Dus de geschiedenisleraren hebben het eigenlijk nog makkelijk?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:11 schreef MPC60 het volgende:
Mijn ervaring is dat er liever niet tegen Marokkanen wordt gespeeld. 9 van de 10 keer gezeik, intimideren van de scheids, spelers en trainers. Niemand die er wat van durft te zeggen en als je dat wel doet kan je een karatetrap naar je hoofd krijgen.
Iedereen die hier aan bagataliseren is heeft nog nooit op een amateurveld gestaan.
Hou er dan ook gewoon over op. Je hebt dit halve topic al volgepost over dat wel/niet naakt douchen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kan je wel zon hoofd trekken maar dit gaat toch nergens over?
Het is niet een programma waar sociaal maatschappelijke problemen diepgaand worden onderzocht, maar waaruit concludeer je dat het wel zo zou moeten zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijks niks nieuws gezegd. Ze douchen niet naakt en in een wijk waar veel Marokkanen wonen zitten er ook meer Marokkanen op een voetbalclub.
Het is wel een diepgaand programma moet ik zeggen :p
Je zegt zelf dat andere het gedrag overnemen en dat de vrijwilligers zich daar aan storen. Ik had het over het niet naakt douchen dus wat nemen ze dan overquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:13 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat ik heb getypt en ik kan het net als jij teruglezen.
Blijft staan dat jouw samenvatting van mijn post niet deugt.
Ik hoop het voor ze. Ik wou amateur scheidsrechter worden maar heb er toch maar vanaf gezien. Door dit soort problemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus de geschiedenisleraren hebben het eigenlijk nog makkelijk?
hij trekt alleen zo'n gezicht omdat ie verder toch niks weet te verzinnen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kan je wel zon hoofd trekken maar dit gaat toch nergens over?
Zorg dat je op niveau gaat spelen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:11 schreef MPC60 het volgende:
Mijn ervaring is dat er liever niet tegen Marokkanen wordt gespeeld. 9 van de 10 keer gezeik, intimideren van de scheids, spelers en trainers. Niemand die er wat van durft te zeggen en als je dat wel doet kan je een karatetrap naar je hoofd krijgen.
Iedereen die hier aan bagataliseren is heeft nog nooit op een amateurveld gestaan.
Dat is geheel ontopic aangezien Derksen dat zei. Veel mensen in dit topic laten dat er buiten idd :pquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:13 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Hou er dan ook gewoon over op. Je hebt dit halve topic al volgepost over dat wel/niet naakt douchen.
Ja en dat versterkt zich. Want Nederlanders willen niet bij 'de marokkanenclub' spelen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat is het gevolg als je dus een club hebt in een omgeving waar 1 groep vertegenwoordigd is.
Ben te oud en te langzaam ondertussen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zorg dat je op niveau gaat spelen!
Nee, dat laten die mensen er niet buiten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is geheel ontopic aangezien Derksen dat zei. Veel mensen in dit topic laten dat er buiten idd :p
Nou het is ook niet echt positief bedoeld natuurlijk. Verschillen worden benadrukt en dat zet groepen tegen elkaar op. Genoeg mensen die deze mening over nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het is niet een programma waar sociaal maatschappelijke problemen diepgaand worden onderzocht, maar waaruit concludeer je dat het wel zo zou moeten zijn?
Voetbal Inside = voetbalkantine op tv...niet meer niet minder...veel entertainment met als bindmiddel voetbal
Er zijn de afgelopen 9 jaar meer hardere uitspraken gedaan over andere groepen, maar we leven nu in de hyperige sociale media tijd....je laat een scheet en een of andere miep op de sociale media heeft een tekort aan aandacht en gaat uitspraken uit een entertainment programma proberen te duiden...
Nou dan gaan ze bij een andere club spelen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:15 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ja en dat versterkt zich. Want Nederlanders willen niet bij 'de marokkanenclub' spelen.
Jawel. Lees maar terug :pquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat laten die mensen er niet buiten.
Nee. Nogmaals dat zeg ik niet!quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat andere het gedrag overnemen en dat de vrijwilligers zich daar aan storen. Ik had het over het niet naakt douchen dus wat nemen ze dan over
Dat staat hier toch?quote:
quote:Nou dat is wel wat de autochtonen jeugd van de Marokkaanse gemeenschap overneemt, terwijl zij over de bank genomen totaal geen rolmodel zijn.
Dat is ook waarom veel vrijwilligers binnen het amateurvoetbal juist dit storend vinden.
Je hebt leiders en volgers......95% van de wereld volgers en hebben en vormen geen eigen mening...quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou het is ook niet echt positief bedoeld natuurlijk. Verschillen worden benadrukt en dat zet groepen tegen elkaar op. Genoeg mensen die deze mening over nemen.
Dan kom jij nooit op de amateurveldenquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:18 schreef matthias24 het volgende:
die dirksen komt met behoorlijk slappe argumenten aan. ik ben niet overtuigd in ieder geval.
Het gaat eigenlijk meer over wat niet overgenomen wordt. Een bepaald respect voor de club waar je te gast bent, de tegenstander, de accommodatie en andere vrijwilligers.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat andere het gedrag overnemen en dat de vrijwilligers zich daar aan storen. Ik had het over het niet naakt douchen dus wat nemen ze dan over
En hoe ga je dat bewerkstelligen? Door tegen Marokkanen te zeggen je mag hier niet voetballen, want we hebben er te veel van jullie?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:30 schreef Baconbus het volgende:
Een goede mix is het beste, daarom lekker roeren.
Persoonlijk vind ik dat wel zonde. Het verenigingsleven is inderdaad een groot goed voor het land en het zou mooi zijn als dit soort plekken zijn waar mensen daadwerkelijk samenkomen. Helaas vergroot men hier liever de verschillen uit en wijst dan vervolgens naar de Marokkanen die het allemaal zouden verpesten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan gaan ze bij een andere club spelen?
Je weet zelf ook wel dat genoeg mensen hun mening laten beïnvloeden door mensen mensen waar zij tegen op kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je hebt leiders en volgers......95% van de wereld volgers en hebben en vormen geen eigen mening...
Als we ons zorgen zouden moeten maken dat mensen meningen gaan overnemen van anderen, kan je net zo goed in bed gaan liggen en hopen dat je niet meer wakker wordt....
Genoeg mensen die deze mening hebben vanuit hun ervaringen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou het is ook niet echt positief bedoeld natuurlijk. Verschillen worden benadrukt en dat zet groepen tegen elkaar op. Genoeg mensen die deze mening over nemen.
Nee het ligt aan de vrijwilligers die uitgescholden, bespuugd en geslagen worden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:19 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat wel zonde. Het verenigingsleven is inderdaad een groot goed voor het land en het zou mooi zijn als dit soort plekken zijn waar mensen daadwerkelijk samenkomen. Helaas vergroot men hier liever de verschillen uit en wijst dan vervolgens naar de Marokkanen die het allemaal zouden verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |