Volgens zijn logica mag je jezelf verdedigen. Hebben ze bij een juwelier ook gedaan. Protesten en stille tochten aan toe.quote:
Ik ziwt er niet op te wachten om jou luo tezienquote:Op woensdag 13 april 2016 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh oh wat erg, wat eng, een piemel van een ander.
http://www.eenvandaag.nl/(...)0scheidsrechters.pdfquote:Op woensdag 13 april 2016 05:42 schreef Lunatiek het volgende:
Het lijkt me dat je de bewering van Derksen en wat velen hier opmerken makkelijk kan onderzoeken en toetsen.
Tel bijvoorbeeld het aantal vrijwilligers, kijk naar de financiën van een club, analyseer incidenten op en rond het veld, kijk ook naar rode kaarten en het succes van de club. Zijn er dan inderdaad meer problemen bij clubs met een Marokkaanse meerderheid? Hoeveel % Marokkanen is het omslagpunt? Zijn er ook problemen met andere allochtonen?
Mooie taak voor de KNVB.
Same here. Hadden we weer een interland tegen een of andere club uit Zoetermeer, dan wist je het wel: de "ik maak je dood", de "ik neuk je moeder" en de "kanker kaaskop" opmerkingen vlogen je om de oren. Vaak zat vechtpartijen gehad.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:02 schreef Eenskijken het volgende:
ik kan het wel beamen, zelf heb ik meer dan 10 jaar amateurvoetbal gespeeld, gewoon een rustig, gezellig team. En altijd als we tegen een club met een team moesten spelen waar veel marrokkanen inzaten waren er problemen op, en naast het veld. Schelden,agressief gedoe, spugen, natrappen, bedreigen in de kleedkamer etcetera.
Tegen clubs waar allemaal nederlandse jongens inzaten vrijwel nooit problemen mee gehad, dan was het na afloop rustig napraten, ff wat drinken etc.
Laten we het hopen... bij veel wereldvreemde politici van groenlinks en de pvda vraag ik me echt af of dat zo is...quote:Op woensdag 13 april 2016 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We hebbem er al een paar. Maar hier komt geen Molenbeek. België was niet zo wakker 30 jaar terug. We weten inmiddels beter inmiddels.
No way dat die ooit wakker gaan worden.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laten we het hopen... bij veel wereldvreemde politici van groenlinks en de pvda vraag ik me echt af of dat zo is...
Een van de quotes.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.nl/(...)0scheidsrechters.pdf
Laat men daar eens aangifte van doen ipv discriminatie.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:50 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Een van de quotes.
Quotes van deelnemers over incidenten en met wie
Elftallen met 3 of meer allochtone spelers, voornamelijk van Marokaanse of Turkse!afkomst,
die op achterstand komen lijkt in de meeste gevallen tot serieuze incidente. Triest om te
moeten constateren. Dit geldt ook voor elftallen die voor een groot deel!bestaan uit
woonwagenbewoners en aanverwante lui. Publiek langs de zijlijn intimideren geregeld de
grensrechter.
Gewoon tennis of IJshockey gaan volgen. Laten we voetbal doneren aan woestijnvolkeren en kampers. Een elftal van Sahara-Marokko vs woonwagenkamp 1. Dan kunnen ze lekker agressief tegen elkaar doen.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Laat men daar eens aangifte van doen ipv discriminatie.
Er valt weinig aangifte te doen. Je hebt gewoon veel aso ouders aan de lijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Laat men daar eens aangifte van doen ipv discriminatie.
Bij tennis gebeurt het ook.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:56 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Gewoon tennis of IJshockey gaan volgen. Laten we voetbal doneren aan woestijnvolkeren en kampers. Dan kunnen ze lekker agressief tegen elkaar doen.
Tennis is stijl in vergelijking met voetbal. Voor het grootste deel nette heren met hier en daar wat kleine incidentjes. Niks groot in tegenstelling tot voetbal waar het elke week wel raak is. Wat wil je als een sport derdewereldvolkeren aanspreekt: 1+1 = 2. Klaar als een klontje. Maar goed zelfs met al het fanatisme falen ze nog: echt goed zijn ze ook niet in. Zuid-Amerika en Europa domineren het WK voetbal. Helaas denken ze wel goed te zijn maar het is niet veel. Eredivisie-niveau gaat nog maar hoger lukt velen niet.quote:
Het wordt minder gespeeld. Moet je kijken hoe bepaalde kleintje meegesleept worden in het verhaal. En de taal.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:57 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Tennis is stijl in vergelijking met voetbal. Voor het grootste deel nette heren met hier en daar wat kleine incidentjes. Niks groot in tegenstelling tot voetbal.
Bij tennis heb je hooguit een keer een meningsverschil over een bal die in of uit is. Verder echt niks geks meegemaakt. Alleen bij mix dubbel een keer mijn ex hard op haar achterhoofd geserveerd, die was wel goed boos.quote:
Toefjes. We zijn het een keer eens. Ik ga je nog eens mogen.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij tennis heb je hooguit een keer een meningsverschil over een bal die in of uit is. Verder echt niks geks meegemaakt. Alleen bij mix dubbel een keer mijn ex hard op haar achterhoofd geserveerd, die was wel goed boos.
Laten we niet te hard van stapel lopen, maar het begin koesteren.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:03 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Toefjes. We zijn het een keer eens. Ik ga je nog eens mogen.
Daar kan ik mee leven.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen, maar het begin koesteren.
Dan heb je ouders in bijv. Amstelveen nog niet gezien bij/met kinderen. Dat was jaren terug al zo.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij tennis heb je hooguit een keer een meningsverschil over een bal die in of uit is. Verder echt niks geks meegemaakt. Alleen bij mix dubbel een keer mijn ex hard op haar achterhoofd geserveerd, die was wel goed boos.
De formulieren zullen wel klaar liggen bij de moskeeën.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:04 schreef Twiitch het volgende:
Is er al aangifte gedaan tegen Derksen?
Dat lijkt me best lastig, aangifte doen tegen feiten.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:04 schreef Twiitch het volgende:
Is er al aangifte gedaan tegen Derksen?
Dat weerhoudt men er niet van, tot nu toe.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:05 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat lijkt me best lastig, aangifte doen tegen feiten.
Het is gewoon een mening. Men komt ook nooit ver met zo'n aangifte. Het kost wel veel geld.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weerhoudt men er niet van, tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |