abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2016 @ 06:09:24 #201
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_161567010
Cruz 0 delegates. Au.
Dan kan je nog zo georganiseerd zijn bij state conventies maar je gaat de unpledged delegates niet overtuigen wanneer je 1200-900 achter staat ivm de popular vote.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 20 april 2016 @ 06:10:54 #202
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_161567011
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 06:04 schreef L3gend het volgende:
Het was leuk geweest, maar nu is het eindelijk afgelopen

TYT is wel genieten nu net voor het slapen
Ze gaan nu compleet godwin.
pi_161567014
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 04:18 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Thx voor de link. Qua gedelegeerden valt de schade nog wel mee dus. Maar Bernie moet in deze fase met grote stappen inlopen, en zo komt hij niets dichterbij.

Maar we zullen zien. Gelukkig hebben we New York nu gehad :)
Gelukkig hebben we de halve finale verloren.

quote:
Hillary gaat zo speechen, mooi moment om de tv uit te schakelen.
Let it be Hillary... Dan maar.
  woensdag 20 april 2016 @ 06:14:09 #204
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_161567018
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 06:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de halve finale verloren.

[..]

Let it be Hillary... Dan maar.
Doe maar niet dan. Geef dat volk maar de president die het verdient.
pi_161567102
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 03:43 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Dat wekt geen verbazing. Maar 60/40 is een behoorlijke domper. Ik hoopte op een max. 53/47 :'(

Begrijp dat volk niet.
Meest democraten in NY hebben flink financieel meegeprofiteerd de laatste jaren.

Waarom zouden ze dat in de waagschaal stellen?
pi_161567112
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 06:14 schreef n00b13 het volgende:

[..]

...Geef dat volk maar de president die het verdient.
Deze?

pi_161567121
Er is maar 1 die nog harder liegt dan Trump

pi_161567124
Met 60 procent in NY blaast Trump de rest op
pi_161567248
Trump _O_
  woensdag 20 april 2016 @ 08:54:59 #210
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161567941
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 03:43 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Dat wekt geen verbazing. Maar 60/40 is een behoorlijke domper. Ik hoopte op een max. 53/47 :'(

Begrijp dat volk niet.
Ik begrijp et wel. De democraten zien Trump debiele dingen roepenen hebben dan geen zin in hun eigen anti-establishment populist.
Laffe huichelaar
pi_161567985
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik begrijp et wel. De democraten zien Trump debiele dingen roepenen hebben dan geen zin in hun eigen anti-establishment populist.
En Clinton had al vanaf het begin een vrij riante voorsprong in New York. Sanders heeft er nooit serieus kans gemaakt.
pi_161568309
Ach, de forecasts gaven het natuurlijk al tijden aan, maar er zijn hier nogal wat Bernie adepten die zich in allerhande bochten wringen om maar te doen of die niet relevant zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_161568494
Het filiaal D66 in Amerika doet ook mee.

Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_161568554
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:42 schreef cempexo het volgende:
Het filiaal D66 in Amerika doet ook mee.

[ afbeelding ]
Dutch government ja?
pi_161568617
Het infantielenuurtje is ook weer aangebroken zie ik.
  woensdag 20 april 2016 @ 10:04:32 #216
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161568853
Vaarwel Bernie.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161569002
De opkomst bij beide partijen geeft ook wel enige indicatie van hoe blauw NY is, meer dan twee keer zoveel bij de Democraten als bij de Republikeinen, ongeveer 1.8m tegen 860k
pi_161569745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:50 schreef Monolith het volgende:
Het infantielenuurtje is ook weer aangebroken zie ik.
Zo zou ik die twee dames toch niet willen noemen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_161570036
Korte analyse van de NY primary van Politico:
http://www.politico.com/s(...)sage-222182?lo=ap_a1
pi_161570270
En nog wat Maryland peilingen:
Maryland Republican Presidential Primary
PPP (D)
Trump 43, Kasich 29, Cruz 24
Trump +14

Maryland Democratic Presidential Primary
PPP (D)
Clinton 58, Sanders 33
Clinton +25
  woensdag 20 april 2016 @ 11:31:44 #221
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_161570473
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:26 schreef Monolith het volgende:
Ach, de forecasts gaven het natuurlijk al tijden aan, maar er zijn hier nogal wat Bernie adepten die zich in allerhande bochten wringen om maar te doen of die niet relevant zijn.
Meh. Bernie heeft het uiteindelijk geweldig gedaan. Aan het begin van het hele proces had niemand dit verwacht. Je koopt er uiteindelijk niets voor nee. Toch blijf ik, zolang het theoretisch mogelijk is, hopen op een Bernie-nominatie. Ook al is het tegen beter weten in. Want als de kandidaten bekend zijn, en Clinton is er één van, dan is de verkiezingspret voor mij voorbij. Ze is de eerste Democraat waar ik echt 0,0 sympathie voor kan opbrengen.
pi_161570786
De samenzweringstheorieën van de Sanders-supporters beginnen wel steeds extremere vormen aan te nemen. Aan de andere kant, het valt niet te ontkennen dat Clinton meer de steun heeft van 'het establishment' dan Sanders - in hoeverre je daar vormen van machtsmisbruik in ontwaart, lijkt toch vooral een kwestie van persoonlijke politieke voorkeur.
Demain, on roule
pi_161570841
Tsja helaas. Nu wordt het wel echt heel moeilijk. Iedereen hier blij, het wordt Slushfund Hillary (of Wacko Trump!). Ik hoor de massa's al scanderen: Lang leve de oligarchy! Status quo, status quo!

Ik geloof er allemaal weinig van. (Ja ja, hyena's, hier is een karkas om op te feesten, ga je gang) Er is zoveel actie in die staat geweest, mensen rapporteren niemand te kennen die ook maar enigszins publiekelijk voor Hillary is. Maar goed, in werkelijkheid blijkt er dus een enooorme stille meerderheid te zijn die zich nauwelijks uit, maar wel op komt dagen en stemt. Afro Americans enzo, dit dat. En andersom is er dus een hele grote groep Bernie Sanders fans die heel enthousiast zijn, maar op de dag zelf World of Warcraften, de uitvreters dat het zijn.

En intussen al die vreemde dingen met de registraties... het is zo irritant. Blijkbaar zijn het echt systemen uit 1980 ofzo die zich heel raar gedragen. Sorry ik geloof er echt geen reet van. Er zijn zoveel mensen die hebben aangegeven hoe makkelijk je die stemmachines kan fixen. Clinton heeft allang laten zien hoe ver ze wil gaan voor macht. Zij moet nog zoveel belangen afbetalen.. Ik geloof gewoon niet dat zij met deze marge kiezers heeft getrokken, maar het zal wel.

Maar goed, gefeliciteerd, jullie hebben de cijfers aan je zijde dus het is makkelijk om alles voor gek te verklaren. Kijk, den Hispanics hebben met 70% voor Hillary gekozen! Dus het is waar.

Maar goed, op naar Hillary!

Ik hoop dat ze daadwerkelijk een verandering maakt en de helft van haar beloftes houdt. Deze wereld kan het niet goed aan als we het financiële stelsel door laten rotten, als we climate change niet werkelijk aan proberen te pakken of als Amerika weer meent ergens een democratie te moeten installeren. Hopelijk gaat Hillary het goed doen, ze is in ieder geval goed bezig met geld ophalen voor down-ballots (yaaay) en ze zal er ook zeker er voor zorgen dat meisjes abortus mogen plegen (yaaaay).

Beste mensen, het was een plezier om over de Amerikaanse verkiezingen te praten met jullie. Ik kom alleen terug als er echt een mega schandaal is ofzo, maar ik verwacht het niet. Iedereen een fijne dag gewenst!
pi_161571016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:48 schreef Poolbal het volgende:
mensen rapporteren niemand te kennen die ook maar enigszins publiekelijk voor Hillary is. Maar goed, in werkelijkheid blijkt er dus een enooorme stille meerderheid te zijn die zich nauwelijks uit, maar wel op komt dagen en stemt.
Dat komt waarschijnlijk omdat al die Bernie aanhangers alleen maar in hun safe space op de kunstacademie zitten omringd door andere Sanders supporters. Dan kom je ook niemand tegen die voor Hillary stemt.
pi_161571993
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:45 schreef Mykonos het volgende:
De samenzweringstheorieën van de Sanders-supporters beginnen wel steeds extremere vormen aan te nemen. Aan de andere kant, het valt niet te ontkennen dat Clinton meer de steun heeft van 'het establishment' dan Sanders - in hoeverre je daar vormen van machtsmisbruik in ontwaart, lijkt toch vooral een kwestie van persoonlijke politieke voorkeur.
Een gewoon persoon was allang de bak ingegaan voor de manier waarop ze met vertrouwelijke gegevens om is gegaan. Ze is herhaaldelijk gewaarschuwd, maar toch moest ze haar eigen ding doen. Dat is toch wel als opzet te zien. Ik denk dat heel veel mensen in de FBI/CIA en dergelijke knarsetandend kijken naar de manier, waarop Hillary ermee weg lijkt te komen. Niet dat de GOP een zoveel betere staat van dienst heeft trouwens. Sowieso is de vraag of Hillary na een eventuele benoeming door de GOP met rust wordt gelaten op ondermeer dit gebied.

En dit slaat weer terug op de reden waarom zoveel mensen voor Trump of Sanders zijn; het systeem in de VS is door en door rot. Als je tot de insiders behoort, dan kom je overal mee weg, maar een normaal persoon wordt op allerlei manieren genaaid. Sanders heeft een inkomen van pakweg 2ton per jaar, en Hillary haalt dat met één speech op voor een TBTF bank. Goh, waarom zouden mensen dat niet kunnen waarderen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')