als frass online is hoef je het niet eens te proberenquote:
quote:
Akkoord.quote:Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee precies, het is gewoon belachelijk
De hond van de buren geleend. Straks discorolschaatsen in de keuken.quote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef Kurovski het volgende:
Ja, de verbinding is gelegd tussen 2 lagedrukgebieden. Gaat flink waaien. Ik kom straks met een plaatje.
dit komt omdat een koelkast vroeger enkel werkte op en met ijs en dus vandaar de naam ijskastquote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Apart, in mijn koelkast kan ik geen ijs vinden, in de vriezer wel
Wist niet dat het fysiek mogelijk is om zo snel een topic te openen. Echt buitenaards.quote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
als frass online is hoef je het niet eens te proberen
Ik kom hier alleen als mijn naam of Mycroft wordt genoemdquote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]Sorry. Je bent hier alleen amper dus was je vergeten
![]()
Natuurlijk ben jij ook een vriend van mij!
chevy heeft een scriptje gemaaktquote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist niet dat het fysiek mogelijk is om zo snel een topic te openen. Echt buitenaards.
Echt he.quote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
als frass online is hoef je het niet eens te proberen
Chevyquote:
gewoon chevy nog, maar hij post niet meer in klbquote:Op maandag 18 april 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chevydat was ook wel echt een uilskuiken
onder welke naam post ie nu?
gewoon chevyquote:Op maandag 18 april 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chevydat was ook wel echt een uilskuiken
onder welke naam post ie nu?
wie nietquote:Op maandag 18 april 2016 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij fap jij de hele dag op haar.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon chevy nog, maar hij post niet meer in klb
Van Chevy als gebruikersnaam naar 'gewoon Chevy'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit komt omdat een koelkast vroeger enkel werkte op en met ijs en dus vandaar de naam ijskast
quote:Op maandag 18 april 2016 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Van Chevy als gebruikersnaam naar 'gewoon Chevy'eheheh ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Overhypde kuthoer is het.quote:
laat die brug maar dicht danquote:Op maandag 18 april 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
Draaikolk boven de Baltische staten en Noord-Ierland. Daar ligt een lagedruk gebied in een brug.
in dit geval kan ik er niks aan doen want jij vraagt iets en ik geef eerlijk antwoordquote:Op maandag 18 april 2016 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met jezelf onderscheiden op basis van je homoseksualiteit
hermann wil jou, kijk hoe fel hij isquote:Op maandag 18 april 2016 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
in dit geval kan ik er niks aan doen want jij vraagt iets en ik geef eerlijk antwoord
Je kent Moira. in het echt, dat is toch genoeg?quote:Op maandag 18 april 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ken eigenlijk maar weinig FOK! chickies in het echt.
Probeer ik duitse info te delen, werkt het gewoon niet. Wat zei ik gisteren nou?quote:
HET IS DE SCHULD VAN RABOBANKquote:Op maandag 18 april 2016 15:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Probeer ik duitse info te delen, werkt het gewoon niet. Wat zei ik gisteren nou?
als dat zo was zou ik de hele SC willen neukenquote:Op maandag 18 april 2016 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hermann wil jou, kijk hoe fel hij is
Heyquote:Op maandag 18 april 2016 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als dat zo was zou ik de hele SC willen neuken
dat wil je toch ook?quote:Op maandag 18 april 2016 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je mij niet aankijken, jeetjequote:Op maandag 18 april 2016 15:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Probeer ik duitse info te delen, werkt het gewoon niet. Wat zei ik gisteren nou?
definieer chickiequote:Op maandag 18 april 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ken eigenlijk maar weinig FOK! chickies in het echt.
Ok, nogmaals. Op India na maken de Duitsers de slechtste websites.quote:Op maandag 18 april 2016 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN RABOBANK
Cholo wel.quote:Op maandag 18 april 2016 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, opso, ober, madelieff, stimo, crip enz vallen allemaal af. Blijft wel weinig over dan
Noem je mij enz ?quote:Op maandag 18 april 2016 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, opso, ober, madelieff, stimo, crip enz vallen allemaal af. Blijft wel weinig over dan
Ik snap deze redenering niet.quote:Op maandag 18 april 2016 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nee.quote:
Dat is waarquote:Op maandag 18 april 2016 15:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kent Moira. in het echt, dat is toch genoeg?
Nu niet meer. Sorry.quote:
Ja sorry maar de enige meiden die leuk en aantrekkelijk zijn, zijn die die nog geen seks hebben gehad en jij hebt dat al wel gehad dus ja.quote:
Oja en datquote:
haha zelfs 93 jarige Stan Lee heeft meer haar dan WCHquote:Op maandag 18 april 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb een leuk plaatje van Skye. Ze heeft al een vriendje:
[ afbeelding ]
haha slurp slurpquote:Op maandag 18 april 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb een leuk plaatje van Skye. Ze heeft al een vriendje:
[ afbeelding ]
wat?quote:Op maandag 18 april 2016 15:37 schreef Myrr het volgende:
2Nuts jouw pens is nog steeds groter dan die van mij dus Kerrukkk.
Lekker zandlopertje hier.
Met zand.
nicequote:Op maandag 18 april 2016 15:37 schreef Myrr het volgende:
Met zand.
Ik heb serieus een platte buikquote:Op maandag 18 april 2016 15:37 schreef Myrr het volgende:
Met zand.
quote:
wowquote:Op maandag 18 april 2016 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha zelfs 93 jarige Stan Lee heeft meer haar dan WCH
haha ja hahaha leuk man hahahaquote:Op maandag 18 april 2016 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha zelfs 93 jarige Stan Lee heeft meer haar dan WCH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gast ik zit te etenquote:Op maandag 18 april 2016 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mmm ja lekker vlezige borsten intiem strelen
Toen ik het las dacht ik even gewoon een bakje satésausquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik het las dacht ik even gewoon een bakje satésaus
ik heb t opgewarmdquote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
das lekker.
koude babi pangang
Nee man, ik heb nog vies weinig eetlust dus krijg geen Chinees weg.quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, jij ook toch?door jou kreeg ik inspiratie
wie had gister ook Chinees besteld danquote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man, ik heb nog vies weinig eetlust dus krijg geen Chinees weg.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Myrr het volgende:
OMG Chinees is echt walgelijk. Vleesvierkantjes in je rijst. Normaal doen.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Myrr het volgende:
OMG afhaal Chinees is echt walgelijk. Vleesvierkantjes in je rijst. Normaal doen.
Iew koud.quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
das lekker.
koude babi pangang
Is toch gewoon ham?quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Myrr het volgende:
OMG afhaal Chinees is echt walgelijk. Vleesvierkantjes in je rijst. Normaal doen.
lol, beste chinees van nederland hier hoor kweeniequote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Myrr het volgende:
Braddie. En door hem had ik er weer zin inquote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie had gister ook Chinees besteld dan
dacht dat jij t was
oh, dan zal dat t vast zijn geweestquote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie. En door hem had ik er weer zin in
Ja, maar in vierkantjes. En taai als tantoe.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
Oh kijk braddie zijn dieetpoging valt hierdoor nu dus door de mand.
betere chinees zoeken danquote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar in vierkantjes. En taai als tantoe.
Als het rondjes waren of driehoekjes dan was het beter?quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nooit van hamblokjes gehoord?quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb ze liever ook in ovaaltjes maar vierkantjes kunnen er mee door.quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
onzeker?quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ze liever ook in ovaaltjes maar vierkantjes kunnen er mee door.
Nooit taai hier gelukkig
Wil je ook nog even reageren op dat ik zei dat ik een platte buik had?
Nee dat was nog kutter.quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het rondjes waren of driehoekjes dan was het beter?
Ah, pics in DM.quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ze liever ook in ovaaltjes maar vierkantjes kunnen er mee door.
Nooit taai hier gelukkig
Wil je ook nog even reageren op dat ik zei dat ik een platte buik had?
HMMMMM ja.quote:Op maandag 18 april 2016 15:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee dat was nog kutter.
Gewoon stukjes normaal vlees, met de hand gesneden. Lang gemarineerd en dan los en langzaam bereid in een papje van gefruite ui, knoflook en anders lekkers tot malse stukjes HMMMMMM en daarna pas door de rijst heen.
Nee, man. Niet naar de bekende weg blijven vragen.quote:
nee heb je ook goed hoorquote:Op maandag 18 april 2016 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, man. Niet naar de bekende weg blijven vragen.
Maar ik er waren leugens over de omvang van mijn buik en dat rectificeerde ik even.
Ik wil er wel zeker van zijn dat dit ook opgevallen is zodat we dit misverstand in het vervolg kunnen vermijden.
Dat is toch dat rechthoekige met afgeronde hoeken blik ding met een blok corner beef erin? Met van dat kattenvoer gelei.quote:Op maandag 18 april 2016 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Myrr heeft nog nooit Smac gegeten
is goed als je beloofd nu niet gelijk van je baby daddy af te komen en vol voor mij te gaan.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is toch dat rechthoekige met afgeronde hoeken blik ding met een blok corner beef erin? Met van dat kattenvoer gelei.![]()
Iedereen op FOK! is dik tenzij het tegendeel is bewezen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, man. Niet naar de bekende weg blijven vragen.
Maar ik er waren leugens over de omvang van mijn buik en dat rectificeerde ik even.
Ik wil er wel zeker van zijn dat dit ook opgevallen is zodat we dit misverstand in het vervolg kunnen vermijden.
Gooit mijn pa altijd door de macaroni.quote:Op maandag 18 april 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DE ENIGE ECHTE
Mijne ookquote:Op maandag 18 april 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gooit mijn pa altijd door de macaroni.
Ja nee laat dan maar zitten. Ik ben iemand die beloften waarmaakt.quote:Op maandag 18 april 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is goed als je beloofd nu niet gelijk van je baby daddy af te komen en vol voor mij te gaan.
Haha dikkerdquote:Op maandag 18 april 2016 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! is dik tenzij het tegendeel is bewezen.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zou je er dan in gooien?quote:Op maandag 18 april 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
MAAR zou zelf het niet kiezen voor de macaroni.
Mijn pa doet gewoon stukjes normaal vlees, met de hand gesneden. Lang gemarineerd en dan los en langzaam bereid in een papje van gefruite ui, knoflook en anders lekkers tot malse stukjes HMMMMMM en daarna pas door de rijst heen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normale hamplakken in stukjes (gewoon 1 of 2 dikke plakken van de versafdeling). Of gehakt.quote:Op maandag 18 april 2016 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zou je er dan in gooien?
quote:Op maandag 18 april 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn pa doet gewoon stukjes normaal vlees, met de hand gesneden. Lang gemarineerd en dan los en langzaam bereid in een papje van gefruite ui, knoflook en anders lekkers tot malse stukjes HMMMMMM en daarna pas door de rijst heen.
Sorry dan kan ik je verzoek niet inwilligen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja nee laat dan maar zitten. Ik ben iemand die beloften waarmaakt.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:48 schreef Myrr het volgende:
Ik ga insanity workuot doen. Shaun T.
RRRRRRRJLALALALALLALA
quote:Op maandag 18 april 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn pa doet gewoon stukjes normaal vlees, met de hand gesneden. Lang gemarineerd en dan los en langzaam bereid in een papje van gefruite ui, knoflook en anders lekkers tot malse stukjes HMMMMMM en daarna pas door de rijst heen.
Dat is wel raar dat je pa rijst door de macaroni heen doet.quote:Op maandag 18 april 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel voluit gaan hequote:Op maandag 18 april 2016 15:48 schreef Myrr het volgende:
Ik ga insanity workuot doen. Shaun T.
RRRRRRRJLALALALALLALA
Sassy.quote:
inderdaadquote:Op maandag 18 april 2016 15:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is wel raar dat je pa rijst door de macaroni heen doet.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die goede leef!quote:Op maandag 18 april 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
het probleem hiermee is dat je altijd bijster weinig vlees overhoudtquote:Op maandag 18 april 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DE ENIGE ECHTE
Maar gelukkig is dat wel ongeveer enige wat hij zo makkelijk doet. Mijn pa is wel goed in kokenquote:
Paar jaar geleden heb ik insta scheenvliesontsteking gekregen ervan en dat is echt twee jaar lang zo gebleven.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
insanity is dan wel erg belastend voor je schenen hequote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Paar jaar geleden heb ik insta scheenvliesontsteking gekregen ervan en dat is echt twee jaar lang zo gebleven.
Maar gisteren de fittest gedaan en vandaag kan ik gewoon lopen dus deze keer gaat het hem worden.
In principe heb je bij de oefeningen van hem wel altijd spierpijn, tenminste als je full retard gaatquote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Paar jaar geleden heb ik insta scheenvliesontsteking gekregen ervan en dat is echt twee jaar lang zo gebleven.
Maar gisteren de fittest gedaan en vandaag kan ik gewoon lopen dus deze keer gaat het hem worden.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap dus niet dat er mensen zijn die geen ham, macaroni, kaas en tomatensaus lusten.
Gatverderriequote:Op maandag 18 april 2016 15:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga nu in de groepspap gooien dat ik met een rare jongen zit te praten.
Nou en ik care toch niet.quote:Op maandag 18 april 2016 15:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga nu in de groepspap gooien dat ik met een rare jongen zit te praten.
macaroni met ham/kaas vind ik echt aars, terwijl ik wel gewoon ham en kaas lust.quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap dus niet dat er mensen zijn die geen ham, macaroni, kaas en tomatensaus lusten.
Dacht dat dikkerds dat vaak zeggen...quote:
Ging een keer boerenkool eten bij mn ex. Geen spekjes en geen rookworst. Jaaa lusten we nietquote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Heb ook wel spierpijn nu.quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In principe heb je bij de oefeningen van hem wel altijd spierpijn, tenminste als je full retard gaat
Ja, en die fucker doet alleen hamstring stretches, geen schenen. Moet hem eigenlijk aanklagen voor twee jaar lang geen fuck kunnen doen en serieus voor het stappen een uur moeten rekken en strekken omdat ik anders daarna weer drie dagen niet kon lopen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
insanity is dan wel erg belastend voor je schenen he
Lekkeeerrrrquote:
Spekjes lust ik ook alleen als ze niet doorgebakken zijnquote:Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ging een keer boerenkool eten bij mn ex. Geen spekjes en geen rookworst. Jaaa lusten we niet![]()
![]()
Ik vind dat niet zo lekkerquote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Dat is het lekkerste van de hele boerenkool!quote:Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ging een keer boerenkool eten bij mn ex. Geen spekjes en geen rookworst. Jaaa lusten we niet![]()
![]()
Lol. Mond. Spoel. Zeep.quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Spekjes lust ik ook alleen als ze niet doorgebakken zijn
quote:Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Wtfquote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Wie was dat hier?weet nog dat we recepten uit zaten te wisselen en dat diegene een goed pasta recept had.
Was gewoon gekookte spaghetti met tomatensaus en paprika chips erdoorheen verkruimeld![]()
Nouquote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is het lekkerste van de hele boerenkool!
Wees blij dat het je ex is
quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Wie was dat hier?weet nog dat we recepten uit zaten te wisselen en dat diegene een goed pasta recept had.
Was gewoon gekookte spaghetti met tomatensaus en paprika chips erdoorheen verkruimeld![]()
Oh, nee niet dat ik weet. Maar ben dan ook geen dikkerdquote:Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat dikkerds dat vaak zeggen...
Im not fat, im sassy.
BlauweTijger tochquote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
WAT?!quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
gekookte spaghetti met tomatensaus en paprika chips erdoorheen verkruimeld![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
En dan geloofd de hele whatsappgroep dat en kom ik keihard terug met pics en staat iedereen verbaasd hoe handsome ik ben en dat mn buik zo plat is. En dan zeg ik haha ik care toch niet.quote:
gelooft*quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan geloofd de hele whatsappgroep dat en kom ik keihard terug met pics en staat iedereen verbaasd hoe handsome ik ben en dat mn buik zo plat is. En dan zeg ik haha ik care toch niet.
En wie staat er dan voor lul he? nou? hm?
Gooi pic dan.quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan geloofd de hele whatsappgroep dat en kom ik keihard terug met pics en staat iedereen verbaasd hoe handsome ik ben en dat mn buik zo plat is. En dan zeg ik haha ik care toch niet.
En wie staat er dan voor lul he? nou? hm?
Ja? zou zo maar kunnenquote:
Nee, volslank, i know.quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, nee niet dat ik weet. Maar ben dan ook geen dikkerd
Dat lijkt mij dan ook wel te doen inderdaad. Mexicaans eten is sowieso fijn!quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Maar doritos chips werkt wel goed in sommige gerechten. Maar dan heb ik het over Mexicaans eten.
Ik weet alweer wie het was.. die belg, maar ben ff zn naam kwijt.. die kwam hier ook wel eens.quote:
capuchon_jongen?quote:Op maandag 18 april 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet alweer wie het was.. die belg, maar ben ff zn naam kwijt.. die kwam hier ook wel eens.
Capuchondown...eh jongen?quote:Op maandag 18 april 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet alweer wie het was.. die belg, maar ben ff zn naam kwijt.. die kwam hier ook wel eens.
Done.quote:
FL_Freak?quote:Op maandag 18 april 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, iemand die hier alleen zowat in de SC kwam. Was ook een programmeur...quote:
Jaquote:Op maandag 18 april 2016 15:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan ook wel te doen inderdaad. Mexicaans eten is sowieso fijn!
EttovonBelgie?quote:Op maandag 18 april 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, iemand die hier alleen zowat in de SC kwam. Was ook een programmeur...
Chevy?quote:Op maandag 18 april 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, iemand die hier alleen zowat in de SC kwam. Was ook een programmeur...
Gvdquote:
brabander volgens mijquote:Op maandag 18 april 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd![]()
is dat een belg? dwc noemde hem altijd derp omdat die zo kijkt op alle foto's
quote:
quote:
Ja, is ook zo.quote:Op maandag 18 april 2016 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
brabander volgens mij
maar allemaal 1 pot nat joh
Grieks eet ik eigenlijk nooitquote:Op maandag 18 april 2016 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Indisch is ook erg lekker ja. Grieks ook!
Dan bestel je ze twv 70 euro, dan komen ze brengen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:57 schreef Amarantha het volgende:
http://www.ah.nl/producte(...)-watermeloen-partjes Onze AH heeft deze gewoon niet!
volgens mij zit je gewoon te trollen met onsquote:Op maandag 18 april 2016 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]nee gvd. Die komt hier nooit meer, jaartje terug nog wel.
Oh lekker man. Als je ooit nog teveel wil eten voor weinig geld.. moet je naar de Griekquote:
Heb gevraagd of een vriend in Zwolle even wil kijkenquote:Op maandag 18 april 2016 15:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan bestel je ze twv 70 euro, dan komen ze brengen.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij zit je gewoon te trollen met ons
Nee manquote:Op maandag 18 april 2016 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij zit je gewoon te trollen met ons
BT?quote:Op maandag 18 april 2016 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]nee gvd. Die komt hier nooit meer, jaartje terug nog wel.
Ja kom op, die gozer postte ooit een foto van z`n manboob omdat ze niet geloofde dat 'ie fattie was :")quote:
True story. Mixed grill voor twee personen en dan de helft van de ander afpersen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lekker man. Als je ooit nog teveel wil eten voor weinig geld.. moet je naar de Griek
Er zit er hier een in't centrum, misschien binnenkort eens langswippen dan, ze hebben er vaak live muziek.quote:Op maandag 18 april 2016 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lekker man. Als je ooit nog teveel wil eten voor weinig geld.. moet je naar de Griek
oh hijquote:Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja kom op, die gozer postte ooit een foto van z`n manboob omdat ze niet geloofde dat 'ie fattie was :")
hoe meer kazen hoe beterquote:Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
6 kazen... gadverdamme..
lekker tochquote:Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
6 kazen... gadverdamme..
Zeker een keer doen!quote:Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Er zit er hier een in't centrum, misschien binnenkort eens langswippen dan, ze hebben er vaak live muziek.
Hij is niet zo bekend bij het grote publiek. Hij had toen een relatie met iemand van FOK! sorryquote:
meloewaquote:Op maandag 18 april 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is niet zo bekend bij het grote publiek. Hij had toen een relatie met iemand van FOK! sorry
Lekker 58 gram suiker per 100gram etenquote:Op maandag 18 april 2016 15:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan bestel je ze twv 70 euro, dan komen ze brengen.
Chroestjov is toch ook niet belgisch?quote:Op maandag 18 april 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is niet zo bekend bij het grote publiek. Hij had toen een relatie met iemand van FOK! sorry
quote:
En dan vraag jij je nog af waarom mensen bot tegen je doen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja kom op, die gozer postte ooit een foto van z`n manboob omdat ze niet geloofde dat 'ie fattie was :")
Dacht Brabant of Limburg.quote:Op maandag 18 april 2016 16:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Chroestjov is toch ook niet belgisch?
Nou en. Ik wil 2 zakjes hebbenquote:Op maandag 18 april 2016 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker 58 gram suiker per 100gram eten
Bedankt voor dezen tipquote:Op maandag 18 april 2016 16:01 schreef Myrr het volgende:
Mensen die in Utrecht lopen, onder de Dom moet je pita halen, vijf euro en dat ding is echt niet normaal lekker.
Weet jij nog welke meid in haar fobo altijd een lollie had met een worm er in die ze likt?quote:
Wtf.quote:Op maandag 18 april 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet jij nog welke meid in haar fobo altijd een lollie had met een worm er in die ze likt?
quote:Op maandag 18 april 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet jij nog welke meid in haar fobo altijd een lollie had met een worm er in die ze likt?
Meloewa was dat.quote:Op maandag 18 april 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet je alleen niet met TARDIS gaan, dan zit alles dicht.quote:Op maandag 18 april 2016 16:01 schreef Myrr het volgende:
Mensen die in Utrecht lopen, onder de Dom moet je pita halen, vijf euro en dat ding is echt niet normaal lekker.
Gvd nee manquote:Op maandag 18 april 2016 16:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Meloewa was dat.
Meloewa.rar is legendarisch
Stuur maar doorquote:Op maandag 18 april 2016 16:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Meloewa was dat.
Meloewa.rar is legendarisch
Ik snap deze grap niet.quote:Op maandag 18 april 2016 16:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je alleen niet met TARDIS gaan, dan zit alles dicht.
Roep Chai, ze weet allesquote:Op maandag 18 april 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd nee manWas zo'n chick die een pic had van een lollie met een meelworm er in... op die foto likt ze die lollie (dat ik dat weet
) maar die naam weet ik niet meer. Die ging met die gast dus, die belg en die naam ben ik ook kwijt
We weten dondersgoed waarom je dat weet, smeerlap.quote:Op maandag 18 april 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd nee manWas zo'n chick die een pic had van een lollie met een meelworm er in... op die foto likt ze die lollie (dat ik dat weet
) maar die naam weet ik niet meer. Die ging met die gast dus, die belg en die naam ben ik ook kwijt
Had eigenlijk al een reactie verwacht van haar idd. Wat gaat hier mis!?quote:
Eh... Fuck... Komt mij wel echt bekend voorquote:Op maandag 18 april 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2016 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH NET DAT IE DOOD IS MONGOOL
quote:
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |