:")quote:
Jij hebt denk ik ook wel eens tegen fc kebab gespeeld?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat soort shit heb je altijd met Marokkaanse spelers in het amateurvoetbal. Speel je in de 8ste klasse is het gewoon bijna altijd matten en boos doen op het veld. Echt altijd de Marokkaanse jongens.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen een schreeuwende idioot gaat iedereen af
Hij gaat er in ieder geval hard in inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die gast heeft wel lef om het tegen Derksen op te nemen.
Voor de aandacht ja. Vuile hondquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Daarom is het zo gemoedelijk bij de plaatselijke FCquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Leugen, Volendam kent geen allochtonen.
Mad zegquote:
Ik vind hem eerlijk gezegd beschaafder dan Johan. Daarnaast heeft ie gewoon een punt dat hij stigmatiseert.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hij gaat er in ieder geval hard in inderdaad.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Staan ze eens aan de andere kant van de rechtzaal.
In bed.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Waar gaan we de overwinning vieren jongens?
Hij snapt niet dat zijn club niet representatief is voor veel andere clubs.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Truth be told is het wel iemand die zo ongeveer standaard bij dit soort programma's zit als het om Marokkanen-onderwerpen gaat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef Wazaaaaa het volgende:
Ik ken Farid niet.
Ik sta dus ver van de samenleving.
Wat de kut.
Kan hij gelijk met de dood of een rechtszaak bekopenquote:
Voor de taalnazi's onder onstwitter:lentie twitterde op dinsdag 12-04-2016 om 23:48:58@Double_Pain Mwoehahaha, wat een fantastische reaktie. Lekker gaan slapen jochie. reageer retweet
reactiequote:Op dinsdag 12 april 2016 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Voor de taalnazi's onder onstwitter:lentie twitterde op dinsdag 12-04-2016 om 23:48:58@Double_Pain Mwoehahaha, wat een fantastische reaktie. Lekker gaan slapen jochie. reageer retweet
HAHAHAHA LATEN WE DEZE TWITTERAAR BASHEN !!!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:51 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Poll: Wie heeft dit kansloze debat gewonnen?
• JOHAN UIT OUDEWATER
• DE MAROKKAAN
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Meh, als je amateurvoetbal hebt gespeeld weet je dat er echt een grote kern van waarheid in zit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd beschaafder dan Johan. Daarnaast heeft ie gewoon een punt dat hij stigmatiseert.
Rkav is aids, dat de Marokkanen die zo snel mogelijk met de grond gelijk maken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daarom is het zo gemoedelijk bij de plaatselijke FC
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:49 schreef Oliver23 het volgende:
Marokkaanse meisjes, douchen die wel naakt????
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:51 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
HAHAHAHA LATEN WE DEZE TWITTERAAR BASHEN !!!
twitter:
Ik vermoed dat beide geheelonthouder zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef gosschalks het volgende:
Vraag me af hoe gezellig de naborrel is tussen die twee
Marokkanen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jammer dat het moet, maarja dat heb je als je kritiek uit op....
De discussie was van een vrije laag niveau jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef Kopsterk het volgende:
Waren wel veel dezelfde argumenten tijdens het debat.
Marokkaan: 'Jij generaliseert'
Johan: 'Ik weet uit ervaring dat clubs maximaal 5 Marokkanen per team willen'.
Repeat.
Ik denk dat die mocro een glas wijn in Johan's gezicht gooitquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat beide geheelonthouder zijn.
Hij had moeten zeggen nou als er iemand babbelziek is in deze land dan is dat de Johan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef JanCees het volgende:
Babbelzieke hoogstirritante Marokkaan, wie denk jij wel dat je bent????
zulke mensentwitter:lentie twitterde op dinsdag 12-04-2016 om 23:41:13Steeds dezelfde (onbenullige) gasten bij #Pauw. Voor de kijkcijfers, @jeroenpauw ? Of is Derksen echt zo interessant? reageer retweet
tuteren tuterenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
ik ga buiten al toeterend de overwinningen vieren.
Vrijdag de nabeschouwing.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Geslaagde uitwedstrijd moet ik zeggen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij had moeten zeggen nou als er iemand babbelziek is in deze land dan is dat de Johan.
Euhm nee. Johan noemde keiharde feiten waarom clubs Marokkanen niet nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd beschaafder dan Johan. Daarnaast heeft ie gewoon een punt dat hij stigmatiseert.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
HAHAHAHA LATEN WE DEZE TWITTERAAR BASHEN !!!
*Ebola Cupquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Euhm nee. Johan noemde keiharde feiten waarom clubs Marokkanen niet nemen.
1. Ramadan
2. Afrika Cup, want de meeste kiezen toch voor hun land.
Helaas zijn er wel stadionverboden uitgedeeld.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Geslaagde uitwedstrijd moet ik zeggen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij had moeten zeggen nou als er iemand babbelziek is in deze land dan is dat de Johan.
Hij baseert alles vanuit zijn omgeving en haalt alleen maar positieve incidentjes erbij..quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is geen behoefte, maar het is zoiets als met een badjas onder de zonnebank gaan liggen. Het slaat nergens op. Niemand is in je pielemuis geinteresseerd en toch maak je er een issue van.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Ik begrijp die behoefte van naakt met elkaar douchen ook niet zo. Vond het niks toen het vroeger op school met gym nog moest. Als ik een jongen was had ik ook mn boxer aangehouden.
Ja inderdaad, dat het toevallig goed gaat bij zijn clubje betekent niet dat alle problemen bij andere clubs verdwijnen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij baseert alles vanuit zijn omgeving en haalt alleen maar positieve incidentjes erbij..
Hij komt nauwelijks met relevante feiten
quote:
Ja was een typisch 'wij van wc eend' verhaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij baseert alles vanuit zijn omgeving en haalt alleen maar positieve incidentjes erbij..
We gaan nu naar NWS voor de #bommeldingquote:
Door deze mannetjes zal de Marokkaanse gemeenschap nooit integreren. Steken nooit de hand in eigen boezem, alle Marokkanen zijn oké, het probleem ligt bij Wilders en Derksen. Ik zie nooit een Marokkaan op tv kritisch zijn over de eigen gemeenschap.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja was een typisch 'wij van wc eend' verhaal.
Johan had gewoon gelijk, hij wil makkelijk scoren en fame pakken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:57 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat het toevallig goed gaat bij zijn clubje betekent niet dat alle problemen bij andere clubs verdwijnen.
iddquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Door deze mannetjes zal de Marokkaanse gemeenschap nooit integreren. Steken nooit de hand in eigen boezem, alle Marokkanen zijn oké, het probleem ligt bij Wilders en Derksen. Ik zie nooit een Marokkaan op tv kritisch zijn over de eigen gemeenschap.
Te weinig idd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Door deze mannetjes zal de Marokkaanse gemeenschap nooit integreren. Steken nooit de hand in eigen boezem, alle Marokkanen zijn oké, het probleem ligt bij Wilders en Derksen. Ik zie nooit een Marokkaan op tv kritisch zijn over de eigen gemeenschap.
MANDquote:Op woensdag 13 april 2016 00:07 schreef bamibij het volgende:
Asscher op facebook:
Racisme en voetbal-Marokkanen
"Ik zal wel worden weggezet als racist", aldus Johan Derksen bij tv programma Voetbal Inside toen hij stelde dat voetbalclubs "naar de klote gaan omdat er teveel Marokkanen spelen".
Inderdaad. Het is racistisch om Marokkanen te weren van de voetbalclub.
Maar mag hij dan niet benoemen dat er problemen zijn met teams met Nederlands-Marokkaanse spelers? Jawel, dat mag. Korte lontjes, schelden. Opgefokt gedrag. Zo gaat de lol er wel vanaf, van het amateurvoetbal. Het is niet nieuw, het was er al toen ik als sierlijke rechtsbuiten over de Amsterdamse velden dartelde.
Het is niet exclusief voor teams met veel Nederlands Marokkaanse spelers. Bepaald niet (Schellingwoude uit was toen een veldslag). Maar het komt te vaak voor om te negeren.
Zullen we naar het probleem kijken? Dat is het gedrag, en het gebrek aan adequate reactie. Jongens die zich slecht gedragen op het voetbalveld hebben blijkbaar niet meegekregen dat dat niet hoort. Teamgenoten die het laten gaan - of zelfs meedoen - snappen niet dat ze medeverantwoordelijk zijn. Clubs die ze laten begaan laten hun naam verpesten. KNVB die spelers niet verwijdert laat het dooretteren.
Bij wangedrag wegkijken verergert het probleem. En daar hebben heel veel mensen last van: de andere teams en spelers wiens plezier vergald wordt. De vele, vele Nederlands-Marokkaanse jongens die zich wel normaal gedragen en die nog meer gewantrouwd en gediscrimineerd zullen worden. Die gewoon willen genieten van voetbal in het weekend.
De oplossing voor zich misdragende jongens is de spelregels handhaven zonder aanzien des persoons. Niet wegkijken dus.
Het probleem zelf ongemoeid laten en clubs aansporen geen Marokkaanse jongens aan te nemen is het probleem afwentelen op Anass of Mouad, lieverds die ik ken uit de Fjes. Jongens die al zo vaak last hebben van vooroordelen over Marokkanen.
Niet alleen mis je mogelijk de volgende Boussatta of Ziyech, ook geef je de boodschap af dat we bij onrecht niet optreden tegen de boosdoeners maar het afreageren op de groep.
Samen sporten, dat helpt. Spelregels voor iedereen. En niet beoordeeld worden op je groep, maar op je gedrag - en je voetbalkwaliteiten!
Ps en wat dat douchen betreft? Het lijkt mij nooit zo praktisch dat douchen met onderbroek, maar leef en laat leven. Niet zeuren als iemand met onderbroek doucht, ook niet zeuren als iemand dat zonder onderbroek doet.
zeer goed verhaal
Standaard lulverhaal van politici, waarbij weer even wordt benadrukt dat Nederlanders dit ook doen.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:07 schreef bamibij het volgende:
Asscher op facebook:
Racisme en voetbal-Marokkanen
"Ik zal wel worden weggezet als racist", aldus Johan Derksen bij tv programma Voetbal Inside toen hij stelde dat voetbalclubs "naar de klote gaan omdat er teveel Marokkanen spelen".
Inderdaad. Het is racistisch om Marokkanen te weren van de voetbalclub.
Maar mag hij dan niet benoemen dat er problemen zijn met teams met Nederlands-Marokkaanse spelers? Jawel, dat mag. Korte lontjes, schelden. Opgefokt gedrag. Zo gaat de lol er wel vanaf, van het amateurvoetbal. Het is niet nieuw, het was er al toen ik als sierlijke rechtsbuiten over de Amsterdamse velden dartelde.
Het is niet exclusief voor teams met veel Nederlands Marokkaanse spelers. Bepaald niet (Schellingwoude uit was toen een veldslag). Maar het komt te vaak voor om te negeren.
Zullen we naar het probleem kijken? Dat is het gedrag, en het gebrek aan adequate reactie. Jongens die zich slecht gedragen op het voetbalveld hebben blijkbaar niet meegekregen dat dat niet hoort. Teamgenoten die het laten gaan - of zelfs meedoen - snappen niet dat ze medeverantwoordelijk zijn. Clubs die ze laten begaan laten hun naam verpesten. KNVB die spelers niet verwijdert laat het dooretteren.
Bij wangedrag wegkijken verergert het probleem. En daar hebben heel veel mensen last van: de andere teams en spelers wiens plezier vergald wordt. De vele, vele Nederlands-Marokkaanse jongens die zich wel normaal gedragen en die nog meer gewantrouwd en gediscrimineerd zullen worden. Die gewoon willen genieten van voetbal in het weekend.
De oplossing voor zich misdragende jongens is de spelregels handhaven zonder aanzien des persoons. Niet wegkijken dus.
Het probleem zelf ongemoeid laten en clubs aansporen geen Marokkaanse jongens aan te nemen is het probleem afwentelen op Anass of Mouad, lieverds die ik ken uit de Fjes. Jongens die al zo vaak last hebben van vooroordelen over Marokkanen.
Niet alleen mis je mogelijk de volgende Boussatta of Ziyech, ook geef je de boodschap af dat we bij onrecht niet optreden tegen de boosdoeners maar het afreageren op de groep.
Samen sporten, dat helpt. Spelregels voor iedereen. En niet beoordeeld worden op je groep, maar op je gedrag - en je voetbalkwaliteiten!
Ps en wat dat douchen betreft? Het lijkt mij nooit zo praktisch dat douchen met onderbroek, maar leef en laat leven. Niet zeuren als iemand met onderbroek doucht, ook niet zeuren als iemand dat zonder onderbroek doet.
zeer goed verhaal
En dan is het hopeloos.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:15 schreef svann het volgende:
Goed verhaal van Asscher.
De bal ligt bij de KNVB.
Ken je VI klassiekersquote:Op woensdag 13 april 2016 00:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vond het redelijk van hak op de tak gaan dit gesprek, dat was wel jammer. En als Derksen Farid beledigt komen mensen hier spontaan klaar "hij noemde hem babbelziek xD"
Ik ken dat fragment, maar dat is maar een voorbeeld, het gebeurt bij elke belediging " XDDD"quote:
Ja nou, als Messi er een mooie actie uitgooit komen er ook mensen klaar.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vond het redelijk van hak op de tak gaan dit gesprek, dat was wel jammer. En als Derksen Farid beledigt komen mensen hier spontaan klaar "hij noemde hem babbelziek xD"
Nee, exact 16,5 jaar FOK!intuïtie.quote:
Johanquote:Op woensdag 13 april 2016 09:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel treurig dat er allerlei PVV fans aan de haal gaan met Derksen's uitspraken op o.a. twitter, terwijl Johan juist altijd zo ageert tegen de blonde demagoog.
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 13-04-2016 om 11:15:21Boeiende clash tussen #JohanDerksen en #FaridAzerkan bij #Pauw over Marokkanen-uitspraken van Derksen... Farid won duidelijk op punten. reageer retweet
Natuurlijk vindt hij dat.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:48 schreef Slobeend het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 13-04-2016 om 11:15:21Boeiende clash tussen #JohanDerksen en #FaridAzerkan bij #Pauw over Marokkanen-uitspraken van Derksen... Farid won duidelijk op punten. reageer retweet
mee eensquote:Op woensdag 13 april 2016 13:42 schreef Max23 het volgende:
Ook al heeft Johan gelijk, hij was niet echt sterk met sommige van zijn argumenten.
quote:
Derksen zegt nu precies hetzelfde als Wilders, maar zegt toch van nietquote:Op woensdag 13 april 2016 09:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel treurig dat er allerlei PVV fans aan de haal gaan met Derksen's uitspraken op o.a. twitter, terwijl Johan juist altijd zo ageert tegen de blonde demagoog.
Gelul. Hij zegt niet 'minder Marokkanen in Nederland', hij zegt niet 'grenzen dicht'. Hij doet alleen maar een constatering die iedereen kan zien.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Derksen zegt nu precies hetzelfde als Wilders, maar zegt toch van niet![]()
. Zwakkeling dat het is
Hij klaagt toch over een te veel aan Marokkanen, en ondertekent dat er een Marokkanenprobleem isquote:Op woensdag 13 april 2016 17:27 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Gelul. Hij zegt niet 'minder Marokkanen in Nederland',
Ik zeg ook niet dat Derksen alle Wilders standpunten aanhangtquote:hij zegt niet 'grenzen dicht'.
Dat kan je dan ook over Wilders zeggenquote:Hij doet alleen maar een constatering die iedereen kan zien.
Pauw is niet onder de indruk.quote:
Johan stemt toch ook D66?quote:Op woensdag 13 april 2016 09:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij stemde ooit Rutte en kreeg mevrouw Verdonk er gratis bij. En toen gingen ze ook nog samenwerken met de PVV.quote:
hahaha leuk stukje was dat hequote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hans zit in het pak wat hij droeg in Spliksplinter.
Hier alvast een voorschotquote:Op woensdag 13 april 2016 23:10 schreef Joezi het volgende:
Komt Teeuwen nog eens aan het woord, wij willen grappen en grollen
Dan was die van Hans die "boeiend" zegt boeienderquote:
Ze wachten met het bestequote:Op woensdag 13 april 2016 23:10 schreef Joezi het volgende:
Komt Teeuwen nog eens aan het woord, wij willen grappen en grollen
De hele 'politiek'quote:
Insert sketch van Thomas van Luin.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wil jullie waarschuwen dat je geen gifjes mag posten waarin een persoon speeksel deponeert in de mond van een ander persoon. Zelfs niet wanneer het op tv gaat over een spuugkit.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wil jullie waarschuwen dat je geen gifjes mag posten waarin een persoon speeksel deponeert in de mond van een ander persoon. Zelfs niet wanneer het op tv gaat over een spuugkit.
Bedankt voor deze waarschuwing. Ik heb het vermoeden dat ik wat gemist hebquote:Op woensdag 13 april 2016 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ah dat gifje had ik gezien.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
Je hebt mij gemist.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waarschuwing. Ik heb het vermoeden dat ik wat gemist heb
Bedankt man! Ik wilde net zo'n gifje posten. Goed dat ik dit eerst las.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2016 23:17 schreef Confetti het volgende:
Die Ferry is echt een smerige anti-democraat. Altijd maar de zittende elite verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |