quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gooi er nog ff een Old Yeller bij tegen aan!
Oh, hier istie wel te zien, maar idd, het is Bambiquote:
Die foto van Nikky, dat ze een hert aan flarden had gereden werkt vast wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:24 schreef ToT het volgende:
Ach wat de hell, dan trekken we meteen alle registers open!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vragen mensen mij waarom ik een bril heb.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:25 schreef just me het volgende:
Ik heb vanavond met een staalborstel een hek onderhanden genomen en toen kwam er wat in mijn ogen
Je brengt me op een idee...morgen hertenbiefstukjes. Bambi op mijn bord.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:24 schreef ToT het volgende:
Ach wat de hell, dan trekken we meteen alle registers open!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flink spoelen dan maar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:25 schreef just me het volgende:
Ik heb vanavond met een staalborstel een hek onderhanden genomen en toen kwam er wat in mijn ogen
en waarom heb jij een bril ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan vragen mensen mij waarom ik een bril heb.
Mijn ogen zijn bagger.quote:
lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee...morgen hertenbiefstukjes. Bambi op mijn bord.
Even in de gaten houden met die roest troep.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:25 schreef just me het volgende:
dus kostbaarquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja dan valt just me's papierwerk van haar schootquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flink spoelen dan maar.
Eierdopje vullen met water, op je open oog zetten en rollen met die oogbal...
En na die stevige maaltijd:quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 minuutjes denk ik, ik begin ook dorst te krijgenquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dan valt just me's papierwerk van haar schoot
Als je je trouwens waardeloos voelt, dan kan ik je zeggen dat een nier al snel zo'n 30.000 euro opbrengt op de aziatische zwarte markt, je hart een duizendje of wat, je ogen 50.000 per oogbal, lever zal ook wel zo'n 20.000 opleveren. Ben je tóch nog heel wat waard!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:27 schreef just me het volgende:
dus kostbaar
als ik verder ga zet ik ook wel n bril op !
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En na die stevige maaltijd:
[ afbeelding ]
Beter dat dan je oogbal die er uit valt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dan valt just me's papierwerk van haar schoot
Die manier van spoelen bedoelde ik dus niet...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 minuutjes denk ik, ik begin ook dorst te krijgen
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die manier van spoelen bedoelde ik dus niet...
dan ga je al mooi richting de 150.000quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je je trouwens waardeloos voelt, dan kan ik je zeggen dat een nier al snel zo'n 30.000 euro opbrengt op de aziatische zwarte markt, je hart een duizendje of wat, je ogen 50.000 per oogbal, lever zal ook wel zo'n 20.000 opleveren. Ben je tóch nog heel wat waard!
Kan je een leuk dakje van bouwen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga je al mooi richting de 150.000
Dat lukt dan niet meer zo best.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je een leuk dakje van bouwen!
... van láten bouwen.. sorryquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lukt dan niet meer zo best.
quote:
Yep...die klonk geweldig in Polk Salad Annie samen met Tony Joe Whitequote:Op dinsdag 12 april 2016 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jantje Contantje had ook wel een aardig lage stem.
Zit je helemaal onder de metaalsplinters dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:33 schreef just me het volgende:
* just me duikt even onder de douche, even goed spoelen
hou je het ff goed in de gaten?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:33 schreef just me het volgende:
Niet wrijven aub.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:33 schreef just me het volgende:
Hopelijk krijg je het er goed uitgespoeld joh.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je helemaal onder de metaalsplinters dan?
Ik ben niet bij just me in huis...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:35 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je het er goed uitgespoeld joh.
Denk niet dat ik die ken. Na de show eens luisteren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:33 schreef Annagh het volgende:
[..]
Yep...die klonk geweldig in Polk Salad Annie samen met Tony Joe White
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet wrijven aub.
Stukjes metaal zijn funest voor een oog
Sterke magneet voor het oog houden
Nee! Dan gaan al je bloedlichaampjes naar het zuiden staan en wil je oog op vakantie!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet wrijven aub.
Stukjes metaal zijn funest voor een oog
Sterke magneet voor het oog houden
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet bij just me in huis...
Het fijnste land waar ik ooit wasquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n ouderwets Joegoslavisch restaurant met die gehakt stickies van het houtskoolvuur...
damnquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee! Dan gaan al je bloedlichaampjes naar het zuiden staan en wil je oog op vakantie!
Zat vlak bij Dubrovnik. Móói daar! Alleen jammer dat mensen hun vuilniszakken zo van de rotsen in zee flikkerden.quote:
ik was vlak voor de oorlog in Zadar...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat vlak bij Dubrovnik. Móói daar! Alleen jammer dat mensen hun vuilniszakken zo van de rotsen in zee flikkerden.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
damn![]()
Of je laat het water zijn werk doen en hopen dat het eruit valt, en anders toch maar even naar de huisarts
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet bij just me in huis...
Live in Memphis bij BB King in z'n tent speelde een band het ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt behoorlijk aangenaam.
Doodzonde toch!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was vlak voor de oorlog in Zadar...
Niets van over
Krijg je er een gratis olifantenslagtand bij...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Echt welke kringloopwinkel je ook lijkt
Kamahl is de meest aangeboden artiest
Dan heb je d'r flink uitgewoond...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was vlak voor de oorlog in Zadar...
Niets van over
sepsis is niet iets wat je wil hebben inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Metaal in je oog wil je niet hebben en zéker geen roest. Da's leuk voor bloedvergiftiging.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je d'r flink uitgewoond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:46 schreef Fogel het volgende:
Eej Fogel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee man!
Haha, top!!!
![]()
Zo'n mooie rode streep die optrekt richting hart.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
sepsis is niet iets wat je wil hebben inderdaad
Typisch dat je wel mag luisteren, maar niet mag uitzenden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Oh ja!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Spooky & Sue.
Met d'r mooie gebreide truitjes...
Ach ja, een keer gehad toen ik 19 was, later nog een keer dat ik door een of ander beest gebeten was. een of andere bobbel ter grootte van een sinaasappel in mijn knieholte. Moeilijk lopen was dat. Mjah toen ook zon rode streep. Wordt je toch niet echt blij van, toen toch maar gehinkeld naar de huisarts. Een of andere heftig medicamentje gehad, cleared right upquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n mooie rode streep die optrekt richting hart.
ja, ik hoop wel dat die ietjes goedkoper uitvaltquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je een leuk dakje van bouwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |