quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Komt een knokkels bij de dokter. Zegt de dokter: "Waar is uw medisch dossier?"
Knokkels: "Hier, op deze 3 TB schijf."
Ter grootte van een snaasappel!quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja, een keer gehad toen ik 19 was, later nog een keer dat ik door een of ander beest gebeten was. een of andere bobbel ter grootte van een sinaasappel in mijn knieholte. Moeilijk lopen was dat. Mjah toen ook zon rode streep. Wordt je toch niet echt blij van, toen toch maar gehinkeld naar de huisarts. Een of andere heftig medicamentje gehad, cleared right up
met dit nummer ben ik echt opgegroeid. Op de radio word ik simpel van 'mquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat je meneer Paardekooper zo leuk vond...
Ik kon niet zo heel hard lopenquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ter grootte van een snaasappel!Als je er niet rap bij bent, dan is het gewoon afgelopen met je, zo snel kan dat gaan.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Komt een knokkels bij de dokter. Zegt de dokter: "Waar is uw medisch dossier?"
Knokkels: "Hier, op deze 3 TB schijf."
Stijlquote:
Ik weet wel sites met fick flics er op.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Ow en als iemand een site kan vinden met al het werk van Vic Flick ga ik een show maken van die man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |