Mensen komen met hun eigen ervaringen aanzetten, vooral.quote:
Ik trek niet zoveel uit verband aangezien ik nog steeds reageer op wat Derksen zei. En het lijkt mij vanzelfsprekend dat de spelers het gezellig houden en zich aan de regels houden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk meer over wat niet overgenomen wordt. Een bepaald respect voor de club waar je te gast bent, de tegenstander, de accommodatie en andere vrijwilligers.
Als die vanzelfsprekendheden verdwijnen kan dat veel kapot maken in het amateurvoetbal.
Douchen kan idd makkelijk uit zijn verband worden getrokken zoals jij telkens doet. Als er verder gezellig wordt meegedaan en het geaccepteerd wordt dat er ook mensen zijn die wel naakt willen douchen hoeft dat geen probleem te zijn.
Voorbij gaan aan het punt wat hij maakt is niet reageren op wat hij zegt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik trek niet zoveel uit verband aangezien ik nog steeds reageer op wat Derksen zei. En het lijkt mij vanzelfsprekend dat de spelers het gezellig houden en zich aan de regels houden.
Gaat niet en bovendien richten ze dan wrs hun eigen club op?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:19 schreef begaaierd het volgende:
[..]
En hoe ga je dat bewerkstelligen? Door tegen Marokkanen te zeggen je mag hier niet voetballen, want we hebben er te veel van jullie?
Of je mag niet samen met Mo in het team want, sorry te veel.
Het gaat met name over de rolmodel. Ik neem aan dat het wereldje niet kent, want anders zou je wel begrijpen dat dit (voor de jeugd) erg belangrijk is.quote:
Hij maakte geen punt. Hij kwam met nietszeggende opmerkingen. Het douchen. Het aantal Marokkanen in een Marokaansewijk en lastpak Memphis.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Voorbij gaan aan het punt wat hij maakt is niet reageren op wat hij zegt.
Sneue situatie geworden dus...quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:22 schreef afterburner het volgende:
Ik geloof dat vele hier niet wekelijks aan de zijlijn of op het veld staan.
Als jeugdtrainer kan ik zeggen dat Derksen weldegelijk een punt heeft. Bij ons douchen ze al helemaal niet (smerig!) en zijn ze direct na de wedstrijd vertrokken. Van de 2 trainingen per week mag ik al blij zijn als ze er 1 komen, zich afmelden is iets wat ze al helemaal vertikken. Als je ze dan niet opstelt bij wedstrijden kun je behoorlijk wat voor je kiezen krijgen, wat veelal ook doorwerkt op het gehele team.
Afgelopen wedstrijd stond er eentje van 9 jaar oud, een tegenspeelster uit te schelden voor hoer, de scheids die hem het veld afstuurde kreeg vervolgens zijn vader achter zich aan..... Ik mag vanavond gaan melden dat ie niet meer welkom is bij onze vereniging, oh joy....
De keren dat ik ruzie en gezeur heb gehad aan de zijlijn is steeds met dezelfde types, Marokkanen en kampers, die zich bij de Fjes en de Etjes, zich gedragen als hoolies. Bedreigingen en intimidatie is standaard.
Bij de jeugd merk ik dat hoe lager men speelt, hoe groter dit probleem is. In de hoofd klasse en 1e klasse komt dit amper voor, in de 5e klasse moet je dit verwachten. Hoe dichter je bij de randstad komt hoe groter dit probleem is.
ben ik deels met je eens. maar toch zijn er soms ook bende's marokkanen waar dan ook een paar van die nederlandse jochie's tussen zitten die gewoon meelopen dan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:20 schreef Peachbird het volgende:
Hoe minder marrokanen hoe beter, dat is nu eenmaal bewezen zo.
In den beginne was een marokkaanse familie nog wel cultureel verrijkend, alsof je even op vakantie was op een eetfeestje van 'het marokkaans gezin in de straat'
Nu is de hele straat in veel gebieden marokkaans en kunnen ze op vakantie in klein nederland, alleen gaan marokkanen niet op vakantie in klein nederland maar op rooftocht.
Ook mooi om te zien hoe ze deze verhalen maar gewoon negeren en eroverheen lullen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:22 schreef afterburner het volgende:
Als jeugdtrainer kan ik zeggen dat Derksen weldegelijk een punt heeft. Bij ons douchen ze al helemaal niet (smerig!) en zijn ze direct na de wedstrijd vertrokken. Van de 2 trainingen per week mag ik al blij zijn als ze er 1 komen, zich afmelden is iets wat ze al helemaal vertikken. Als je ze dan niet opstelt bij wedstrijden kun je behoorlijk wat voor je kiezen krijgen, wat veelal ook doorwerkt op het gehele team.
Afgelopen wedstrijd stond er eentje van 9 jaar oud, een tegenspeelster uit te schelden voor hoer, de scheids die hem het veld afstuurde kreeg vervolgens zijn vader achter zich aan..... Ik mag vanavond gaan melden dat ie niet meer welkom is bij onze vereniging, oh joy....
De keren dat ik ruzie en gezeur heb gehad aan de zijlijn is steeds met dezelfde types, Marokkanen en kampers, die zich bij de Fjes en de Etjes, zich gedragen als hoolies. Bedreigingen en intimidatie is standaard.
Bij de jeugd merk ik dat hoe lager men speelt, hoe groter dit probleem is. In de hoofd klasse en 1e klasse komt dit amper voor, in de 5e klasse moet je dit verwachten. Hoe dichter je bij de randstad komt hoe groter dit probleem is.
Heb je alleen al reactie #255 gelezen? Net geplaatst.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij maakte geen punt. Hij kwam met nietszeggende opmerkingen. Het douchen. Het aantal Marokkanen in een Marokaansewijk en lastpak Memphis.
Daar reageer ik op. Niet op de ervaringen van mensen zelf.
Ja maar wat ik eerder al zei, ervaringen van mensen hier kan ik niet beamen of tegenspreken want heb er geen ervaringen mee dus neem ze voor waar aan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je alleen al reactie #255 gelezen? Net geplaatst.
Triest dat het al zo ver is gekomenquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:22 schreef afterburner het volgende:
Indelen op afkomst lijkt me niet het beste plan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:19 schreef begaaierd het volgende:
[..]
En hoe ga je dat bewerkstelligen? Door tegen Marokkanen te zeggen je mag hier niet voetballen, want we hebben er te veel van jullie?
Of je mag niet samen met Mo in het team want, sorry te veel.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat? Dat voetbal een sport voor agressieve paupers is?
Herkenbaar, ik zie vaak inderdaad ook straatschorum dat duidelijk nederlands is maar met marokkaans accent spreekt ala "e kom ga de winkel in tog' en 'ewa kankerrrr' voor en na elke zin.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ben ik deels met je eens. maar toch zijn er soms ook bende's marokkanen waar dan ook een paar van die nederlandse jochie's tussen zitten die gewoon meelopen dan.
ik ken toevalig een jongen die puur nederlands is maar met een marokaans accent spreekt.en dat terwijl ie gewoon hier geboren is.
Heb ik reeds gepost, maar uit mijn ervaring zeg ik maximaal 1-2 per elftal anders is het meestal funest voor de cohesie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de rest moeten dus clubs gewoon diverse spelers hebben blijkbaar.
Als je dit topic hebt gelezen zou je weten dat er hier zeker een punt te maken valt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij maakte geen punt. Hij kwam met nietszeggende opmerkingen. Het douchen. Het aantal Marokkanen in een Marokaansewijk en lastpak Memphis.
Daar reageer ik op. Niet op de ervaringen van mensen zelf.
Geen idee hoe dat in de praktijk moet. Strenger straffen zal vast ook geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Heb ik reeds gepost, maar uit mijn ervaring zeg ik maximaal 1-2 per elftal anders is het meestal funest voor de cohesie.
Voetbal je zelf?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, bijna net zo treurig als van het agressieprobleem binnen het voetbal een Marokkanenprobleem te maken. Over oogkleppen en ontkenningsdrang gesproken.
Maar goed, wat veel users hier bedoelen, is wrs dat Derksen het daarover had. En dat kon je tussen de regels door er ook uit op maken. En ja, als dit een redelijk representatief plaatje is, de goede jongens uitgezonderd, dan is dat gewoon een treurige zaak en weer een probleem dat wrs niet opgelost gaat worden of op te lossen is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar wat ik eerder al zei, ervaringen van mensen hier kan ik niet beamen of tegenspreken want heb er geen ervaringen mee dus neem ze voor waar aan.
ja echt he. best wel triest eigenlijk. ik krijg dan een beetje het gevoel dat zulke nederlandse jongens gehersenspoelt zijn ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:29 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zie vaak inderdaad ook straatschorum dat duidelijk nederlands is maar met marokkaans accent spreekt ala "e kom ga de winkel in tog' en 'ewa kankerrrr' voor en na elke zin.
Ouders? Zullen wel druk zijn met pvda pamfletten lezen oid.
Zeg je nu dat ouders die PvdA pamfletten lezen slechte opvoeders zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:29 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zie vaak inderdaad ook straatschorum dat duidelijk nederlands is maar met marokkaans accent spreekt ala "e kom ga de winkel in tog' en 'ewa kankerrrr' voor en na elke zin.
Ouders? Zullen wel druk zijn met pvda pamfletten lezen oid.
Ontken nergens de ervaringen van mensen in dit topic. Zoals ik al eerder heb gezegd reageer ik dus alleen op wat Derksen heeft gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dit topic hebt gelezen zou je weten dat er hier zeker een punt te maken is.
Amateurvoetbal wordt hier nu al door verziekt. Het verenigingsleven maakt sport voor iedereen toegankelijk en kinderen leren er veel meer dan alleen voetballen. Dat toegankelijkheid kan door de problematiek die hier aangehaald wordt verpest raken wanneer het vereningsleven onder begint te lijden.
Ik had het hier al eerder over hoe vrijwilligers van goed functionerende clubs gedemotiveerd kunnen raken door het gedrag van andere clubs wanneer dit op een bepaalde schaal plaatsvindt.
Helaas lees ik hier nu al allemaal posts waaruit blijkt dat dit al aan de orde is.
Ze zijn gequote:Op dinsdag 12 april 2016 16:31 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja echt he. best wel triest eigenlijk. ik krijg dan een beetje het gevoel dat zulke nederlandse jongen gehersenspoelt zijn ofzo.
nee maar vaak zijn het wel de wat asso type's. en die gaan dan weer om met asso marokkanen. nou en dan is het voor mij 1 pot nat hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ouders die PvdA pamfletten lezen slechte opvoeders zijn?
Nou het lezen van dat soort pamfletten ansich niet, dan is het lezen van alles slechtmakend maar als je pvda stemt heb ik weinig vertrouwen in je waarde als ouder ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ouders die PvdA pamfletten lezen slechte opvoeders zijn?
Domme reactie, alsof dat de keuze is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:20 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nee het ligt aan de vrijwilligers die uitgescholden, bespuugd en geslagen worden.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ontken nergens de ervaringen van mensen in dit topic. Zoals ik al eerder heb gezegd reageer ik dus alleen op wat Derksen heeft gezegd.
Ik reageer dus gewoon geheel ontopic?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Rot toch op man.
NWS is er voor discussies, niet om telkens maar losse woorden en zinnen uit de OP te gaan lopen herkauwen en daarbij de bijdragen van anderen inhoudelijk straal te negeren.
Valt me nog mee nu, dat je van douchen in je blote kont niet doortrekt naar: kijk en daarom worden het terroristen en gaan ze naar Syrië.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ontken nergens de ervaringen van mensen in dit topic. Zoals ik al eerder heb gezegd reageer ik dus alleen op wat Derksen heeft gezegd.
Omdat ik dat ook helemaal niet denk...quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Valt me nog mee nu, dat je van douchen in je blote kont niet doortrekt naar: kijk en daarom worden het terroristen en gaan ze naar Syrië.
Dat begrijp ik inmiddels. Vanuit de KNVB is er naar aanleiding van van Nieuwenhuizen in het tuchtrecht een aantal wijzigingen gedaan en meestal werken verenigingen met een fairplay commissie of iets dergelijks om geweld en agressie te beteugelen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat in de praktijk moet. Strenger straffen zal vast ook geen kwaad kunnen.
Misschien zijn de PVV/VVD stemmende ouders van die jongens het er niet mee eens en zitten ze er wel heel erg mee in hun maag.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:33 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar vaak zijn het wel de wat asso type's. en die gaan dan weer om met asso marokkanen. nou en dan is het voor mij 1 pot nat hoor.
Ahaa, en in het geval die ouder niet stemt, wat zou dat betekenen voor het vertrouwen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:33 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Nou het lezen van dat soort pamfletten ansich niet, dan is het lezen van alles slechtmakend maar als je pvda stemt heb ik weinig vertrouwen in je waarde als ouder ja.
Nee, en daarom zeg ik ooit nooit veel in een topic waarin het over menstruatie gaat hè.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb ook al 10 keer gezegd dat ik de ervaringen van users niet ontken of beaam. Ik heb er geen ervaring mee.
Weet niet hoe streng ze nu zijn maar misschien al bij paar keer ongeoorloofd niet komen opdagen mensen uit het team zetten. Dan zijn ze sowieso niet gemotiveerd genoeg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik inmiddels. Vanuit de KNVB is er naar aanleiding van van Nieuwenhuizen in het tuchtrecht een aantal wijzigingen gedaan en meestal werken verenigingen met een fairplay commissie of iets dergelijks om geweld en agressie te beteugelen.
Jawel, want dat zien ze als racisme, en daardoor kunnen ze ook geen stageplaatsen krijgen en daarom gaan ze naar Syrië of worden terrorist, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik dat ook helemaal niet denk...
Ik reageer ontopic. Sorry maar dit is toch echt wat Derksen zegt :pquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, en daarom zeg ik ooit nooit veel in een topic waarin het over menstruatie gaat hè.
Nee. Denk dat het slim is als je niet voor mij zou proberen te denken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, want dat zien ze als racisme, en daardoor kunnen ze ook geen stageplaatsen krijgen en daarom gaan ze naar Syrië of worden terrorist, toch?
Jawel, dat lees ik steeds als er weer een aanslag is geweest. Bij Pauw zeggen diverse mensen dat ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Denk dat het slim is als je niet voor mij zou proberen te denken.
Fout!quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben geen troll. Er wordt fucking een probleem van gemaakt dat Marokkanen dus over het algemeen niet naakt douchen in het bijzijn van andere. Er zijn zoveel problemen die je kan opnoemen maar waar komt voetbalkenner himself Derksen mee. Het niet naakt willen douchen.
Marokkanen verpesten het voetbal. Voorbeeld 1. Niet naakt willen douchen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:40 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Fout!
Jij maakt er een fucking probleem van. Johan Derksen benoemt het gewoon. Het is gewoon een feit dat Marokkanen niet naakt douchen. Daar wordt geen oordeel aan gehangen maar wordt gewoon benoemt als FEIT!
Ik snap het ook wel, als je zo gefrustreerd door het leven gaat moet dat wel een oorzaak hebben.
Niet naakt (durven) douchen + constant frustie zijn = .............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |