Jan Roosquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:31 schreef Idisrom het volgende:
Rutte laat nu zien waarom hij nog steeds vrijgezel blijft.
http://www.telegraaf.nl/t(...)iertip__Rutte__.html
En hij denkt Jan Roos zomaar te kunnen tutoyeren.
Hier de complete video van vier minuten
Dat is natuurlijk onzin, maar je draait je nietszeggende riedeltje maar weer lekker af. Ondertussen mis je natuurlijk het hele punt, namelijk dat niemand gelukkiger wordt van wel of niet in de EU zitten (ook al denken heel veel mensen van wel). Derhalve kan het mij ook bar weinig boeien of we in de EU zitten of niet. Ik leef m'n eigen leven wel, waarin ik zoveel mogelijk leuke tijden met mijn vrienden en gezin wil hebben. Ik laat m'n leven niet leiden door triviale zaken als de EU. Dat zou voor een hoop PVV'ers ook best wel eens gezond zijnquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:34 schreef Elzies het volgende:
[..]
Lees hier de verwrongen gedachtegang van een pro-Europeaan. Ze blijven in hun eigen onzin geloven. Juncker in het kwadraat.
okee. ik geef toe dat je wel een beetje gelijk hebt. maar ik bedoelde niet zozeer dat de marokkanen weg moeten gaan. ik heb het meer over al die vluchtelingen die nu nederland binnen komen. en ook het feit dat wij nu moeten gaan betalen voor oekraine. ik bedoel.....nederland maakt zichzelf gewoon kapot nu.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan heel erg boos worden en diep ongelukkig zijn over het feit dat Nederland in de EU zit, dat we met de Euro betalen en dat er hier Marokkanen wonen die ook nog eens moslim zijn. Daar kun je om schreeuwen, heel veel boze berichten over schrijven op een forum, naar Pegida demonstraties gaan en op Wilders stemmen. En dan? Stel Wilders komt aan de macht, weet op een of andere manier dictator te worden en hij lost al deze problemen even op. Zijn die mensen die zo boos en ongelukkig waren dan ineens gelukkig omdat we geen deel meer uitmaken van de EU? Hebben ze dan ineens het plezier in het leven hervonden omdat alle Marokkanen weg zijn? Gaan ze alle energie die ze voorheen in boos zijn staken ineens gebruiken om - ik noem maar wat - vrijwilligerswerk te doen nu we de gulden weer terug hebben? Ik geloof er niets van. In essentie veranderd er namelijk niets en zijn deze mensen nog steeds zo ongelukkig of gelukkig als voorheen. Ze zullen - opgejut door de Telegraaf en GeenStijl - iets anders zoeken om boos over te worden net zolang tot er niets meer is om boos over te zijn en dan zullen ze daarover wel boos worden.
wat boeit het jou?quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:35 schreef Elzies het volgende:
Waarom komt Rutte gewoon niet uit de kast?
Vooropgesteld, ik heb een gloedhekel aan het geschreeuw en gedram van Jan Roos.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jan Roos![]()
Dat gespeelde verontwaardigd zijn van hem ook, alleen maar om zoveel mogelijk burgers bang te maken![]()
Aha, "handel drijven". Dus je wilt een samenwerking waar alleen multinationals wat aan hebben maar waar de gewone burger niet van profiteert. Dat is dan duidelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:30 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het is allerminst vaag.
Wat heeft Griekenland ons als nieuwbakken EU-lid opgeleverd? Niets! Het kost de andere lidstaten alleen maar geld.
Welke culturele overeenkomsten hebben wij als Nederland met nieuwbakken Slavische EU-lidstaten? Niets! Van het gros kennen we nauwelijks hun bestaan.
Met andere woorden, je kunt prima handel drijven met andere landen zonder dat je daarvoor elkaars bed moet delen. Laat staan dat je als land jouw eigen soevereiniteit moet opgeven voor een buitenlandse mogendheid.
Jij onderschat echt politiek op hoog niveau he, dit is niet de zandbak van de kleuterschool waar je '1-2 kap ermee' kan roepen, ook al denken een heleboel mensen dat het wel zo simpel is. Nogmaals, Nederland is gewoon gebonden aan een heleboel hoofdstukken van het verdrag en daar gaat een referendum niets aan veranderen, hoe hard Rutte ook NEE zegt in Brussel. De EU gaat volgens de regels van de verdrag handel drijven met de Oekraïne en Nederland - als lidstaat van de EU - doet daar gewoon aan mee. Zo komt er een vrijhandelszone tussen de EU en de Oekraïne en al roept Rutte 1000x NEE die komt er gewoon. Of moet Rutte nu soms Nederlandse bedrijven gaan verbieden om handel te drijven met de Oekraïne om de uitslag van het referendum te respecterenquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:44 schreef Idisrom het volgende:
Rutte's positie is heel gemakkelijk in Brussel: "Jongens, Nederland doet niet mee aan het EU-convenant. Jullie moeten maar het jullie 27-en verder onderhandelen".
Blijkt achteraf dat de andere EU-landen behoorlijk profiteren, dan zal de stemming in Nederland wel omslaan.
Ik denk wel dat je sommige dingen moet versimpelen om zelf als partij (in casu VVD) straks niet helemaal kopje onder te gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij onderschat echt politiek op hoog niveau he, dit is niet de zandbak van de kleuterschool waar je '1-2 kap ermee' kan roepen, ook al denken een heleboel mensen dat het wel zo simpel is. Nogmaals, Nederland is gewoon gebonden aan een heleboel hoofdstukken van het verdrag en daar gaat een referendum niets aan veranderen, hoe hard Rutte ook NEE zegt in Brussel. De EU gaat volgens de regels van de verdrag handel drijven met de Oekraïne en Nederland - als lidstaat van de EU - doet daar gewoon aan mee. Zo komt er een vrijhandelszone tussen de EU en de Oekraïne en al roept Rutte 1000x NEE die komt er gewoon. Of moet Rutte nu soms Nederlandse bedrijven gaan verbieden om handel te drijven met de Oekraïne om de uitslag van het referendum te respecteren.
En ja, voor wat betreft het hoofdstuk dat weggestemd is zal de EU ook een oplossing vinden, waarschijnlijk zonder Nederland. Nou, dan kunnen we ons lekker op de borst kloppen dat we niet meer aan tafel zitten voor wat betreft het verminderen van vuurwapens. Goed gedaan zeg![]()
![]()
Moeten we dit somehow lezen als een argument tegen democratie?quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
zie nazi Duitsland met democratisch aan de macht gekomen Hitler
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Moeten we dit somehow lezen als een argument tegen democratie?
quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan heel erg boos worden en diep ongelukkig zijn over het feit dat Nederland in de EU zit, dat we met de Euro betalen en dat er hier Marokkanen wonen die ook nog eens moslim zijn. Daar kun je om schreeuwen, heel veel boze berichten over schrijven op een forum, naar Pegida demonstraties gaan en op Wilders stemmen. En dan? Stel Wilders komt aan de macht, weet op een of andere manier dictator te worden en hij lost al deze problemen even op. Zijn die mensen die zo boos en ongelukkig waren dan ineens gelukkig omdat we geen deel meer uitmaken van de EU? Hebben ze dan ineens het plezier in het leven hervonden omdat alle Marokkanen weg zijn? Gaan ze alle energie die ze voorheen in boos zijn staken ineens gebruiken om - ik noem maar wat - vrijwilligerswerk te doen nu we de gulden weer terug hebben? Ik geloof er niets van. In essentie veranderd er namelijk niets en zijn deze mensen nog steeds zo ongelukkig of gelukkig als voorheen. Ze zullen - opgejut door de Telegraaf en GeenStijl - iets anders zoeken om boos over te worden net zolang tot er niets meer is om boos over te zijn en dan zullen ze daarover wel boos worden.
Dus je zegt dat het grootste gedeelte van de 32% stemgerechtigden ook PVV zouden stemmen? Heb je al emigratieplannen? Ik verwacht een Kristallnacht in 2017/2018...quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik denk dat vooral pvv stemmers nee hebben gestemd.
Daarom vind ik dat nee niet nee is.
Een pvv stemmer ga je toch niet serieus nemen man.
Daarom gaat het verdrag met Oekraïne door. Lekker voor jullie en prachtig om te zien.
Hierbij kondig ik nu de nationale huile huile dagen aan.
Start!
Mwah, ik weet niet wat moslims met een (te) ver gaand handelsverdrag met de Oekraïne te maken heeft, het land telt 1.1% moslims tegen Nederland's 5%.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:20 schreef Kiegie het volgende:
[..]![]()
Tof gezegd. Pijnlijk waar, maar leuk geformuleerd.
laat dat niet op mijn verjaardag zijnquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:28 schreef Toga het volgende:
[..]
Dus je zegt dat het grootste gedeelte van de 32% stemgerechtigden ook PVV zouden stemmen? Heb je al emigratieplannen? Ik verwacht een Kristallnacht in 2017/2018...
Rutte gaf dit zelf ook al toe tijdens het debat. Te belachelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:41 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Koren op de molen van het "Leave" kamp in de UK. Dit verbod van Brussel tegen de democratische wil van een lidstaat kan wel eens gigantisch gaan backfiren. De soevereiniteitskwestie is een belangrijk punt hier in de UK.
Hitler is niet democratisch aan de macht gekomen. Hij is aan de macht gekomen door staatsrechtelijke kunstgrepen en door stelselmatige vervolging, intimidatie en geweld t.o.v. zijn tegenstanders. En dat nadat hij in de verkiezingen weliswaar de grootste geworden was, maar wel electorale verliezen had geleden en een coalitie moest vormen om kanselier te worden. Alles wat er daarna gebeurde heeft helemaal niks met democratie te maken, tenzij je denkt dat Oekraïne en Rusland ook voorbeeldige democratieën zijn.quote:
Denk je dat werkelijk?quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Rusland is ook democratie.
Meerendeel van de Russen staan gewoon achter Poetin hoor.
Een enkele misschien niet, maar dat is overal zo, ook in NL, niet iedereen is een fan van Rutte.
Nee, dit is geen koren op de molen voor de de brexit : ' ) . man man man wat een verstand daar in Brussel. De Vlieger had gelijk, dom zoekt dom en er zit daar een parlement voor uilskuikens. Tijd voor een Nexit, nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar het is de enige oplossing om verlost te zijn voor het verder uit de hand gaat lopen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:41 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Koren op de molen van het "Leave" kamp in de UK. Dit verbod van Brussel tegen de democratische wil van een lidstaat kan wel eens gigantisch gaan backfiren. De soevereiniteitskwestie is een belangrijk punt hier in de UK.
ik geloof het heilig, en ik ben nog iemand die anti-Rusland en anti-Poetin is.quote:
Er is een club van Putin aan de macht. Praat dan niet over een democratie.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik geloof het heilig, en ik ben nog iemand die anti-Rusland en anti-Poetin is.
Moet je nagaan.
En ik kan mijzelf recht in de spiegel aankijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |