als frass online is hoef je het niet eens te proberenquote:
quote:
Akkoord.quote:Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee precies, het is gewoon belachelijk
De hond van de buren geleend. Straks discorolschaatsen in de keuken.quote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef Kurovski het volgende:
Ja, de verbinding is gelegd tussen 2 lagedrukgebieden. Gaat flink waaien. Ik kom straks met een plaatje.
dit komt omdat een koelkast vroeger enkel werkte op en met ijs en dus vandaar de naam ijskastquote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Apart, in mijn koelkast kan ik geen ijs vinden, in de vriezer wel
Wist niet dat het fysiek mogelijk is om zo snel een topic te openen. Echt buitenaards.quote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
als frass online is hoef je het niet eens te proberen
Ik kom hier alleen als mijn naam of Mycroft wordt genoemdquote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]Sorry. Je bent hier alleen amper dus was je vergeten
![]()
Natuurlijk ben jij ook een vriend van mij!
chevy heeft een scriptje gemaaktquote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist niet dat het fysiek mogelijk is om zo snel een topic te openen. Echt buitenaards.
Echt he.quote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
als frass online is hoef je het niet eens te proberen
Chevyquote:
gewoon chevy nog, maar hij post niet meer in klbquote:Op maandag 18 april 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chevydat was ook wel echt een uilskuiken
onder welke naam post ie nu?
gewoon chevyquote:Op maandag 18 april 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chevydat was ook wel echt een uilskuiken
onder welke naam post ie nu?
wie nietquote:Op maandag 18 april 2016 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij fap jij de hele dag op haar.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon chevy nog, maar hij post niet meer in klb
Van Chevy als gebruikersnaam naar 'gewoon Chevy'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit komt omdat een koelkast vroeger enkel werkte op en met ijs en dus vandaar de naam ijskast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |