Ze gaan nu compleet godwin.quote:Op woensdag 20 april 2016 06:04 schreef L3gend het volgende:
Het was leuk geweest, maar nu is het eindelijk afgelopen
TYT is wel genieten nu net voor het slapen
Gelukkig hebben we de halve finale verloren.quote:Op woensdag 20 april 2016 04:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Thx voor de link. Qua gedelegeerden valt de schade nog wel mee dus. Maar Bernie moet in deze fase met grote stappen inlopen, en zo komt hij niets dichterbij.
Maar we zullen zien. Gelukkig hebben we New York nu gehad
Let it be Hillary... Dan maar.quote:Hillary gaat zo speechen, mooi moment om de tv uit te schakelen.
Doe maar niet dan. Geef dat volk maar de president die het verdient.quote:Op woensdag 20 april 2016 06:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de halve finale verloren.
[..]
Let it be Hillary... Dan maar.
Meest democraten in NY hebben flink financieel meegeprofiteerd de laatste jaren.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat wekt geen verbazing. Maar 60/40 is een behoorlijke domper. Ik hoopte op een max. 53/47
Begrijp dat volk niet.
Deze?quote:Op woensdag 20 april 2016 06:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
...Geef dat volk maar de president die het verdient.
Ik begrijp et wel. De democraten zien Trump debiele dingen roepenen hebben dan geen zin in hun eigen anti-establishment populist.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat wekt geen verbazing. Maar 60/40 is een behoorlijke domper. Ik hoopte op een max. 53/47
Begrijp dat volk niet.
En Clinton had al vanaf het begin een vrij riante voorsprong in New York. Sanders heeft er nooit serieus kans gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2016 08:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik begrijp et wel. De democraten zien Trump debiele dingen roepenen hebben dan geen zin in hun eigen anti-establishment populist.
Dutch government ja?quote:Op woensdag 20 april 2016 09:42 schreef cempexo het volgende:
Het filiaal D66 in Amerika doet ook mee.
[ afbeelding ]
Zo zou ik die twee dames toch niet willen noemen.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:50 schreef Monolith het volgende:
Het infantielenuurtje is ook weer aangebroken zie ik.
Meh. Bernie heeft het uiteindelijk geweldig gedaan. Aan het begin van het hele proces had niemand dit verwacht. Je koopt er uiteindelijk niets voor nee. Toch blijf ik, zolang het theoretisch mogelijk is, hopen op een Bernie-nominatie. Ook al is het tegen beter weten in. Want als de kandidaten bekend zijn, en Clinton is er één van, dan is de verkiezingspret voor mij voorbij. Ze is de eerste Democraat waar ik echt 0,0 sympathie voor kan opbrengen.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:26 schreef Monolith het volgende:
Ach, de forecasts gaven het natuurlijk al tijden aan, maar er zijn hier nogal wat Bernie adepten die zich in allerhande bochten wringen om maar te doen of die niet relevant zijn.
Dat komt waarschijnlijk omdat al die Bernie aanhangers alleen maar in hun safe space op de kunstacademie zitten omringd door andere Sanders supporters. Dan kom je ook niemand tegen die voor Hillary stemt.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:48 schreef Poolbal het volgende:
mensen rapporteren niemand te kennen die ook maar enigszins publiekelijk voor Hillary is. Maar goed, in werkelijkheid blijkt er dus een enooorme stille meerderheid te zijn die zich nauwelijks uit, maar wel op komt dagen en stemt.
Een gewoon persoon was allang de bak ingegaan voor de manier waarop ze met vertrouwelijke gegevens om is gegaan. Ze is herhaaldelijk gewaarschuwd, maar toch moest ze haar eigen ding doen. Dat is toch wel als opzet te zien. Ik denk dat heel veel mensen in de FBI/CIA en dergelijke knarsetandend kijken naar de manier, waarop Hillary ermee weg lijkt te komen. Niet dat de GOP een zoveel betere staat van dienst heeft trouwens. Sowieso is de vraag of Hillary na een eventuele benoeming door de GOP met rust wordt gelaten op ondermeer dit gebied.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:45 schreef Mykonos het volgende:
De samenzweringstheorieën van de Sanders-supporters beginnen wel steeds extremere vormen aan te nemen. Aan de andere kant, het valt niet te ontkennen dat Clinton meer de steun heeft van 'het establishment' dan Sanders - in hoeverre je daar vormen van machtsmisbruik in ontwaart, lijkt toch vooral een kwestie van persoonlijke politieke voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |