5 posts boven jequote:Op zondag 24 april 2016 10:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Moet je questlog leeg zijn trouwens? Heb een weekje zitten suffen..
quote:Op zondag 24 april 2016 10:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
5 posts boven jeEr wordt ruimte gemaakt voor de quest.
Ik gebruik zelf Maly ipv Pyroblastquote:Op zondag 24 april 2016 07:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Decklist? Ik heb ook een fijne Freezemafe gecraft, maar er kunnen nog puntjes op i-tjes worden gezet.
En toch jammer van scientist. Ik gebruik hem toch wel redelijk vaak.
V.
ben jij dat op hearthpwn? Ik meende dat iemand van Fok daar zeer actief wasquote:Op zondag 24 april 2016 21:47 schreef TwyLight het volgende:
http://www.hearthpwn.com/(...)endium-the-expansion
Jij deed toch de visuele aspecten enzo? Ziet er strak uit datquote:Op zondag 24 april 2016 21:47 schreef TwyLight het volgende:
http://www.hearthpwn.com/(...)endium-the-expansion
absoluut waar. Zit xKarma er nog? Ik weet nog dat die kerel me helemaal aan het begin van de hearthstone alpha vroeg of ik ook mee wilde helpen aan hearthpwn. Toen afgewezen aangezien er nog maar heel weinig animo qua mensen ervoor was. Had me vandaag de dag wss zeer veel werk opgeleverd... zat toen ook zo'n Turkse priest bij.. weet niet meer hoe hij heetquote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jij deed toch de visuele aspecten enzo? Ziet er strak uit dat
Ben ik jaquote:Op zondag 24 april 2016 22:36 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ben jij dat op hearthpwn? Ik meende dat iemand van Fok daar zeer actief wasga het eens doorlezen!
Nou niet -alle- visuele aspecten maar deze post heb ik gemaakt ja. En de twitter banners die we gebruikten voor de reveals ookquote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jij deed toch de visuele aspecten enzo? Ziet er strak uit dat
xkarma zit er nog steeds! is ook een senior mod. die 'turkse priest' doet geen belletje rinkelenquote:Op zondag 24 april 2016 22:43 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
absoluut waar. Zit xKarma er nog? Ik weet nog dat die kerel me helemaal aan het begin van de hearthstone alpha vroeg of ik ook mee wilde helpen aan hearthpwn. Toen afgewezen aangezien er nog maar heel weinig animo qua mensen ervoor was. Had me vandaag de dag wss zeer veel werk opgeleverd... zat toen ook zo'n Turkse priest bij.. weet niet meer hoe hij heet
helemaal in den beginne had je xkarma, zo'n turkse priest (ik heb 'm nog wel op skype) en flushflaxor. Die flush spreek ik af en toe nog wel eens, xkarma vond ik destijds eigenlijk al geen ontzettend aardige vent... of naja, dat klinkt raar maar... die had geen incentive voor de meer socialere gesprekken, zeg maar.. die flushflaxor vond ik wel echt een bazenvent. Ik heb hem toen heel veel geholpen met die post van alle unlockable golden kaarten van levelen.quote:Op zondag 24 april 2016 23:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ben ik ja
[..]
Nou niet -alle- visuele aspecten maar deze post heb ik gemaakt ja. En de twitter banners die we gebruikten voor de reveals ook
[ afbeelding ]
[..]
xkarma zit er nog steeds! is ook een senior mod. die 'turkse priest' doet geen belletje rinkelen
flux is de community manager van Hearthpwn (en ook van Overpwn en Heroesnexus), inderdaad toffe vent. xskarma is eigenlijk enkel een senior moderator van het forum, geen betaalde medewerker ofzo. zelfde als mij maar ik doe ook nog wat extra dingetjes (visuele dingetjes, social media soms, reveal news als flux slaapt ) maar meer uit eigen initiatief omdat ik het leuk vind om te doen. Heb er niet echt gesolliciteerd, een tijd geleden (half jaar ofzo) zochten ze moderators en sinds een weekje ofzo ben ik nu senior moderatorquote:Op zondag 24 april 2016 23:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
helemaal in den beginne had je xkarma, zo'n turkse priest (ik heb 'm nog wel op skype) en flushflaxor. Die flush spreek ik af en toe nog wel eens, xkarma vond ik destijds eigenlijk al geen ontzettend aardige vent... of naja, dat klinkt raar maar... die had geen incentive voor de meer socialere gesprekken, zeg maar.. die flushflaxor vond ik wel echt een bazenvent. Ik heb hem toen heel veel geholpen met die post van alle unlockable golden kaarten van levelen.
Flushflax helpt toch ook nog?
En leuk dat jij dat bent man! Ik zal je eens wat volgen op hearthpwn. Heb je daar 'gesolliciteerd'?
Angelcrest is het inderdaad! Was wel een hele aardige ventquote:Op zondag 24 april 2016 23:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
flux is de community manager van Hearthpwn (en ook van Overpwn en Heroesnexus), inderdaad toffe vent. xskarma is eigenlijk enkel een senior moderator van het forum, geen betaalde medewerker ofzo. zelfde als mij maar ik doe ook nog wat extra dingetjes (visuele dingetjes, social media soms, reveal news als flux slaapt ) maar meer uit eigen initiatief omdat ik het leuk vind om te doen. Heb er niet echt gesolliciteerd, een tijd geleden (half jaar ofzo) zochten ze moderators en sinds een weekje ofzo ben ik nu senior moderatorGewoon vrijwillig dus, maar wie weet wat de toekomst brengt.
Heb even gevraagd, die gast de jij bedoelt is Angelcrest denk ik, persoonlijk ken ik hem niet eigenlijk.
Nu tijdens een nieuwe expansion en alle reveals is het leuk om te doen, veel nieuwe content enzo. Helaas is het bij Hearthstone niet zo als bij WoW waar er eigenlijk altijd wel wat te melden valt. Als de expansion een beetje gesettled is straks komt er weer een beetje dode periode aan qua news enzoquote:Op zondag 24 april 2016 23:23 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Angelcrest is het inderdaad! Was wel een hele aardige ventnet zoals Flashflux. Tof dat ie er nog werkt en klopt idd! Toen HOTS een tijdje daarna werd aangekondigd zat Flash er direct bij met het opzetten van heroesnexus
. Wel tof dat hij dat nog steeds allemaal regelt en doet en ook heel gaaf dat jij daar bij helpt!
Ik heb er toen ook nog wel over nagedacht om te helpen, maar joh... ik heb al zo weinig tijd
...
Beter laat dan nooit:quote:Op zondag 24 april 2016 07:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Decklist? Ik heb ook een fijne Freezemafe gecraft, maar er kunnen nog puntjes op i-tjes worden gezet.
En toch jammer van scientist. Ik gebruik hem toch wel redelijk vaak.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie cardbacks overigens
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Ik heb mijn Force of Natures, Ancients of Lore en Keepers gewoon gehouden en alleen de extra (ik had 4 Ancients, 3 force en 1 golden keeper) gedust.quote:Op maandag 25 april 2016 10:17 schreef lord_bono het volgende:
Ik denk dat BGH nog steeds prima is na de nerf, de rest ga ik ook dusten denk ik.
quote:Op maandag 25 april 2016 08:47 schreef Blistering het volgende:
Beter laat dan nooit:Nice. ga effe kijken naar wat tweaks. Grotendeels komen ze wel overeen trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Waarom zou je? je krijgt volledige dust waarde dus ff wachten totdat er een nieuwe meta is en dan kan je craften wat je nodig hebt.quote:Op maandag 25 april 2016 10:31 schreef icemotion het volgende:
[..]
Ik heb mijn Force of Natures, Ancients of Lore en Keepers gewoon gehouden en alleen de extra (ik had 4 Ancients, 3 force en 1 golden keeper) gedust.
Leper gnomes heb ik gedust, Knife jugglers (nog) niet, Owls had ik er 4 van, 2 gedust. Arcane golems zijn allemaal gedust, Master of disguise ook. Blade flurry had ik niet eens. En Big game hunter, ik had er 2, heb er 1 gedust omdat het vaak toch een one-of kaart is in de deck die ik meestal speel.
quote:Op maandag 25 april 2016 08:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit:Precies wat ik ook heb (al heb ik het niet helemaal golden - mis een Ice Block & een Doomsayer), al heb ik Malygos ipv Pyroblast en een loot hoarder minder voor die torch (eerst 3, daarna 6 damage). Leuk deck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie cardbacks overigens
Thanks, ga deze eens testen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:58 schreef Azorius het volgende:
Ez naar rank 4 (voor de epic) met Standard Dragon Paladin:
[ afbeelding ]
Geen zin in Legend deze maand, wacht met smart op Standard. Ben best wel hyped voor de nieuwe kaarten en het nieuwe format.
Old murk eye was een quest reward voor als je alle murloc kaarten had. Daarom was hij ook niet disenchantable. Met Standard is die quest weg en is de enige manier om murk eye te krijgen hem te craften voor 1600 dust, daarmee is hij ook meteen disenchantable geworden.quote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
kan iemand / Twylight, me uitleggen hoe dit werkt? :http://www.hearthpwn.com/#free-dust
Het schijnt dus dat je dust kunt krijgen om deze kaarten te laten craften?
Of hoe werkt dat?
Je kunt ze niet meer automatisch krijgen via de quests, dus zul je ze nu moeten craften voor dust.quote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
kan iemand / Twylight, me uitleggen hoe dit werkt? :http://www.hearthpwn.com/#free-dust
Het schijnt dus dat je dust kunt krijgen om deze kaarten te laten craften?
Of hoe werkt dat?
ik mis voor de parrot nog captain greenskin... dat wil dus zeggen dat als ik die craft, ik dan de parrot kan krijgen én de dust terug krijg? moet het dan wel 100% zeker wetenquote:Op maandag 25 april 2016 17:45 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je kunt ze niet meer automatisch krijgen via de quests, dus zul je ze nu moeten craften voor dust.
Maar de cut-off time voor de quest was niet duidelijk volgens Blizzard. Dus nu krijg je tijdelijk dust om ze te craften (kunt ze ook niet craften natuurlijk) als je de quest requirements hebt en support contacteert.
duidelijk!quote:Op maandag 25 april 2016 17:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Old murk eye was een quest reward voor als je alle murloc kaarten had. Daarom was hij ook niet disenchantable. Met Standard is die quest weg en is de enige manier om murk eye te krijgen hem te craften voor 1600 dust, daarmee is hij ook meteen disenchantable geworden.
Echter hebben ze niet duidelijk aangegeven wanneer de quest verwijderd wordt dus als je nu de nog ontbrekende murlocs craft en een ticket aanmaakt krijg je old murk eye nog toegevoegd. Die kan je vervolgens voor 800 dust disenchanten. Als de hoeveelheid dust die je nodig hebt voor de ontbrekende murlocs minder dan 800 is maak je dus winst.
Nee, je krijgt de parrot niet meer automatisch sinds de patch gisteren (wat tim zegt klopt niet helemaal). Maar in plaats daarvan kan je dust krijgen van Blizzard. Natuurlijk kun je hem vervolgens ook niet craften.quote:Op maandag 25 april 2016 17:46 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ik mis voor de parrot nog captain greenskin... dat wil dus zeggen dat als ik die craft, ik dan de parrot kan krijgen én de dust terug krijg? moet het dan wel 100% zeker wetenhaha
maar dan kan ik dus dust krijgen voor én captain greenskin én de parrot?quote:Op maandag 25 april 2016 17:48 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Nee, je krijgt de parrot niet meer automatisch sinds de patch gisteren (wat tim dust zegt klopt niet helemaal). Maar in plaats daarvan kan je dust krijgen van Blizzard. Natuurlijk kun je hem vervolgens ook niet craften.
Vóór de patch kon je alle murlocs verzamelen met als doel om straks golden old-murk eye te disenchanten. Nu kun je dat alsnog doen, maar krijg je daarvoor in de plaats de dust van de support na een ticket.
Captain Greenskin zit bij de classic set. Die blijft gewoon in standaard, dus daar verandert niks voor.quote:Op maandag 25 april 2016 17:50 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
maar dan kan ik dus dust krijgen voor én captain greenskin én de parrot?
JA FUCK DAT DANquote:Op maandag 25 april 2016 17:51 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Captain Greenskin zit bij de classic set. Die blijft gewoon in standaard, dus daar veranderd niks voor.
welke shit ga je straks craften M? al wat voor ogen?quote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
JA FUCK DAT DANlaat maar... dan niet! Q_Q
Ik heb de meeste kaarten überhaupt nog niet bekeken. Ik laat me bij het pakjes openen straks graag verrassenquote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
welke shit ga je straks craften M? al wat voor ogen?
duidelijk!quote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik heb de meeste kaarten überhaupt nog niet bekeken. Ik laat me bij het pakjes openen straks graag verrassen.
Klopt, als er een reden voor is, is die nog geheim.quote:Op maandag 25 april 2016 18:17 schreef Cornelis83 het volgende:
Klopt het dat er in de nieuwe sets totaal geen secrets zijn bijgekomen? Zo ja, is daar ook een reden voor?
Iets boven je. De quest is sinds de patch niet meer actief, maar als je een ticket maakt regelt Blizzard de rest.quote:Op maandag 25 april 2016 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe komt het dat ik Old Murk Eye niet krijg? Ik heb alle basic murlocs
Ik heb nog een GTX 650 voor je liggen, als je interesse hebt.quote:Op maandag 25 april 2016 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
Oke maar hoezo moet ik een kopie van mn id erbij voegen. Mn videokaart is vandaag kapot gegaan ( oude geforce 9600gt ) dus moet eerst een nieuwe oude videokaart op de kop tikken :/
it's a secret, LULZquote:Op maandag 25 april 2016 18:17 schreef Cornelis83 het volgende:
Klopt het dat er in de nieuwe sets totaal geen secrets zijn bijgekomen? Zo ja, is daar ook een reden voor?
quote:
Dat waren ze allemaal inderdaad!quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:44 schreef Verbal het volgende:
Ah, okee. En dat geldt dus alleen voor de generfde. Ergens een overzicht van de generfde kaarten? Zag gisteren in-game wel een aantal voorbij komen. Waren dat ze allemaal?
V.
Geen tips. Ik win zelden, omdat ik nogal spell-heavy ben, en in Arena heb ik tot nu toe geen decks kunnen bouwen waarmee ik een deuk in een pakkie boter sla.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:52 schreef nickhguitar het volgende:
Hebben jullie nog tips voor arena? Ik kom niet verder dan 4/5 winsten en had er net zelfs 1 met 0
Heartharena.com gebruikenquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:52 schreef nickhguitar het volgende:
Hebben jullie nog tips voor arena? Ik kom niet verder dan 4/5 winsten en had er net zelfs 1 met 0
Een kameraad van mij heeft een soort ultieme rush tactiek altijd. Die dropped werkelijk waar elke minion die die kan spelen z.s.m. zonder ook maar enigszins te kijken naar enige synergy.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geen tips. Ik win zelden, omdat ik nogal spell-heavy ben, en in Arena heb ik tot nu toe geen decks kunnen bouwen waarmee ik een deuk in een pakkie boter sla.
V.
al die keuzes!!!quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Veel te veel decks die ik wil uitproberen als de nieuwe expansion er is. Ik wil graag een deck maken met Deathwing, Dragonlord (en dan bv ook Deathwing, Ysera, Chillmaw, etc meenemen), maar een deathrattle build (paladin waarschijnlijk) met N'Zoth, the Corruptor lijkt me ook gaaf (Met Tirion, Cairne, Sylvanas, etc). Of een normaal C'Thun Control Priest deck. Al zal aggro shaman wel de meta worden. Vooral die 4 mana kaart die een 7/7 neerzet...ok, 2 overload, maar daar zijn ze ook zo vanafDus ook nog geen idee welke legendaries ik golden ga maken.
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef icemotion het volgende:
Tja soms heb je gewoon pech... ik zat vanochtend nog op rank bijna 9.. nu weer op 11.. :/
Het helpt ook niet dat het deck dat ik het meeste speelde (druid, met combo enzo.. ) flink wat nerfs te verwerken heeft gekregen (al speelt het nog steeds best lekker..)
Maar goed; morgen nieuwe kaarten en tijd om eens met decks te klooien.. ik heb mn eigen Ranked record in ieder geval gehaald deze maand dus ik ben al happy.
Ja...soms heb je pech jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef icemotion het volgende:
Tja soms heb je gewoon pech... ik zat vanochtend nog op rank bijna 9.. nu weer op 11.. :/
Het helpt ook niet dat het deck dat ik het meeste speelde (druid, met combo enzo.. ) flink wat nerfs te verwerken heeft gekregen (al speelt het nog steeds best lekker..)
Maar goed; morgen nieuwe kaarten en tijd om eens met decks te klooien.. ik heb mn eigen Ranked record in ieder geval gehaald deze maand dus ik ben al happy.
Voor FM niet, maar mage heeft wel een paarprima kaarten hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:37 schreef Azpilicueta het volgende:
Voordeel van freeze is dat alleen scientist weg gaat uit standard. Nadeel is wel die eater of secrets in de nieuwe expansion. Mage heeft voor de rest niet echt leuke kaarten erbij.
Niet gewoon om twaalf uur?quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:56 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer unlockt de expack? Morgenmiddag ergens?
Heb nog een webticket aangemaakt voor old murk eye, heb wel alle murlocs maar hij unlockte niet.
er staat in de hearthstone info van battle.net dat er tussen 0:30 en 1:30 een update komt.. dus, het lijkt me dat ze het dan toevoegenquote:
Nee, klopt. Speel alleen FM als ik mage speel dus let alleen daar op :pquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor FM niet, maar mage heeft wel een paarprima kaarten hoor
Zeker, ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Lekker morgenochtend packs openen dan en wat decks in mekaar flansen, zin in
Ah, logisch dan ja! Ben wel benieuwd hoe goed FM gaat zijn, meningen zijn volgens mij redelijk verdeeld. Wat denk jij?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, klopt. Speel alleen FM als ik mage speel dus let alleen daar op :p
Hallo geezers! Ik ben appie en nieuw op het forum, speel nu zo'n 2 jaar heartstone en was opzoek naar Nederlandse spelers. En die heb ik nu gevonden zie ik. Mijn battle tag is ABnld#2114 hopelijk tot snel online.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen ideeOoit eens 1,5/2 jaar geleden van een willekeurig forum geplukt en ben wel toe aan iets nieuws.
Ook meer dan 100.000 vieuwersquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Kripp die 350 packs koopt en daarna nog eens 240
Echt een hoop jaquote:
Is lastig te zeggen van te voren want ik ken niet alle nieuwe kaarten uit mijn hoofd. Mad Scientiest is natuurlijk een hele sterke kaart, maar het is ook regelmatig een dode kaart als je hem niet krijgt in het begin. Ik denk niet dat het zoveel invloed als de kaarten die sommigen andere classes verliezen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ah, logisch dan ja! Ben wel benieuwd hoe goed FM gaat zijn, meningen zijn volgens mij redelijk verdeeld. Wat denk jij?
Hiermee trouwens packs openen
In zijn positie zou ik me er ook zeker niet druk om makenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:43 schreef Remzz het volgende:
Aan de andere kant hij zei dat de pakjes hem 2200 euro kosten, dat heeft hij in een dagje bij elkaar verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |