wie had gister ook Chinees besteld danquote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man, ik heb nog vies weinig eetlust dus krijg geen Chinees weg.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Myrr het volgende:
OMG Chinees is echt walgelijk. Vleesvierkantjes in je rijst. Normaal doen.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Myrr het volgende:
OMG afhaal Chinees is echt walgelijk. Vleesvierkantjes in je rijst. Normaal doen.
Iew koud.quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
das lekker.
koude babi pangang
Is toch gewoon ham?quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Myrr het volgende:
OMG afhaal Chinees is echt walgelijk. Vleesvierkantjes in je rijst. Normaal doen.
lol, beste chinees van nederland hier hoor kweeniequote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Myrr het volgende:
Braddie. En door hem had ik er weer zin inquote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie had gister ook Chinees besteld dan
dacht dat jij t was
oh, dan zal dat t vast zijn geweestquote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie. En door hem had ik er weer zin in
Ja, maar in vierkantjes. En taai als tantoe.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
Oh kijk braddie zijn dieetpoging valt hierdoor nu dus door de mand.
betere chinees zoeken danquote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar in vierkantjes. En taai als tantoe.
Als het rondjes waren of driehoekjes dan was het beter?quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nooit van hamblokjes gehoord?quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb ze liever ook in ovaaltjes maar vierkantjes kunnen er mee door.quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
onzeker?quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ze liever ook in ovaaltjes maar vierkantjes kunnen er mee door.
Nooit taai hier gelukkig
Wil je ook nog even reageren op dat ik zei dat ik een platte buik had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |