Ja contract van onbepaalde duur. En zijn collega werkt als freelancer.quote:Op maandag 18 april 2016 22:59 schreef Fer het volgende:
Schijnbaar konden ze zonder juridische rompslomp van hem af. Of had hij een contract?
Rechtshulp zoeken en ontslag aanvechten. Niet te lang mee wachten.quote:Op maandag 18 april 2016 23:00 schreef itforce het volgende:
[..]
Ja contract van onbepaalde duur. En zijn collega werkt als freelancer.
WRONG!quote:Op maandag 18 april 2016 23:00 schreef hottentot het volgende:
Godsamme dit Engels, tering zeg...
Gebruik dan Google Translate, zelfs dat is nog beter.
Waarschijnlijk stroomde er racisme uit de onderbuik van ts (alias de vriend) waardoor de baas racistisch werd.quote:Op maandag 18 april 2016 22:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, de Marokkaan zou zijn ontslagen op grond van racisme. Dat is wat anders.
Wat wil je nou van ons horen?quote:Op maandag 18 april 2016 23:02 schreef itforce het volgende:
Mijn vriend vertelde net dit:
Weet je wat zijn baas zei vorige maand in de chat,en dat is puur racist:
Toen er iemand in de team zei dat zijn overste arabisch sprak en één van de collega zie: Pas maar op waarschijnlijk heeft hij een bommen gordel aan, hij gaat zo ontploffen en de teamleider die mijn vriend nu net ontslagen heeft zei: ja omdat het vrijdag gebed is en daar heeft hij niks mee gedaan en als teamleider zou je het niet zo
ver moeten laten komen en racistische opmerkingen maken samen met de team in de chat. Dit is een pure vorm van racist want je zegt duidelijk dat alle arabieren bommengordel dragen op een vrijdag en ook diegenen die arabisch spreken. Hij zou zich zelf ontslaan. Maar hier zijn bewijzen van, want de chat houdt alles bij tenzij dat hij alles verwijderd maar toch via de rechter kan je bewijzen opvragen of getuigen roepen die de chat mee gelezen hebben.
En wat voor stappen heeft je vriend ondernomen tegen dit ontslag?quote:Op maandag 18 april 2016 23:02 schreef itforce het volgende:
Toen er iemand in de team zei dat zijn overste arabisch sprak en één van de collega zie: Pas maar op waarschijnlijk heeft hij een bommen gordel aan, hij gaat zo ontploffen en de teamleider die mijn vriend nu net ontslagen heeft zei: ja omdat het vrijdag gebed is en daar heeft hij niks mee gedaan en als teamleider zou je het niet zo
ver moeten laten komen en racistische opmerkingen maken samen met de team in de chat. Dit is een pure vorm van racist want je zegt duidelijk dat alle arabieren bommengordel dragen op een vrijdag en ook diegenen die arabisch spreken. Hij zou zich zelf ontslaan. Maar hier zijn bewijzen van, want de chat houdt alles bij tenzij dat hij alles verwijderd maar toch via de rechter kan je bewijzen opvragen of getuigen roepen die de chat mee gelezen hebben.
Die "vriend" schrijft wel net zo slecht Engels als jij Nederlands.quote:Op maandag 18 april 2016 23:02 schreef itforce het volgende:
Nog geen stappen... Ik raad hem aan om een klacht in te dienen tegen zijn baas over de uitlating van bommengordel. En dat is nou wel racistischquote:Op maandag 18 april 2016 23:05 schreef spiritusbus het volgende:
t voor stappen heeft je vriend ondernomen tegen dit ontslag?
Gaat het nou om die vriend van je of over jou?quote:Op maandag 18 april 2016 22:49 schreef itforce het volgende:
[..]
Wat zou je doen als je in de kou achtergelaten wordt en nog eens hierdoor te laat komt zonder enige aanleiding. Maar het ontslag gaat niet over of hij me achter gelaten heeft maar omdat de teamleider vindt dat het racistisch is en mijn vriend probeert uitleg te geven maar de teamleider zei het is niet nodig om hierop in te gaan.
Zijn ex-baas.quote:Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef itforce het volgende:
[..]
Nog geen stappen... Ik raad hem aan om een klacht in te dienen tegen zijn baas over de uitlating van bommengordel.
Maar een Rwandees is over het algemeen toch 10x zwarter dan een Marokkaan? Dus hoe kan het dan racisme zijn als jouw baas voor hem kiest? Het is dan juist anti-racisme.quote:Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef itforce het volgende:
[..]
Nog geen stappen... Ik raad hem aan om een klacht in te dienen tegen zijn baas over de uitlating van bommengordel.
Kan zijn, ik ben tweetalig frans en nederlandsquote:Op maandag 18 april 2016 23:05 schreef Nightquest777 het volgende:
"vriend" schrijft wel net zo slecht Engels als jij Nederlands.
Want?quote:Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef itforce het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, maar laten we voor de vorm er maar vanuit gaan dat het 'zijn vriend' was.quote:Op maandag 18 april 2016 23:05 schreef hugecooll het volgende:
Mooi wel dat je even mis was tussen 'mijn vriend' en 'me'
Mijn vriend, ik werk niet samen met hem.quote:Op maandag 18 april 2016 23:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Gaat het nou om die vriend van je of over jou?
Dan hoop ik voor je dat je Frans beter is, want je Nederlands is dramatisch slecht.quote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef itforce het volgende:
[..]
Kan zijn, ik ben tweetalig frans en nederlands
Je 'vriend' moet eens gaan bellen met het juridisch loket.quote:Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef itforce het volgende:
[..]
Nog geen stappen... Ik raad hem aan om een klacht in te dienen tegen zijn baas over de uitlating van bommengordel. En dat is nou wel racistisch
Er is geen wraak want als je kijkt dat zijn ex baas hem ontslaat omwille van de chat die mijn vriend schreef en de uitlating die hij toen haalde, dan vind ik het laatste puur racismequote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef Lienekien het volgende:
Dus hij neemt liever wraak dan dat hij zijn ontslag probeert ongedaan te maken? Ok. Succes.
Nee, echt niet.quote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef itforce het volgende:
[..]
Je platenspeler blijft hangen.quote:Op maandag 18 april 2016 23:09 schreef itforce het volgende:
[..]
Er is geen wraak want als je kijkt dat zijn ex baas hem ontslaat omwille van de chat die mijn vriend schreef en de uitlating die hij toen haalde, dan vind ik het laatste puur racisme
Mijn ras is germaans, dus geen arabierquote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Want?
Zou hij ook een klacht indienen als hij Nederlanders afzeikt? Of ben je nu ook ineens Arabier?
Ja, ik word er nu een beetje flauw van.quote:Op maandag 18 april 2016 23:09 schreef itforce het volgende:
[..]
Er is geen wraak want als je kijkt dat zijn ex baas hem ontslaat omwille van de chat die mijn vriend schreef en de uitlating die hij toen haalde, dan vind ik het laatste puur racisme
Laten we het er maar op houden dat je je best doet in het Nederlands. Ik weet niet of je Frans dan wel vloeiend is, zo niet dan spreek je eigenlijk geen 1 taal fatsoenlijk ipv dat je tweetalig bent.quote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef itforce het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |