quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet bij just me in huis...
Het fijnste land waar ik ooit wasquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n ouderwets Joegoslavisch restaurant met die gehakt stickies van het houtskoolvuur...
damnquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee! Dan gaan al je bloedlichaampjes naar het zuiden staan en wil je oog op vakantie!
Zat vlak bij Dubrovnik. Móói daar! Alleen jammer dat mensen hun vuilniszakken zo van de rotsen in zee flikkerden.quote:
ik was vlak voor de oorlog in Zadar...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat vlak bij Dubrovnik. Móói daar! Alleen jammer dat mensen hun vuilniszakken zo van de rotsen in zee flikkerden.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
damn![]()
Of je laat het water zijn werk doen en hopen dat het eruit valt, en anders toch maar even naar de huisarts
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet bij just me in huis...
Live in Memphis bij BB King in z'n tent speelde een band het ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt behoorlijk aangenaam.
Doodzonde toch!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was vlak voor de oorlog in Zadar...
Niets van over
Krijg je er een gratis olifantenslagtand bij...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Echt welke kringloopwinkel je ook lijkt
Kamahl is de meest aangeboden artiest
Dan heb je d'r flink uitgewoond...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was vlak voor de oorlog in Zadar...
Niets van over
sepsis is niet iets wat je wil hebben inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Metaal in je oog wil je niet hebben en zéker geen roest. Da's leuk voor bloedvergiftiging.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je d'r flink uitgewoond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:46 schreef Fogel het volgende:
Eej Fogel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee man!
Haha, top!!!
![]()
Zo'n mooie rode streep die optrekt richting hart.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
sepsis is niet iets wat je wil hebben inderdaad
Typisch dat je wel mag luisteren, maar niet mag uitzenden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Oh ja!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Spooky & Sue.
Met d'r mooie gebreide truitjes...
Ach ja, een keer gehad toen ik 19 was, later nog een keer dat ik door een of ander beest gebeten was. een of andere bobbel ter grootte van een sinaasappel in mijn knieholte. Moeilijk lopen was dat. Mjah toen ook zon rode streep. Wordt je toch niet echt blij van, toen toch maar gehinkeld naar de huisarts. Een of andere heftig medicamentje gehad, cleared right upquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n mooie rode streep die optrekt richting hart.
ja, ik hoop wel dat die ietjes goedkoper uitvaltquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je een leuk dakje van bouwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |