Duidelijk toch.quote:does he follow you hahaha i don't think so, because maroccan dont follow people like you
Ik zou me in ieder geval niet als zo'n onprofessionele mongool gedragenquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:22 schreef itforce het volgende:
[..]
Dat vind jij maar wat zou jij doen als ze jou eens achterlaten na een etentje uit en je moet dan in de kou te voet naar het werk gaan en dan nog eens serieus te laat zijn. Ik vraag me af wat er dan allemaal in jou hoofd zou spelen
Ik moest lachen.... Maar dat mag vast ook niet van Leandra... :/quote:
Elke aanleiding voor een fittie is er ééntje!!quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:06 schreef Twiitch het volgende:
Typisch gevalletje van een leipe mocro die een kleine fout van een ander veeeeeel te persoonlijk opvat.
Die waren niet te laat er rest nog 10min. maar mijn vriend was te laat. En die rootzooi heeft hem verslaafd gemaakt. En hij wilt er graag mee stoppen maar hij vervalt altijd terug in die rotzooiquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:28 schreef t4rt4rus het volgende:
Als ze al laat waren, waarom koop ie zijn rookzooi dan niet na werktijd?
Het ging niet om te laat zijn, het ging om fustratie van iemand achter te laten zonder ietsquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:28 schreef Mark het volgende:
700 meter legt een volwassen man wandelend in 7 minuten af. En als je het koud hebt en te laat komt, dan trek je een sprintje en is het nog minder.
Als je serieus te laat bent, dan ben je veel te laat vertrokken.
Neen want je moet het in de context plaatsen van wat er gebeurt is namelijk iemand zonder hart of empathie. people like you = mensen zonder hartquote:
Jij begint er over alsof het een groot issue is. Je hebt nog steeds moeite om hoofd- en bijzaken te scheidenquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:32 schreef itforce het volgende:
[..]
Het ging niet om te laat zijn, het ging om fustratie van iemand achter te laten zonder iets
Idd hij heeft dat doorgegeven aan zijn managerquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:46 schreef VTB het volgende:
Waarschijnlijk heeft de Rwanseese collega dit wel als racistisch ervaren en dit aan de manager doorgegeven.
Als ze Skype gebruiken hoeft de manager helemaal geen berichten door te spitten maar heeft hij dit bericht gewoon gekregen van die collega. Immers is de conversatie ook op zijn pc opgeslagen.
Met "you people" verwijzen naar mensen met een slechte gewoonte is ook vrij naïef.
Grootste onzin. Gewoon niet meer kopen is een hele goede methode om er niet in te vervallen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:31 schreef itforce het volgende:
[..]
Die waren niet te laat er rest nog 10min. maar mijn vriend was te laat. En die rootzooi heeft hem verslaafd gemaakt. En hij wilt er graag mee stoppen maar hij vervalt altijd terug in die rotzooi
Was zeker erg druk opdat hij geen sigaretten kon kopen en 700 meter af kon leggen in 10 minuten. Zelfs met onderweg een sigaretje roken lukt mij dat nog met gemak.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:31 schreef itforce het volgende:
Die waren niet te laat er rest nog 10min. maar mijn vriend was te laat.
Leuk achteraf verhaal maar hij haalt er zelf zijn eigen afkomst bij als context.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:34 schreef itforce het volgende:
[..]
Neen want je moet het in de context plaatsen van wat er gebeurt is namelijk iemand zonder hart of empathie. people like you = mensen zonder hart
quote:because maroccan dont follow people like you
Heeft het dan met racisme te maken, terwijl mijn vriend zelf een marokkaan is. Hij probeert dit nog te zeggen:quote:
Klik nou gewoon rechtsboven in het bericht op de " om een bericht te quoten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:49 schreef itforce het volgende:
[..]
Heeft het dan met racisme te maken, terwijl mijn vriend zelf een marokkaan is.
Nu zie ik het, het is alt + klik op quotequote:Op dinsdag 19 april 2016 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klik nou gewoon rechtsboven in het bericht op de " om een bericht te quoten.
Alleen als je meerdere berichten wilt quoten in 1 posting, anders alleen maar op dat knopje drukken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:53 schreef itforce het volgende:
[..]
Nu zie ik het, het is alt + klik op quote
Precies. Iedereen weet dat Marokkanen niet racistisch kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:49 schreef itforce het volgende:
Tuurlijk is hij racistisch bezig. Hij haalt zijn afkomst aan, hij haalt de afkomst van zn collega aan. Zegt dan nog iets over jullie soort mensen...quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:49 schreef itforce het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het racisme als je de afkomst van mensen erbij betrekt dus ook jouw eigen afkomst. Wat jij allemaal achteraf bedenkt en wat hij had willen zeggen is totaal niet relevant het gaat erom wat er staat. Op de vraag wat er werd bedoeld met "people like me" gaf hij ook geen duidelijk antwoord. Hij verwijst meermaals naar de Marokkaanse afkomst "nice always youre people follow moroccan's". (=Racistisch) en "because maroccan dont follow people like you" (=Racistisch).quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:49 schreef itforce het volgende:
[..]
Heeft het dan met racisme te maken, terwijl mijn vriend zelf een marokkaan is. Hij probeert dit nog te zeggen:
i am trying for you to see that others won't follow or help you. And i am disapointing that you follow someone who does not do same and abandon me 700 meters away from here (waar hij werkt) like a dog
Ik wil je alleen maar doen inzien dat hij teleurgesteld is dat die marokkaan je zal niet helpen omdat 3 weken geleden was die marokkaan boos op die afrikaan omdat die altijd naar hem kwam voor help. En hij zei die afrikaan weet van it en die komt altijd maar dezelfde vraag stellen. Nadat mijn vriend terug kwam van verlof, ziet hij dat ze terug spreken en daarom gebruikte hij die opmerking van hij zal je zeker niet volgen en jij doet het wel bij hem.
Er is een groot verschil tussen your and youre = you are = jij bentquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:07 schreef Wespensteek het volgende:
Ja natuurlijk is het racisme als je de afkomst van mensen erbij betrekt dus ook jouw eigen afkomst. Wat jij allemaal achteraf bedenkt en wat hij had willen zeggen is totaal niet relevant het gaat erom wat er staat. Op de vraag wat er werd bedoeld met "people like me" gaf hij ook geen duidelijk antwoord. Hij verwijst meermaals naar de Marokkaanse afkomst "nice always youre people follow moroccan's". (=Racistisch) en "because maroccan dont follow people like you" (=Racistisch).
Het is niet anders, laat vriend anders gaan communiceren met mensen want het lijkt echt nergens op, dergelijke generaliserende teksten gaan hem waarschijnlijk vaker in problemen brengen.
Hij praat racistisch.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:20 schreef itforce het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen your and youre = you are = jij bent
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:20 schreef itforce het volgende:
[..]
En wie bedoelt hij dan people?quote:ah so youre a slave of yassine, nice always youre (hier bedoelt hij you are, vertaling: jij bent mens dat marokkannen volgt) people follow moroccan's, but you can't follow your own heart like others
Als we dan toch bezig zijn: Marokkanen zijn toch ook Afrikanen? Doe niet zo racistisch man.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:49 schreef itforce het volgende:
Ik wil je alleen maar doen inzien dat hij teleurgesteld is dat die marokkaan je zal niet helpen omdat 3 weken geleden was die marokkaan boos op die afrikaan omdat die altijd naar hem kwam voor help. En hij zei die afrikaan weet van it en die komt altijd maar dezelfde vraag stellen. Nadat mijn vriend terug kwam van verlof, ziet hij dat ze terug spreken en daarom gebruikte hij die opmerking van hij zal je zeker niet volgen en jij doet het wel bij hem.
You are past helemaal niet in die zin. "jij bent mensen volgen Marokkanen" of "jullie mensen volgen Marokkanen". Lijkt mij dat het tweede de juiste vertaling is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:20 schreef itforce het volgende:
[..]
Hoe is dit racistisch als je zegt jij bent een mens idioot in plaats jullie mensen zijn idioot, dat laatste kan wel racistisch zijn maar dat eerste zoals hierboven toch niet YOURE = jij bentquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn: Marokkanen zijn toch ook Afrikanen? Doe niet zo racistisch man.
zijn engels beheert hij niet, het zou dit moeten zijnquote:
Waarom staar jij je zo stuk op het you/you're verschil,quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:00 schreef itforce het volgende:
[..]
zijn engels beheert hij niet, het zou dit moeten zijn
Youre A people (mens en niet bevolkingsgroep) who's follow a Moroccan
Dan heeft hij de pech dat hij wat anders heeft opgeschreven.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:00 schreef itforce het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt dat racistischquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:04 schreef HighLander het volgende:
verschil je vriend racistische uitlatingen vind doen?
Van deze zin kan ik ook niks maken hoor???quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:00 schreef itforce het volgende:
[..]
Youre A people who's follow a Moroccan
Idd kan zijn als je neutraal blijft. Maar als je de richting van racisme wilt denken dan kan je uit de hand van die tekst uit maken. Maar als je neutraal blijft kan je 2 kanten opgaanquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:05 schreef dimmak het volgende:
Van deze zin kan ik ook niks maken hoor???
Uhm.. Waarom heb je het topic aangemaakt dan?quote:
Je bedoelt als je weigert te accepteren dat een ractistische uitleg mogelijk is?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:07 schreef itforce het volgende:
[..]
Idd kan zijn als je neutraal blijft. Maar als je de richting van racisme wilt denken dan kan je uit de hand van die tekst uit maken. Maar als je neutraal blijft kan je 2 kanten opgaan
Ik bedoel dat er van die zin niks klopt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:07 schreef itforce het volgende:
[..]
Idd kan zijn als je neutraal blijft. Maar als je de richting van racisme wilt denken dan kan je uit de hand van die tekst uit maken. Maar als je neutraal blijft kan je 2 kanten opgaan
Dat klinkt idd heel neutraalquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er van die zin niks klopt?
Moet het zijn: Jullie zijn een volk wie Marokkanen volgen?
Dan is het alsnog person ipv people.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:00 schreef itforce het volgende:
[..]
Groot verschil tussen your JULLIE en youre JIJ BENT.Het is niet VOLK maar MENSquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:26 schreef itforce het volgende:
Het is wel niet iedereen vindT dat..... ipv wat je net typt
Your & you are (of you're)quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:29 schreef itforce het volgende:
[..]
Groot verschil tussen your JULLIE en youre JIJ BENT.Het is niet VOLK maar MENS
Vind je dit niet dan enkelvoudig: You are (of youre) a people that eat fish. Jij bent een mens (hij is geen dier hoor of je kan dit als jij bent een persoon dat vis eet. Heel anders dan Your people that eat fish jullie mensen eten visquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:19 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er van die zin niks klopt?
Moet het zijn: Jullie zijn een volk wie Marokkanen volgen?
People is niet enkelvoudig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:31 schreef itforce het volgende:
[..]
Vind je dit niet dan enkelvoudig: You are (of youre) a people that eat fish. Jij bent een mens (hij is geen dier hoor of je kan dit als jij bent een persoon dat vis eet. Heel anders dan Your people that eat fish jullie mensen eten vis
in woordenboek people en niet peoples.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:27 schreef Yesse het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 19 april 2016 14:00 schreef itforce het volgende:
[..]
Dan is het alsnog person ipv people.
Of heeft de collega een persoonlijkheidsstoornis en heeft hij meerdere "people"?
Op je vraag NEEN, ben van germaanse afkomst.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:30 schreef HighLander het volgende:
![]()
![]()
Zegt de persoon die al het hele topic door racist, racistisch en racisme niet correct kan toepassen.
Zoals ik al zei, je komt iig niet hier om je Nederlands te verbeteren.
Is inhoudelijk op punten en vragen ingaan echt simpelweg niet mogelijk voor je zolang je een spel of schrijffout kan ontwaren zodat je dat kan vermijden? Of vermijd je sowieso alle posts waar je niets tegen in kan brengen op het argumentele vlak?
Maar doe es die vraag eerst beantwoorden, ben je zelf ook van noordafrikaanse afkomst?
Zou dat gedrag namelijk mogelijk kunnen verklaren.
Of youre kan ook gebruikt worden maar dan betekent het you arequote:Op dinsdag 19 april 2016 14:30 schreef dimmak het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 19 april 2016 14:29 schreef itforce het volgende:
[..]
Your & you are (of you're)
You are a people that eat fish:quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:31 schreef itforce het volgende:
[..]
Vind je dit niet dan enkelvoudig: You are (of youre) a people that eat fish. Jij bent een mens (hij is geen dier hoor of je kan dit als jij bent een persoon dat vis eet. Heel anders dan Your people that eat fish jullie mensen eten vis
Arier bedoel je? Blond haar blauwe ogen..quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:35 schreef itforce het volgende:
[..]
Op je vraag NEEN, ben van germaanse afkomst.
Dat heb ik hem ook gezegd, maar hij was gefustreerd omwille van mensontwaardige manier van de ex-collega's.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:32 schreef dimmak het volgende:
Je kan er lang over lullen maar je vriend is gewoon fucking dom geweest. Ruzie maken in het Engels via een chat terwijl hij dat niet eens kan. Hij had je gewoon je collega persoonlijk moeten aanspreken na het werk. Dat was correct en terecht geweest.
DAT IS YOU'REquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:35 schreef itforce het volgende:
[..]
Of youre kan ook gebruikt worden maar dan betekent het you are
Ja dat vindt mijn vriend sexyquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Arier bedoel je? Blond haar blauwe ogen..
Hij komt wat opvliegend over, is hij altijd zo als het hem niet bevalt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:37 schreef itforce het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gezegd, maar hij was gefustreerd omwille van mensontwaardige manier van de ex-collega's.
Youre bestaat niet!quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:35 schreef itforce het volgende:
[..]
Of youre kan ook gebruikt worden maar dan betekent het you are
Dat vond Hitler ook.quote:
Ehm nee...quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:29 schreef itforce het volgende:
[..]
Nou ja, dat was zijn beleving... De rest van de wereld had zijn schouders opgehaald en het met 1 of 2 opmerkingen afgedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:37 schreef itforce het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gezegd, maar hij was gefrustreerd omwille van mensontwaardige manier van de ex-collega's.
Wat was er precies mensontwaardig?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:37 schreef itforce het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gezegd, maar hij was gefustreerd omwille van mensontwaardige manier van de ex-collega's.
Ja als hij niks heeft gedaan en uit het niets kloten ze hem zonder reden, dan kan hij wel de klus kwijt raken iddquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:39 schreef Ticootje het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 19 april 2016 14:37 schreef itforce het volgende:
[..]
Het "als hond achtergelaten" worden zonder jas bij het tankstation 700 meter verderop onderweg naar werk.quote:
typisch..quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:44 schreef itforce het volgende:
[..]
Ja als hij niks heeft gedaan en uit het niets kloten ze hem zonder reden, dan kan hij wel de klus kwijt raken idd
Maar hij vindt die mustache niet sexyquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:39 schreef Ticootje het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 19 april 2016 14:38 schreef itforce het volgende:
[..]
Ja dat vindt mijn vriend sexy
Kun je asjeblieft leren hoe je moet quoten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:45 schreef itforce het volgende:
[..]
Maar hij vindt die mustache niet sexy
Typical behavior for his people.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:44 schreef itforce het volgende:
[..]
Ja als hij niks heeft gedaan en uit het niets kloten ze hem zonder reden, dan kan hij wel de klus kwijt raken idd
Je betaalt het eten en ze laten je achter. Stel dat we 10km verder zijn gaan eten, moeten we dan dit mensontwaardig noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:43 schreef agter het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 19 april 2016 14:37 schreef itforce het volgende:
[..]
We?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:48 schreef itforce het volgende:
[..]
Je betaalt het eten en ze laten je achter. Stel dat we 10km verder zijn gaan eten, moeten we dan dit mensontwaardig noemen.
das joure.quote:
Maar het was 700 meter... Als hij gewoon wat harder had gelopen dan viel de kou ook wel mee.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:48 schreef itforce het volgende:
[..]
Je betaalt het eten en ze laten je achter. Stel dat we 10km verder zijn gaan eten, moeten we dan dit mensontwaardig noemen.
Niet Jou're?quote:
quote:
quote:
Oh, dat is racisme. Morrocan is nooit homo. Kan niet, jeweetz.quote:Op maandag 18 april 2016 23:10 schreef LXIV het volgende:
of ben jij een jongen en heb je een relatie met die jongen?
Jules?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Misschien bedoelt TS de naam van de SI-eenheid van Wattseconde?
Die hield wel van zwart... Of is dat dan racisme?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die was het niet!
Bijna, dat is dan weer duidelijk positieve discriminatie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die hield wel van zwart... Of is dat dan racisme?
De kleur van die jas maakt in deze dan dus niet uit?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:08 schreef HighLander het volgende:
[..]
Bijna, dat is dan weer duidelijk positieve discriminatie.
Tenzij je meer dan 699 meter moet lopen buiten zonder jas,
dan is het op zijn minst een mensonwaardig behandeling.
Op 700m afstand van z'n werk, niet in een fucking woestijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:32 schreef itforce het volgende:
[..]
Het ging niet om te laat zijn, het ging om fustratie van iemand achter te laten zonder iets
Dan zeg je dat toch van neen ik ga je niet afzetten dan hoeft hij de omweg niet te doenquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Op 700m afstand van z'n werk, niet in een fucking woestijn.
Waarom zou hij trouwens te laat moeten komen omdat jouw ex-collega treuzelt met sigaretjes halen?
Misschien zei jouw excollega dat het maar een minuutje ging duren en staat die ander uiteindelijk 10 minuten te kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:23 schreef itforce het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch van neen ik ga je niet afzetten dan hoeft hij de omweg niet te doen
Was het niet gewoon een misverstand, gezien jouw vriend z'n gebrek aan taalbeheersing?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:23 schreef itforce het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch van neen ik ga je niet afzetten dan hoeft hij de omweg niet te doen
Neen het was de andere die hem zei rij maar door...quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:26 schreef DonJames het volgende:
et niet gewoon een misverstand, gezien jouw vriend z'n gebrek aan taalbeheersin
En die verstaat wel NLquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:29 schreef itforce het volgende:
[..]
Neen het was de andere die hem zei rij maar door...
Die Yassin? Het is dus eigenlijk een miniMocrowar, maar om de discriminatiekaart te kunnen spelen wordt die arme Rwandees de zondebok gemaakt? Waarom klaagt "je vriend" niet bij Yassin?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:29 schreef itforce het volgende:
Neen het was de andere die hem zei rij maar door...
Leer nu een keer hoe de quote en edit knopen werken.quote:
fixquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Leer nu een keer hoe de quote en edit knopen werken.
Goddorie zeg, geen wonder dat die vriend van jou zo agressief in het leven staat, ik ken je nog geen dag en word al gek van joure.
Jou'requote:
Ken alleen die kolere rotonde, waar het altijd vaststaat.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jou're
En je bent er één vergeten
Grappig dorpje trouwens, vroeger wel een stel blauwe plekken gekregen toen ik tijdens de ballonfeesten stomdronken bij de Zwarte Haan van de trap afviel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |