quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet bij just me in huis...
Het fijnste land waar ik ooit wasquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n ouderwets Joegoslavisch restaurant met die gehakt stickies van het houtskoolvuur...
damnquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee! Dan gaan al je bloedlichaampjes naar het zuiden staan en wil je oog op vakantie!
Zat vlak bij Dubrovnik. Móói daar! Alleen jammer dat mensen hun vuilniszakken zo van de rotsen in zee flikkerden.quote:
ik was vlak voor de oorlog in Zadar...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat vlak bij Dubrovnik. Móói daar! Alleen jammer dat mensen hun vuilniszakken zo van de rotsen in zee flikkerden.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
damn![]()
Of je laat het water zijn werk doen en hopen dat het eruit valt, en anders toch maar even naar de huisarts
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet bij just me in huis...
Live in Memphis bij BB King in z'n tent speelde een band het ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt behoorlijk aangenaam.
Doodzonde toch!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was vlak voor de oorlog in Zadar...
Niets van over
Krijg je er een gratis olifantenslagtand bij...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Echt welke kringloopwinkel je ook lijkt
Kamahl is de meest aangeboden artiest
Dan heb je d'r flink uitgewoond...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was vlak voor de oorlog in Zadar...
Niets van over
sepsis is niet iets wat je wil hebben inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Metaal in je oog wil je niet hebben en zéker geen roest. Da's leuk voor bloedvergiftiging.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je d'r flink uitgewoond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:46 schreef Fogel het volgende:
Eej Fogel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee man!
Haha, top!!!
![]()
Zo'n mooie rode streep die optrekt richting hart.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
sepsis is niet iets wat je wil hebben inderdaad
Typisch dat je wel mag luisteren, maar niet mag uitzenden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Oh ja!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Spooky & Sue.
Met d'r mooie gebreide truitjes...
Ach ja, een keer gehad toen ik 19 was, later nog een keer dat ik door een of ander beest gebeten was. een of andere bobbel ter grootte van een sinaasappel in mijn knieholte. Moeilijk lopen was dat. Mjah toen ook zon rode streep. Wordt je toch niet echt blij van, toen toch maar gehinkeld naar de huisarts. Een of andere heftig medicamentje gehad, cleared right upquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n mooie rode streep die optrekt richting hart.
ja, ik hoop wel dat die ietjes goedkoper uitvaltquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je een leuk dakje van bouwen!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja, een keer gehad toen ik 19 was, later nog een keer dat ik door een of ander beest gebeten was. een of andere bobbel ter grootte van een sinaasappel in mijn knieholte. Moeilijk lopen was dat. Mjah toen ook zon rode streep. Wordt je toch niet echt blij van, toen toch maar gehinkeld naar de huisarts. Een of andere heftig medicamentje gehad, cleared right up
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik hoop wel dat die ietjes goedkoper uitvalt
't is maar goed dat het eea gedigitaliseerd isquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]Jij hebt echt aardig wat meegemaakt op medisch gebied he!
Jakkes, wat klinkt dat eng.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja, een keer gehad toen ik 19 was, later nog een keer dat ik door een of ander beest gebeten was. een of andere bobbel ter grootte van een sinaasappel in mijn knieholte. Moeilijk lopen was dat. Mjah toen ook zon rode streep. Wordt je toch niet echt blij van, toen toch maar gehinkeld naar de huisarts. Een of andere heftig medicamentje gehad, cleared right up
hmm, dan maar goudquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, misschien moet je die diamanten randen tóch maar niet doen dan..
Begrijp ik ja!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
't is maar goed dat het eea gedigitaliseerd isMedisch dossier is ehh.. best dik
En het is wel een episch nummer.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
Om - State of non-return is ook wel met een diepe stem!
ben er blij van dat ik d'r niet zo vaak kom. heb ik helemaal geen tijd voorquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
't is maar goed dat het eea gedigitaliseerd isMedisch dossier is ehh.. best dik
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Komt een knokkels bij de dokter. Zegt de dokter: "Waar is uw medisch dossier?"
Knokkels: "Hier, op deze 3 TB schijf."
absoluutquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:52 schreef Fogel het volgende:
Ja geef mij maar de schuld, stiekum wilde Sivert zelf ook horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Een willekeurige versie van "swing low, sweet chariot" moet eigenlijk ook wel diepe stemmen opleveren.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:55 schreef Fogel het volgende:
Katie Melua heeft de diepste stem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:55 schreef Fogel het volgende:
Katie Melua heeft de diepste stem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah!
![]()
Mwahquote:
Ter grootte van een snaasappel!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
met dit nummer ben ik echt opgegroeid. Op de radio word ik simpel van 'mquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat je meneer Paardekooper zo leuk vond...
Ik kon niet zo heel hard lopenquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ter grootte van een snaasappel!Als je er niet rap bij bent, dan is het gewoon afgelopen met je, zo snel kan dat gaan.
Stijlquote:
Ik weet wel sites met fick flics er op.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Ow en als iemand een site kan vinden met al het werk van Vic Flick ga ik een show maken van die man
Hij? Wanneer nou niet?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als meneer daar trek in heeft, lijkt me dat wel wat ja.
Ik moet zeg maar nog een wasje ophangen, maar ja, dat kan natuurlijk synchroonquote:
Neuh, ik bedoel wel wat ik typquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moet zeg maar nog een wasje ophangen, maar ja, dat kan natuurlijk synchroon
Wel een paar keer meegemaakt hoor. Maar toen was het dan ook vlak daarvoor al een paar keer subtiel afgedwongen.quote:
Meestal als hij niet draait is het omdat hij vroeg naar bed moet!quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel een paar keer meegemaakt hoor. Maar toen was het dan ook vlak daarvoor al een paar keer subtiel afgedwongen.
echt iedereen kent zijn gitaarspel, maar weinigen realiseren zich dat hij dat isquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neuh, ik bedoel wel wat ik typ
Ongeveer de meest beroemde gitarist ter wereld, die niemand kent
datquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
echt iedereen kent zijn gitaarspel, maar weinigen realiseren zich dat hij dat is
Dan is degene die 'm kocht een enorme sukkel...quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Die mijnheer heeft zijn Fender verkocht voor 55.000 dollar...
Van zijn kat?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Meestal als hij niet draait is het omdat hij vroeg naar bed moet!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moet zeg maar nog een wasje ophangen, maar ja, dat kan natuurlijk synchroon
zonder sentimentele waarde werd de gitaar getaxeerd op 36.000 dollarquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is degene die 'm kocht een enorme sukkel...
OPhangen!!quote:
oog nog niet goed nietquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
oog nog niet goed niet
[ afbeelding ]
Dat weten meerdere mensen nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
OPhangen!!
En ik wist niet dat knokkels beha's droeg..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
OPhangen!!
Pijn, lichtgevoeligheid, slecht zicht?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
oog nog niet goed niet
[ afbeelding ]
Oh sorry dat was een R49 geheimquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
OPhangen!!
nee hoor, beetje geïrriteerd nog maar dat ben ik zelf ook wel 'nsquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pijn, lichtgevoeligheid, slecht zicht?
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
MwahValt mee hoor.
"Meneer Knokkels, doe uw kin even op uw borst?"
*kin op borst doet.. knie ineens naast gezicht ziet.
Ahh, dachten we al.. Wij brengen u maar naar de quarantaine
Drink een emmer wijn, relax.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
nee hoor, beetje geïrriteerd nog maar dat ben ik zelf ook wel 'ns
quote:Programma van vandaag
22:12 - 00:00 DJ Knokkels - Stijlloos Gaan we Richting De Nacht
En dát, lieve luisterbuiskindjes, is hoe men in het ziekenhuis zeker weet dat er sprake is van een meningitis sepsisquote:
Ik ben nu niet geïrriteerd, ik hou het bij een glaasjequote:
Ik zou er toch voorzichtig mee zijnquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
nee hoor, beetje geïrriteerd nog maar dat ben ik zelf ook wel 'ns
doe ik hoor, ik geef mijn ogen straks een goede nachtrust !quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou er toch voorzichtig mee zijn
Ook goed.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nu niet geïrriteerd, ik hou het bij een glaasje
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook goed.
Ik hou het bij 1 fles bier vanavond. Maar da's vooral omdat het bier dat ik nu drink maar liefst 17% alcohol bevat
Zó! Nou, proost.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook goed.
Ik hou het bij 1 fles bier vanavond. Maar da's vooral omdat het bier dat ik nu drink maar liefst 17% alcohol bevat
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook goed.
da's un bestequote:Op dinsdag 12 april 2016 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook goed.
de malle broer.. De Speshul broerquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt als de malle broer van Bon Scott van AC/DC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |