Gatverderriequote:Op maandag 18 april 2016 15:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga nu in de groepspap gooien dat ik met een rare jongen zit te praten.
Nou en ik care toch niet.quote:Op maandag 18 april 2016 15:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga nu in de groepspap gooien dat ik met een rare jongen zit te praten.
macaroni met ham/kaas vind ik echt aars, terwijl ik wel gewoon ham en kaas lust.quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap dus niet dat er mensen zijn die geen ham, macaroni, kaas en tomatensaus lusten.
Dacht dat dikkerds dat vaak zeggen...quote:
Ging een keer boerenkool eten bij mn ex. Geen spekjes en geen rookworst. Jaaa lusten we nietquote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap dus niet dat er mensen zijn die geen ham, macaroni, kaas en tomatensaus lusten.
Heb ook wel spierpijn nu.quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In principe heb je bij de oefeningen van hem wel altijd spierpijn, tenminste als je full retard gaat
Ja, en die fucker doet alleen hamstring stretches, geen schenen. Moet hem eigenlijk aanklagen voor twee jaar lang geen fuck kunnen doen en serieus voor het stappen een uur moeten rekken en strekken omdat ik anders daarna weer drie dagen niet kon lopen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
insanity is dan wel erg belastend voor je schenen he
Lekkeeerrrrquote:
Spekjes lust ik ook alleen als ze niet doorgebakken zijnquote:Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ging een keer boerenkool eten bij mn ex. Geen spekjes en geen rookworst. Jaaa lusten we niet![]()
![]()
Ik vind dat niet zo lekkerquote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Dat is het lekkerste van de hele boerenkool!quote:Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ging een keer boerenkool eten bij mn ex. Geen spekjes en geen rookworst. Jaaa lusten we niet![]()
![]()
Lol. Mond. Spoel. Zeep.quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Spekjes lust ik ook alleen als ze niet doorgebakken zijn
quote:Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Wtfquote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Wie was dat hier?weet nog dat we recepten uit zaten te wisselen en dat diegene een goed pasta recept had.
Was gewoon gekookte spaghetti met tomatensaus en paprika chips erdoorheen verkruimeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |