Je kan ook gwn een handdoek om je heen slaan terwijl je dat doet werkt net zo goedquote:Op woensdag 13 april 2016 01:05 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Goede vergelijking, echt.. Lijkt me niet meer dan normaal en praktisch om ook het zweet tussen je ballen uit te kunnen wassen. Ook droogt het wat makkelijker af dan een boxershort maar dat niet doen heeft volgens jou niets met preuts te makenok
Toch wel opvallend om te lezen dat zoveel amateurvoetballers (op Fok!) dezelfde ervaringen met Marokkanen delen.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:02 schreef Eenskijken het volgende:
ik kan het wel beamen, zelf heb ik meer dan 10 jaar amateurvoetbal gespeeld, gewoon een rustig, gezellig team. En altijd als we tegen een club met een team moesten spelen waar veel marrokkanen inzaten waren er problemen op, en naast het veld. Schelden,agressief gedoe, spugen, natrappen, bedreigen in de kleedkamer etcetera.
Tegen clubs waar allemaal nederlandse jongens inzaten vrijwel nooit problemen mee gehad, dan was het na afloop rustig napraten, ff wat drinken etc.
Dit is ook mijn ervaring.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:02 schreef Eenskijken het volgende:
ik kan het wel beamen, zelf heb ik meer dan 10 jaar amateurvoetbal gespeeld, gewoon een rustig, gezellig team. En altijd als we tegen een club met een team moesten spelen waar veel marrokkanen inzaten waren er problemen op, en naast het veld. Schelden,agressief gedoe, spugen, natrappen, bedreigen in de kleedkamer etcetera.
Tegen clubs waar allemaal nederlandse jongens inzaten vrijwel nooit problemen mee gehad, dan was het na afloop rustig napraten, ff wat drinken etc.
Oh oh wat erg, wat eng, een piemel van een ander.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Je kan ook gwn een handdoek om je heen slaan terwijl je dat doet werkt net zo goed
Jij ziet het klokhuis van andere niet en hun hoeven dat van jou niet zien
Win win
Tis maar net waar je over struikelen wil
1990?quote:Op woensdag 13 april 2016 01:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb van 1978 t/m 1983, voor de grote invasie, gevoetbald bij CVV in Rotterdam-Zuid. Nooit een vechtpartij gezien op of rond het veld, geen bedreigingen, geen spugen. Ja gescholden werd er wel maar alleen op ploeggenoten, dat hoort erbij. Hoe zou dat nou zo komen dat dat allemaal veranderd is?
Maar heeft niks met de islam te maken hoor:quote:Op woensdag 13 april 2016 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh oh wat erg, wat eng, een piemel van een ander.
quote:Preutse pubers
Vroeger hoorde het er bij: na het sporten ging je met z'n allen onder de douche. Bloot. Maar veel moslimjongeren doen dat niet. En in hun kielzog houden steeds meer pubers hun onderbroek aan.
HAROON ALI 10 januari 2012, 00:00
Jij denkt dat ik niet kan nuanceren maar dat kan ik wel. Zo gooi ik tegenwoordig mijn batterijen weer gewoon in de vuilnisbak en spoel ik mijn verfresten door de gootsteen. Tenslotte is er in landen als China een veel groter milieuprobleem.quote:
So What? De regels veranderen in een wereld die verandert. Dat gejank om niks. Onderbroek aan, uit blablabla.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:04 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar heeft niks met de islam te maken hoor:
[..]
Grote jongen, ik hoop dat je ook de gevolgen van je keuzes aankan. Tenslotte is er maar 1 rechter en dat is die van je geweten.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik niet kan nuanceren maar dat kan ik wel. Zo gooi ik tegenwoordig mijn batterijen weer gewoon in de vuilnisbak en spoel ik mijn verfresten door de gootsteen. Tenslotte is er in landen als China een veel groter milieuprobleem.
Dat kan ik prima. Gejank om niks. Ik veroorzaak maar 0,0000001% van de vervuiling in Nederland en 0,00000000000001% van de vervuiling in de wereld.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:10 schreef Impressme het volgende:
[..]
Grote jongen, ik hoop dat je ook de gevolgen van je keuzes aankan. Tenslotte is er maar 1 rechter en dat is die van je geweten.
De richting waarin de wereld verandert is eigenlijk wel een beetje om te janken. En dan hoef je nog niet eens zo ver terug te kijken om te kunnen zeggen "vroeger was alles beter"quote:Op woensdag 13 april 2016 02:07 schreef Impressme het volgende:
[..]
So What? De regels veranderen in een wereld die verandert. Dat gejank om niks. Onderbroek aan, uit blablabla.
Vrouwen moeten ook maar eens leren dat ze zich van top tot teen moeten bekleden midden in de zomer. De wereld verandert. Gejank om niks. Lange broek aan, hoofddoekje om. Kleine moeite toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:07 schreef Impressme het volgende:
[..]
So What? De regels veranderen in een wereld die verandert. Dat gejank om niks. Onderbroek aan, uit blablabla.
Oneens, maar dat zal je niet verbazen.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
De richting waarin de wereld verandert is eigenlijk wel een beetje om te janken. En dan hoef je nog niet eens zo ver terug te kijken om te kunnen zeggen "vroeger was alles beter"
Broeken mogen niet toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook maar eens leren dat ze zich van top tot teen moeten bekleden midden in de zomer. De wereld verandert. Gejank om niks. Lange broek aan, hoofddoekje om. Kleine moeite toch?
Wat een zieke idioot ben jij.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als en volwassen man als een gek op je insteekt snap ik dat die kinderen ( 2 Marokkanen en de rest waren volgens mij Antillianen) zich beschermen .
Was nooit de bedoeling om hem dood te trappen , hij heeft pech gehad maar had het ook kunnen voorkomen door zich als een volwassen man te gedragen.
Zonde
Volgens zijn logica mag je jezelf verdedigen. Hebben ze bij een juwelier ook gedaan. Protesten en stille tochten aan toe.quote:
Ik ziwt er niet op te wachten om jou luo tezienquote:Op woensdag 13 april 2016 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh oh wat erg, wat eng, een piemel van een ander.
http://www.eenvandaag.nl/(...)0scheidsrechters.pdfquote:Op woensdag 13 april 2016 05:42 schreef Lunatiek het volgende:
Het lijkt me dat je de bewering van Derksen en wat velen hier opmerken makkelijk kan onderzoeken en toetsen.
Tel bijvoorbeeld het aantal vrijwilligers, kijk naar de financiën van een club, analyseer incidenten op en rond het veld, kijk ook naar rode kaarten en het succes van de club. Zijn er dan inderdaad meer problemen bij clubs met een Marokkaanse meerderheid? Hoeveel % Marokkanen is het omslagpunt? Zijn er ook problemen met andere allochtonen?
Mooie taak voor de KNVB.
Same here. Hadden we weer een interland tegen een of andere club uit Zoetermeer, dan wist je het wel: de "ik maak je dood", de "ik neuk je moeder" en de "kanker kaaskop" opmerkingen vlogen je om de oren. Vaak zat vechtpartijen gehad.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:02 schreef Eenskijken het volgende:
Laten we het hopen... bij veel wereldvreemde politici van groenlinks en de pvda vraag ik me echt af of dat zo is...quote:Op woensdag 13 april 2016 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We hebbem er al een paar. Maar hier komt geen Molenbeek. België was niet zo wakker 30 jaar terug. We weten inmiddels beter inmiddels.
No way dat die ooit wakker gaan worden.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laten we het hopen... bij veel wereldvreemde politici van groenlinks en de pvda vraag ik me echt af of dat zo is...
Een van de quotes.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.nl/(...)0scheidsrechters.pdf
Laat men daar eens aangifte van doen ipv discriminatie.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:50 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Een van de quotes.
Quotes van deelnemers over incidenten en met wie
Elftallen met 3 of meer allochtone spelers, voornamelijk van Marokaanse of Turkse!afkomst,
die op achterstand komen lijkt in de meeste gevallen tot serieuze incidente. Triest om te
moeten constateren. Dit geldt ook voor elftallen die voor een groot deel!bestaan uit
woonwagenbewoners en aanverwante lui. Publiek langs de zijlijn intimideren geregeld de
grensrechter.
Gewoon tennis of IJshockey gaan volgen. Laten we voetbal doneren aan woestijnvolkeren en kampers. Een elftal van Sahara-Marokko vs woonwagenkamp 1. Dan kunnen ze lekker agressief tegen elkaar doen.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Laat men daar eens aangifte van doen ipv discriminatie.
Er valt weinig aangifte te doen. Je hebt gewoon veel aso ouders aan de lijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Laat men daar eens aangifte van doen ipv discriminatie.
Bij tennis gebeurt het ook.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:56 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Gewoon tennis of IJshockey gaan volgen. Laten we voetbal doneren aan woestijnvolkeren en kampers. Dan kunnen ze lekker agressief tegen elkaar doen.
Tennis is stijl in vergelijking met voetbal. Voor het grootste deel nette heren met hier en daar wat kleine incidentjes. Niks groot in tegenstelling tot voetbal waar het elke week wel raak is. Wat wil je als een sport derdewereldvolkeren aanspreekt: 1+1 = 2. Klaar als een klontje. Maar goed zelfs met al het fanatisme falen ze nog: echt goed zijn ze ook niet in. Zuid-Amerika en Europa domineren het WK voetbal. Helaas denken ze wel goed te zijn maar het is niet veel. Eredivisie-niveau gaat nog maar hoger lukt velen niet.quote:
Het wordt minder gespeeld. Moet je kijken hoe bepaalde kleintje meegesleept worden in het verhaal. En de taal.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:57 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Tennis is stijl in vergelijking met voetbal. Voor het grootste deel nette heren met hier en daar wat kleine incidentjes. Niks groot in tegenstelling tot voetbal.
Bij tennis heb je hooguit een keer een meningsverschil over een bal die in of uit is. Verder echt niks geks meegemaakt. Alleen bij mix dubbel een keer mijn ex hard op haar achterhoofd geserveerd, die was wel goed boos.quote:
Toefjes. We zijn het een keer eens. Ik ga je nog eens mogen.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij tennis heb je hooguit een keer een meningsverschil over een bal die in of uit is. Verder echt niks geks meegemaakt. Alleen bij mix dubbel een keer mijn ex hard op haar achterhoofd geserveerd, die was wel goed boos.
Laten we niet te hard van stapel lopen, maar het begin koesteren.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:03 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Toefjes. We zijn het een keer eens. Ik ga je nog eens mogen.
Daar kan ik mee leven.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen, maar het begin koesteren.
Dan heb je ouders in bijv. Amstelveen nog niet gezien bij/met kinderen. Dat was jaren terug al zo.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij tennis heb je hooguit een keer een meningsverschil over een bal die in of uit is. Verder echt niks geks meegemaakt. Alleen bij mix dubbel een keer mijn ex hard op haar achterhoofd geserveerd, die was wel goed boos.
De formulieren zullen wel klaar liggen bij de moskeeën.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:04 schreef Twiitch het volgende:
Is er al aangifte gedaan tegen Derksen?
Dat lijkt me best lastig, aangifte doen tegen feiten.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:04 schreef Twiitch het volgende:
Is er al aangifte gedaan tegen Derksen?
Dat weerhoudt men er niet van, tot nu toe.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:05 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat lijkt me best lastig, aangifte doen tegen feiten.
Het is gewoon een mening. Men komt ook nooit ver met zo'n aangifte. Het kost wel veel geld.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weerhoudt men er niet van, tot nu toe.
Euh nee. Totaal niet. De enige zwakkeling die aan de tafel zat, was die zelfreflectieloze opgefokte haatmocro. Met z'n kaasstolp.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
En niet te vergeten: "Wie denk je wel niet dat je bent".
Allemaal persoonlijke aanvallen en geen inhoudelijk argumenten. Bijzonder zwak optreden van de heer Derksen vanavond.
Zo kwam hij ook binnen. Gelijk het gras voor de voeten wegmaaien en even laten zien in de eerste minuut dat die rechtsbuiten een moeilijke dag gaat krijgen.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:46 schreef Mugger2.0 het volgende:
[..]
Dat is typisch Derksen. Je zag zijn irritatie. Hij mag dan 67 zijn, ergens daarbinnen zit nog die snoeiharde linksback van weleer, en die wil terugschoppen. Verbaal gelukkig.
En dat is zijn taak.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo kwam hij ook binnen. Gelijk het gras voor de voeten wegmaaien en even laten zien in de eerste minuut dat die rechtsbuiten een moeilijke dag gaat krijgen.
Voor de rest van de wedstrijd bleef Derksen lekker rustig, trapte alleen de bal weg en liet hij zijn tegenstander helemaal gek worden.
Opgefokt.. Dit is het hele punt. Niet het douchen, mocrolovertjes, dit.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:02 schreef Eenskijken het volgende:
Tennis is wel een gevaar voor relaties dus?quote:Op woensdag 13 april 2016 08:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kerel, ik hoop dat ze je hele account verwijderen hier. Nog nooit zoveel bullshit tegen gekomen. En je verziekt het ook nog voor de rest van 'jouw bevolkingsgroep'quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als en volwassen man als een gek op je insteekt snap ik dat die kinderen ( 2 Marokkanen en de rest waren volgens mij Antillianen) zich beschermen .
Was nooit de bedoeling om hem dood te trappen , hij heeft pech gehad maar had het ook kunnen voorkomen door zich als een volwassen man te gedragen.
Zonde
Ditquote:Op woensdag 13 april 2016 09:35 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Kerel, ik hoop dat ze je hele account verwijderen hier. Nog nooit zoveel bullshit tegen gekomen. En je verziekt het ook nog voor de rest van 'jouw bevolkingsgroep'
Men heeft ernstig onderschat hoe groot de culture verschillen zijn. Daarbij komt kijken dat je nu een wereldwijde opleving hebt van de radicale Islam, die ook zijn invloed uitoefent in Nederland. De Islamitische jongeren hier hebben (helaas) een laag IQ, waardoor ze erg gevoelig zijn voor radicalisering en zwart-wit denken. Ten derde zijn de aantallen fors toegenomen, en zoals Derksen terecht opmerkt, in groepsverband gedragen berbers heel anders dan wanneer ze in hun uppie zijn. Dat is die tribale cultuur waarbij altijd in groepsverband wordt opgetrokken, individualisme en persoonlijke verantwoordelijkheden zijn daarbij non-existente factoren.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dit dus, wat een teleurstelling om te zien dat ze zelfs een land naar beneden kunnen halen
Hij werd ook constant aangevallen door autochtonen. In het voetbal gaat het om het 'ik mag je' gehalte, en daar komen Marokkanen niet snel voor in aanmerking. Van Basten heeft ooit een knie gemold, carriere voorbij, en daar hoor je nooit iemand over. Bouaouzan had een freak accident met een nette Nederlandse jongen en dan is hij de boeman. Er wordt structureel met 2 maten gemeten, sommigen komen overal mee weg, anderen krijgen het verwijt dat ze verkeerd kijken bij een interview.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:01 schreef topdeck het volgende:
Doet me denken aan Bouaouzan die de knieën brak van iemand. Hij wordt constant verdedigd door Marokkanen. De rationalisering bij zulke zaken zijn echt rete irritant
Ik kan geen foto's van de overtreding van Van Basten vinden, maar het stond dus gelijk aan zoiets? Gestrekt been op kniehoogte?:quote:Op woensdag 13 april 2016 10:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij werd ook constant aangevallen door autochtonen. In het voetbal gaat het om het 'ik mag je' gehalte, en daar komen Marokkanen niet snel voor in aanmerking. Van Basten heeft ooit een knie gemold, carriere voorbij, en daar hoor je nooit iemand over. Bouaouzan had een freak accident met een nette Nederlandse jongen en dan is hij de boeman. Er wordt structureel met 2 maten gemeten, sommigen komen overal mee weg, anderen krijgen het verwijt dat ze verkeerd kijken bij een interview.
Dat is over de hele linie zo en dat kan ook autochtone voetballers treffen, alleen trekken kleurlingen vaker aan het kortste eind en Marokkanen eigenijk altijd.
Nee, het was opzettelijker.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:36 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik kan geen foto's van de overtreding van Van Basten vinden, maar het stond dus gelijk aan zoiets? Gestrekt been op kniehoogte?:
V Basten heeft daar indertijd ook genoeg bagger voor over zich heen gehad herinner ik me nog wel, alleen is dat niet blijven kleven omdat hij zelf ook letterlijk uit de voetballerij is geschopt en op zijn 28ste al klaar was.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij werd ook constant aangevallen door autochtonen. In het voetbal gaat het om het 'ik mag je' gehalte, en daar komen Marokkanen niet snel voor in aanmerking. Van Basten heeft ooit een knie gemold, carriere voorbij, en daar hoor je nooit iemand over. Bouaouzan had een freak accident met een nette Nederlandse jongen en dan is hij de boeman. Er wordt structureel met 2 maten gemeten, sommigen komen overal mee weg, anderen krijgen het verwijt dat ze verkeerd kijken bij een interview.
Dat is over de hele linie zo en dat kan ook autochtone voetballers treffen, alleen trekken kleurlingen vaker aan het kortste eind en Marokkanen eigenijk altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |