quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gooi er nog ff een Old Yeller bij tegen aan!
Oh, hier istie wel te zien, maar idd, het is Bambiquote:
Die foto van Nikky, dat ze een hert aan flarden had gereden werkt vast wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:24 schreef ToT het volgende:
Ach wat de hell, dan trekken we meteen alle registers open!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vragen mensen mij waarom ik een bril heb.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:25 schreef just me het volgende:
Ik heb vanavond met een staalborstel een hek onderhanden genomen en toen kwam er wat in mijn ogen
Je brengt me op een idee...morgen hertenbiefstukjes. Bambi op mijn bord.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:24 schreef ToT het volgende:
Ach wat de hell, dan trekken we meteen alle registers open!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flink spoelen dan maar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:25 schreef just me het volgende:
Ik heb vanavond met een staalborstel een hek onderhanden genomen en toen kwam er wat in mijn ogen
en waarom heb jij een bril ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan vragen mensen mij waarom ik een bril heb.
Mijn ogen zijn bagger.quote:
lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee...morgen hertenbiefstukjes. Bambi op mijn bord.
Even in de gaten houden met die roest troep.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:25 schreef just me het volgende:
dus kostbaarquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja dan valt just me's papierwerk van haar schootquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flink spoelen dan maar.
Eierdopje vullen met water, op je open oog zetten en rollen met die oogbal...
En na die stevige maaltijd:quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 minuutjes denk ik, ik begin ook dorst te krijgenquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dan valt just me's papierwerk van haar schoot
Als je je trouwens waardeloos voelt, dan kan ik je zeggen dat een nier al snel zo'n 30.000 euro opbrengt op de aziatische zwarte markt, je hart een duizendje of wat, je ogen 50.000 per oogbal, lever zal ook wel zo'n 20.000 opleveren. Ben je tóch nog heel wat waard!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:27 schreef just me het volgende:
dus kostbaar
als ik verder ga zet ik ook wel n bril op !
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En na die stevige maaltijd:
[ afbeelding ]
Beter dat dan je oogbal die er uit valt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dan valt just me's papierwerk van haar schoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |