in woordenboek people en niet peoples.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:27 schreef Yesse het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 19 april 2016 14:00 schreef itforce het volgende:
[..]
zijn engels beheert hij niet, het zou dit moeten zijn
Youre A people (mens en niet bevolkingsgroep) who's follow a Moroccan
Dan is het alsnog person ipv people.
Of heeft de collega een persoonlijkheidsstoornis en heeft hij meerdere "people"?
Op je vraag NEEN, ben van germaanse afkomst.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:30 schreef HighLander het volgende:
![]()
![]()
Zegt de persoon die al het hele topic door racist, racistisch en racisme niet correct kan toepassen.
Zoals ik al zei, je komt iig niet hier om je Nederlands te verbeteren.
Is inhoudelijk op punten en vragen ingaan echt simpelweg niet mogelijk voor je zolang je een spel of schrijffout kan ontwaren zodat je dat kan vermijden? Of vermijd je sowieso alle posts waar je niets tegen in kan brengen op het argumentele vlak?
Maar doe es die vraag eerst beantwoorden, ben je zelf ook van noordafrikaanse afkomst?
Zou dat gedrag namelijk mogelijk kunnen verklaren.
Of youre kan ook gebruikt worden maar dan betekent het you arequote:Op dinsdag 19 april 2016 14:30 schreef dimmak het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 19 april 2016 14:29 schreef itforce het volgende:
[..]
Groot verschil tussen your JULLIE en youre JIJ BENT.Het is niet VOLK maar MENS
Your & you are (of you're)
You are a people that eat fish:quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:31 schreef itforce het volgende:
[..]
Vind je dit niet dan enkelvoudig: You are (of youre) a people that eat fish. Jij bent een mens (hij is geen dier hoor of je kan dit als jij bent een persoon dat vis eet. Heel anders dan Your people that eat fish jullie mensen eten vis
Arier bedoel je? Blond haar blauwe ogen..quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:35 schreef itforce het volgende:
[..]
Op je vraag NEEN, ben van germaanse afkomst.
Dat heb ik hem ook gezegd, maar hij was gefustreerd omwille van mensontwaardige manier van de ex-collega's.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:32 schreef dimmak het volgende:
Je kan er lang over lullen maar je vriend is gewoon fucking dom geweest. Ruzie maken in het Engels via een chat terwijl hij dat niet eens kan. Hij had je gewoon je collega persoonlijk moeten aanspreken na het werk. Dat was correct en terecht geweest.
DAT IS YOU'REquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:35 schreef itforce het volgende:
[..]
Of youre kan ook gebruikt worden maar dan betekent het you are
Ja dat vindt mijn vriend sexyquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Arier bedoel je? Blond haar blauwe ogen..
Hij komt wat opvliegend over, is hij altijd zo als het hem niet bevalt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:37 schreef itforce het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gezegd, maar hij was gefustreerd omwille van mensontwaardige manier van de ex-collega's.
Youre bestaat niet!quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:35 schreef itforce het volgende:
[..]
Of youre kan ook gebruikt worden maar dan betekent het you are
Dat vond Hitler ook.quote:
Ehm nee...quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:29 schreef itforce het volgende:
[..]
Groot verschil tussen your JULLIE en youre JIJ BENT.Het is niet VOLK maar MENS
Nou ja, dat was zijn beleving... De rest van de wereld had zijn schouders opgehaald en het met 1 of 2 opmerkingen afgedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:37 schreef itforce het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gezegd, maar hij was gefrustreerd omwille van mensontwaardige manier van de ex-collega's.
Wat was er precies mensontwaardig?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:37 schreef itforce het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gezegd, maar hij was gefustreerd omwille van mensontwaardige manier van de ex-collega's.
Ja als hij niks heeft gedaan en uit het niets kloten ze hem zonder reden, dan kan hij wel de klus kwijt raken iddquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:39 schreef Ticootje het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 19 april 2016 14:37 schreef itforce het volgende:
[..]
Het "als hond achtergelaten" worden zonder jas bij het tankstation 700 meter verderop onderweg naar werk.quote:
typisch..quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:44 schreef itforce het volgende:
[..]
Ja als hij niks heeft gedaan en uit het niets kloten ze hem zonder reden, dan kan hij wel de klus kwijt raken idd
Maar hij vindt die mustache niet sexyquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:39 schreef Ticootje het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 19 april 2016 14:38 schreef itforce het volgende:
[..]
Ja dat vindt mijn vriend sexy
Kun je asjeblieft leren hoe je moet quoten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:45 schreef itforce het volgende:
[..]
Maar hij vindt die mustache niet sexy
Typical behavior for his people.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:44 schreef itforce het volgende:
[..]
Ja als hij niks heeft gedaan en uit het niets kloten ze hem zonder reden, dan kan hij wel de klus kwijt raken idd
Je betaalt het eten en ze laten je achter. Stel dat we 10km verder zijn gaan eten, moeten we dan dit mensontwaardig noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:43 schreef agter het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 19 april 2016 14:37 schreef itforce het volgende:
[..]
We?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:48 schreef itforce het volgende:
[..]
Je betaalt het eten en ze laten je achter. Stel dat we 10km verder zijn gaan eten, moeten we dan dit mensontwaardig noemen.
das joure.quote:
Maar het was 700 meter... Als hij gewoon wat harder had gelopen dan viel de kou ook wel mee.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:48 schreef itforce het volgende:
[..]
Je betaalt het eten en ze laten je achter. Stel dat we 10km verder zijn gaan eten, moeten we dan dit mensontwaardig noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |