quote:Op maandag 18 april 2016 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Van Chevy als gebruikersnaam naar 'gewoon Chevy'eheheh ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Overhypde kuthoer is het.quote:
laat die brug maar dicht danquote:Op maandag 18 april 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
Draaikolk boven de Baltische staten en Noord-Ierland. Daar ligt een lagedruk gebied in een brug.
in dit geval kan ik er niks aan doen want jij vraagt iets en ik geef eerlijk antwoordquote:Op maandag 18 april 2016 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met jezelf onderscheiden op basis van je homoseksualiteit
hermann wil jou, kijk hoe fel hij isquote:Op maandag 18 april 2016 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
in dit geval kan ik er niks aan doen want jij vraagt iets en ik geef eerlijk antwoord
Je kent Moira. in het echt, dat is toch genoeg?quote:Op maandag 18 april 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ken eigenlijk maar weinig FOK! chickies in het echt.
Probeer ik duitse info te delen, werkt het gewoon niet. Wat zei ik gisteren nou?quote:
HET IS DE SCHULD VAN RABOBANKquote:Op maandag 18 april 2016 15:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Probeer ik duitse info te delen, werkt het gewoon niet. Wat zei ik gisteren nou?
als dat zo was zou ik de hele SC willen neukenquote:Op maandag 18 april 2016 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hermann wil jou, kijk hoe fel hij is
Heyquote:Op maandag 18 april 2016 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als dat zo was zou ik de hele SC willen neuken
dat wil je toch ook?quote:Op maandag 18 april 2016 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als dat zo was zou ik de hele SC willen neuken
moet je mij niet aankijken, jeetjequote:Op maandag 18 april 2016 15:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Probeer ik duitse info te delen, werkt het gewoon niet. Wat zei ik gisteren nou?
definieer chickiequote:Op maandag 18 april 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ken eigenlijk maar weinig FOK! chickies in het echt.
Ok, nogmaals. Op India na maken de Duitsers de slechtste websites.quote:Op maandag 18 april 2016 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN RABOBANK
Cholo wel.quote:Op maandag 18 april 2016 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, opso, ober, madelieff, stimo, crip enz vallen allemaal af. Blijft wel weinig over dan
Noem je mij enz ?quote:Op maandag 18 april 2016 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, opso, ober, madelieff, stimo, crip enz vallen allemaal af. Blijft wel weinig over dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |