abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 april 2016 @ 07:33:35 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161567260
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Voor alle PVV fans:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Philomena_Bijlhout

Philomena Bijlhout

[..]

Bijlhout was van de PVV
In 2002?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161567277
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

In 2002?
Zie mijn correctie, hierboven.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 april 2016 @ 09:23:47 #153
862 Arcee
Look closer
  woensdag 20 april 2016 @ 09:27:16 #154
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_161568321
Bij FOX News moeten ze wel blij zijn met dit nieuws. Helpen bij de campagne van Hillary terwijl ze centen krijgt van de Nederlandse overheid.

Is dit al opgepikt in Amerika?
pi_161568379
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Voor alle PVV fans:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Philomena_Bijlhout

Philomena Bijlhout

[..]

Bijlhout was van de LPF, min of meer de voorloper van de PVV

En de opvolger van deze Bijlhout ging er ook al gauw vandoor, (ook met wachtgeld).
Dus laten we niet alles op "links" schuiven.
Het heeft niet veel zin om op erg op de persoon te spelen, het systeem laat het toe en je ziet dat mensen van alle partijen er misbruik van maken, alhoewel de cultuur van de partijen onderling wel wat kan verschillen. Dat linkse partijen met name in het nieuws komen is niet vreemd, daar vrijwel alle partijen in de 2e Kamer links zijn.

Een mooi voorstel is bijvoorbeeld dat het wachtgeld bij vrijwillig opstappen zonder goede reden niet uitgekeerd wordt. Lijkt me iets waar alle partijen wel over eens kunnen zijn.
pi_161568403
quote:
Typisch die bordjes met "Fighting for us"
Dat "us" is dat engels voor "ons", of de afkorting voor "United States"?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 20 april 2016 @ 09:35:02 #157
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_161568405
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:27 schreef YazooW het volgende:
Bij FOX News moeten ze wel blij zijn met dit nieuws. Helpen bij de campagne van Hillary terwijl ze centen krijgt van de Nederlandse overheid.

Is dit al opgepikt in Amerika?
Buitenlandse inmenging!!!11!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 20 april 2016 @ 09:35:28 #158
78918 SeLang
Black swans matter
pi_161568415
.

[ Bericht 99% gewijzigd door SeLang op 20-04-2016 09:35:40 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_161568423
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:33 schreef Homey het volgende:
Steun dan Bernie Sanders, die zit qua gedachtegoed veel dichter bij D66 aan.
Nee hoor, die is zelfs tegen TTIP, het kroonjuweel van de EU en een belangrijk hulpmiddel in de race to the bottom die D66 voorstaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 20 april 2016 @ 10:11:42 #160
78918 SeLang
Black swans matter
pi_161568959
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_161568988
Kwestie van tijd dat ze Hachchi lozen. Ophef rond een vrijwilligertje kunnen ze niet gebruiken. Was ook vanaf het begin een dom plan.
pi_161569018
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:40 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Heb zo'n hekel aan dat kleinzielige burgermans gehut en getut over een paar euro.
:D

Denk niet dat het dan nieuws was geweest.

Ik begin nieuwsgierig te worden naar het aantal wat nu een wachtgeldregeling krijgt.
Zou trouwens geen 3 jaar moeten zijn wanneer je zelf weg gaat.
Ik gun trouwens elke werknemer een jaar WW. Een politicus heeft een betere ondergrond en kan wat meer sparen. Zou niet weten waarom zij 3 jaar wachtgeld zouden moeten ontvangen. Hebben vaak een betere basis dan een werknemer in de detailhandel. Zou niet weten waarom ze dan meer rechten moeten hebben.

Ga je weg, omdat het je teveel tijd kost, en je liever vrijwilligerswerk doet in een ander land, snap ik niet waarom dat anders moet worden beloond dan wanneer je als jan met de pet in een ander land vrijwilligerswerk wil doen.

18.000 voor drie maand? Prima, wanneer je werkt voor je geld om van Nederland een betere plek te maken, maar doet ze dus blijkbaar niet.

We lopen allemaal te zeiken over de gezondheidszorg, maar weigeren dit soort dingen aan te pakken in de regering.

Nog een punt. Ze zegt dat ze 5 jaar heeft gediend, maar D66 wil een voorwaarde zien dat je minimaal voor 4 jaar tekent. Wat is het nu :?

Even algemeen]

Wat een onzin om hier een rechts/links allochtoon/autochtoon verhaaltje van te maken :') ontopic graag

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 20-04-2016 10:23:08 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_161569371
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:14 schreef Kaas- het volgende:
Kwestie van tijd dat ze Hachchi lozen. Ophef rond een vrijwilligertje kunnen ze niet gebruiken. Was ook vanaf het begin een dom plan.
Is toch al weg? Maar verandert niets aan het wachtgeld.
Dat een politicus weg wil boeit eigenlijk niet zo. Dat ze de wachtgeldregeling gebruikt? Ik ken weinig mensen die dit niet zouden gaan gebruiken wanneer ze de kans kregen (op Groningers na). Ik vind het bespreken van wachtgeld in dergelijke gevallen belangrijker. Niet zij is het probleem, maar Nederland en de mogelijkheid dat te laten gebruiken voor eigen gewin is het probleem

Dat een politicus na ontslag een wachtgeld van een jaar krijgt snap ik nog (ligt er ook nog aan hoelang je in de politiek hebt gezeten). Tijd om hun zaken op orde te krijgen is denk ik wat moeilijker, maar ik zou niet weten waarom iemand wachtgeld moet hebben wanneer je weg gaat. Zou dezelfde gevolgen moeten hebben als voor een werknemer uit de detailhandel.

3 jaar vind ik helemaal vreemd. Dat heeft niemand.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 april 2016 @ 10:35:18 #164
862 Arcee
Look closer
pi_161569384
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:34 schreef paddy het volgende:
Is toch al weg?
Bij Clinton nog niet. ;)
pi_161569410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Bij Clinton nog niet. ;)
Ah, haha. Ja, zo kan je het ook lezen :P
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 20 april 2016 @ 10:37:35 #166
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_161569436
Wiegel over wachtgeld: Stop met deze grappenmakerij

VVD-prominent Hans Wiegel wil dat er een soberder wachtgeldregeling komt voor politici. Als ze zelf besluiten om zonder politieke reden op te stappen dan zouden ze niet in aanmerking moeten komen, stelt hij in De Telegraaf naar aanleiding van de kwestie rond het opgestapte Kamerlid Wassila Hachchi van D66.

De VVD-coryfee en oud-minister van Binnenlandse Zaken vindt dat de Tweede Kamer zelf met een initiatiefwetsvoorstel moet komen om de misstand aan te pakken. ,,Dat moeten we maar niet overlaten aan minister Plasterk van Binnenlandse Zaken, want die heeft het te druk met twitteren."

Hachchi stapte in januari plotseling vrijwillig op om, naar eigen zeggen, te gaan werken voor de Amerikaanse presidentskandidate Hillary Clinton. Sindsdien heeft ze recht op wachtgeld. ,,Hiervoor is de wet niet bedoeld'', vindt Wiegel. ,,We moeten stoppen met deze grappenmakerij.''

Vangnet
De VVD'er vindt het wel goed als er een vangnet is voor politici die bijvoorbeeld door de val van een kabinet ineens op straat komen te staan. Bij twijfelgevallen, bijvoorbeeld bij principiële meningsverschillen, ,,kun je een club van drie verstandige mensen in het leven roepen''. Die kunnen per keer beoordelen.

De wachtgelduitkering voor een parlementariër bedraagt in het eerste jaar 80 procent van het inkomen. Vanaf het tweede jaar is het 70 procent.

Een oud-politicus krijgt net zo lang wachtgeld als hij of zij in de politiek heeft gezeten, met een minimum van 2 jaar en een maximum van 3 jaar en 2 maanden. Hachchi zat al bijna zes jaar in de Kamer en heeft dus 'recht' op de volle mep. Voor de ex-Kamerleden geldt wel een sollicitatieplicht.

AD
pi_161569472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:34 schreef paddy het volgende:

[..]

Is toch al weg? Maar verandert niets aan het wachtgeld.
Dat een politicus weg wil boeit eigenlijk niet zo. Dat ze de wachtgeldregeling gebruikt? Ik ken weinig mensen die dit niet zouden gaan gebruiken wanneer ze de kans kregen (op Groningers na). Ik vind het bespreken van wachtgeld in dergelijke gevallen belangrijker. Niet zij is het probleem, maar Nederland en de mogelijkheid dat te laten gebruiken voor eigen gewin is het probleem

Dat een politicus na ontslag een wachtgeld van een jaar krijgt snap ik nog (ligt er ook nog aan hoelang je in de politiek hebt gezeten). Tijd om hun zaken op orde te krijgen is denk ik wat moeilijker, maar ik zou niet weten waarom iemand wachtgeld moet hebben wanneer je weg gaat. Zou dezelfde gevolgen moeten hebben als voor een werknemer uit de detailhandel.

3 jaar vind ik helemaal vreemd. Dat heeft niemand.
Ik heb het natuurlijk niet over D66, maar over de Clinton-campagne. ;)
pi_161569592
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:11 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het de Amerikanen interesseren dat er een Nederlands ex-lid van de Tweede Kamer in het publiek staat?

Iedereen mag Hillary toch aanmoedigen?
pi_161569624
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:39 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb het natuurlijk niet over D66, maar over de Clinton-campagne. ;)
Gaf acree al aan. Dat verkeerd gelezen :P
Rest sta ik nog achter.
Ik denk dat ik het met Wiegel eens ben.
Stap jezelf op, geen wachtgeld. (van mij mag 3 maand ook)
Simpel

Drie jaar vind ik überhaupt raar. Een jaar snap ik nog wel. Na een jaar misschien nog 50 % en dan halverwege jaar gewoon bijstand. Heb je genoeg tijd om je leven te versoberen of in ieder geval anders in te plannen zodat je rond kan komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 20-04-2016 11:26:09 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_161569704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zou het de Amerikanen interesseren dat er een Nederlands ex-lid van de Tweede Kamer in het publiek staat?

Iedereen mag Hillary toch aanmoedigen?
Denk ook niet dat zij zich hier druk om maakt. Denk zelfs dat Wassila zich hier niet druk om maakt. tegen de tijd dat Nederland wat gaat veranderen zijn we 10 jaar verder, of is alleen van toepassing op nieuwe ..... Nederland :P

Die weet dat Nederland haar hobby gewoon blijft bekostigen. Wel een punt om in de toekomst zien te voorkomen. het is niet de eerste keer dat dit na zelf opstappen is gebeurd tenslotte.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 20 april 2016 @ 10:53:15 #171
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_161569728
Maar goed, ze heeft een sollicitatieplicht. Als ze daar niet aan voldoet kan het alsnog ingetrokken worden toch.
pi_161569761
quote:
19s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:53 schreef Gunner het volgende:
Maar goed, ze heeft een sollicitatieplicht. Als ze daar niet aan voldoet kan het alsnog ingetrokken worden toch.
Van 1 briefje per week?
pi_161569861
quote:
19s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:53 schreef Gunner het volgende:
Maar goed, ze heeft een sollicitatieplicht. Als ze daar niet aan voldoet kan het alsnog ingetrokken worden toch.
Mwa, ze wil een passend beroep binnen haar hobby omgeving. Die sollicitaties zijn zo gemaakt.
Tot die tijd krijgt ze 72.000 per jaar. Is goed vertoeven denk ik. Dan zou iedere Nederlander gewoon 1 jaar WW moeten krijgen wanneer ze zelf ontslag nemen.

Ze had met zelf opstappen dat geld nooit mogen hebben. Bijstand heeft zij uiteraard wel recht op. Tenzij ze een koopwoning/ vermogen heeft uiteraard.

En zij is niet eens belangrijk. Iedereen zou er gebruik van maken. De Nederlandse wet is een probleem in dit geval.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 20-04-2016 11:04:41 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_161569974
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:59 schreef paddy het volgende:

[..]

Mwa, ze wil een passend beroep binnen haar hobby omgeving. Die sollicitaties zijn zo gemaakt.
Tot die tijd 72.000 per jaar is het goed vertoeven denk ik. Dan zou iedere Nederlander gewoon 1 jaar WW moeten krijgen wanneer ze zelf ontslag nemen.

Ze had met zelf opstappen dat geld nooit mogen hebben. Bijstand heeft zij uiteraard wel recht op. Tenzij ze een koopwoning/ vermogen heeft uiteraard.

En zij is niet eens belangrijk. Iedereen zou er gebruik van maken. De Nederlandse wet is een probleem in dit geval.
Inderdaad, een gewone werknemer heeft nergens recht op als hij zelf ontslag neemt.

Daarbij is de hele arbeidsmarkt geflexibiliseerd. De WW wordt momenteel verkort van 38 naar 24 maanden en veel mensen krijgen niet eens een vast contract. Maar voor politici is er een ruime vergoeding, zelfs als je zelf opstapt.
pi_161570300
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Inderdaad, een gewone werknemer heeft nergens recht op als hij zelf ontslag neemt.

Daarbij is de hele arbeidsmarkt geflexibiliseerd. De WW wordt momenteel verkort van 38 naar 24 maanden en veel jongeren krijgen niet eens een vast contract. Maar voor politici is er een ruime vergoeding, zelfs als je zelf opstapt.
Dat politici een jaar wachtgeld krijgen heb ik echt geen problemen mee. Drie jaar vind ik persoonlijk nogal veel. Wat mij betreft zou iemand die zelf opstapt ook 3 maand ww mogen hebben. Heb ik ook geen problemen mee wanneer je bijvoorbeeld een jaar aangesloten bij hetzelfde bedrijf hebt gewerkt. Stap je na een maand op? Heb je pech.

Ik gun mensen heus hun geluk om er meer uit te halen. Wanneer de samenleving dit kan dragen. Dit gaat alleen te ver. Ze heeft blijkbaar 6 jaar gewerkt voor Nederland, dus ik vind een jaar WW/wachtgeld terecht bij ontslag. Bij ontslag nemen gewoon 3 maand.

Dan roep je die ellende gewoon over jezelf af wanneer je dit blijft toestaan. Dan zullen er meer mensen gaan volgen. Met 58 de politiek instappen en met 64 de politiek uitstappen en dan tot je 67 e gratis geld. Nederland is wel zo dom })

Ik maak het beleid niet, maar ik vind dit wel oneerlijk tegenover de samenleving.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_161572123
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:37 schreef AchJa het volgende:
Wiegel over wachtgeld: Stop met deze grappenmakerij

VVD-prominent Hans Wiegel wil dat er een soberder wachtgeldregeling komt voor politici. Als ze zelf besluiten om zonder politieke reden op te stappen dan zouden ze niet in aanmerking moeten komen, stelt hij in De Telegraaf naar aanleiding van de kwestie rond het opgestapte Kamerlid Wassila Hachchi van D66.

De VVD-coryfee en oud-minister van Binnenlandse Zaken vindt dat de Tweede Kamer zelf met een initiatiefwetsvoorstel moet komen om de misstand aan te pakken. ,,Dat moeten we maar niet overlaten aan minister Plasterk van Binnenlandse Zaken, want die heeft het te druk met twitteren."

Hachchi stapte in januari plotseling vrijwillig op om, naar eigen zeggen, te gaan werken voor de Amerikaanse presidentskandidate Hillary Clinton. Sindsdien heeft ze recht op wachtgeld. ,,Hiervoor is de wet niet bedoeld'', vindt Wiegel. ,,We moeten stoppen met deze grappenmakerij.''

Vangnet
De VVD'er vindt het wel goed als er een vangnet is voor politici die bijvoorbeeld door de val van een kabinet ineens op straat komen te staan. Bij twijfelgevallen, bijvoorbeeld bij principiële meningsverschillen, ,,kun je een club van drie verstandige mensen in het leven roepen''. Die kunnen per keer beoordelen.

De wachtgelduitkering voor een parlementariër bedraagt in het eerste jaar 80 procent van het inkomen. Vanaf het tweede jaar is het 70 procent.

Een oud-politicus krijgt net zo lang wachtgeld als hij of zij in de politiek heeft gezeten, met een minimum van 2 jaar en een maximum van 3 jaar en 2 maanden. Hachchi zat al bijna zes jaar in de Kamer en heeft dus 'recht' op de volle mep. Voor de ex-Kamerleden geldt wel een sollicitatieplicht.

AD
Wiegel heeft best veel invloed in Den Haag. Hopelijk krijgt hij eindelijk wat voor elkaar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_161572210
quote:
19s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:53 schreef Gunner het volgende:
Maar goed, ze heeft een sollicitatieplicht. Als ze daar niet aan voldoet kan het alsnog ingetrokken worden toch.
Ik vind het wel sneu voor haar. Die bijstandstrekkers mogen gewoon lekker papiertjesprikken, en zij moet als tegenprestatie tussen al die mongolen met Clintonbordjes staan zwaaien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_161572802
Misschien kijk ik te veel tv etc, maar dit vertrek van iemand die al zes jaar in de kamer zit, voor een zeer vage reden, doet me denken aan al die series en films waar politici opstappen omdat ze op een of andere manier bedreigd worden (wat was dat met een aanval van die hond) of chantabel blijken. Of inderdaad een groot meningsverschil in de fractie wat voor de partij niet al te gunstig is.
  woensdag 20 april 2016 @ 13:12:05 #179
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_161572930
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vind het wel sneu voor haar. Die bijstandstrekkers mogen gewoon lekker papiertjesprikken, en zij moet als tegenprestatie tussen al die mongolen met Clintonbordjes staan zwaaien.
Je moet mogen en moeten even omdraaien en dan klopt het ;)
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 20 april 2016 @ 13:19:13 #180
78918 SeLang
Black swans matter
pi_161573110
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:06 schreef DrParsifal het volgende:
Misschien kijk ik te veel tv etc, maar dit vertrek van iemand die al zes jaar in de kamer zit, voor een zeer vage reden, doet me denken aan al die series en films waar politici opstappen omdat ze op een of andere manier bedreigd worden (wat was dat met een aanval van die hond) of chantabel blijken. Of inderdaad een groot meningsverschil in de fractie wat voor de partij niet al te gunstig is.
Misschien is ze wel sexueel misbruikt door pechthold
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 20 april 2016 @ 13:34:27 #181
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_161573478
"Ik dacht dat het wel zou passen"

Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_161575479
Wie zou haar doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 14:56:18 ]
pi_161575846
Die afscheidsbrief doet me nog steeds huilen van plezier. Binnengehaald om excuuspunten te verdienen voor de partij maar blijkt een bermbom.
pi_161576537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Die afscheidsbrief doet me nog steeds huilen van plezier. Binnengehaald om excuuspunten te verdienen voor de partij maar blijkt een bermbom.
Het is het zoveelste shitgeval met kandidaten uit Dubbelpaspoortië of anderszins niet geboren Nederlands.
Ayaan Hirschi hoort daar ook onder.
Deze mensen hebben niks met Nederland. Gewoon een springplank voor een internationale carriere. Of gewoon Wachtgeld (Tofik Dibi) of net doen of je kanker hebt.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 20 april 2016 @ 15:49:35 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_161576758
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is het zoveelste shitgeval met kandidaten uit Dubbelpaspoortië of anderszins niet geboren Nederlands.
Ayaan Hirschi hoort daar ook onder.
Deze mensen hebben niks met Nederland. Gewoon een springplank voor een internationale carriere. Of gewoon Wachtgeld (Tofik Dibi) of net doen of je kanker hebt.
Het gaat verrassend vaak mis idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_161577113
quote:
18s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:49 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het gaat verrassend vaak mis idd.
Het systeem laat het toe, dan krijg je een soort magneetwerking op dit soort opportunistische allochtonen waarvan hun hart eigenlijk elders ligt. Ik snap sowieso niet dat de PvdA maar liefst 2 nationalistische Turken (kuzu en ozturk) op de lijst hadden, terwijl het totale Turkse electoraat misschien maar goed is voor 1 zetel (ervan uitgaand dat sommige Turken ook stemmen op Turken die bij GL of de SP op de lijst staan). Zelfde geldt voor Marokkanen. Er zitten disproportioneel veel anti-loyale allochtonen in de 2e Kamer t.o.v de bevolkingssamenstelling. Wat betreft loyaliteit klopt het dan wel weer, de meeste 3e generatie allochtonen zijn bevangen door een rare heimwee nationalisme naar het land van hun voorouders.
pi_161577290
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is het zoveelste shitgeval met kandidaten uit Dubbelpaspoortië of anderszins niet geboren Nederlands.
Ayaan Hirschi hoort daar ook onder.
Deze mensen hebben niks met Nederland. Gewoon een springplank voor een internationale carriere. Of gewoon Wachtgeld (Tofik Dibi) of net doen of je kanker hebt.
Met welke Tweede Kamerleden is het de afgelopen jaren allemaal misgegaan dan? Ik geloof voornamelijk roomblanke PVV'ers.
pi_161577331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:04 schreef Homey het volgende:

[..]

Het systeem laat het toe, dan krijg je een soort magneetwerking op dit soort opportunistische allochtonen waarvan hun hart eigenlijk elders ligt. Ik snap sowieso niet dat de PvdA maar liefst 2 nationalistische Turken (kuzu en ozturk) op de lijst hadden, terwijl het totale Turkse electoraat misschien maar goed is voor 1 zetel (ervan uitgaand dat sommige Turken ook stemmen op Turken die bij GL of de SP op de lijst staan). Zelfde geldt voor Marokkanen. Er zitten disproportioneel veel anti-loyale allochtonen in de 2e Kamer t.o.v de bevolkingssamenstelling. Wat betreft loyaliteit klopt het dan wel weer, de meeste 3e generatie allochtonen zijn bevangen door een rare heimwee nationalisme naar het land van hun voorouders.
"Anti-loyale allochtonen."

Die term heeft ook gewoon niet eens een betekenis in de Nederlandse taal.
pi_161577672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is het zoveelste shitgeval met kandidaten uit Dubbelpaspoortië of anderszins niet geboren Nederlands.
Ayaan Hirschi hoort daar ook onder.
Deze mensen hebben niks met Nederland. Gewoon een springplank voor een internationale carriere. Of gewoon Wachtgeld (Tofik Dibi) of net doen of je kanker hebt.
De springplankkamerleden zijn doorgaans VVD-ers en CDA-ers van de gestampte pot. Voor de grootste wachtgeldtijgers moet je waarschijnlijk bij de LPF en de PVV zijn.

Dit is gezocht, GL trekt gewoon relatief veel labiele types aan. Dat is een ander probleem waarin overigens ook de PVV ze overtreft. Net als het weinig hebben met Nederland en meer met een ander land trouwens.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 20 april 2016 @ 16:35:15 #190
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_161577901
Ik vind de dame in kwestie wel hilarisch zielig.

Wat denkt ze: in politiek den haag gaan alle deuren open, want troetelallochtoon en vrouw, in de U S of A werkt dat ook zo?

Sta je dan als volstrekt niets betekend ex-kamerlid folders uit te delen en het klapvee uit te hangen.

En heel zielig nog steeds volharden in de illusie dat er aan het einde van de campagne wel een betaalde functie in het verschiet ligt?

Nee, ze mag moven als de tijd die je als toerist daar mag verblijven is verstreken.
&lt;signature here&gt;.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 20 april 2016 @ 16:45:42 #191
206731 Mortaxx
Doomer
pi_161578148
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:35 schreef ExTec het volgende:
Ik vind de dame in kwestie wel hilarisch zielig.

Wat denkt ze: in politiek den haag gaan alle deuren open, want troetelallochtoon en vrouw, in de U S of A werkt dat ook zo?

Sta je dan als volstrekt niets betekend ex-kamerlid folders uit te delen en het klapvee uit te hangen.

En heel zielig nog steeds volharden in de illusie dat er aan het einde van de campagne wel een betaalde functie in het verschiet ligt?

Nee, ze mag moven als de tijd die je als toerist daar mag verblijven is verstreken.
Ik ben echt zo benieuwd hoe het precies gegaan is

Van Kamerlid naar klapvee in een paar maanden _O-
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 20 april 2016 @ 16:47:25 #192
78918 SeLang
Black swans matter
pi_161578192
Het verbaast me dat ze daar überhaupt wordt getolereerd, want ze heeft toch helemaal niets te bieden? Of zou ze daarvoor betalen met haar wachtgeld?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 20 april 2016 @ 17:14:42 #193
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_161578728
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:47 schreef SeLang het volgende:
Het verbaast me dat ze daar überhaupt wordt getolereerd, want ze heeft toch helemaal niets te bieden? Of zou ze daarvoor betalen met haar wachtgeld?
Mwah, ik kan me voorstellen dat een fulltime dommekracht wel handig kan zijn.

Want normale amerikanen hebben daar niet 24/7 de tijd voor.

Ik vermoed dat ze op het partijkantoor als een soort malle eppie gezien word. Want kan inderdaad helemaal niets, maar is in tegenstelling tot de gemiddelde vrijwilliger wel voltijds beschikbaar.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 20 april 2016 @ 18:08:09 #194
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_161579790
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

"Anti-loyale allochtonen."

Die term heeft ook gewoon niet eens een betekenis in de Nederlandse taal.
En helemaal als ze de politiek in gaan. Hoe kan je loyaal zijn aan het land en het tegelijk willen veranderen? En als je het niet wil veranderen, waarom ga je dan de politiek in?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_161579841
Hoe kun je aan je sollicitatieplicht voldoen aan de andere kant van de oceaan zonder een verblijfsvergunning in de land? Lijkt me behoorlijk ingewikkeld op het ongeloofwaardige af.
pi_161580009
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 18:09 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe kun je aan je sollicitatieplicht voldoen aan de andere kant van de oceaan zonder een verblijfsvergunning in de land? Lijkt me behoorlijk ingewikkeld op het ongeloofwaardige af.
De land :')
pi_161582411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:47 schreef SeLang het volgende:
Het verbaast me dat ze daar überhaupt wordt getolereerd, want ze heeft toch helemaal niets te bieden? Of zou ze daarvoor betalen met haar wachtgeld?
Ze kan zich full-time inzetten op vrijwillige basis, dat zien ze graag natuurlijk. Waar niet trouwens. Verder is Hachchi waarschijnlijk wel handig in jezelf ergens naar binnen lullen, maar als niet-Amerikaan kan je niet zomaar een betaalde baan scoren. Dan moet je toch echt wat kunnen of een enorme zak geld inbrengen maar daarvoor is het wachtgeld ook wat te summier. NYC is een dure stad.
pi_161583866
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:11 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto was vandaag te zien op EenVandaag.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 20 april 2016 @ 20:36:09 #199
78918 SeLang
Black swans matter
pi_161584152
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:38 schreef Homey het volgende:

[..]

Ze kan zich full-time inzetten op vrijwillige basis, dat zien ze graag natuurlijk. Waar niet trouwens. Verder is Hachchi waarschijnlijk wel handig in jezelf ergens naar binnen lullen, maar als niet-Amerikaan kan je niet zomaar een betaalde baan scoren. Dan moet je toch echt wat kunnen of een enorme zak geld inbrengen maar daarvoor is het wachtgeld ook wat te summier. NYC is een dure stad.
Een instabiele buitenlandse moslim zonder groene kaart die om onduidelijke redenen naar de VS komt en dan op een podium komt te staan vlak achter de waarschijnlijk toekomstige president van de VS (zie foto)? Ja daar verbaas ik me over. Ik weet niet hoe goed ze mensen screenen maar zien ze dat niet als een veiligheidsrisico? Neem je zo'n risico voor iemand die niet meer kan bieden dan alleen een bord omhoog houden?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_161584781
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:36 schreef SeLang het volgende:

[..]

Een instabiele buitenlandse moslim zonder groene kaart die om onduidelijke redenen naar de VS komt en dan op een podium komt te staan vlak achter de waarschijnlijk toekomstige president van de VS (zie foto)? Ja daar verbaas ik me over. Ik weet niet hoe goed ze mensen screenen maar zien ze dat niet als een veiligheidsrisico? Neem je zo'n risico voor iemand die niet meer kan bieden dan alleen een bord omhoog houden?
Ik denk dat je overdrijft. Ze is in hun ogen een leuke jongedame met een vlotte babbel die zich graag inzet voor hun idealen, dus waarom zou ze niet op het bordes staan? Er staan zoveel vrijwilligers achter Clinton. Of ze wel of geen moslim is weten ze niet eens, is Hachchi dan zo'n praktiserende moslima? Overigens, Amerika is een land van immigranten, de sfeer t.o.v. Marokkanen is heel anders dan in Nederland en bovendien moet je daar je eigen broek ophouden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')