Ja ik was niet aan het opletten en opeens zie ik ze met die blinddoeken ;pquote:
Ik snap hem.quote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef franklop het volgende:
[..]
dat ze niet kunnen zien waarmee de rest mag kan koken. Kunnen dus nog niks plannen
Gister toevallig weer gemaakt. Met prei en spekjesquote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef franklop het volgende:
Risotto, lang geleden dat ik dat op heb
Oh wow dat is de eerste keer dat ze zoiets doen, heb wel vaker gezien dat iemand eerder mocht beginnen (in andere MC's) daar konden ze gewoon nadenken.quote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef franklop het volgende:
[..]
dat ze niet kunnen zien waarmee de rest mag kan koken. Kunnen dus nog niks plannen
Wel een goed idee van ze. Anders wel makkelijk dat ze 10 minuten hebben om een gerecht te verzinnen.quote:Op maandag 18 april 2016 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wow dat is de eerste keer dat ze zoiets doen, heb wel vaker gezien dat iemand eerder mocht beginnen (in andere MC's) daar konden ze gewoon nadenken.
Zeker. Ik zag toevallig vanmiddag Topchefs (of zo zag maar een klein stukje) waarbij een groepje 10 minuten later moest beginnen met boodschappen doen, dat was op zich niet eens een nadeel want zij konden precies uitkienen wie/waar/wat ging halen in de supermarkt. De andere groepjes renden meteen de winkel in als een kip zonder kop.quote:Op maandag 18 april 2016 19:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wel een goed idee van ze. Anders wel makkelijk dat ze 10 minuten hebben om een gerecht te verzinnen.
Hmm ja idd. Vind ik juist meer een voordeel dan.quote:Op maandag 18 april 2016 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker. Ik zag toevallig vanmiddag Topchefs (of zo zag maar een klein stukje) waarbij een groepje 10 minuten later moest beginnen met boodschappen doen, dat was op zich niet eens een nadeel want zij konden precies uitkienen wie/waar/wat ging halen in de supermarkt. De andere groepjes renden meteen de winkel in als een kip zonder kop.
Niet als je van begin af aan ook nog bouillon moet maken tochquote:Op maandag 18 april 2016 19:12 schreef LPFAN het volgende:
Je hebt 40 minuten Sjanna en risotto duurt 20 minuten. Tijd zat dus.
Als je dat idd in een snelkookpan doet, is het zo klaar.quote:Op maandag 18 april 2016 19:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet als je van begin af aan ook nog bouillon moet maken toch
Luuk zegt het alquote:Op maandag 18 april 2016 19:15 schreef franklop het volgende:
Maar niemand die wat anders dan Risotto gemaakt heeft dus. Apart, want dat kon wel toch
IS HET DE SPANNINGquote:Op maandag 18 april 2016 19:20 schreef LPFAN het volgende:
Waarom is risotto toch zo moeilijk bij die programma's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op maandag 18 april 2016 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
IS HET DE SPANNINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Ik heb het nog nooit gemaakt maar het LIJKT niet zo moeilijk eigenlijk. Vooral een geduldwerkje.quote:Op maandag 18 april 2016 19:21 schreef LPFAN het volgende:
Heb echt nog nooit last gehad van niet gare risotto.
Dat is het idd ook. 20 minuten roeren en vocht blijven toevoegen tot het gaar is, meer is het eigenlijk niet.quote:Op maandag 18 april 2016 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gemaakt maar het LIJKT niet zo moeilijk eigenlijk. Vooral een geduldwerkje.
Nee ik heb het restje van vandaagquote:
Haha ja bedoelde het programma :pquote:Op maandag 18 april 2016 19:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee ik heb het restje van vandaag
Of bedoelde je de mensen bij Masterchef?
Jah idd, valt erg opquote:Op maandag 18 april 2016 19:28 schreef zoem het volgende:
Leuk dat de camera de winnares alvast verklapt
Idd. Jelle zijn rijst was ook niet gaar.quote:Op maandag 18 april 2016 19:29 schreef Karina het volgende:
Als het matig was hadden ze gewoon maar 1 persoon naar de vide moeten sturen.
Terwijl hij er zelf zo van overtuigd wasquote:Op maandag 18 april 2016 19:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Idd. Jelle zijn rijst was ook niet gaar.
Haha jaquote:Op maandag 18 april 2016 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Terwijl hij er zelf zo van overtuigd was
Eigenlijk niveau wat hoort bij zo'n ronde zo ver in MCquote:
Herkenningstestquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor kwisje? Ik zie vis, vlees, groente, snap er niks van. Beginnetje gemist
Ja idd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Eigenlijk niveau wat hoort bij zo'n ronde zo ver in MC
Nee die staan buitenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:39 schreef computergirl het volgende:
Die anderen heb de antwoorden toch al gehoord?
Nee geen thema iddquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar geen thema dus? Wel grappig, black eyed peas
Ik zag die laaste 2 net en dacht "oh herkenningstest. dat is nou eens leuk"quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor kwisje? Ik zie vis, vlees, groente, snap er niks van. Beginnetje gemist
Hola.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zag die laaste 2 net en dacht "oh herkenningstest. dat is nou eens leuk"
Ik wist overigens niks van die 10 die ze net goed had
Haha idd ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:49 schreef Karina het volgende:
Meelwormen? kun je dat etenik dacht dat je die gebruikte om te vissen als aas.
Je kan er zelfs lolly's van kopenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:49 schreef Karina het volgende:
Meelwormen? kun je dat etenik dacht dat je die gebruikte om te vissen als aas.
Die ga ik niet kopen dus hequote:Op dinsdag 19 april 2016 18:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je kan er zelfs lolly's van kopenin de webshop van Quest.
Fenegriek, zover ik weet een kruid.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ga ik niet kopen dus he![]()
En wtf is venegrief? Of zoiets.
Ah OK tx. Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Fenegriek, zover ik weet een kruid.
Je hebt ook kaas met fenegriek
Lekker!quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK tx. Nooit van gehoord.
Oh ja jullie hadden het hier laatst over patatjes van zoete aardappelen, hebben we hier geprobeerd, erg lekker inderdaadWel wat zoet (duh) maar ik had knoflooksaus erop dus dat compenseerde wel voor het zoete.
geen idee, snap er niks vanquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:53 schreef LPFAN het volgende:
Waarom is de biet zo in trek tegenwoordig?
Ik ook niet. Zie het echt overal. Kijk ook My Kitchen Rules, gebruiken ze ook veel biet.quote:
Ik lust het niet ;pquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:54 schreef Karina het volgende:
Ik ben superhip want ik eet al jaaaren bietjesUit een potje
misschien door de risotto heen ofzoquote:
Uh bah niet warm, dat is niet lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
misschien door de risotto heen ofzo
jaaaaaa, lekker is dat. Met rucola en kaas.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Lekker! Of een saladequote:Op dinsdag 19 april 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
jaaaaaa, lekker is dat. Met rucola en kaas. spekjes
Ja helaas wel :pquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
Iedereen is altijd in tijdnood maar op het eind is meestal iedereen gewoon op tijd klaar.
Mai niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:12 schreef roos85 het volgende:
Hopen dat Sjanna of May eruit vliegt vandaag
Ik denk dat ze wel iets weet te bietsen bij de jury.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:18 schreef franklop het volgende:
ZAL ZE ERMEE DE BIETENBRUG OPGAAN?!?!!?
HOHOHOOHHO
Doree ook iddquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
Patrick en Luuk onderaan? Of viel Doreee ook tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |