Je maakt er nu bewust een farce van. Ik begrijp dat dat ook een soort strategie is natuurlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben geen troll. Er wordt fucking een probleem van gemaakt dat Marokkanen dus over het algemeen niet naakt douchen in het bijzijn van andere. Er zijn zoveel problemen die je kan opnoemen maar waar komt voetbalkenner himself Derksen mee. Het niet naakt willen douchen.
Gelukkig speelde ik al jong op hoog niveau...quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die vroeger heeft gevoetbald weet dat als je tegen marokkanenteams moest het altijd drama was. Vechten, schelden, intimideren etc. Elke keer weer, zonder uitzondering.
Derksen zei niks over de agressie die ze wel of niet vertonen. En heb net ook al gezegd, ik reageer op wat Derksen zei. Heb verder geen idee wat mensen wel of niet mee maken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook als je de diverse posts leest van mensen die dit zelf elk weekend meemaken in het amateurvoetbal?
Ik gaf er een toevoeging aan die je gemakshalve in je reactie naar mij negeerde of niet mee nam, dus mijn constatering dat jouw samenvatting niet deugt is gewoon accuraat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je gezien op wat je hebt gereageerd? Ik had het namelijk nog steeds over het douchen.
Dan had Derksen dat moeten benoemen. Die man zegt gewoon op een tv programma wat veel wordt bekeken dat ze niet zijn goed aangepast omdat ze niet naakt douchen. Dat zegt hij gewoon op tv.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je maakt er nu bewust een farce van. Ik begrijp dat dat ook een soort strategie is natuurlijk?
Als je leest wat de ervaringen zijn hier, kleurt dat toch het beeld in dat je tussen de regels door hoort bij Derksen. Maar dat negeer je nu dus even vrolijk.
Je reageert inderdaad op Derksen constant. Dat lees ikquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Derksen zei niks over de agressie die ze wel of niet vertonen. En heb net ook al gezegd, ik reageer op wat Derksen zei. Heb verder geen idee wat mensen wel of niet mee maken.
Dat zei ik al tegen je: fout van de gespreksleider en wrs is Derksen toch nog politiek correct en durft-ie niet man en paard te noemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan had Derksen dat moeten benoemen. Die man zegt gewoon op een tv programma wat veel wordt bekeken dat ze niet zijn goed aangepast omdat ze niet naakt douchen. Dat zegt hij gewoon op tv.
Vind dat best slecht. Hij had inhoudelijk een goed punt kunnen maken maar hij roept iets stoms en gaat dan alvast roepen dat die wel zal worden uitgemaakt voor racist...
Dit zei je:quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik gaf er een toevoeging aan die je gemakshalve in je reactie naar mij negeerde of niet mee nam, dus mijn constatering dat jouw samenvatting niet deugt is gewoon accuraat.
Als reactie op mijn post waarin ik het nog steeds over douchen had.quote:Nou dat is wel wat de autochtonen jeugd van de Marokkaanse gemeenschap overneemt, terwijl zij over de bank genomen totaal geen rolmodel zijn.
Dat is ook waarom veel vrijwilligers binnen het amateurvoetbal juist dit storend vinden.
Ik kan de ervaringen van users hier niet ontkennen of beamen. Ik heb nooit op voetbal gezeten :p Dus moet het maar voor waar aannemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je reageert inderdaad op Derksen constant. Dat lees ik
Maar je gooit er uiteindelijk zelf een statement in: "Dat mensen het Marokkanenprobleem" overschatten.
De reden dat veel mensen hierop inspringen is omdat ze veelal narigheid hebben meegemaakt bij zulke clubs. Een stuk herkenning/erkenning.
Die opmerking van jou net, is dan natuurlijk als een rode lap op een stier.
Derksen heeft wat gezet - met een (drog?)reden - maar zet wel de toon en is de stem van wat velen zien en meemaken.
Om het weg te zetten als overschatting is dan natuurlijk een ander verhaal.
Ik vind het jammer dat er weinig (wetenschappelijke) data beschikbaar is. Het verschil tussen clubs met vooral Marokkaanse jongens en bijvoorbeeld 'boeren' of Molukkers, qua incidenten en veiligheidsgevoel.
Die vluchtelingenkinderen ook, zag ik bij 2Vandaag.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Het niet naakt douchen heeft soms een precedent werking tot gevolg...
Niet-Marokkaanse kinderen gaan door 'peer pressure' ook met een onderbroek douchen..
Ik heb nergens geroepen dat Derksen een racist is. Ik vind het gewoon nietszeggend wat hij heeft gezegd en nog een trap na.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zei ik al tegen je: fout van de gespreksleider en wrs is Derksen toch nog politiek correct en durft-ie niet man en paard te noemen.
Nu net doen alsof het allemaal racisme is....
Zo gaat het vaak hè.
Vervolgens gaan Marokkanen door met zich misdragen en zeggen dat alle kutkazen racistisch zijn, kijk maar wat ze nu weer zeggen..
Komt vervolgens de club van Koos aan en die beaamt dat dan.
Zit wel systematiek in, want puntje bij paaltje houdt iedereen zijn mond maar.
Derksen had een kans om het beter te verwoorden. Maar goed, het is voor velen toch een interessant gebeuren. Het leeft wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan de ervaringen van users hier niet ontkennen of beamen. Ik heb nooit op voetbal gezeten :p Dus moet het maar voor waar aannemen.
Zo gaat dat, die wordt meteen uitgemaakt voor racist.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb nergens geroepen dat Derksen een racist is. Ik vind het gewoon nietszeggend wat hij heeft gezegd en nog een trap na.
Als dat zo zou zijn wel idd, maar daar gaat het niet over. Het wordt wel als symbool gezien wrs, want ook gymleraren kennen dat soort discussies natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb nergens geroepen dat Derksen een racist is. Ik vind het gewoon nietszeggend wat hij heeft gezegd en nog een trap na.
En het is ook gewoon sneu als je als je groep apart wordt gezet vanwege zoiets kleins en nietszeggend.
Nou dat heeft die niet gedaan. Kijk verder nooit naar een programma maar zie dat veel mensen het bekijken. Hij wordt ook vaak uitgenodigd om zijn mening over voetbal te geven dus blijkbaar niet de minste in dat wereldje. En dan zeg je dus zoiets....quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Derksen had een kans om het beter te verwoorden. Maar goed, het is voor velen toch een interessant gebeuren. Het leeft wel.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
En het is ook gewoon sneu als je als je groep apart wordt gezet vanwege zoiets kleins en nietszeggend.
Hij heeft eigenlijks niks nieuws gezegd. Ze douchen niet naakt en in een wijk waar veel Marokkanen wonen zitten er ook meer Marokkanen op een voetbalclub.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:07 schreef vincenzo78 het volgende:
Zoals ik al eerder postte en anderen ook al hebben aangegeven Derksen had het beter moeten verwoorden....beetje kort door de bocht
En hier heb je je eigen postings perfect samengevatquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kan je wel zon hoofd trekken maar dit gaat toch nergens over?
Was het maar zo'n feest, als het op een bepaalde schaal plaatsvindt verpesten de sfeerverziekende clubs het ook voor andere verenigingen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijks niks nieuws gezegd. Ze douchen niet naakt en in een wijk waar veel Marokkanen wonen zitten er ook meer Marokkanen op een voetbalclub.
Het is wel een diepgaand programma moet ik zeggen :p
Ja, ik weet wat ik heb getypt en ik kan het net als jij teruglezen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit zei je:
[..]
Als reactie op mijn post waarin ik het nog steeds over douchen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |