Niet Jou're?quote:
quote:
quote:
Oh, dat is racisme. Morrocan is nooit homo. Kan niet, jeweetz.quote:Op maandag 18 april 2016 23:10 schreef LXIV het volgende:
of ben jij een jongen en heb je een relatie met die jongen?
Jules?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Misschien bedoelt TS de naam van de SI-eenheid van Wattseconde?
Die hield wel van zwart... Of is dat dan racisme?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die was het niet!
Bijna, dat is dan weer duidelijk positieve discriminatie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die hield wel van zwart... Of is dat dan racisme?
De kleur van die jas maakt in deze dan dus niet uit?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:08 schreef HighLander het volgende:
[..]
Bijna, dat is dan weer duidelijk positieve discriminatie.
Tenzij je meer dan 699 meter moet lopen buiten zonder jas,
dan is het op zijn minst een mensonwaardig behandeling.
Op 700m afstand van z'n werk, niet in een fucking woestijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:32 schreef itforce het volgende:
[..]
Het ging niet om te laat zijn, het ging om fustratie van iemand achter te laten zonder iets
Dan zeg je dat toch van neen ik ga je niet afzetten dan hoeft hij de omweg niet te doenquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Op 700m afstand van z'n werk, niet in een fucking woestijn.
Waarom zou hij trouwens te laat moeten komen omdat jouw ex-collega treuzelt met sigaretjes halen?
Misschien zei jouw excollega dat het maar een minuutje ging duren en staat die ander uiteindelijk 10 minuten te kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:23 schreef itforce het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch van neen ik ga je niet afzetten dan hoeft hij de omweg niet te doen
Was het niet gewoon een misverstand, gezien jouw vriend z'n gebrek aan taalbeheersing?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:23 schreef itforce het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch van neen ik ga je niet afzetten dan hoeft hij de omweg niet te doen
Neen het was de andere die hem zei rij maar door...quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:26 schreef DonJames het volgende:
et niet gewoon een misverstand, gezien jouw vriend z'n gebrek aan taalbeheersin
En die verstaat wel NLquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:29 schreef itforce het volgende:
[..]
Neen het was de andere die hem zei rij maar door...
Die Yassin? Het is dus eigenlijk een miniMocrowar, maar om de discriminatiekaart te kunnen spelen wordt die arme Rwandees de zondebok gemaakt? Waarom klaagt "je vriend" niet bij Yassin?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:29 schreef itforce het volgende:
Neen het was de andere die hem zei rij maar door...
Leer nu een keer hoe de quote en edit knopen werken.quote:
fixquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Leer nu een keer hoe de quote en edit knopen werken.
Goddorie zeg, geen wonder dat die vriend van jou zo agressief in het leven staat, ik ken je nog geen dag en word al gek van joure.
Jou'requote:
Ken alleen die kolere rotonde, waar het altijd vaststaat.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jou're
En je bent er één vergeten
Grappig dorpje trouwens, vroeger wel een stel blauwe plekken gekregen toen ik tijdens de ballonfeesten stomdronken bij de Zwarte Haan van de trap afviel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |