Er zijn genoeg relevante problemen naar aanleiding waarvan hij die uitspraak deed die nog steeds niet zijn opgelost: zoals de vluchtelingencrisis en de eurocrisis die ze nu tijdelijk hebben uitgesteld door flink wat extra geld te drukken en dat in circulatie te brengen, iets wat vroeger (zolang je niet al te ver terug gaat in de tijdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:34 schreef Toefjes het volgende:
NWS / Arnold Karskens: "In mei breekt hier de revolutie uit". #7
Dit topic is niet echt nieuws, want er is geen revolutie en ook geen concrete signalen dat er iets zou kunnen gebeuren in die richting. Het is ook een beetje een rommeltje. Is het sluiten van dit topic een verstandige optie? (Of een schopje BNW)
Van mij mag hij maar ik zou het ook prima vinden als het niet zou worden toegelaten aangezien het inderdaad weinig belangrijk nieuws is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar staat het er al helemaal vol van. De TS vond het blijkbaar groot genoeg sportnieuws om het ook in nieuws te zetten.
Pure onzin je pompt het nu bewust op. Als ik jou hooguit 3 x vermeld heb is dat veel, je overschat jezelf, vrees ik. Letterlijk 0,0 keer heb ik je uitgescholden of anderszins negatief benaderd, gestalkt of wat dan ook. En ja, ik blijf me gewoon afvragen wat voor wereldvreemde figuur je bent ja. Want dat ben je voor mij. Dat dat voor jou idd een reden kan zijn om weg te blijven c.q. zo even je gram te halen, terwijl je anders niet te belazerd bent om zo wat elk FB-topic voor de helft vol te pasten met allerlei geneuzel, geeft mij toch wel te denken eerlijk gezegd. Lijkt een beetje op de praktijken van andere users inmiddels >10 jaar geleden.............quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lariekoek dat ik de oorzaak zou zijn dat mensen niet meer reageren.
En je moet me niet in de schoenen schuiven dat ik ergens heb gezegd dat je op me scheldt. Je valt me lastig, je hindert me. Ik heb beschreven hoe je dat doet, en blijf vragen of je daarmee op wil houden.
In een gewone discussie idd nooit, maar jij ging even ten onrechte los op die reactie van mij op LXIV, ja dan kun je het krijgen ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar hierboven beweer je nog dat je nooit jijbakt of op de man speelt, zelfs niet ter verdediging. Hoe zit dat dan?
Je haalt mij en andere users regelmatig aan, zelfs als ik in geen velden of wegen te bekennen ben. Andere users zijn soms zo vriendelijk om mij daarop te wijzen. Ik lig er verder niet wakker van, je doet je best maar. Ga echter niet lopen doen alsof je Roomser bent dan de Paus.
Dan ben je een stuk minder zuiver in de leer dan je hier doet overkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In een gewone discussie idd nooit, maar jij ging even ten onrechte los op die reactie van mij op LXIV, ja dan kun je het krijgen ook.
Dat staat buiten de discussie.
Dat is meta-discussie.
Kijk Tim, dan krijg je dit dus weer?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ben je een stuk minder zuiver in de leer dan je hier doet overkomen.
En vergeet niet dat in jouw reactie op LIXV ik er om de een of andere reden weer bij werd gesleept. Wat dat betreft zijn de woorden van Disana wel herkenbaar. Je lijkt het zelf alleen niet door te hebben. Best vreemd eigenlijk. Wellicht ligt dat een of andere stoornis.
Ja, maar er was maar één OP steeds van de TS van de eerste topic dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hoho, ik bedoelde jou niet maar die D1990 dude.
Het is net alsof je zelf niet doorhebt dat je anderen over hun hoofd heen door het slijk haalt. En wat je hier schrijft is opnieuw lariekoek die je uit je duim zuigt, want in FB ben ik voor iets anders dan dubbeltopics zelden te vinden. Dat jij het anders ervaart toont opnieuw aan dat je aan enige mate van obsessie lijdt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pure onzin je pompt het nu bewust op. Als ik jou hooguit 3 x vermeld heb is dat veel, je overschat jezelf, vrees ik. Letterlijk 0,0 keer heb ik je uitgescholden of anderszins negatief benaderd, gestalkt of wat dan ook. En ja, ik blijf me gewoon afvragen wat voor wereldvreemde figuur je bent ja. Want dat ben je voor mij. Dat dat voor jou idd een reden kan zijn om weg te blijven c.q. zo even je gram te halen, terwijl je anders niet te belazerd bent om zo wat elk FB-topic voor de helft vol te pasten met allerlei geneuzel, geeft mij toch wel te denken eerlijk gezegd. Lijkt een beetje op de praktijken van andere users inmiddels >10 jaar geleden.............
Sorry, ik wist niet dat jij de oorspronkelijke TS was, dacht dat D1990 dat was omdat die dat hele topic naar zich toe heeft getrokken met z'n domme gezwets.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar er was maar één OP steeds van de TS van de eerste topic dus.
quote:
Accepted.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat jij de oorspronkelijke TS was, dacht dat D1990 dat was omdat die dat hele topic naar zich toe heeft getrokken met z'n domme gezwets.
Mijn excuses.
Mensen kunnen vooral erg goed uitdelen, maar stampvoeten hier als ze een keer moeten incasseren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja mensen, Ryan doet nooit wat. Al 15 jaar een voorbeeldige user.
enquote:
gewoon staan? De moderatie vindt dergelijke indirecte doodsverwensingen wel prima?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:23 schreef Confetti het volgende:
Het is allemaal wel een beetje lafjes als je iedere keer leest dat het wel meevalt met de verwondingen.
Sorry, word je erdoor getriggerd?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:03 schreef Gutmensch het volgende:
Waarom blijven posts als
[..]
en
[..]
gewoon staan? De moderatie vindt dergelijke indirecte doodsverwensingen wel prima?
Oh ja, de meeste mensen hebben vrij vandaag,quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:31 schreef sp3c het volgende:
zulke onzalige tijdstippen zijn wij nog niet wakker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |