paar dagen opsparen en dan in 1 keer alles doenquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ik zelf ook niet. Net ff snel gedaan. Ben maar alleen dus is altijd maar 5 minuten werk
Ik heb een hekel aan een vies aanrecht dus ik doe het meteen ff ;pquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
paar dagen opsparen en dan in 1 keer alles doen
ow ik ook,maar daarom zet ik het zo netjes mogelijk wegquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan een vies aanrecht dus ik doe het meteen ff ;p
Haha kan ookquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
ow ik ook,maar daarom zet ik het zo netjes mogelijk weg
Nou he ;pquote:
Ja maar ze zijn verplicht om altijd een verkleinwoord te gebruikenquote:Op woensdag 13 april 2016 18:36 schreef roos85 het volgende:
Sjanna die het heeft over een mannetje/ventje.. die man is 2x zou oud ofzo
Het is nog erger dan bij Topchef destijds.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn verplicht om altijd een verkleinwoord te gebruiken
Ja maar sommige dingen zijn ook mannen taakjesquote:Josephine ook; mannen taakje
zoals? ?!?!quote:Op woensdag 13 april 2016 18:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja maar sommige dingen zijn ook mannen taakjes
Zeg er lezen kinderen mee1quote:
Zo klopt iequote:Op woensdag 13 april 2016 18:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Zeg er lezen kinderen kindertjes mee1
Geen idee, ik zit ook niet op te lettenquote:Op woensdag 13 april 2016 19:01 schreef franklop het volgende:
maar hebben ze nou zeewier gebruikt? Of is dat tweede gerecht ofzo?
Zat net niet op te letten
hadden het net over een hoofd en nagerecht dat nog moest komen, dus lijkt me een juiste conclusie van jequote:Op woensdag 13 april 2016 19:09 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij moesten ze eerst een voorgerechtje maken.
toch nog opgeletquote:Op woensdag 13 april 2016 19:09 schreef franklop het volgende:
[..]
hadden het net over een hoofd en nagerecht dat nog moest komen, dus lijkt me een juiste conclusie van je
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:11 schreef franklop het volgende:
En nu de juryleden: 'het proeft wat waterig'
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:11 schreef franklop het volgende:
En nu de juryleden: 'het proeft wat waterig'
gras is groenquote:
eerder;quote:Op woensdag 13 april 2016 19:26 schreef roos85 het volgende:
2 van de 3 gerechten waren slechter en dan nog winnen
Ja das ook weer zoquote:Op woensdag 13 april 2016 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
eerder;
2 van de 3 gerechten waren beter en dan met zo'n nagerecht komen
Was erg treurig ja..amateuristische bende. Je kan toch ook niet fatsoenlijk proeven en genieten van smaken in zo'n settingquote:Op woensdag 13 april 2016 22:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin trouwens dat koken en eten in de regen. Had er desnoods wat partytenten overheen gezet of zo.
Ook wel beperkt om de Aziatische keuken op alles te betrekken. Ze verlaat nooit haar eigen safe/comfort zone op deze manier. Gary had die neiging ook.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:36 schreef -0- het volgende:
Mai is ook schijt irritant de laatste tijd met elke keer 'Ja maar in Vietnam hoort dat zo.'
CHOCOLADEquote:
Idd jaquote:
tja.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:57 schreef roos85 het volgende:
Van zo'n mooi stuk vlees een hamburger willen maken
en dat na anti-verspillingsweekquote:
Ja iddquote:Op donderdag 14 april 2016 19:25 schreef franklop het volgende:
jammer dat het concept rond de eliminatie wel hetzelfde is. Op donderdag spelen een paar zich via quizje en opdrachtje vrij en daarna eliminatie dag. Niet na een teamopdrachtje dat een heel teampje zich mag melden. Of gewoon allemaal
Das dialect joh!quote:Op donderdag 14 april 2016 19:27 schreef -0- het volgende:
Monique door, hopelijk gaat ze met de tijd die ze morgen vrij heeft even fatsoenlijk Nederlands leren
appeltaartbakopdracht. Zo jurerenquote:
Okequote:
het was een taart, er zat appel in -dus jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:58 schreef franklop het volgende:
Dus zonder een appeltaart mag Hilde naar het balkon
er gaat er vast een half rauwe kip serverenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:01 schreef franklop het volgende:
lekker spannende opdracht. Maak een gerecht met kip
Dat zou jammer zijn. Zij is wel een potentiële winnaar.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:15 schreef franklop het volgende:
Zal je zien dat Josephine naar huis moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:16 schreef Nizno het volgende:
psst, even een YES MARCO momentje tussendoor om jullie humeur te verbeteren. De saus lukt steeds beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
Hoop het nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:15 schreef franklop het volgende:
Zal je zien dat Josephine naar huis moet
ze is veilig zo te zienquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Zij is wel een potentiële winnaar.
Vind ik ook, maar dat komt denk ik mede doordat hij een beugel heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:08 schreef sirdanilot het volgende:
Doei Renze !
Ik vind hem zo irritant praten, alsof hij elk moment per ongeluk kan spugen tijdens het praten. Weet niet wat het is. Verder niet onsympathiek overigens.
Sjanna is een typisch tokkievrouwtje maar ergens ook wel sympathiek omdat je zo'n persoon niet zo gauw in Masterchef verwacht.
Valt mij ook op inderdaad. Ik vind dat ook een taak van de jury dat die iemand meer moeten verplichten uit die comfortzone te komen. Gewoon door in de beoordeling eens rekening er mee te gaan houden dat er ook wel enige afwisseling en durf in moet zitten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:25 schreef Tim86 het volgende:
Die laatste is het meest allround vind ik, maar Mai komt er zo makkelijk mee weg dat ze echt aan ieder gerecht een Oosterse draai geeft en daarmee haar comfort zone niet echt verlaat. Die neiging had Gary ook al.
Ja, het is nu echt haar kracht terwijl het eigenlijk toch ook een zwakte is. Maar ze maakt alles er nu zo lekker uniek en fusion mee dat de jury het blijft waarderen. Ze zal er zeker goed genoeg mee zijn om er een leuke menukaart of zelfs een kookboek van te maken, maar voor een programma waarin je juist van alles iets moet kunnen komt ze er echt opvallend makkelijk mee weg. Gary kreeg vorig jaar nog weleens een opmerking erover, maar zij echt alleen complimenten.quote:Op maandag 18 april 2016 13:14 schreef -0- het volgende:
[..]
Valt mij ook op inderdaad. Ik vind dat ook een taak van de jury dat die iemand meer moeten verplichten uit die comfortzone te komen. Gewoon door in de beoordeling eens rekening er mee te gaan houden dat er ook wel enige afwisseling en durf in moet zitten.
Het ´exotische´ van een Oosterse keuken lijkt bij voorbaat al enige indruk (en dus bonuspunten) te maken bij de jury.
Ik ook. Vind haar ook wel leuk. ( Alleen erger ik me nog steeds dood aan dat ik niet weet waar ik haar van ken hahah) Verder denk ik Luuk of Doree.quote:
Die Gerlach dan ;p niet eens weten hoe te panerenquote:Op maandag 18 april 2016 18:31 schreef Tim86 het volgende:
Snap nog steeds niet hoe die Bart ooit mee heeft kunnen doen. Kon nog geen ei bakken
Denk dat er gewoon weinig mensen zich hebben opgegeven. Weet niet of er regelmatig vrij genomen moet worden, maar dat gaat natuurlijk niet even makkelijkquote:Op maandag 18 april 2016 18:31 schreef Tim86 het volgende:
Snap nog steeds niet hoe die Bart ooit mee heeft kunnen doen. Kon nog geen ei bakken
true..maar tochquote:Op maandag 18 april 2016 18:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat er gewoon weinig mensen zich hebben opgegeven. Weet niet of er regelmatig vrij genomen moet worden, maar dat gaat natuurlijk niet even makkelijk
Tosti'squote:Op maandag 18 april 2016 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
true..maar toch
Misschien 1 leuke signature dish.
Koken met mini groente.quote:
Eerder een hamburger denk, wat dat kent ze.quote:Op maandag 18 april 2016 18:35 schreef franklop het volgende:
Zou Sjanna er proberen wat groots van te maken?
quote:Op maandag 18 april 2016 18:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Eerder een hamburger denk, wat dat kent ze.
Die gaat een tuintje maken.quote:Op maandag 18 april 2016 18:35 schreef franklop het volgende:
Zou Sjanna er proberen wat groots van te maken?
Nou, ga zo echt kijkenquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 18:48 schreef franklop het volgende:
Mai met een hamburger groentjesburgertje
Ze weten niet wat ze willen iddquote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef franklop het volgende:
Mogen ze groentjes zeggen, zeggen ze groenten
Ze doen iedere dag aan andersomdag.quote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef franklop het volgende:
Mogen ze groentjes zeggen, zeggen ze groenten
dat ze niet kunnen zien waarmee de rest mag kan koken. Kunnen dus nog niks plannenquote:
Ja ik was niet aan het opletten en opeens zie ik ze met die blinddoeken ;pquote:
Ik snap hem.quote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef franklop het volgende:
[..]
dat ze niet kunnen zien waarmee de rest mag kan koken. Kunnen dus nog niks plannen
Gister toevallig weer gemaakt. Met prei en spekjesquote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef franklop het volgende:
Risotto, lang geleden dat ik dat op heb
Oh wow dat is de eerste keer dat ze zoiets doen, heb wel vaker gezien dat iemand eerder mocht beginnen (in andere MC's) daar konden ze gewoon nadenken.quote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef franklop het volgende:
[..]
dat ze niet kunnen zien waarmee de rest mag kan koken. Kunnen dus nog niks plannen
Wel een goed idee van ze. Anders wel makkelijk dat ze 10 minuten hebben om een gerecht te verzinnen.quote:Op maandag 18 april 2016 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wow dat is de eerste keer dat ze zoiets doen, heb wel vaker gezien dat iemand eerder mocht beginnen (in andere MC's) daar konden ze gewoon nadenken.
Zeker. Ik zag toevallig vanmiddag Topchefs (of zo zag maar een klein stukje) waarbij een groepje 10 minuten later moest beginnen met boodschappen doen, dat was op zich niet eens een nadeel want zij konden precies uitkienen wie/waar/wat ging halen in de supermarkt. De andere groepjes renden meteen de winkel in als een kip zonder kop.quote:Op maandag 18 april 2016 19:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wel een goed idee van ze. Anders wel makkelijk dat ze 10 minuten hebben om een gerecht te verzinnen.
Hmm ja idd. Vind ik juist meer een voordeel dan.quote:Op maandag 18 april 2016 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker. Ik zag toevallig vanmiddag Topchefs (of zo zag maar een klein stukje) waarbij een groepje 10 minuten later moest beginnen met boodschappen doen, dat was op zich niet eens een nadeel want zij konden precies uitkienen wie/waar/wat ging halen in de supermarkt. De andere groepjes renden meteen de winkel in als een kip zonder kop.
Niet als je van begin af aan ook nog bouillon moet maken tochquote:Op maandag 18 april 2016 19:12 schreef LPFAN het volgende:
Je hebt 40 minuten Sjanna en risotto duurt 20 minuten. Tijd zat dus.
Als je dat idd in een snelkookpan doet, is het zo klaar.quote:Op maandag 18 april 2016 19:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet als je van begin af aan ook nog bouillon moet maken toch
Luuk zegt het alquote:Op maandag 18 april 2016 19:15 schreef franklop het volgende:
Maar niemand die wat anders dan Risotto gemaakt heeft dus. Apart, want dat kon wel toch
IS HET DE SPANNINGquote:Op maandag 18 april 2016 19:20 schreef LPFAN het volgende:
Waarom is risotto toch zo moeilijk bij die programma's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op maandag 18 april 2016 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
IS HET DE SPANNINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
Ik heb het nog nooit gemaakt maar het LIJKT niet zo moeilijk eigenlijk. Vooral een geduldwerkje.quote:Op maandag 18 april 2016 19:21 schreef LPFAN het volgende:
Heb echt nog nooit last gehad van niet gare risotto.
Dat is het idd ook. 20 minuten roeren en vocht blijven toevoegen tot het gaar is, meer is het eigenlijk niet.quote:Op maandag 18 april 2016 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gemaakt maar het LIJKT niet zo moeilijk eigenlijk. Vooral een geduldwerkje.
Nee ik heb het restje van vandaagquote:
Haha ja bedoelde het programma :pquote:Op maandag 18 april 2016 19:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee ik heb het restje van vandaag
Of bedoelde je de mensen bij Masterchef?
Jah idd, valt erg opquote:Op maandag 18 april 2016 19:28 schreef zoem het volgende:
Leuk dat de camera de winnares alvast verklapt
Idd. Jelle zijn rijst was ook niet gaar.quote:Op maandag 18 april 2016 19:29 schreef Karina het volgende:
Als het matig was hadden ze gewoon maar 1 persoon naar de vide moeten sturen.
Terwijl hij er zelf zo van overtuigd wasquote:Op maandag 18 april 2016 19:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Idd. Jelle zijn rijst was ook niet gaar.
Haha jaquote:Op maandag 18 april 2016 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Terwijl hij er zelf zo van overtuigd was
quote:
Eigenlijk niveau wat hoort bij zo'n ronde zo ver in MCquote:
Herkenningstestquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor kwisje? Ik zie vis, vlees, groente, snap er niks van. Beginnetje gemist
Ja idd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Eigenlijk niveau wat hoort bij zo'n ronde zo ver in MC
Nee die staan buitenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:39 schreef computergirl het volgende:
Die anderen heb de antwoorden toch al gehoord?
Nee geen thema iddquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar geen thema dus? Wel grappig, black eyed peas
Ik zag die laaste 2 net en dacht "oh herkenningstest. dat is nou eens leuk"quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor kwisje? Ik zie vis, vlees, groente, snap er niks van. Beginnetje gemist
Hola.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zag die laaste 2 net en dacht "oh herkenningstest. dat is nou eens leuk"
Ik wist overigens niks van die 10 die ze net goed had
Haha idd ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:49 schreef Karina het volgende:
Meelwormen? kun je dat etenik dacht dat je die gebruikte om te vissen als aas.
Je kan er zelfs lolly's van kopenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:49 schreef Karina het volgende:
Meelwormen? kun je dat etenik dacht dat je die gebruikte om te vissen als aas.
Die ga ik niet kopen dus hequote:Op dinsdag 19 april 2016 18:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je kan er zelfs lolly's van kopenin de webshop van Quest.
Fenegriek, zover ik weet een kruid.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ga ik niet kopen dus he![]()
En wtf is venegrief? Of zoiets.
Ah OK tx. Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Fenegriek, zover ik weet een kruid.
Je hebt ook kaas met fenegriek
Lekker!quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK tx. Nooit van gehoord.
Oh ja jullie hadden het hier laatst over patatjes van zoete aardappelen, hebben we hier geprobeerd, erg lekker inderdaadWel wat zoet (duh) maar ik had knoflooksaus erop dus dat compenseerde wel voor het zoete.
geen idee, snap er niks vanquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:53 schreef LPFAN het volgende:
Waarom is de biet zo in trek tegenwoordig?
Ik ook niet. Zie het echt overal. Kijk ook My Kitchen Rules, gebruiken ze ook veel biet.quote:
Ik lust het niet ;pquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:54 schreef Karina het volgende:
Ik ben superhip want ik eet al jaaaren bietjesUit een potje
misschien door de risotto heen ofzoquote:
Uh bah niet warm, dat is niet lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
misschien door de risotto heen ofzo
jaaaaaa, lekker is dat. Met rucola en kaas.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Lekker! Of een saladequote:Op dinsdag 19 april 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
jaaaaaa, lekker is dat. Met rucola en kaas. spekjes
Ja helaas wel :pquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
Iedereen is altijd in tijdnood maar op het eind is meestal iedereen gewoon op tijd klaar.
Mai niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:12 schreef roos85 het volgende:
Hopen dat Sjanna of May eruit vliegt vandaag
Ik denk dat ze wel iets weet te bietsen bij de jury.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:18 schreef franklop het volgende:
ZAL ZE ERMEE DE BIETENBRUG OPGAAN?!?!!?
HOHOHOOHHO
Doree ook iddquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
Patrick en Luuk onderaan? Of viel Doreee ook tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |