Dat niemand er iets van durft te zeggen blijkt ook wel in dit topic. Er wordt gevraagd wat er nou zo erg is aan Marokkanen die douchen met een onderbroek aan en vervolgens gaat iedereen roepen dat dat niet het punt is, zonder te verduidelijken wat wel het punt is. Wat Derksen zegt (alleen de youtube video op een van de eerste pagina's gezien) is eigenlijk nietszeggend. Misschien durft hij niet uit angst voor aangiftes, maar hij heeft inderdaad als enige voorbeeld dat Marokkanen met de onderbroek aan douchen. Echt een punt maken doet hij niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:11 schreef MPC60 het volgende:
Mijn ervaring is dat er liever niet tegen Marokkanen wordt gespeeld. 9 van de 10 keer gezeik, intimideren van de scheids, spelers en trainers. Niemand die er wat van durft te zeggen en als je dat wel doet kan je een karatetrap naar je hoofd krijgen.
Iedereen die hier aan bagataliseren is heeft nog nooit op een amateurveld gestaan.
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat niemand er iets van durft te zeggen blijkt ook wel in dit topic. Er wordt gevraagd wat er nou zo erg is aan Marokkanen die douchen met een onderbroek aan en vervolgens gaat iedereen roepen dat dat niet het punt is, zonder te verduidelijken wat wel het punt is. Wat Derksen zegt (alleen de youtube video op een van de eerste pagina's gezien) is eigenlijk nietszeggend. Misschien durft hij niet uit angst voor aangiftes, maar hij heeft inderdaad als enige voorbeeld dat Marokkanen met de onderbroek aan douchen. Echt een punt maken doet hij niet.
Ik begrijp dat hele argument van Derksen niet, durven Nederlanders niet te douchen als een ander niet in de blote kont staat?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wegkijkers hebben hun houvast alweer gevonden: doucheargument.
Als het hier ging om kampers zou het ineens wel zo genoemd mogen worden?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:34 schreef FlyDutchMan het volgende: [..] Domme reactie, alsof dat de keuze is. Want het zijn meestal Marokkaanse vaders die langs de lijn zich misdragen en autochtone jongens hebben een veel minder grote bek dan de Marokkaanse. Ze gaan ook nooit naar 'de Marokkanenclub' toe met een instelling om eens even lekker te gaan matten. Komt allemaal van de Marokkaanse kant, de problemen in het amateurvoetbal.
Denk dat ze het oneerlijk vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele argument van Derksen niet, durven Nederlanders niet te douchen als een ander niet in de blote kont staat?
ja maar ik vond hem niet echt overtuigend overkomen. eerder een beetje dom. en zijn argumenten zijn niet indrukwekkend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks mis met de uitspraken van Derksen, deze zijn volledig op waarheid berust.
Geobsedeerd door douchende mannen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En je kon zonder problemen gewoon thuis gaan douchen?
Je hebt mij betraptquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geobsedeerd door douchende mannen?Of kun je ook nog over andere dingen praten?
Zou heel vreemd zijn als dat niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En je kon zonder problemen gewoon thuis gaan douchen?
Pardon? We hebben net een heel topic gehad waarin mensen vertellen over de agressie, intimidatie en simpelweg kutgedrag van Marokkanen. Niemand wil tegen ze voetballen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat niemand er iets van durft te zeggen blijkt ook wel in dit topic. Er wordt gevraagd wat er nou zo erg is aan Marokkanen die douchen met een onderbroek aan en vervolgens gaat iedereen roepen dat dat niet het punt is, zonder te verduidelijken wat wel het punt is. Wat Derksen zegt (alleen de youtube video op een van de eerste pagina's gezien) is eigenlijk nietszeggend. Misschien durft hij niet uit angst voor aangiftes, maar hij heeft inderdaad als enige voorbeeld dat Marokkanen met de onderbroek aan douchen. Echt een punt maken doet hij niet.
Nee Marokkanen douchen in hun onderbroek. Dat is karakteristiek aan de Marokkaanse cultuur onder Nederlandse voetbalclubsquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele argument van Derksen niet, durven Nederlanders niet te douchen als een ander niet in de blote kont staat?
Ik vind het anders heel normaal dat je verplicht bent te douchen op de club. Ik ken het ook niet anders eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zou heel vreemd zijn als dat niet zou kunnen.
Ja dat begrijp ik, ik begrijp alleen niet waarom anderen dat erg vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee Marokkanen douchen in hun onderbroek. Dat is karakteristiek aan de Marokkaanse cultuur onder Nederlandse voetbalclubs
Lekker blerren zonder het te snappenquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En vervolgens gaat iedereen beargumenteren waarom ze liever niet tegen Marokkanen spelen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Nee, dit was niet een van zijn voorbeelden. Hij noemde dit gewoon omdat hij het belachelijk vindt. Niet als iets wat onderdeel van het probleem is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo die toon?
Hij zegt dat Marokkanen het voetbal verpesten en dit was dus 1 van zijn voorbeelden.
alsjeblieft zeg! ik zou echt niet willen duchen samen met anderen gasten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het anders heel normaal dat je verplicht bent te douchen op de club. Ik ken het ook niet anders eerlijk gezegd.
Die man roept wel vaker dingen die je niet echt serieus hoeft te nemen, helaas stonden in het vorige topic genoeg voorbeelden om dat dit keer wel te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar ik vond hem niet echt overtuigend overkomen. eerder een beetje dom. en zijn argumenten zijn niet indrukwekkend.
Ik denk dat Derksen idd ook te politiek correct is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Nogmaals het is gewoon ontopic. Hij heeft eigenlijk geen voorbeelden gegeven waarom Marokkanen het voetbal verpesten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, dit was niet een van zijn voorbeelden. Hij noemde dit gewoon omdat hij het belachelijk vindt. Niet als iets wat onderdeel van het probleem is.
En dat toontje sla ik aan omdat jij maar door blijft zagen hierovergodver wat irritant.
Dit. Vechten op het veld, vechten rond de kleedkamers en na de wedstrijd zo snel mogelijk wegwezen en hopen dat je auto's niet vernield zijn. Ik durf wel te stellen dat dit voor de iedere blanke amateurvoetballer een bekend gegeven is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Pardon? We hebben net een heel topic gehad waarin mensen vertellen over de agressie, intimidatie en simpelweg kutgedrag van Marokkanen. Niemand wil tegen ze voetballen.
Dat douchen boeit helemaal niemand behalve iemand als Derksen die niet meer midden in de samenleving staat.
Aangezien het topic over de uitspraken van Derksen gaat, vind ik het vreemd dat als er op die uitspraken wordt ingegaan, mensen daar geen duidelijke reactie op hebben naast "je hebt het fout!". En dan komen er wat anecdotes, prima, maar het is totaal onduidelijk of dat is waar Derksen op doelt (badum tsj). Zeker aangezien Derksen normaal geen blad voor de mond neemt en nu alleen wat roeptoetert over douchegewoontes.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Pardon? We hebben net een heel topic gehad waarin mensen vertellen over de agressie, intimidatie en simpelweg kutgedrag van Marokkanen. Niemand wil tegen ze voetballen.
Dat douchen boeit helemaal niemand behalve iemand als Derksen die niet meer midden in de samenleving staat.
Het was niet de kern van zijn betoog lijkt mij. Zijn betoog was oppervlakkig, maar meest waarschijnlijk bedoelt hij aan te geven dat er een sfeer ontstaat waarbij velen zich niet thuis voelen. Of dat zo is, is een tweede, maar ik kan mij er ook wel weer iets bij voorstellen. Dan is het nog de vraag aan wie dat precies ligt, maar dan moeten we wel heel erg gaan speculeren wat hij precies bedoelde aan te geven.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:49 schreef Wespensteek het volgende:
Ja dat begrijp ik, ik begrijp alleen niet waarom anderen dat erg vinden.
Hoe preuts denk je wel niet dat ik ben?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
Dat hoefde in principe ook niet want ik denk dat de meeste mensen die dit programma kijken er wel bekend mee zijn. Dat bleek wel uit vorig topic.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nogmaals het is gewoon ontopic. Hij heeft eigenlijk geen voorbeelden gegeven waarom Marokkanen het voetbal verpesten.
Het is symptoom van een groter probleem, namelijk bijvoorbeeld intimidatie vanuit Marokkaanse amateurvoetballers en nog meer onenigheid die door deze bevolkingsgroep wordt veroorzaakt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, ik begrijp alleen niet waarom anderen dat erg vinden.
Klein piemeltje?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:50 schreef MPC60 het volgende:
Erg jammer dat jullie zo blijven hangen op dat douchen verhaal, dat is nou juist niet het probleem. Naar mijn mening dan. Vond het zelf als kind ook niet prettig eerlijk gezegd.
Nergens. Dat zegt Derksen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Waar in mijn reactie zeg ik dat Marokkanen het voetbal kapot maken.
Want? Is dat intimiderend voor je?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:50 schreef matthias24 het volgende:
alsjeblieft zeg! ik zou echt niet willen duchen samen met anderen gasten.
Het is niet alleen de gezelligheid, het is de opgefokte sfeer die er ontstaat als er ergens veel Marokkanen samen zijn, of dat nou in een woonwijk, in een horecagelegenheid, of op een voetbalveld is, is om het even, overal verzieken ze de sfeer voor anderen maar ook vooral voor zichzelf. Ik heb zelf een jaartje of 11 meegelopen in het amateurvoetbal en de tendens dat veel jongens met een Nederlandse of andere achtergrond op zoek gaan een andere club vanwege het sfeertje bij hun oude club door Marokkanen is al jaren geleden ingezet, Derksen verteld hier niks nieuws, niet voor mij in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Het Nederlandse amateurvoetbal draait ook voor een groot deel op de gezelligheid na de wedstrijd, ouwehoeren, bier drinken en bij de kantine rondhangen. (althans dat is wat veel autochtonen gezellig vinden)
Marokkanen houden daar niet van, dus als je te veel Marokkanen hebt, dan verdwijnt zoiets langzaam.
Dus eigenlijk had die net zo goed zn mond kunnen houden...quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat hoefde in principe ook niet want ik denk dat de meeste mensen die dit programma kijken er wel bekend mee zijn. Dat bleek wel uit vorig topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |