één moet kiezen. Vervolgens krijg je de keuze uit drie kaarten, waarvan je er één moet kiezen. Herhaal dit laatste 29 keer en je hebt een deck van 30 kaarten samengesteld. De gebruikelijke limitaties van je eigen decks (maximaal twee versies van een kaart) bestaan niet, waardoor je bijvoorbeeld decks met 3 Arcanite Reapers of 5 Fireballs kan hebben. Je vecht vervolgens tegen andere spelers die ook zo'n random deck in elkaar hebben gezet, en dit gaat door tot je zelf 3 keer hebt verloren of 12 keer hebt gewonnen. Aan het einde krijg je een setje rewards, afhankelijk van hoeveel wins je hebt. Deze rewards bevatten altijd minimaal één card pack, plus een combinatie van Arcane Dust, gold en soms random kaarten of een tweede card pack. Ook in deze mode zijn quests te voltooien.

Arena kost 150 gold of ¤1,79 om in te gaan, behalve je eerste Arena run.

Tavern Brawl

Op 17 juni 2015 werd er een nieuwe modus toegevoegd aan Hearthstone: Tavern Brawl. Om aan deze modus mee te doen heb je minstens één hero nodig die level 20 heeft bereikt. In Tavern Brawl vindt er elke week een nieuw evenement plaats dat vijf dagen duurt (woensdag tot maandag). De eerste overwinning voor elk evenement beloont de speler met één gratis classic pack. Hierna is de Tavern Brawl twee dagen 'dicht'. Evenementen die al plaats hebben gevonden, zijn onder andere Encounter at the Crossroads (willekeurig samengestelde decks) en Showdown at Blackrock Mountain (een gevecht tussen Ragnaros en Neferian). Een compleet overzicht kun je hier vinden.

Hierzo nog wat linkjes naar verschillende Hearthstone websites:

• Officiële Hearthstone website: EU | US
• HearthPwn: Homepage | DeckBuilder | Card Database
• WoWHead: DeckBuilder | Cards Database
Hearthstone Wiki
Liquid Hearth

Heartstone kaarten collectie sheet

FOK! Hearthstone competitie

We runnen ook een eigen forum-competitie! De stand en uitslagen van individuele potjes kun je op de onderstaande site terugvinden:
http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/

Battletags:

2Happy4U - Burzum#2799
Abby79 - Rashann#2851
AlwaysHappy - Alwayshappy#2978
Amarantha - Fenayi#2266
Amnistia - Kimmey12#2564
Azorius - AzoriusTWP #2404
Bitterlemon - Knuckles#2490
Blistering - Apple#2623
Ceased2be - Ceased2be#2428
ChrisHantzen - FunkyGnome#2337
Cornelis83 - Cornelis #1737
D_tjuh - Dice#2174
DjUntzUntz - DjUntzUntz#1887
Drankster - Drankster#2562
ExplodedHeart - AtomicFart#2264
floofee - Aubrionna#2162
Furdinand - Furdinand#2414
hugecooll - hugey#1133
HugoohAFCA - Hugooh#2953
Icemotion - icemotion#2274
Insomnium - vikingvesk#2873
Isabeau - Saskia#2684
Itsthesebbe - ItsTheSebbe#2890
Knoflook - Knoflook#2126
Liandri - Mouce#2269
lord_bono - Bono#2862
Molurus - Molurus#2812
mosselmossel - Iigy#2192
Mrs. Salvatore - Salvo#2523
Muhahaha - Kanniebaal#2945
Munchlax - Jiftyj#2146
Murdera - SlaineMcRoth#2316
Narcotical - Narcotical#2834
Omentuva - Oment#2738
Pankun - Ragnarak88#2804
PBateman1978 - Nyx#1410
Perrin - Castaneda#2311
Petard - iPetert#2753
Poit - Poit#2209
Remzz - Muller#2597
Schroevendraaier - SneakyJ#2712
Schuppie - SchuppieNL#2714
Silv- Xor#2554
StefanW - MightyMouse#2643
Targaryen - Targaryen#2833
Thormodo -Thormodo#2155
Timwonnacott- Luniar#2427
TwyLight - jmxd#2355
Vaarsuvius - Blackadder#2414
Verbal - robboroom#2907
Verrekte_Koekwous - StatixNL#2202
xienix2501 - Xynix#2822
zforces - Zforce#2669

Staat jouw battletag er nog niet tussen? Geef het even aan, dan kan hij in de OP worden gezet.
pi_161555635
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 19:31 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Welke?
Geen idee :P Ooit eens 1,5/2 jaar geleden van een willekeurig forum geplukt en ben wel toe aan iets nieuws.
pi_161555896
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:16 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Je kan het ook opvatten als Hearthstone is niet specifiek pay2win. Daarnaast is rank 25-20 play ook heel anders dan de lagere ranks. De 'pro' decks van de meta zijn erg op elkaar afgestemd terwijl je op de hoger ranks de meest random decks tegenkomt die regelmatig ook erg verrassend uit de hoek kunnen komen. Je afgestemde deck kan daar soms niet tegenop, maar dat is niet puur RNG als de kaarten niet in je deck zitten begin je er niets tegen.

Heb je dat filmpje wel bekeken? Die mage speelt alleen maar basic cards...
pi_161555990
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161556030
quote:
Fuck, 26ste vrijgenomen :D Dat ga ik maar weer even terugdraaien dan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161556175
Naja de 27e heb je in ieder geval sowieso vrij ;)

Maar nice, nog een weekje tot de expansion!

Ben benieuwd wat er gebeurd met de ladder van deze maand dan toch wel... zouden we op 27 april op beide ladders je dan huidige rank overnemen? Of begin je gewoon op 0 in standard en krijg je je huidige rank in wild.. of andersom?

Niet dat het heel veel uitmaakt voor je uiteindelijke reward, die pakt toch de hoogste.
pi_161556279
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:07 schreef icemotion het volgende:
Naja de 27e heb je in ieder geval sowieso vrij ;)

Maar nice, nog een weekje tot de expansion!

Ben benieuwd wat er gebeurd met de ladder van deze maand dan toch wel... zouden we op 27 april op beide ladders je dan huidige rank overnemen? Of begin je gewoon op 0 in standard en krijg je je huidige rank in wild.. of andersom?

Niet dat het heel veel uitmaakt voor je uiteindelijke reward, die pakt toch de hoogste.
Goeie :D Hopelijk houden de servers het een beetje vol :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161556336
Ik zal de server niet bezetten voor je. Lig op een Balinees strand dan. Ik ga 9 mei pas kijken naar WOG.
  Redactie Games dinsdag 19 april 2016 @ 19:14:33 #9
181272 crew  Noppie2000
pi_161556409
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:11 schreef Blistering het volgende:

[..]

Goeie :D Hopelijk houden de servers het een beetje vol :Y
Zal toch wel? Bij TGT werkte het ook, alleen duurde een pakje openen 20-30 seconden _O-
  dinsdag 19 april 2016 @ 23:21:41 #10
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161564537
Ik doe voor het eerst in dik een jaar weer eens arena, maar volgens mij heb ik best een goed deck gedraft :o

Decklist:

Even snel 2 potjes gedaan net en beide super makkelijk gewonnen.
  Redactie Games dinsdag 19 april 2016 @ 23:25:48 #11
181272 crew  Noppie2000
pi_161564650
Ziet er zeker niet slecht uit! Succes ^O^
pi_161565713
pff soms kun je niks doen in arena. Draft je een goed deck met een hoop lage minions draw je al je 4+ mana met de opening hand en mulligan hetzelfde waardoor je gelijk geen board control hebt en niet meer kunt krijgen.

Ook dan speel je iets en je tegenstander heeft letterlijk op alles een efficient antwoord.

RNG vindt mij niet lief :(
Ik had Dr boom in mijn draft, maar 1 keer gezien in 6 games waarbij hij kwam op het moment dat ik dood was.
  woensdag 20 april 2016 @ 00:12:25 #13
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_161565738
Ik deed ook sinds flinke tijd een potje Arena en dat was best vermakelijk. Had een Recombobulator die me regelmatig goed van pas kwam en in elk geval leuke situaties opleverde zoals de keer dat er een Lorewalker Cho uitkwam die vervolgens rondenlang bleef liggen omdat niemand een spell durfde te spelen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_161566820
twee top posts op reddit FeelsGoodMan

:@ :')
  Redactie Games woensdag 20 april 2016 @ 07:55:11 #15
181272 crew  Noppie2000
pi_161567418
:') inderdaad
  woensdag 20 april 2016 @ 10:02:33 #16
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_161568808
Shifter Zerus lijkt me echt een mooie kaart. Ga die zeker uitvoerig testen in mijn controldecks. :)
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_161570663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Geen idee :P Ooit eens 1,5/2 jaar geleden van een willekeurig forum geplukt en ben wel toe aan iets nieuws.
Bedoelde welke legendaries je hebt, haha. Dan kan je daar ook kijken welk deck er het best bij past (mits ze wel de moeite waard zijn)
  woensdag 20 april 2016 @ 13:39:57 #18
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_161573629
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef Blistering het volgende:
Ik doe voor het eerst in dik een jaar weer eens arena, maar volgens mij heb ik best een goed deck gedraft :o
Ik ben er achter dat Arena niks voor mij is. Wat een kutmodus.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_161581204
  Redactie Games woensdag 20 april 2016 @ 19:05:22 #20
181272 crew  Noppie2000
pi_161581315
Hmmmm, lang niet alle nerfs die ik had verwacht en ook niet op dezelfde manier, maar ik heb hier denk ik wel vrede mee.
pi_161583061
Druid combo grondig aangepakt!
pi_161583089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:05 schreef Noppie2000 het volgende:
Hmmmm, lang niet alle nerfs die ik had verwacht en ook niet op dezelfde manier, maar ik heb hier denk ik wel vrede mee.
Had sommige dingen liever meer generfed gezien. Vooral Owl en BGH. Met 3 mana wordt owl nog wel gespeeld (of het verschil met Spellbreaker is te klein waardoor men gewoon die neemt) waardoor een N'zoth en Deathwing met hun 10 mana deathrattles meteen flink in waarde verminderen. Te slow en te easy gecounterd.

En zelfs met 5 mana is BGH nog steeds erg efficient voor sommige classes vergeleken met de removal die ze hebben. Wil je een molten giant mollen: 6 mana syphon soul, 5 mana assasinate, 5 mana flamelance (of 4 mana polymorph met nog 1/1 body) of in plaats daarvan een 5 mana 4/2 minion. Ik zou voor die classes wel weten welke kaart ik zou gebruiken moest ik removal voor big minions nodig hebben.
pi_161583174
Divine Favor niet generfed :?

Blade Flurry te erg generfed

Knife Juggler verkeerd generfed

verder ben ik het er wel mee eens
  Redactie Games woensdag 20 april 2016 @ 20:03:10 #24
181272 crew  Noppie2000
pi_161583226
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:59 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Had sommige dingen liever meer generfed gezien. Vooral Owl en BGH. Met 3 mana wordt owl nog wel gespeeld (of het verschil met Spellbreaker is te klein waardoor men gewoon die neemt) waardoor een N'zoth en Deathwing met hun 10 mana deathrattles meteen flink in waarde verminderen. Te slow en te easy gecounterd.

En zelfs met 5 mana is BGH nog steeds erg efficient voor sommige classes vergeleken met de removal die ze hebben. Wil je een molten giant mollen: 6 mana syphon soul, 5 mana assasinate, 5 mana flamelance (of 4 mana polymorph met nog 1/1 body) of in plaats daarvan een 5 mana 4/2 minion. Ik zou voor die classes wel weten welke kaart ik zou gebruiken moest ik removal voor big minions nodig hebben.
Owl en BGH zijn inderdaad de kaarten waarvan ik iets heb, ik begrijp de keuze maar het had misschien nog wel iets beter gekund. Een 3-mana silence blijft goed, maar aan de andere kant verwijder je niets en speel je een 2/1: erg zwak. Het blijft een body met beast-synergy, maar is een stuk minder flexibel.

BGH had ik persoonlijk heel anders generfed (effect wisselen met Hemet), maar an sich voelt de kaart wel eerlijker. Je moet ook niet vergeten dat Syphon Soul, Assassinate, Polymorph ALLE minions kapot kunnen maken, voor BGH is 7-attack een vereiste. Het is een beetje afwachten hoe de meta zich gaat ontwikkelen om te zien wat beter is. Maar ook hier, BGH is een stuk minder flexibel en ietsjes eerlijker geworden.

Zo kijk ik er een beetje tegen :)
  woensdag 20 april 2016 @ 20:04:51 #25
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161583283
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:03 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Owl en BGH zijn inderdaad de kaarten waarvan ik iets heb, ik begrijp de keuze maar het had misschien nog wel iets beter gekund. Een 3-mana silence blijft goed, maar aan de andere kant verwijder je niets en speel je een 2/1: erg zwak. Het blijft een body met beast-synergy, maar is een stuk minder flexibel.

BGH had ik persoonlijk heel anders generfed (effect wisselen met Hemet), maar an sich voelt de kaart wel eerlijker. Je moet ook niet vergeten dat Syphon Soul, Assassinate, Polymorph ALLE minions kapot kunnen maken, voor BGH is 7-attack een vereiste. Het is een beetje afwachten hoe de meta zich gaat ontwikkelen om te zien wat beter is. Maar ook hier, BGH is een stuk minder flexibel en ietsjes eerlijker geworden.

Zo kijk ik er een beetje tegen :)
wat ik spijtig vind aan de BGH "nerf" is, dat met het verwijderen van Naxxramas, er maar weinig concurrentie blijft voor 5 drops, waardoor een BGH in je deck nog altijd een redelijke optie blijft...Over concurrentie gesproken schiet azure drake te binnen... andere overweldigende 5 drop kaarten? hmmoah...
  Redactie Games woensdag 20 april 2016 @ 20:10:12 #26
181272 crew  Noppie2000
pi_161583432
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:04 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

wat ik spijtig vind aan de BGH "nerf" is, dat met het verwijderen van Naxxramas, er maar weinig concurrentie blijft voor 5 drops, waardoor een BGH in je deck nog altijd een redelijke optie blijft...Over concurrentie gesproken schiet azure drake te binnen... andere overweldigende 5 drop kaarten? hmmoah...
Klopt. Whispers heeft een aantal redelijke 5-drops, maar het blijft inderdaad zo dat je rond die mana alle vrijheid hebt om deze erin te stoppen zonder je deck te gimpen of te situationeel te maken.

Denk sowieso dat in dit rijtje BGH en Owl de meest discutabele nerfs zijn, beetje halve maatregelen waarvan nog maar moet blijken of het genoeg is. Ik hoop van wel :)
pi_161583595
Ik hoop het ook, het probleem imo een beetje met BGH is dat het niet zo is dat er een gebrek is aan goeie 7+ attack kaarten zijn, maar dat de 7+ attack kaarten juist minder goed zijn omdat BGH er is.
pi_161584125
Met aggro shaman zonder nerfs en zonder verdwijnende kaarten uit naxx en gvg wordt het een feestje...
pi_161585184
Erg tevreden met de nerfs. Vooral Force of Nature. Verschrikkelijk die druids die altijd op beurt 9 lethal hadden. Had er eigenlijk nooit wat tegen. Eens met bovenstaande verder...aggro shaman gaat veel gespeeld worden gok ik..en aggro paladin is ook nog steeds OP met Mysterious Challenger. Die had ook generfed moeten worden imo. 8 mana ipv 6 bv, of dat hij enkel 2 secrets pakt, etc.
pi_161585224
Goeie nerfs, op Molten Giant en Blade Flurry na. Met name laatstgenoemde vind ik onbegrijpelijk.
pi_161585461
Intussen, zolang het nog kan, nog heel veel plezier met een Patron/Leeroy-warrior: 9-3 vandaag, naar rank11 nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161585780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Erg tevreden met de nerfs. Vooral Force of Nature. Verschrikkelijk die druids die altijd op beurt 9 lethal hadden. Had er eigenlijk nooit wat tegen. Eens met bovenstaande verder...aggro shaman gaat veel gespeeld worden gok ik..en aggro paladin is ook nog steeds OP met Mysterious Challenger. Die had ook generfed moeten worden imo. 8 mana ipv 6 bv, of dat hij enkel 2 secrets pakt, etc.
Secret paladin hoef je je geen zorgen over te maken in standard. Avenge valt al weg en de overige secrets zijn nou niet bepaald tof. En mocht het wel blijven bestaan dan stopt iedereen een eater of secrets in hun deck en dan ben je ook klaar.

Daarnaast verliest secret en aggro paladin onder andere shielded minibot en muster voor battle waardoor de opening van menig paladin decks al vele male slechter is dus daar hoeft verder echt niets aan generfed te worden voor standard.
pi_161585845
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:03 schreef Blistering het volgende:
Goeie nerfs, op Molten Giant en Blade Flurry na. Met name laatstgenoemde vind ik onbegrijpelijk.
Blade Flurry irriteert me mateloos elke keer dat ik hem tegen me krijg. Boardclear en burst damage voor slechts 2 mana, dus makkelijk te combineren met een rits andere kaarten. Het meest belachelijke vind ik echter dat het onder invloed staat van + spell damage.
pi_161585931
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:19 schreef BWolf het volgende:

[..]

Blade Flurry irriteert me mateloos elke keer dat ik hem tegen me krijg. Boardclear en burst damage voor slechts 2 mana, dus makkelijk te combineren met een rits andere kaarten. Het meest belachelijke vind ik echter dat het onder invloed staat van + spell damage.
Kan wel zijn, maar 3 mana had ik persoonlijk beter gepast gevonden.

Afijn, al met al ben ik ook best tevreden :Y
pi_161586022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:19 schreef BWolf het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Dan krijg je eerst -5/-7 als ze je face aanvallen en dan nog een keer burst damage met die blade fury + hele board kwijt. Wel heel erg sterk voor 2 mana...
pi_161586245
BF wred ook alleen op die hele sterke manier gebruikt en was daardoor zeer irritant. Terecht dat die hard is generfd imo.
pi_161586717
In ieder geval weer wat extra dust en nog een week verwijderd van de release
pi_161586907
Blade Flurry was 2 mana ja, maar daarvoor moest je wel eerst een wapen hebben (minimaal 2 mana), liefst met een buff er op (weer 1 mana) en eigenlijk ook nog spell damage, liefst Malygos, weer 9 mana. Dat is een boel mana en een hoop kaarten.

Dat hij geen damage meer doet op de enemy hero kan ik wel begrijpen maar die mana increase is bullshit.

Ook omdat rogue vaak helemaal geen board control heeft doormiddel van minions maar het bord opruimt met spells en wapens.
pi_161589072
quote:
13s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:41 schreef TwyLight het volgende:
Blade Flurry was 2 mana ja, maar daarvoor moest je wel eerst een wapen hebben (minimaal 2 mana), liefst met een buff er op (weer 1 mana) en eigenlijk ook nog spell damage, liefst Malygos, weer 9 mana. Dat is een boel mana en een hoop kaarten.

Dat hij geen damage meer doet op de enemy hero kan ik wel begrijpen maar die mana increase is bullshit.

Ook omdat rogue vaak helemaal geen board control heeft doormiddel van minions maar het bord opruimt met spells en wapens.
Ja, zo ken ik er nog wel één. Force of nature is 6, savage roar is 3 en samen moet je dus al late game zitten voor 14 instant damage voor in totaal 9 mana.

Rogue heeft al heel veel goedkope combinatie kaarten waarmee je grote minions voor weinig kan wegspelen. Ik ben er wel blij mee dat blade fury flink generfed is. Vond het nog irritant dan de Druid combo wombo
pi_161589637
Net de brawl gedaan met dit resultaat:

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 22:35:02 ]
pi_161591130
pi_161593826
Die druid nerfs :'(

Ach in ieder geval ga ik een hoop extra dust vangen Hierdoor
pi_161594499
Mijn collectie dust vind die nerfs wel fijn eigenlijk.. Heb 3 ancients, 3 force en een golden Keeper :p

Overall kan ik me redelijk vinden in de nerfs.. al valt het me wel op dat ze niks hebben gedaan met Freeze mage, een deck waarvan Brode zelf vind dat het niet leuk is om tegen te spelen.. maar goed, Freeze mage gaat met standard wel een paar tools verliezen, dus misschien is dat genoeg.
pi_161596614
Ik heb oa twee gouden keepers, twee FoN (eentje goud), twee Lore Ancients (eentje goud), twee golden Blade Furry's..dus aardig wat dust. Golden Big game hunter bewaar ik wel denk ik.

Laatst trouwens Elise golden gemaakt. Yay.
  Redactie Games donderdag 21 april 2016 @ 10:49:13 #45
181272 crew  Noppie2000
pi_161597024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 07:13 schreef icemotion het volgende:
Mijn collectie dust vind die nerfs wel fijn eigenlijk.. Heb 3 ancients, 3 force en een golden Keeper :p

Overall kan ik me redelijk vinden in de nerfs.. al valt het me wel op dat ze niks hebben gedaan met Freeze mage, een deck waarvan Brode zelf vind dat het niet leuk is om tegen te spelen.. maar goed, Freeze mage gaat met standard wel een paar tools verliezen, dus misschien is dat genoeg.
Welke tools verliezen ze precies? Afhankelijk van de versie die je speelt gaat alleen Mad Scientist er echt uit geloof ik, en Freeze Mage deed het meer dan prima voor Mad Scientist.

EDIT: En Antique Healbot, maar die werd volgens mij al een stuk minder toegepast in Freeze.
pi_161598240
Gisteren BGH uit een pakje getrokken :)
Ik ga alle kaarten die generfed zijn dusten en craft ze weer opnieuw mochten ze toch nog gespeeld worden.
  Redactie Games donderdag 21 april 2016 @ 11:55:45 #47
181272 crew  Noppie2000
pi_161598380
Zat ik ook aan te denken, maar ik wil uiteindelijk toch elke kaart hebben, dus ik bewaar ze gewoon :P
pi_161599681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Zat ik ook aan te denken, maar ik wil uiteindelijk toch elke kaart hebben, dus ik bewaar ze gewoon :P
Om die reden heb ik niet eens aan dusten gedacht
  donderdag 21 april 2016 @ 12:55:26 #49
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161599729
hoe laat begint die stream eigenlijk? onze tijd, zeg maar?
pi_161599842
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:49 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Welke tools verliezen ze precies? Afhankelijk van de versie die je speelt gaat alleen Mad Scientist er echt uit geloof ik, en Freeze Mage deed het meer dan prima voor Mad Scientist.

EDIT: En Antique Healbot, maar die werd volgens mij al een stuk minder toegepast in Freeze.
Scientist inderdaad en Healbot, en soms kom ik ook nog wel eens een freeze mage met een Belcher tegen, maar die zijn zeldzaam.

Dus ja, ben erg benieuwd hoe dit uit gaat pakken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')