Dacht ik eigenlijk ook ja toen ik mn post typtequote:Op donderdag 21 april 2016 20:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat dat de token is van die hero power, nu je het zegt
nee klopt. heb ik ook niet gezien. misschien komt ie nog!quote:Op donderdag 21 april 2016 20:26 schreef Blistering het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar het nieuwe gameboard hebben ze niet laten zien hé?
Logisch wel. Wat heb je aan al die 10 mana legendaries als je dood bent in turn 7quote:Op donderdag 21 april 2016 20:28 schreef BobW het volgende:
Veel taunts deze uitbreiding lijkt het wel, veel kaarten om aggro te bestrijden.
Moiquote:Op donderdag 21 april 2016 20:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zullen vast wel een paar goede aggro decks blijvenik kan me herinneren dat we voor bijna elke expansion zeggen dat we meer middelen krijgen tegen aggro, maar aggro always finds its way
![]()
Niet alle kaarten gezien, maar van wat ik gezien heb....mogen we niet klagen! Leuk ook van de gratis 13 packs. Wie gaat er nog veel meer bijkopen? En welke legendaries ga je het eerst craften?
Grote kans dat ik er 4 of 5 kan craften. Nog niet alle cards in detail gezien, maar de volgende maken wel een grote kans: Deathwing Dragonlord, Ragnaros Lightlord en Herald Volazj. Over een paar anderen twijfel ik nog...ligt er ook een beetje aan welke legendaries ik al uit de packs krijg (vorig jaar had ik enorm veel pech en kreeg ik er maar 1 uit de pre-order packsquote:Op donderdag 21 april 2016 20:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
MoiXaril goud als ik die niet uit een pakje krijg.
En jij?
Nice! Die Ragnaros is ook echt tofquote:Op donderdag 21 april 2016 20:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Grote kans dat ik er 4 of 5 kan craften. Nog niet alle cards in detail gezien, maar de volgende maken wel een grote kans: Deathwing Dragonlord, Ragnaros Lightlord en Herald Volazj. Over een paar anderen twijfel ik nog...ligt er ook een beetje aan welke legendaries ik al uit de packs krijg (vorig jaar had ik enorm veel pech en kreeg ik er maar 1 uit de pre-order packs) en welke legendaries er in het gold echt mooi uitzien.
Gaaf, maar 9 mana is aardig watquote:Op donderdag 21 april 2016 20:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nice! Die Ragnaros is ook echt tof![]()
Ik ga eerst mijn pre-order pakjes openen plus de 40 die ik van gold kan kopen. Hopelijk krijg ik weer eens een gouden legendary uit een pakje, toch al een flinke tijd geleden![]()
Vind die 9 mana Rogue kaart ook erg vet!
[ afbeelding ]
Dus op dag een heb jij alle kaarten al goud?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
goed. dus... 50 pakjes pre-order + 10 quest + 3 promo + 10145 gold atm... CARDS PREASE Q_Q
nah joh ;> haha, zullen 170~ pakjes worden. ik reken op een stuk of 4-5 legendaries en de rest zie ik wel. Ik ga wel craften wat ik echt wil / nodig heb.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus op dag een heb jij alle kaarten al goud?
Netjes hoor!quote:Op donderdag 21 april 2016 22:43 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
nah joh ;> haha, zullen 170~ pakjes worden. ik reken op een stuk of 4-5 legendaries en de rest zie ik wel. Ik ga wel craften wat ik echt wil / nodig heb.heb ook nog iets van 6000~ dust
Is geen kaart, is een hero powerquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:58 schreef DjUntzUntz het volgende:
Hoppatee! Direct hardcore m'n favoriete kaart een icon van gemaakt! PAK AAN BITCHES!!!!!
haha, toch tof man. Ik vind 'em echt lachen. Ik zit nu trouwens rustig door die kaarten heen te browsen...zitten toch echt wel heel veel toffe kaarten tussen zeg...fandral lijkt me ook insanequote:Op vrijdag 22 april 2016 11:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is geen kaart, is een hero power![]()
Lijkt zo klein trouwens op een ouwe man met een baardje#imagination
Je zegt win, maar op hearthpwn staat complete:quote:Op donderdag 21 april 2016 19:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, je krijgt quest voor win 2 games of standard voor 5 packs, gevolgd door een quest win 7 games standard voor nog 5 packs. Boven op de 3 free packs die je krijgt door in te loggen.
Ja hij is echt heel leuk, dat soort design vind ik echt geweldig!quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:07 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
haha, toch tof man. Ik vind 'em echt lachen. Ik zit nu trouwens rustig door die kaarten heen te browsen...zitten toch echt wel heel veel toffe kaarten tussen zeg...fandral lijkt me ook insane
edit: en dé reden dat die druid kaarten generfed zijn. Anders zou Fandral een té absurde staple kaart zijn. Fandral + AoL of KoTG...lol
Er wordt automatisch plaats gemaakt voor die quest(s) door de quest met de laagste progress te verwijderen uit je quest log.quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:24 schreef mosselmossel het volgende:
Hmm. Krijg je die quests ook als pas 9 mei kan inloggen? En als je dan een vol questlog hebt?
In de stream zei Ben Brode win.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:11 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Je zegt win, maar op hearthpwn staat complete:
You will get a quest to complete two games in Standard which rewards you with 5 free old god packs
You will get another quest to complete seven games in Standard which rewards you with yet another 5 free old gods packs.
Ik weet niet wat er in de stream gezegd werd?
yeah. Ik zit net te lezen welke kaarten allemaal affected kunnen worden... ik denk dat ik deze kaart ga craften als ik 'em niet krijg...wat kun je daar insane goeie combo's mee maken. Zal op een ander level gebeuren dan die domme turn 9 lethal wombocombo shizzlequote:Op vrijdag 22 april 2016 11:12 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel leuk, dat soort design vind ik echt geweldig!
Fandral is die Druid Legendary toch? Ik wilde echt al tijden een kaart met dat effectZal ongetwijfeld mogelijk zijn gemaakt ook door de nerfs inderdaad, maar alsnog genoeg kaarten om hem te gebruiken. Denk ook aan spells als Starfall of tegelijkertijd een spell en een minion discoveren
^quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:20 schreef Blistering het volgende:
Het is natuurlijk ook niet heel leuk als je tegen een Druid constant moet zorgen dat je boven een bepaald aantal leven blijft opdat je maar niet dood gecomboed wordt.
Blij dat dat gefixed is en het design van de class nu anders is geworden
voor een fundeck wordt ie echt extreem, maar ik denk naderhand toch niet dat ik die golden craft. vind ik te duur voor een 'fun' kaart.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:31 schreef Blistering het volgende:
Ik heb wel echt ontiegelijk veel zin om te gaan aankloten met YoggsaronHeb ook echt hard moeten lachen om die stream gister.
Die interactie met Brann
Ja, ook erg van genoten. Volgens mij wordt ook wel elke game epic met een lachende Ben naast je op de stoelquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:31 schreef Blistering het volgende:
Ik heb wel echt ontiegelijk veel zin om te gaan aankloten met YoggsaronHeb ook echt hard moeten lachen om die stream gister.
Die interactie met Brann
Helemaal met Bran erbij ^^quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:12 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel leuk, dat soort design vind ik echt geweldig!
Fandral is die Druid Legendary toch? Ik wilde echt al tijden een kaart met dat effectZal ongetwijfeld mogelijk zijn gemaakt ook door de nerfs inderdaad, maar alsnog genoeg kaarten om hem te gebruiken. Denk ook aan spells als Starfall of tegelijkertijd een spell en een minion discoveren
Brann doet niet zoveel, want Choose One-kaarten zijn geen battlecriesquote:
Jawel. BBrode zei dat dat soort kaarten hun eigen ''derde'' versie hebben gekregen speciaal voor de Fandral synergy. Net zoals bijvoorbeeld Druid of the Clawquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Brann doet niet zoveel, want Choose One-kaarten zijn geen battlecries(helaas
)
Ik ga overigens lekker theory-draften dit weekend. Wil voor alle klassen één deck klaar hebben liggen die ik zelf bedenk. Geen meta-invloeden, geen geforceerde decks of wat dan ook. Lekker helemaal fris
EDIT: Overigens ook heel vet dat ze voor Fandral nieuwe card-art hebben gemaakt voor kaarten die transformeren, ben daar wel benieuwd naar
En een vraagje, hoe gaat dat met kaarten als Druid of the Flame? Die werkt niet neem ik aan?
Ja, dat weet ik, maar met Druid of the Flame is dat net iets anders. Claw krijgt Charge of +2 health en Taunt. Druid of the Flame transformeert of in een 2/5 of in een 5/2. De tekst is anders en het lijkt me niet dat je in beide versies kan veranderen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jawel. BBrode zei dat dat soort kaarten hun eigen ''derde'' versie hebben gekregen speciaal voor de Fandral synergy. Net zoals bijvoorbeeld Druid of the Claw(een 4/6 met charge)
Ah, my badquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Brann doet niet zoveel, want Choose One-kaarten zijn geen battlecries(helaas
)
Ik ga overigens lekker theory-draften dit weekend. Wil voor alle klassen één deck klaar hebben liggen die ik zelf bedenk. Geen meta-invloeden, geen geforceerde decks of wat dan ook. Lekker helemaal fris
EDIT: Overigens ook heel vet dat ze voor Fandral nieuwe card-art hebben gemaakt voor kaarten die transformeren, ben daar wel benieuwd naar
En een vraagje, hoe gaat dat met kaarten als Druid of the Flame? Die werkt niet neem ik aan?
Gewoon een 7/7 dan denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar met Druid of the Flame is dat net iets anders. Claw krijgt Charge of +2 health en Taunt. Druid of the Flame transformeert of in een 2/5 of in een 5/2. De tekst is anders en het lijkt me niet dat je in beide versies kan veranderen.
Ik hoop dat je me snapt
Tof! Beast Druid is een archetype die mij ook altijd heeft geboeid, maar voorheen was het niet heel erg viable helaas.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik weet nog niet met welke klasse ik C'Thun wil maken
Ben nu bezig met Druid, uiteraard met focus op de nieuwe legendary, gecombineerd met beast synergy
Nog niet alle kaarten zijn gereleased dus?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:10 schreef Noppie2000 het volgende:
Klinkt goed jaIk denk dat ik C'Thun Priest ga maken, die C'Thun kaarten van priest zijn best goed
Kom overigens net deze kaart tegen (had ik nog niet gezien)
[ afbeelding ]
The Old Gods maken Huffer zwakker
Jawel. Deze had Noppie gewoon gemistquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog niet alle kaarten zijn gereleased dus?
Jawel, maar gister werden er veel tegelijkertijd op Facebook gezet, deze heb ik gewoon gemist daartussenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog niet alle kaarten zijn gereleased dus?
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mijn C'thun Control Warrior: http://www.hearthpwn.com/decks/483474-control-cthun-warrior
Thanks, kan niet wachten om ermee te gaan spelenquote:
in casual zijn mensen over het algemeen moeilijker dan rank 20~quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Thanks, kan niet wachten om ermee te gaan spelen
Trouwens, ik kom heel veel gouden heros tegen op rank 20, best vreemd. Zouden die dan noobs willen farmen met zelfgemaakte decks? Kun je net zo goed in casual doen lijkt mij, de wins tellen toch niet meerOok regelmatig dat die gouden heros gelijk conceden, dus wellicht dat het bots zijn?
Ik ga hem ook proberen. Wil wel een manier vinden om Sylvanas mee te nemen. Maar geen idee wat er dan uit moet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Thanks, kan niet wachten om ermee te gaan spelen
black knightquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ga hem ook proberen. Wil wel een manier vinden om Sylvanas mee te nemen. Maar geen idee wat er dan uit moet.
Juh die dan denk ik. Maar ik voorspel een taunt heavy meta met alle nieuwe taunts.quote:
harrison zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Juh die dan denk ik. Maar ik voorspel een taunt heavy meta met alle nieuwe taunts.
toch wel schandalig.. zit je daar als één van de hearthstone executives... kan er nog geen lachje vanaf...quote:
ja toch? die vent heeft de tijd van z'n leven, houdt van het werk waar die mee bezig is en het verdient goed lijkt mequote:Op vrijdag 22 april 2016 16:55 schreef Blistering het volgende:
Ik zou ook zoveel lachen als ik bij Blizzard werkte en wist hoeveel geld er daar binnenstroomt dagelijks
bij de wow afdeling lacht men wat minder, de laatste maand worden ze all over internet afgezeken vanwege een private server scene uproar....quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:55 schreef Blistering het volgende:
Ik zou ook zoveel lachen als ik bij Blizzard werkte en wist hoeveel geld er daar binnenstroomt dagelijks
Jij lachte net zo vaak en net zo hard mee.quote:
GOZER FFS TAUNT = LAF WEET JE TOCH VERDEURIE?! NET ZOALS BATTLECRY, SILENCE, STEALTH, DEATHRATTLE, CHARGE MINSINOZN ENZO LAFE KUTMENSZN ALLEMAAL OMG Q_Qquote:Op zaterdag 23 april 2016 10:22 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe is dat precies laf?
Waarschijnlijk kwam hij alleen maar aggro tegen, dan is een deck vol met taunts en heals de perfecte counter (zeker gecombineerd met ramp).
Je klinkt een beetje mad
jeetje..dat is wel balen zeg...lelijk man! misschien even wachten op standard mode en daar nog wat levelen? Ik doe dat in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat een pech zeg. Paar dagen geleden 3x één win verwijderd geweest van rank 10. Sindsdien eigenlijk alleen maar losses (3 wins tussendoor)...nu rank 16. Zowel mid-range shaman and mid-range paladin (waar ik wel rank 11 mee ben geworden) hielpen niet. Als er ook maar een beetje RNG bij komt kijken ben ik altijd de verliezer ^^ En toch blijft het een leuk spel...:(
Ik ben niet mad, maar het is gewoon vervelend spelen tegen zo'n lul. Je hoeft er niks voor te kunnen. Gewoon hop Frostwolf Grunt, hop Ironfur Grizzly, hop Annoy-o-tron en Frostwolf Grunt, hop Shieldmasta, hop Druid of the Claw, hop Ironfur Grizzly en Gnomeregan Infantry, hop Ironbark Protector, en nog een keer Ironbark Protector, en Volcanic Lumberer.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:22 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe is dat precies laf?
Waarschijnlijk kwam hij alleen maar aggro tegen, dan is een deck vol met taunts en heals de perfecte counter (zeker gecombineerd met ramp).
Je klinkt een beetje mad
ja oké. als je het zo zegt snap ik het ook wel dat dat vervelend is. Als ie gewoon zomaar tussen neus en schaamlip door, hop, frostwolf grunt neerlegt en vervolgens met grizzly bear aankomt, hop zo tussendoor, nog even een shieldmasta d'r bij en hop nog een ironfur grizzly... Dat is inderdaad wel echt tering vervelend hoor. Vooral omdat ie dan ook nog net doet alsof ie skills vertoont inderdaad door gewoon zo hop even gnomeregan infantry, ironfur grizzly en frostwolf grunt neerlegt. Vind ik ook ontzettend irritant, mensen die allemaal 2 en 3 mana drops neergooien en dan net doen alsof ze skills hebben... maar ja.. die kutlui heb je op hearthstone. doe je helaas niks aan... gewoon hop, naar het volgende potje!quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben niet mad, maar het is gewoon vervelend spelen tegen zo'n lul. Je hoeft er niks voor te kunnen. Gewoon hop Frostwolf Grunt, hop Ironfur Grizzly, hop Annoy-o-tron en Frostwolf Grunt, hop Shieldmasta, hop Druid of the Claw, hop Ironfur Grizzly en Gnomeregan Infantry, hop Ironbark Protector, en nog een keer Ironbark Protector, en Volcanic Lumberer.
En ondertussen maar 'I'm sorry' spammen, alsof je iets van skills toont.
Ga dan facehunter spelen. Hoef je verder ook niet veel voor te kunnen, maar het is niet zo laffig als dit of als een warrior met een shield van 30+
V.
Vervelend om tegen te spelen, snap ik. Irritant? Kan ook. Laf? Nee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben niet mad, maar het is gewoon vervelend spelen tegen zo'n lul. Je hoeft er niks voor te kunnen. Gewoon hop Frostwolf Grunt, hop Ironfur Grizzly, hop Annoy-o-tron en Frostwolf Grunt, hop Shieldmasta, hop Druid of the Claw, hop Ironfur Grizzly en Gnomeregan Infantry, hop Ironbark Protector, en nog een keer Ironbark Protector, en Volcanic Lumberer.
En ondertussen maar 'I'm sorry' spammen, alsof je iets van skills toont.
Ga dan facehunter spelen. Hoef je verder ook niet veel voor te kunnen, maar het is niet zo laffig als dit of als een warrior met een shield van 30+
V.
Lachwekkend, alsof je dit altijd kunt voorkomenquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Warriors zijn ook niet laf trouwens met 30+ armour, misschien speel jij wel te lafjes dat het zover heeft kunnen komen
Niet altijd, maar op het moment dat ik realiseer dat ik een CW tegenover me heb , verander ik al gauw mijn speelstijl. Dat helpt over het algemeen welquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lachwekkend, alsof je dit altijd kunt voorkomen
Ff kijken. King Crush, Flame Levithian, Dr Boom, Bruul, Kel'thuzad, Ragnaros, Malygos, Mayadormo executus (ofzoquote:Op woensdag 20 april 2016 11:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bedoelde welke legendaries je hebt, haha. Dan kan je daar ook kijken welk deck er het best bij past (mits ze wel de moeite waard zijn)
Niet met een van mijn gebruikelijke decks, maar eentje voor de gold-grind (shaman, die niet bepaald een gelukkige draw had, itt tot die kut-druid die dus al die taunts trok). Kun je nagaan wat er nog in zijn deck zat.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:55 schreef muhahaha het volgende:
Tauntminions hebben vaak wel lagere stats dan soortgelijke minions, waar de hell speel jij mee dat je er zo een last van hebt...
27ste, tijd onbekend. Kan 00:00 zijn, okk pas in de avond als TGT.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
wanneer is nou de precieze release date voor ons? Ik kom verschillende datums en tijden tegen... ik wil weten wanneer ik nolife moet klaarzitten!!111einz!!!1!!!
Dat weet ik, ik verlies genoeg. Het is de manier waarop.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:10 schreef Blistering het volgende:
Niet zo huilen, je kan nu eenmaal niet alles winnen
Decklist? Ik heb ook een fijne Freezemafe gecraft, maar er kunnen nog puntjes op i-tjes worden gezet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:32 schreef Blistering het volgende:
Wat blijft het toch genieten om mensen met Freeze Mage te ownenVolledig gouden deck + gouden hero = awesome
![]()
![]()
En we verliezen alleen maar Mad Scientist in WotOG
Volgens mij wordt de quest met de minste progress vervangen als je er drie hebt. Je krijgt sowieso de quest voor de packsquote:Op zondag 24 april 2016 09:22 schreef lord_bono het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd waar die 2 quests van win 2/7 standard games komen te staan. Komen die boven op je huidige quests of zou je er ruimte voor moeten maken?
Druid of the Flame ziet er wel erg tof uit ja.quote:Op zondag 24 april 2016 09:11 schreef Noppie2000 het volgende:
De nieuwe card art voor Fandral Staghelm is getoond!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij Flame >>>>> Tiger > Claw, ben niet erg fan van de gebruikte kleuren bij de laatste twee.
Verder zien ze er wel badass uit
Die snap ik ook niet helemaalquote:Op zondag 24 april 2016 09:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Druid of the Flame ziet er wel erg tof uit ja.en een charge met stealth
Misschien om het flexibel te maken?quote:Op zondag 24 april 2016 09:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Druid of the Flame ziet er wel erg tof uit ja.en een charge met stealth
Tja de optie is wel fijn als je niet wil traden oid. Maar een 3/2 met charge voor twee is wel lekkerquote:
En ander kun je hem de volgende turn buffen zonder dat hij meteen gewiped wordt. Niet verkeerd op zich.quote:Op zondag 24 april 2016 10:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tja de optie is wel fijn als je niet wil traden oid. Maar een 3/2 met charge voor twee is wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |