Is mijn persoonlijke indruk.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:12 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Waar baseer jij je uitspraak op dan?
quote:Op woensdag 20 april 2016 03:23 schreef KrappeAuto het volgende:
Trump versus Bernie wordt een landslide voor Trump.
Goed om te weten dat jouw onderbuik betrouwbaarder is dan pollsquote:Op woensdag 20 april 2016 03:23 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Is mijn persoonlijke indruk.
Trump versus Bernie wordt een landslide voor Trump. Bernie heeft al een groot nadeel qua oppervlakkige zaken als uiterlijk, leeftijd, retoriek. En ik denk dat meer Amerikanen iets voelen voor een centrale Trump dan linkse Bernie qua policy.
Zelfde reden dat Kasich het zo goed doet tegen Clinton 1 vs 1 in polls. Er is geen enkele strijd tussen hun: geen enkele negatieve ads tegen Kasich bijvoorbeeld. Daarom zegt het zo weinig.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:28 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Goed om te weten dat jouw onderbuik betrouwbaarder is dan polls
Dat wekt geen verbazing. Maar 60/40 is een behoorlijke domper. Ik hoopte op een max. 53/47quote:
Het zal nog wel wat dichter bij elkaar komen.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat wekt geen verbazing. Maar 60/40 is een behoorlijke domper. Ik hoopte op een max. 53/47
Begrijp dat volk niet.
Het stereotype domme amerikaan bestaat niet voor niets.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat wekt geen verbazing. Maar 60/40 is een behoorlijke domper. Ik hoopte op een max. 53/47
Begrijp dat volk niet.
Niet echt. Bij de Democraten komt driekwart van de stem uit New York City en de omliggende counties, hier wint Clinton dik. Sanders doet het upstate niet goed genoeg in grote steden als Buffalo, Rochester en Syracuse om die voorsprong te vernietigen. Double digits is waarschijnlijker. Volgens de modellen van the Upshot ligt Clinton 12 punten voor.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:47 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Het stereotype domme amerikaan bestaat niet voor niets.
Maar upstate New York moet nog binnen komen, wat voornamelijk naar Bernie zal gaan. Dus 53/47 is nog zeker mogelijk.
Thx voor de link. Qua gedelegeerden valt de schade nog wel mee dus. Maar Bernie moet in deze fase met grote stappen inlopen, en zo komt hij niets dichterbij.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:54 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Niet echt. Bij de Democraten komt driekwart van de stem uit New York City en de omliggende counties, hier wint Clinton dik. Sanders doet het upstate niet goed genoeg in grote steden als Buffalo, Rochester en Syracuse om die voorsprong te vernietigen. Double digits is waarschijnlijker. Volgens de modellen van the Upshot ligt Clinton 12 punten voor.
http://www.nytimes.com/in(...)entCollection=upshot®ion=rank&module=package&version=highlights&contentPlacement=1&pgtype=sectionfront
Probleem is dat de kaart volgende week er niet beter uitziet. Maryland, Pennsylvania, dat worden ook grote staten waar Sanders naast de overwinning grijpt. Zijn achterstand is nu eigenlijk te groot om een plausibel pad uit te stippelen naar de nominatie.quote:Op woensdag 20 april 2016 04:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Thx voor de link. Qua gedelegeerden valt de schade nog wel mee dus. Maar Bernie moet in deze fase met grote stappen inlopen, en zo komt hij niets dichterbij.
Maar we zullen zien. Gelukkig hebben we New York nu gehad
Hillary gaat zo speechen, mooi moment om de tv uit te schakelen.
Zonder een grote fout van Clinton gaat het inderdaad niet meer lukken. Benieuwd hoe ze de partij weer bij een gaat brengen. Als je ziet dat de onder 40 vote voornamelijk naar Sanders gaat dan moet de democratische partij ook in zien dat dit de laatste verkiezing is voor een kandidaat als Clinton. Ik ga ervan uit dat Sanders door gaat tot de convention om daar in een speech zijn support voor Clinton uit te spreken, wat een mooi contrast moet geven met de contested convention van de Republikeinen als die door blijven zetten met hun plannen. Zowel Kasich als Cruz kunnen niet meer winnen.quote:Op woensdag 20 april 2016 04:24 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Probleem is dat de kaart volgende week er niet beter uitziet. Maryland, Pennsylvania, dat worden ook grote staten waar Sanders naast de overwinning grijpt. Zijn achterstand is nu eigenlijk te groot om een plausibel pad uit te stippelen naar de nominatie.
Ik zag een foto van Trump en zn familie en ik voorspel dat hij na zn mislukte race voor een real life soap gaat. Bij deze alvast in de boeken.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:37 schreef FritzWepper het volgende:
Trump
Die man roept gewoon willekeurig wat 'm te binnen schiet hè? Geen lijn in te ontdekken, geen speech writer nodig.
Ze gaan nu compleet godwin.quote:Op woensdag 20 april 2016 06:04 schreef L3gend het volgende:
Het was leuk geweest, maar nu is het eindelijk afgelopen
TYT is wel genieten nu net voor het slapen
Gelukkig hebben we de halve finale verloren.quote:Op woensdag 20 april 2016 04:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Thx voor de link. Qua gedelegeerden valt de schade nog wel mee dus. Maar Bernie moet in deze fase met grote stappen inlopen, en zo komt hij niets dichterbij.
Maar we zullen zien. Gelukkig hebben we New York nu gehad
Let it be Hillary... Dan maar.quote:Hillary gaat zo speechen, mooi moment om de tv uit te schakelen.
Doe maar niet dan. Geef dat volk maar de president die het verdient.quote:Op woensdag 20 april 2016 06:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de halve finale verloren.
[..]
Let it be Hillary... Dan maar.
Meest democraten in NY hebben flink financieel meegeprofiteerd de laatste jaren.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Begrijp dat volk niet.
Deze?quote:Op woensdag 20 april 2016 06:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
...Geef dat volk maar de president die het verdient.
Ik begrijp et wel. De democraten zien Trump debiele dingen roepenen hebben dan geen zin in hun eigen anti-establishment populist.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Begrijp dat volk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |