Nouquote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is het lekkerste van de hele boerenkool!
Wees blij dat het je ex is
quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Wie was dat hier?weet nog dat we recepten uit zaten te wisselen en dat diegene een goed pasta recept had.
Was gewoon gekookte spaghetti met tomatensaus en paprika chips erdoorheen verkruimeld![]()
Oh, nee niet dat ik weet. Maar ben dan ook geen dikkerdquote:Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat dikkerds dat vaak zeggen...
Im not fat, im sassy.
BlauweTijger tochquote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Wie was dat hier?weet nog dat we recepten uit zaten te wisselen en dat diegene een goed pasta recept had.
Was gewoon gekookte spaghetti met tomatensaus en paprika chips erdoorheen verkruimeld![]()
WAT?!quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
gekookte spaghetti met tomatensaus en paprika chips erdoorheen verkruimeld![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
En dan geloofd de hele whatsappgroep dat en kom ik keihard terug met pics en staat iedereen verbaasd hoe handsome ik ben en dat mn buik zo plat is. En dan zeg ik haha ik care toch niet.quote:
gelooft*quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan geloofd de hele whatsappgroep dat en kom ik keihard terug met pics en staat iedereen verbaasd hoe handsome ik ben en dat mn buik zo plat is. En dan zeg ik haha ik care toch niet.
En wie staat er dan voor lul he? nou? hm?
Gooi pic dan.quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan geloofd de hele whatsappgroep dat en kom ik keihard terug met pics en staat iedereen verbaasd hoe handsome ik ben en dat mn buik zo plat is. En dan zeg ik haha ik care toch niet.
En wie staat er dan voor lul he? nou? hm?
Ja? zou zo maar kunnenquote:
Nee, volslank, i know.quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, nee niet dat ik weet. Maar ben dan ook geen dikkerd
Dat lijkt mij dan ook wel te doen inderdaad. Mexicaans eten is sowieso fijn!quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Maar doritos chips werkt wel goed in sommige gerechten. Maar dan heb ik het over Mexicaans eten.
Ik weet alweer wie het was.. die belg, maar ben ff zn naam kwijt.. die kwam hier ook wel eens.quote:
capuchon_jongen?quote:Op maandag 18 april 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet alweer wie het was.. die belg, maar ben ff zn naam kwijt.. die kwam hier ook wel eens.
Capuchondown...eh jongen?quote:Op maandag 18 april 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet alweer wie het was.. die belg, maar ben ff zn naam kwijt.. die kwam hier ook wel eens.
Done.quote:
FL_Freak?quote:Op maandag 18 april 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |